Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Dual (MDA Touch Plus, P5500, NIKI) Topic deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
SuSE addict
Reg. datum: 20 december 2000

quote:
Souclrusher schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:23:
[...]

Dat zal waarschijnlijk aan die drivers liggen maar ik kreeg hem nieteens zover :?
Maar ik heb nu een andere rom geflashed (touch surface) en ik heb geen last meer met het gebruiken van S2x. Maar nu heb ik wel erge last met scrollen in pie (gaat heeel langzaam), opera heb ik net ff geprobeerd en werkt wel heel goed (beta 9.33). ik denk dat ik de oude t-mobile rom maar weer terug flash :) .

[...]

Hier heb ik ook steeds last van, het gebeurt bij mij steeds als ik na het installeren van een paar programma's het toestel soft-reset. Hierna verdwijnt het xt9 menu en kun je alleen nog maar nummers intypen. Ik heb ook een keer een registry backup gemaakt van toen het werkte en toen erna terug gezet, waardoor xt9 weer wel werkte. Dus het moet iets in het register zijn :/
Is het mogelijk dat ik die REG backup van je kan krijgen? Ik moet anders mn hele telefoon opnieuw flashen waar ik weinig zin in heb...

Reg. datum: 12 april 2007

quote:
SambalBij schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:43:
[...]

Dat kan kloppen, maar via de registry kun je volgorde van die lijst aanpassen en nederlands op nummer 6 zetten. Dat *stond* ook in de startpost als ik het goed heb, maar die is blijkbaar aangepast? (Of ik heb het nog ergens anders gelezen)

Anyway, in de startpost staat:
code:
1
2
3
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"Library5"=dword:00000005
"LibraryCount"=dword:00000006

maar dat moet zijn:
code:
1
2
3
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"Library5"=dword:00000008
"LibraryCount"=dword:00000006

(Library5 moet 8 (nederlands) zijn en niet 5)
Dan zou nederlands er als 6de optie bij moeten komen. Bij mij wel in ieder geval :)
Heb de startpost inderdaad aangepast. Toen ik een nieuwe rom op mijn Dual zette (Niki Project) heb ik namelijk het Nederlandse XT9 gedeelte weer moeten instellen. Toen heb ik precies gekeken hoe ik het deed en dat beschreven. Bij mij zijn de waarden wel zoals die in de startpost staan. Ik kan me herinneren dat ik eerder bij die laatste twee waarden had gezet dat het kon verschillen per telefoon. Dus misschien moet je een beetje spelen met de library5 dword waarde. Gewoon verschillende waarden proberen tot het werkt.

Modder eter

quote:
TheovdS schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:09:
Ik snap het echt niet meer. Ik heb van alles geprobeerd.

Pas als ik LibaryCount op 16 zet, komt er bij input-settings, Dutch in het rijtje met Languages te staan.

Ik kan echter alleen maar cijfers typen met het hardwarematige keyboard. Zet ik hem op Engels dan werkt het wel.
Het werkt mensen! Ik denk dat ik een paar bestanden en reg-key's door elkaar gehaald heb :)
Reg. datum: 19 januari 2008

quote:
hammerhead schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:08:
[...]

Dat zou gewoon moeten werken. Je moet er echter voor zorgen dat je computer de packets forward (en dat je dus ook niet een firewall hebt die die forward blokkeert). Verder zul je ook de sync-engine moeten starten (en ik vermoed dat je ook een partnership moet hebben, weet ik echter niet 100% zeker) zodat de DPTP (Desktop Passthrough Protocol) in sync-engine werkt.
<Netwerkverbinding Linux PC delen met WM6 toestel>

Een partnership aanmaken was de oplossing en uiteraard ip forwarding aanzetten:
# echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

sip68 wijzigde dit bericht 20-04-2008 14:48 (4%)

Reg. datum: 07 juni 2005

ik heb er in de winkel van de week even mee staan "spelen" en ik vind het toch wat tegen vallen.
Ik vind hem net iets te groot, het uitgschoven toetsenbord smst niet lekker met 1 hand omdat die voor mij doen te groot is.

Reg. datum: 21 april 2008

Hallo

Hopelijk kan iemand mij hier helpen...
Ik weet niet of het het goede draadje is, maar ik heb wel deze telefoon.

Ik heb een bluetooth gps voor mijn telefoon, die werkt gewoon.
Nu wil ik Nav4All gebruiken, maar dat lukt niet omdat die zegt dat ik geen GPRS heb...
Terwijl ik Vodofone Live abonnement heb & gewoon op internet kan.
Iemand een oplossing voor mij?!

Reg. datum: 31 maart 2005

Niemand die hier problemen heeft met syncroniseren met outlook 2007? ik krijg het niet voor elkaar in Vista ultimate dat hij de agenda syncroniseert. krijg ook geen foutmelding of dergelijke

iemand een idee?

Tevens werkt die custom rom veel beter dan de orginele of?

Reg. datum: 16 april 2004

quote:
TheovdS schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:47:
[...]

Het werkt mensen! Ik denk dat ik een paar bestanden en reg-key's door elkaar gehaald heb :)
Bij mij kan ik nu wel Dutch kiezen, maar het Dutch T9 woordenboek wordt niet gebruikt ... suggesties ?

Modder eter

Als je bijv. tijdens het typen van een SMS de '*' ingedrukt houdt, komt er een menutje omhoog, kun je daarin 'XT9 dutch' selecteren?

quote:
TheovdS schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:04:
Als je bijv. tijdens het typen van een SMS de '*' ingedrukt houdt, komt er een menutje omhoog, kun je daarin 'XT9 dutch' selecteren?
Inmiddels werkt dat wel ... alleen moet ik bij iedere sms voor Dutch kiezen, de taal onthoudt ie niet ...

als je alles volgens starttopic doet werkt NL T9 perfect

Modder eter

quote:
Xivius schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:06:
[...]

Inmiddels werkt dat wel ... alleen moet ik bij iedere sms voor Dutch kiezen, de taal onthoudt ie niet ...
Uit de startpost:
Als je dit allemaal gedaan hebt moet je even bij de opties aangeven dat je language 'Dutch' is. (kun je vinden: Start -> Settings -> Input -> *selecteer als input method 'Touch Keyboard'* -> Options -> Language: Dutch)

quote:
TheovdS schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 07:46:
[...]

Uit de startpost:
Als je dit allemaal gedaan hebt moet je even bij de opties aangeven dat je language 'Dutch' is. (kun je vinden: Start -> Settings -> Input -> *selecteer als input method 'Touch Keyboard'* -> Options -> Language: Dutch)
Inmiddels werk het allemaal, thxs!

houd van de vijver
Reg. datum: 01 juni 2004

quote:
mroolvink schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 06:42:
Goedenmorgen Mensen,

zijn er hier ook mensen die in vista moeite hebben met synchroniseren met outlook 2007? hij neemt bij mij de afspraken niet over:S
Ik denk dat je iets verkeerd ingesteld hebt staan. Ik heb nergens problemen mee. Draai ook vista en outlook 2007. Syncen werkt bij mij als een trein via kabel. Via bluetooth nooit geprobeerd.

Weet je zeker dat je alles goed ingesteld hebt staan?

ik zou niet weten wat er niet goed zou moeten staan heb hem ingesteld dat de pc leidend is en dat hij verbinding moet maken via usb,

alleen komen mijn items gewoon niet in me telefoon te staan:S

lama probleem is opgelost

prologic wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:12 (84%)

Modder eter

Sinds kort synchroniseer ik mijn contactpersonen op mijn HTC met Outlook. Is het mogelijk om de contactpersonen op mijn HTC te sorteren op voornaam (i.p.v. achternaam) ?

edit:

--EDIT 1
Ik kan dit aanpassen door op m'n HTC het veld 'file as' aan te passen, maar dit veld kan ik in Outlook niet vinden. En ik heb geen zin om voor elk contact dit handmatig op mijn HTC aan te passen.

edit:

--EDIT 2
Met de volgende tool kan ik voor alle accounts het 'file-as-veld' aan passen naar 'voornaam, tussen voegsel, achternaam':
http://www.pocketpcfaq.com/raj/FileAs.html
_/-\o_

TheovdS wijzigde dit bericht 23-04-2008 11:06 (59%)

boh...
Reg. datum: 07 november 2001

Zijn er mensen die speling ondervinden bij dit apparaat?

als ik bijvoorbeeld rechtsboven op de x druk om het programma af te sluiten, voel ik het bovenste stuk dat 'slide' lichtjes meebewegen...

Vind ik erg jammer, gebeurd ook als ik wat meer in het midden boven druk...tis toch een touchscreen, dus zal het veel merken...

Heb 'm pas 2 weken...

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
edit:

--EDIT 2
Met de volgende tool kan ik voor alle accounts het 'file-as-veld' aan passen naar 'voornaam, tussen voegsel, achternaam':
http://www.pocketpcfaq.com/raj/FileAs.html
_/-\o_
Dank je! Ik had hetzelfde probleem en ga je gegeven oplossing eens proberen.

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
Boy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:11:

als ik bijvoorbeeld rechtsboven op de x druk om het programma af te sluiten, voel ik het bovenste stuk dat 'slide' lichtjes meebewegen...

Vind ik erg jammer, gebeurd ook als ik wat meer in het midden boven druk...tis toch een touchscreen, dus zal het veel merken...

Heb 'm pas 2 weken...
Nee, ik heb geen merkbare speling. De bovenkant van het toestel sluit naadloos aan op het gedeelte eronder. De onderkant heeft echter wel wat speling (deze kan ik een heel klein stukje naar beneden drukken), maar merk ik verder niets van.

Reg. datum: 23 november 2006

quote:
Boy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:11:

Heb 'm pas 2 weken...
Ik heb ook speling als hij dichtgeschoven is.
Bij mij sluit het bovenste stuk niet helemaal aan op het onderste, het staat ietsjes naar links

boh...

quote:
Souclrusher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:32:
[...]

Ik heb ook speling als hij dichtgeschoven is.
Bij mij sluit het bovenste stuk niet helemaal aan op het onderste, het staat ietsjes naar links
Stoort je dit niet enorm? Ik vraag me af of ik een muggenneuker (of is het mierenzifter?) ben...het voelt wat prullerig aan en je hoort het een beetje 'klakken' als ik op het x druk om af te sluiten bijvoorbeeld...

zijn er hier ook mensen waarvan tijdens het bellen het boxjes schor lijkt? zodra ik hem op speaker zet is het over?

heb het toestel nog geen maand:S

boh...

is het mogelijk om simcontacten niet weer te laten geven? Ik heb ze allemaal gekopieerd naar de telefoon zodat je er meer mee kan (voicedialing, foto toevoegen aan de gebruiken, meer info opslaan).

Als ik naar contacten ga, staan ze allemaal. Als ik de optie 'alleen contacten weergeven' aanzet (zoals windows mobile ook de contactpersonen noemt opgeslagen in de telefoon) bedoelt hij hier dat hij de telefoonnummers niet onder de namen laat zien...

Mijn lijst is nu dus tering lang (2 x dan nodig)

Modder eter

Dan gooi je de SIM-contacten toch weg?
Is toch alleen maar lastig: als iemand nu een nieuwe nummer krijgt, moet je dit op 2 plaatsen wijzigen enz.

Wat zou het voordeel zijn om de contacten ook op je SIM te laten staan?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: