Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 september 2005

Hoi hoi,

Ik het toestel nu ook een dag of 5 maar ik kom ergens niet uit.

Alles is me al gelukt home aangepast met de home designer en wat andere tweak dingetjes gedaan.
Maar 1 ding lukt me echt niet en dat is het syncen van outlook.
Ik heb alle contactgegevens op mijn TC staan en die wil ik nu via de sync in outlook krijgen en dat gebeurd dus niet.
Andersom werkt het wel.

Waar kan ik dit ingeven want ik kan niets in de instellingen vinden.

p.s. ik heb Office Outlook 2k7

Reg. datum: 03 mei 2008

quote:
pat193 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:11:
[...]

Neeuhh 'k heb in de telefoon de stappen doorlopen in het begin, je krijgt ook een vraag of je de telefoon wilt beveiligen met een pincode voor ongeoorloofd gebruik van andere mensen, bij deze vraag heb ik een paar keer gekilt op letters maar zag niks in beeld komen, ik zag niks in beeld en klikte toen bovenin op ok, aahh had ik dus niet moeten doen.

Nu heb ik nog 1 poging ;(

Nou probleem opgelost :-) alleen ziet hij nu de simkaart niet 8)7
Probleem is opgelost dat ik niet meer in de telefoon kwam i.v.m. de pincode. Maar nu is het dus zo dat hij de simkaart niet ziet, heeft iemand enig idee of heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?
Simkaart is twee jaar oud, kan dit te maken hebben of mijn provider (lees simkaart) dit ondersteund ?

Reg. datum: 15 maart 2008

Nee hoor, heeft nix met je provider te maken, maak de contacten van de simkaart eens schoon met een schoon doekje

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

quote:
WFvN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:14:
Wie heeft die timergestuurde functie aan de praat? Bij mij gaat het ding gewoon af, of er nou wel of geen agenda-item ingepland staat (mogelijk komt het doordat ik Pocket Informant heb geinstalleerd?)
Het zou inderdaad moeten werken met de 'automatic' stand. Wat gebeurt er als je PI deinstalleert?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Reg. datum: 24 juni 2003

Weet iemand een oplossing voor het constant verliezen van verbinding met mijn PC (Vista 32bits)? Elke keer als ik mijn TC aan de pc hang verbind hij maar na een halve minuut of zo is de verbinding weg. De connector is volgens mij wel goed van mijn TC aangezien mijn headphone wel goed werkt. Zwaar irritant is dit aangezien even een Rom flashen uit de boze is. God mag weten hoe dat af gaat lopen als hij onderweg ineens eruit geknikkerd wordt.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 06 maart 2008

quote:
radem205 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:30:
Ik heb een zwaar irritant probleem. Op mijn toestel heb ik een pincode ingesteld (logisch lijkt mij), die na elke start wordt opgevraagd. Nu heb ik ook Windows Live ingesteld op mijn mobiel. Wanneer ik de mobiel opstart probeert het toestel verbinding te maken met het netwerk (terwijl ik dus nog niet mijn pincode heb kunnen invoeren, waardoor allemaal popups naar voren komen met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Hierdoor verdwijnt het pincode venster, waardoor ik mijn pincode niet meer kan invoeren.

Weet iemand hier een oplossing voor (behalve het uitschakelen van de pincode functie)?
Dit overkomt mij ook regelmatig met Mobile Shell erop. Oplossing is even naar CommManager gaan en de instellingen van de telefoon opvragen rechts beneden. Dan komt hij terug in het pincode scherm.

Reg. datum: 08 juli 2003

Ook een vraagje... Als de telefoon op standby staat, wordt deze wel uit standby gehaald als je gebeld wordt/sms krijgt. Echter, als je een mail krijgt, zie je deze pas als je hem uit standby haalt. Is dit niet op dezelfde manier af te laten handelen als sms/bellen??

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
RIRE schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:59:
Weet iemand een oplossing voor het constant verliezen van verbinding met mijn PC (Vista 32bits)? Elke keer als ik mijn TC aan de pc hang verbind hij maar na een halve minuut of zo is de verbinding weg. De connector is volgens mij wel goed van mijn TC aangezien mijn headphone wel goed werkt. Zwaar irritant is dit aangezien even een Rom flashen uit de boze is. God mag weten hoe dat af gaat lopen als hij onderweg ineens eruit geknikkerd wordt.
Geen directe oplossing voor je probleem, wel een omweg. Op XDA is er een manier ontwikkeld om je telefoon te flashen vanaf de SD kaart. Staat gewoon ergens bij het Polaris update forum.
Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
MarcCastermans schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Dit overkomt mij ook regelmatig met Mobile Shell erop. Oplossing is even naar CommManager gaan en de instellingen van de telefoon opvragen rechts beneden. Dan komt hij terug in het pincode scherm.
Of als je even op het groene knopje drukt (bellen), dan merkt 'ie dat er geen verbinding is. Dan schiet 't pincode scherm naar boven en heb je 't zelfde effect.

quote:
pat193 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:17:
[...]

Probleem is opgelost dat ik niet meer in de telefoon kwam i.v.m. de pincode. Maar nu is het dus zo dat hij de simkaart niet ziet, heeft iemand enig idee of heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?
Simkaart is twee jaar oud, kan dit te maken hebben of mijn provider (lees simkaart) dit ondersteund ?
Dit kan het geval zijn had ergens gelezen dat de htc touch cruise een van de nieuwere versies van een simkaart heeft en oude niet werken .

www.stoeprand.nl

Je kan gewoon gratis een nieuwe simkaart aanvragen. Nu heb je (iig bij Hi/KPN) USIM simkaarten, die sneller internet kunnen verkrijgen. Voor iets wat niks kost, is het dus zeker het proberen waard :)

Reg. datum: 06 januari 2008

quote:
etienne001 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:27:
Hoi hoi,

Ik het toestel nu ook een dag of 5 maar ik kom ergens niet uit.

Alles is me al gelukt home aangepast met de home designer en wat andere tweak dingetjes gedaan.
Maar 1 ding lukt me echt niet en dat is het syncen van outlook.
Ik heb alle contactgegevens op mijn TC staan en die wil ik nu via de sync in outlook krijgen en dat gebeurd dus niet.
Andersom werkt het wel.

Waar kan ik dit ingeven want ik kan niets in de instellingen vinden.

p.s. ik heb Office Outlook 2k7
Zover ik weet is Office 2007 niet downwards compatible.
Misschien is er een fix op de MS site.
Met Office 2003 heb ik geen problemen.

Wat een leven

Ik ben zelf op zoek naar een soort internet connection choose programma.

Deze zou als een willekeurig programma een internet verbinding probeert te maken op moeten komen met de vraag of je hiervoor bijvoorbeeld de gprs/umts verbinding of de wifi verbinding wilt gebruiken en hierop de verbinding moeten maken.

Dat scheelt als ik thuis ben elke keer een paar kliks om de wifi verbinding aan te zetten.

Ken iemand een programma als dit?

ikweetniks wijzigde dit bericht 14-05-2008 21:37 (87%)

testing

quote:
---alex--- schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Zover ik weet is Office 2007 niet downwards compatible.
Misschien is er een fix op de MS site.
Met Office 2003 heb ik geen problemen.
Office 2007 werkt prima hoor, misschien ligt het probleem bij een niet up to date Active Sync, hoewel ik dat betwijfel want volgens mij heeft die die al.

[longshot]Heb je wel aangevinkt dat die die items synced?[/longshot]
Reg. datum: 20 september 2005

quote:
Bogey Dope schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:34:
[...]

Office 2007 werkt prima hoor, misschien ligt het probleem bij een niet up to date Active Sync, hoewel ik dat betwijfel want volgens mij heeft die die al.

[longshot]Heb je wel aangevinkt dat die die items synced?[/longshot]
Ja ik heb het wel aangegeven als ik nl in office iets aanmaak dan komt het wel in mijn telefoon.

Manisch positief
Reg. datum: 09 oktober 2006

Ik ben ook in het bezit van de HTC Touch Cruise, wat mijn 2e pda phone is.
Verder een prima ding, niet te zwaar, niet te groot, heeft alles erin wat ik nodig ben (afgezien van goede drivers dan.. maarja).

Echter, over de bouwkwaliteit ben ik niet echt te spreken. Even om op te sommen wat er aan mankeert:
- Wifi schakelt automatisch uit of wil uberhaupt niet eens aan.
- FM Radio wil niet, hij opent de fm radio speler maar er gebeurt niks, uiteraard heb ik wel mijn oordopjes erin voor de ontvangst.
- Oordopjes geven geen geluid meer (dit niet in verband met het niet werken van de FM radio, want de fm radio deed het al langer niet meer). Nadat hij soms wat links of rechts stoorde als ik wat aan het stekkertje bewoog en later 1 oortje het niet meer deed doet nu geen van beide het meer.

Dit is allemaal gedurende de tijd dat ik hem heb (ongeveer 3 a 4 maanden nu) telkens erger geworden tot waar het nu is. Als voorbeeld merkte ik na een maand of 2 dus dat wifi heel af en toe uitviel, totdat hij nu dus soms uberhaupt niet meer aan wil.

Even voor de duidelijkheid, ik gebruik hem gewoon normaal, in mijn broekzak als ik niet thuis ben of op mijn bureau als ik wel thuis ben. Ik probeer er voorzichtig mee om te gaan en ben dan ook overtuigd dat de defecten aan de telefoon niet komen door eigen schuld.

Daarnaast is windows mobile nu ook niet echt alles, maar dat heeft niks met de telefoon te maken opzich en dat wist ik ook al van mijn vorige pda phone. Het is niet enorm snel, stabiel en gebruiksvriendelijk (vooral met je vingers)... Eigenlijk hoop ik ook dat google android populair gaat worden zodra het uitkomt en het uberhaupt gaat werken op de HTC TC.

Anyhow, morgen maar is HTC bellen denk ik, ik hoop niet dat ik hem lang kwijt ben... ik gebruik hem dagelijks. :(

Oost west, 127.0.0.1 best!

Reg. datum: 01 januari 2004

hoi allemaal ik heb sinds een tijdje ook de htc touch cruise maar nou heb ik het probleem dat het heel erg lang duurt voordat ik eindelijk een GPS signaal heb. Ik heb de instructies opgevolgd die op pagina nr1 staan maar het werkt niet :( iemand een idee?

EDIT:
Na 10 min wachten ben ik eindelijk geconnect maar mijn signaal is ook nog eens erg slecht. 1 a 2 streepjes bij tomtom terwijl mijn telefoon bij t raam op zolder ligt. Ik heb het ook in de auto al eens geprobeerd en hetzelfde resultaat

Tripwire999 wijzigde dit bericht 05-05-2008 22:41 (32%)

quote:
geerttttt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:16:
[...]
Anyhow, morgen maar is HTC bellen denk ik, ik hoop niet dat ik hem lang kwijt ben... ik gebruik hem dagelijks. :(
Ja dat is inderdaad balen zeg, zelf heb ik de TC nu al een tijdje maar ik heb (nog) nergens last van. Zelf ben ik wel wat positiever over WM, ik heb wel een andere geflashed van XDA, ik bedien m eigenlijk 95% met m'n vingers en vind m erg nauwkeurig.
Hou ons op de hoogte wat HTC zegt van de problemen.
quote:
Tripwire999 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:25:
hoi allemaal ik heb sinds een tijdje ook de htc touch cruise maar nou heb ik het probleem dat het heel erg lang duurt voordat ik eindelijk een GPS signaal heb. Ik heb de instructies opgevolgd die op pagina nr1 staan maar het werkt niet :( iemand een idee?

EDIT:
Na 10 min wachten ben ik eindelijk geconnect maar mijn signaal is ook nog eens erg slecht. 1 a 2 streepjes bij tomtom terwijl mijn telefoon bij t raam op zolder ligt. Ik heb het ook in de auto al eens geprobeerd en hetzelfde resultaat
Probeer tomtom wat langer een fix te laten houden. Meestal ziet die eerst een paar satellieten en komen er vanzelf meer bij. Wat ook helpt is dat je vaak een fix maakt. Dwz als je gister tomtom hebt gebruikt dan zal hij vandaag sneller een fix vinden. raar maar waar.

Zelf heb ik niet echt het gevoel dat quickGPS er voor zorgt dat de fix sneller wordt.
Reg. datum: 06 mei 2008

quote:
bob-nwk schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:08:
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee er automatisch tussen profielen geschakeld kan wordem adhv een aantal voorwaarden (in mijn geval zullen dit bepaalde tijdstippen zijn op bepaalde dagen). Ik had op de Nokia N95 een programma genaamd Best Profiles, ik heb echter nog niets kunnen vinden voor Windows mobile.

Bestaan er dergelijke programma's voor WM?
uiteraard :)

SBSH Phoneweaver
Spb Phone Suite

Er zijn er nog een paar, maar dit zijn volgens mij de bekendste / meest gebruikte.
Ik ben zelf een gelukkig gebruiker van SBSH Phoneweaver.

fly!
Reg. datum: 14 juli 2003

HTC launch event gaat op dit moment van start in london.
Te volgen via een liveblog van Paul @ MoDaCo :

http://www.modaco.com/con...uct-launch-coverage-post/

MaCk- wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:02 (6%)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
MaCk- schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:00:
HTC launch event gaat op dit moment van start in london.
Te volgen via een liveblog van Paul @ MoDaCo :

http://www.modaco.com/con...uct-launch-coverage-post/
Alleen de Diamond dus. Is hier al een topic voor?
Filmpjes: http://www.youtube.com/user/HTC

Shiver23 wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:01 (5%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Mooi systeempje heeft die Touch Diamond!
Ik kan niet wachten tot de eerste diamond rom. De HTC home plugin is daar toch wel mooier. :)

fly!
Reg. datum: 14 juli 2003

Nee nog geen topic.. Voel je je geroepen?
Officiele filmpjes zijn inderdaad zojuist door HTC online gezet.

Apparaat zou beschikbaar moeten zijn in heel Europa vanaf juni.
Vrij snel dus!

Reg. datum: 06 mei 2008

Als ik op de groene (kies) knop druk, dan bel ik de laatst gebelde persoon, redial dus. Vrij nutteloos. Volgens mij hoort het standaard gedrag te zijn dat je het telefoon programma krijgt, klopt dat?. Heeft iemand een idee hoe ik dat gedrag weer terug kan krijgen?

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Wacht aub nog even met het openen van een Touch Diamond topic omdat we wel een uitgebreide ts willen hebben met voldoende info. Als je een topic erover wilt openen vraag het dan eerst even aan mij ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: