PSN = NoTimeRemains
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 oktober 2005
Reg. datum: 04 april 2008
En k weet t nie, ze gaan proberen de boel te redden, max recruiten etc, maar k moet t nog zien, was echt verziekt daar.
Healbot >>
Wel me priest weer een beetje XP meegegeven
Reg. datum: 07 februari 2008
daarna ff gruul met 16 en 3 Healers, gruul plat op 12 grows.
maar weer die stomme 20 slot bag niet gewonnen (: bah
nub met een lock ....
Trouwens vinden die rogue;s bij jullie in de guild het niet kut dat ze als eerst illi down hadden en nog steeds die swords niet droppenquote:Neg schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:22:
Net uit Nihilum gestapt, was al t slacken zat, halve guild bestond uit mensen die niet meer wouden, geen zin om daar mn tijd in te steken.
Zo SK gaming joinen, eerst ff al mn spullen sellen, 3 banked vol stuff, bah bah,
bla bla
Sowieso zou heel dat resistance gedoe linea recta naar de vuilbak mogen verwezen worden,
er zijn veel betere manieren om gevechten moeilijker te maken. Zo hadden we pre BC bijvoorbeeld de befaamde Onyxia Scale Cloak, als je die niet had werd BWL een pak moeilijker. Dit soort mechanismen en varianten er op zouden volgens mij meer moeten gebruikt worden ipv lullige resistance fights.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb last van (in mijn ogen) een te lage framrate.
Standaard tover ik zo'n 35 fps uit mijn systeem, en in Bijvoorbeeld Blade Edge Mountains bij die bombardement quests dropt ie terug naar nog geen 7.5 fps...
Mijn setup:
AMD X2 6000
ASUS M2V
2GB dual ram 800MHz
Geforce 8600GT
Addons die meedraaien beslaan zo'n 50-60Mb, waaronder Auctioneer, Xperl, Titanbar,Grid, Lightheaded, TomTom, Cartgrapher full.
Display settings: widescreen, ik meen 1900x1024? Zoiets iig
Heb AA op 2 x staan, zowel in Vista als in WoW, rest van de displaysettings op max.
Volgens mij moet ik toch zo''n 40-50, misschien wel 60fps halen met deze setup, en toch komt het er niet van.
Iemand enige tweaktips?
Aka mother shahraz dus?quote:Kapoen schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 06:25:
Sowieso zou heel dat resistance gedoe linea recta naar de vuilbak mogen verwezen worden,
er zijn veel betere manieren om gevechten moeilijker te maken. Zo hadden we pre BC bijvoorbeeld de befaamde Onyxia Scale Cloak, als je die niet had werd BWL een pak moeilijker. Dit soort mechanismen en varianten er op zouden volgens mij meer moeten gebruikt worden ipv lullige resistance fights.
Daar farm je ook eerst 10 weken BT voor, voor dat je aan die fight kan beginnen, zelfde als met nefarian waar je een onyxia scale cloak MOEST hebben, anders ging je dood(uitgezonderd van het feit dat je in de gates kon gaan staan, of bij de throne)..
Heb je geen SR gear bij mother shahraz, dan ga je ook dood, simpel, vorige week hadden we er geloof ik nog iemand. De beams overleven oke, maar fatal attraction is een no-go..
En het was gister weer raak: WEER skull of guldan + bulwark of azzinoth. Verder maar 1 vanquisher chest...
Bulwark ging wel naar enhancement shammy voor belachelijk veel dkp offspec. Krijg je er van als tanks em al hebben enzo..
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
Reg. datum: 05 mei 2008
Sinds onze eerste Illidan op 19 November hebben wij: 0x Skul of Guldan en 1x Bullwark en 4x Protector Chestquote:jarnotjuh schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:41:
En het was gister weer raak: WEER skull of guldan + bulwark of azzinoth. Verder maar 1 vanquisher chest...Beter gaan ze nu wat vaker droppen, ik ik geloof dat 80% al zijn tier6 chest heeft van de conq/prot tokens, dus dat zit wel goed..
Bulwark ging wel naar enhancement shammy voor belachelijk veel dkp offspec. Krijg je er van als tanks em al hebben enzo..
Vanquisher dropt voor ons wel telkens, misschien kunnen we een keertje ruilen qua loot ?
Nog even Archimonde geprobeerd, maar mijn god....wat een mofo is dat zeg
Hunter - EmeraldDream
Reg. datum: 13 juni 2005
Heel simpel: timesinkquote:Kapoen schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 06:25:
In verband met die resistance problematiek en badges: ik keur niet goed dat een tank onvoorbereid aan een nieuw event begint (wiens schuld dat ook moge zijn), maar is het niet onlogisch dat bijvoorbeeld frost/nature spul kan gecraft worden en dat fire res moet gekocht worden met badges?
Maar hoe had jij een gevecht in molten core tegen ragnaros voorgesteld dan? Of de fire elementals bij illidan?
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Reg. datum: 14 april 2008
Beetje zonde om alles nu op te geven lijkt me zo. Er zijn genoeg goede spelers die nihilum willen joinen. Wie wil nou niet de beste guild van de afgelopen jaren joinen. Nou ja in iedergeval veel suc6 met de guild drama die we allemaal kennen.quote:Neg schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:21:
nah, beetje zonde om 60 euro to betalen voor banksk restock wel weer.
En k weet t nie, ze gaan proberen de boel te redden, max recruiten etc, maar k moet t nog zien, was echt verziekt daar.
Zit een beetje te kijken naar die trinket van M'uru: Shifting Naaru Sliver. Dat wordt wel heel leuk dat is een soort van drums zo. Zie dat hij nog buggie is, maar wel een heel leuk idee voor raids om van dat soort group abilities te hebben. Daar kan je hele leuke raid encounters op maken.
Laonda wijzigde dit bericht 07-05-2008 08:55 (3%)
Deze hadden 3 bosses neer in BT. en hadden alleen terron ooit gekilled. Omdat de achterblijvers casual wilde gaan mochten wij hun BT id hebben.
Zo gezegd zo gedaan, en toch terron ros oneshot, twoshot op bloodboil en oneshot op mother. Daarna ook nog council down. Al met al waren we erg blij dat het zo goed ging. helaas geen tijd voor illidan, maar we hadden eigenlijk sunwell trash op het programma staan.
Ros, en Terron waren wel sloppy. we hadden minstens 8 constructs in de raid op een gegeven moment. Toch nog neer gekregen
Erg fijn dat het zo goed gaat. Het leuke is dat we ook een merge met een andere guild hadden gevraagd, maar die hebben het afgeslagen. En nu kwam een van hun druids met een application omdat hij vond dat ze te veel slackte. Ik heb ook gepost dat ik dat merkwaardig vond, geen rede gegeven, omdat ik nu niet van de daken ga schreeuwen dat die guild ook een aanbod had gekregen. En afgeslagen. Ach wij zijn gered. En misschien dat ik binnekort wel met mijn mage ga raiden omdat we low zijn op mages, en wat veel tanks hebben nu. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van iemand die nog nooit ros heeft gedaan en toch in P3 de raid red.
momenteel is dat niet meer echt een timesink omdat er zo gefarmed wordt. het zou beter zijn als er in het begin van elke boss een resistance item dropt. Bv boss 1 dropt bracers 2 chest etc. De craftebles komen pas later. Het nadeel is dat met enchants flasks etc je bijna Illidan in dark iron set kan tanken(de infernals) .quote:ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:51:
[...]
Heel simpel: timesink
Maar hoe had jij een gevecht in molten core tegen ragnaros voorgesteld dan? Of de fire elementals bij illidan?
imho mag raiden best wat meer farmen kosten in het begin, om later craftebles toe te voegen om het wat casual friendly te maken.
Kevinp wijzigde dit bericht 07-05-2008 09:10 (19%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Da's allemaal leuk en aardig en heb er niets op tegen als er encounters op ontworpen worden. Maar wat als je zo'n ding nooit krijgt?quote:Laonda schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:54:
[...]
Zit een beetje te kijken naar die trinket van M'uru: Shifting Naaru Sliver. Dat wordt wel heel leuk dat is een soort van drums zo. Zie dat hij nog buggie is, maar wel een heel leuk idee voor raids om van dat soort group abilities te hebben. Daar kan je hele leuke raid encounters op maken.
Zo ver zal het niet komen dat je niet kan progressen omdat je loot X nog nooit gehad hebt, maar het kan best voorkomen. In Denial zijn we de laatste paar maanden betere loot aan het krijgen(de randoms van tier bosses), maar in het begin was het echt crap.
Wat als je nu alleen maar conq/vanq krijgt, en geen 1 prot, voor sommige bosses heb je dat echt wel nodig, zelfde als avoidance gear voor BB. Dan kan je zeggen "het is maar 1 item" maar de toegevoegde waarde van bijv een skull of guldan/mh leggings/illidan head(te lui om noncloth varianten op te noemen) kan je echt wel merken na verloop van tijd.
Toch zal het ook een heel deel tactic zijn, maar sommige bosses zijn echt gewoon gear afhankelijk(brutallus kennen we allemaal wel..) Wat als je zo unlucky bent dat je teveel prot krijgt en dps te weinig aan hun 4x t6 komen? Als je snel door de content heengaat en je bent ietwat unlucky met loot, dan heb je al een probleem.
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
Reg. datum: 21 februari 2001
http://www.wowhead.com/?talent=IVZbZxE0trGtVuAo
Zou dat leuk zijn als ik 'basis' 70 gear heb? (zodra klaar met lvlen met quests wil ik BGs al in, dus eigenlijk 0.0 gear, misschien doe'k wat smv/ns quests maar gok da'k voor die area's al 70 ben)
Vaelaa - Human Warlock 80 @ Sunstrider
Ik vind het eigenlijk wel goed. Over het algemeen hebben tanks loot prio. Daardoor krijgen ze vaak last van een "overimportance" syndroom. Nou mogen ze ook gewoon lekker badges farmen om de benodigde gear te krijgen, moeten ze ook eens wat doen.quote:Kapoen schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 06:25:
In verband met die resistance problematiek en badges: ik keur niet goed dat een tank onvoorbereid aan een nieuw event begint (wiens schuld dat ook moge zijn), maar is het niet onlogisch dat bijvoorbeeld frost/nature spul kan gecraft worden en dat fire res moet gekocht worden met badges?
Wij zijn net onze MT kwijt. Die pakte ook altijd wat er viel met zijn prio. Vaak had hij een item wat 0.1% slechter was en konden onze andere tanks het item erg goed gebruiken, maar dat maakte niet uit. Hij moest 's ochtend om 05:00 altijd werken, dus raiden tot 0:00 sloopte hem nogal. Hierdoor kreeg hij echt zo'n instelling van: "ik offer me op voor jullie, dus ik verdien die items". Natuurlijk complete bullshit, ga dan lekker niet raiden kerel, der zijn zat anderen die je taak over kunnen nemen.
Enfin, hij is nu getransfered naar andere guild die tot 22:00 raiden zodat hij meer kan slapen, en dat wist ie al een behoorlijke tijd want zijn alt zat al in die guild. Ondertussen toch mooi die laatste T6-jes meenemen en dps gear afpakken van initiates omdat die nog geen raid-member status hadden.
Maar ja, hij was een goeie vriend van de GM en andere officers, en die hadden dit absoluut niet aan zien komen. Ik haat dat soort tanks. En het lijkt bijna wel alsof alle tanks dit verschijnsel na verloop van tijd gaan tonen.
Onze andere warrior tank heeft die helemaal niet, onze pala tank is een italiaan die iig denkt dat we zonder hem nergens kunnen komen (is al rustiger geworden nu we MH gewoon simpel gecleared hebben zonder hem). Onze andere feral tank heeft intussen 2x full T6 voor dps en voor tanking onder het motto dat ie dat nodig heeft, terwijl dat echte BS is, want rogue lewt > T6 voor feral dps.
Zo, weer portie frustie deruit, kan ik weer aan het werk
Reg. datum: 09 oktober 2002
De meningen daarover zijn een beetje verdeeld. Vroeger was de stelling dat je T5/T6 gear moest hebben voor destro. Tegenwoordig wordt ook wel geroepen dat het vanaf Kara/T4 kan.quote:Darkasantion schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:28:
Even een lock gear vraagje, ik zit nu lekker in Affli te spelen en DPS etc is zeer goed te noemen, zeker omdat ik constant CoS duty heb in de raid, maar met het oog op de latere 25 mans waarin Destro qua DPS de betere build is zit ik nu al hier en daar Destro items te verzamelen/te sparen en het een en ander over te lezen/onderzoeken.
Ik heb nu 8.5 K Hp en 8.1K mana met 203 Spellhit rating 1182+Shadowdmg unbuffed en 11.2% Crit chance met de 41/0/20 build. Ik zelf heb als target +1100Shadowdmg, 202 Hitrating en 18% Crit unbuffed en untalented met 8.5K HP/Mana gezet om dan Destro te gaan, maar is dit nog te vroeg/te laag om in Destro voldoende DPS te doen?
Wat ik zou doen is een hybrid desto build maken. Dus met pet sacrifice, alle shadowbolt talents en fire talents. Je bent dan redelijk flexibel in wat je doet (geen shadow priest ga je fire bijvoorbeeld). Ik zou dan ongeveer de volgende turning points aanhouden:
- Kara/T4: fire heeft voorkeur
- T5 (en verder): voorkeur shadow
- geen spriest: fire
- geen fire mage: shadow
- hogere personal dps nodig: fire
- meer raid dps: shadow
- lock tanking: fire (searing pain)
hoop dat je er wat mee kan
Druid + Warrior, Shaman + Warrior of natuurlijk Warlock + Druid/Shaman, en maar om pillars heen rennen die healers (in travel- en ghostwolf form uiteraard), kan echt niet begrijpen wat mensen hier leuk aan vinden.
Nog 13 dagen en dan is het voorgoed exit uit WoW.
On_E wijzigde dit bericht 07-05-2008 09:32 (5%)
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Helemaal mee eens. Wat is nu het nut om 3 tokens te maken bijvoorbeeld, waarom niet gewoon 1 token waarmee elke class zijn t6 kan kopen...quote:jarnotjuh schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:11:
[...]
Da's allemaal leuk en aardig en heb er niets op tegen als er encounters op ontworpen worden. Maar wat als je zo'n ding nooit krijgt?
Zo ver zal het niet komen dat je niet kan progressen omdat je loot X nog nooit gehad hebt, maar het kan best voorkomen. In Denial zijn we de laatste paar maanden betere loot aan het krijgen(de randoms van tier bosses), maar in het begin was het echt crap.
Wat als je nu alleen maar conq/vanq krijgt, en geen 1 prot, voor sommige bosses heb je dat echt wel nodig, zelfde als avoidance gear voor BB. Dan kan je zeggen "het is maar 1 item" maar de toegevoegde waarde van bijv een skull of guldan/mh leggings/illidan head(te lui om noncloth varianten op te noemen) kan je echt wel merken na verloop van tijd.
Toch zal het ook een heel deel tactic zijn, maar sommige bosses zijn echt gewoon gear afhankelijk(brutallus kennen we allemaal wel..) Wat als je zo unlucky bent dat je teveel prot krijgt en dps te weinig aan hun 4x t6 komen? Als je snel door de content heengaat en je bent ietwat unlucky met loot, dan heb je al een probleem.
Ow wacht, dan zou blizzard namelijk echt werk moeten verrichten en meer content moeten maken omdat iedereen sneller klaar is met het farmen van een dungeon.
Mja niet iedere guild kan dat beetje appels en peren natuurlijk he. Guild met kara geared (t4 content peeps) hebben toch echt wel bijna de volledige bezetting nodig om dat te doen. Of wou je zeggen dat jullie zo imba zijn dat je het met blue geared volks nog kan 16 mannen ik denk van niet.quote:rooieziel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:56:
Haha lol, 16 man gaat prima op maggy hoor, deden het vanavond met 20 denk ik.
daarna ff gruul met 16 en 3 Healers, gruul plat op 12 grows.
Pftt kijk is naar andere mmo's dan somigen hebben 1 maal in de 2 jaar is een keer wat nieuws waar je dan weer in 3 maanden tijd al doorheen jaagt. Ik vind wow juist een goed voorbeeld hoe het wel moet. Imho ze fixen ook altijd bugs dat kan je van andere mmo's niet zeggen. Speelde een mmo waar 1 bug 3 jaar lang in zat en nu waarschijnlijk er nog steeds inzit.....quote:FireAge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:32:
[...]
Ow wacht, dan zou blizzard namelijk echt werk moeten verrichten en meer content moeten maken omdat iedereen sneller klaar is met het farmen van een dungeon.
William/Ax3 wijzigde dit bericht 07-05-2008 10:03 (37%)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
Ik ben sowieso tegen dat token systeem. Omdat het gearen van je MT en soms je OT, icm met 2/3 healers vaak voldoende is om heel veel te killen.quote:FireAge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:32:
[...]
Helemaal mee eens. Wat is nu het nut om 3 tokens te maken bijvoorbeeld, waarom niet gewoon 1 token waarmee elke class zijn t6 kan kopen...
Het oude systeem zorge idd dat je wat langer moest farmen, en content langer leuk blijft voor iedereen. Het is nou eenmaal zo dat het leuker is als je ook wat loot mee kan krijgen.
gisteren eigenlijk alles gekregen wat ik op mijn warrior wilde. De RoS neck(ipv die kara neck) en de belt. Nu misschien nog ooit de akama boots. Maar voorlopig wacht ik ff met mezelf gearen, eerst even afwachten of mijn mage ooit mijn main wordt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Reg. datum: 26 maart 2007
drood is gewoon een leuke classquote:AKooi22 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:24:
Laat maar zitten allemaal, druid gaat de deur uit. Ben de class overduidelijk te zat en mijn char is compleet. Dus heb je intresse, contact me op een of andere manier.
mn eigen is lvl 70 nu en hard aan het sparen voor 25k honour voor de healing mace
en dan de rest...
het enige weekend in maanden dat ik niet kan spelen en het moet weer een AV weekend zijn
http://wow.olli.la/screens/lock.jpg
Is dat dit weekend trouwens?quote:[b][message=30031626,noline]
het enige weekend in maanden dat ik niet kan spelen en het moet weer een AV weekend zijn
Btw, got myself a netherwing mount
Verder heb ik gisteren alle Razerfen Kraul bazen gedood met m'n 4 level 26 shamans. Dat gaf echt een kick.
Vich wijzigde dit bericht 07-05-2008 10:43 (23%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.