Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
ossu!

quote:
Zo zou de game regelmatig crashen bij het installeren.
installeren :?. Het spel is toch enkel op spelconsoles uit?

Donnie: ik neem aan dat je het spel koopt op de console die je bezit? :p. Kan het filmpje niet bekijken (screw quicktime), maar ik hoor overal dat het verschil tussen beide versies zowiso verwaarloosbaar is.

Over de "it'll cost ya" achievement: ik slaag er niet in om deze te halen? Zowel met een publieke taxi als met je eigen taxiservice krijg ik niets, zelfs wanneer ik voor een zeer korte rit kies (bijvoorbeeld van de hideout naar het internetcafe) zodat ik zeker ben dat hij nooit van het eiland afkomt.

Overigens is de reclame weer geniaal. Op liberty rock radio werd daarnet Japanse anime zwaar geparodieerd: een gloednieuwe show over een schooljongen die leeft in een wereld met gigantische ogen en stijlvolle schoenen, een mecha vindt waarmee hij moet vechten en de liefde moet bedrijven met tientallen schattig uitziende minderjarige robotmeisjes om de wereld te redden 8)7.
De televisiedocumentaire over liberty city was ook geslaagd, vooral als ze praten over de opkomst van bordelen en sexshops en dan zie je in beeld een sepia "archieffoto" van een winkel met als plakkaat "ye olde wank shoppe". Op zo'n momenten kan je alleen maar luidop lachen _/-\o_

Nogmaals over de graphics: sommigen noemen ze matig, maar soms zijn er toch echt wel WAW momenten. Wanneer je bijvoorbeeld s'avonds over 1 van de grote bruggen rijdt zie je de skyline oplichten en de blauwe lichtjes op de brug maken het helemaal af. Wanneer je op een zonnige dag onder het treintraject doorrijdt breekt de zon gedeeltelijk tussen de metalen frames door waardoor de schaduwen mooie patronen maken. Wanneer je met je wagen daardoor rijdt wordt dit ook correct op je wagen geprojecteerd.

Boeboe wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:10 (16%)

Reg. datum: 01 maart 2004

.
quote:
Kaasje123 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:45:
[...]
Wil ik ook best weten maar dat kan gewoon niet volgens mij. Iemand ook al eens het museum ingeweest op het tweede eiland? Ongeloofelijk dat zelfs dat kan :D
Waar zit die of hoe zit ie er uit? Door al die gebouwen ben ik de weg ff kwijt man :9 .

Ook een vraagje. Ik weet dat er op Times Square ook een recruterings caravan ofzo staat van de LCPD. Kan daar nog iets mee gedaan worden? Wil best wel ff voor cop spelen hoor 8) . Freeze Motherf****.

uploader26 wijzigde dit bericht 01-05-2008 23:53 (23%)

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

www.audi-fan.nl

Overigens iemand die ingame website van "Krapea" al gelezen... hilarisch gewoon! :')
Reg. datum: 06 april 2005

Voor 'It'll cost ya' moet je juist van het ene eiland naar de andere. Dus van Algonquin naar Brokers bijvoorbeeld.

ossu!

quote:
magoc schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:53:
Voor 'It'll cost ya' moet je juist van het ene eiland naar de andere. Dus van Algonquin naar Brokers bijvoorbeeld.
he? *leest nogmaals*
quote:
It'll Cost Ya
Complete a taxi ride without skipping from one island to another.
of is men Engels nu zo slecht :?
Reg. datum: 06 april 2005

ja, dus zonder op 'a' te drukken of wat skippen op de ps3 mag zijn.

Bij die comparison viel me ook op dat de viewdistance op de xbox wat groter lijkt. Dit is vooral te zien aan het einde als de heli over de stad vliegt. De ps3 versie is daarbij iets verder dan de xbox versie, maar de xbox had al meer gebouwen in de verte staan...

magoc wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:02 (67%)

mAzE
Reg. datum: 25 juli 2001

quote:
Donnie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:36:
Nog mooie vergelijking trouwens voor degene die nog twijfelen of ze een ps3 of een xbox willen kopen:

http://www.gametrailers.com/player/33469.html

EDIT: Ik ben geen xdoos fanboy, maar wow de xbox versie is echt velen malen scherper vind ik persoonlijk...
De 360 versie vind ik iets scherper en de kleuren zijn iets duidelijker maar ik vind de PS3 versie er weer realistischer uitzien.

Heb zelf de PS3 versie

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
Nog mooie vergelijking trouwens voor degene die nog twijfelen of ze een ps3 of een xbox willen kopen:

EDIT: Ik ben geen xdoos fanboy, maar wow de xbox versie is echt velen malen scherper vind ik persoonlijk...
Tja sorry, maar ik vind het dus echt verwaarloosbaar. Het is dat je nu een vergelijkingsfilmpje laat zien, maar dat verschil ga je never nooit zien als je OF een XBOX versie hebt, OF een PS3 versie. En op 2 consoles tegelijk spelen doe je zelden ;)

Ik vind de game er nu iig al best goed uit zien, en dat terwijl ik nog een weekje of 2 moet wachten tot ik een HD televisie hier thuis heb staan :P Tot die tijd moet ik het met SD doen :(

Overigens ben ik ook geen PS3 fanboy, heb ze beide staan hier :)
Reg. datum: 19 september 2006

quote:
uploader26 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Zeker weten, heb nu ook de PS3 versie naast de Xbox360 versie kunnen zien, en zéker wel dat ik de Xbox versie er veel crispier uit vindt zien. Vooral het detail van de personages, moet je eens op die kleren letten :) .
wat is crispier

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:15:
[...]

[...]
je kan wel op het beeld, zelf nog niet geprobeerd, er is zelfs een bizarre easter egg daar, die ik ook nog moet gaan zien
Hmmm tis me inderdaad gelukt... bizarre easter egg idd.

Reg. datum: 06 mei 2005

De PS3 versie is idd een stuk waziger in het filmpje. Daardoor heeft het een iets realistischere look. Ik heb die ervaring met Gears of War gehad. Toen ik die game kocht had ik nog een SD breedbeeld en vond eerlijk gezegd GOW er realitischer uitzien juist doordat het waziger was en details minder duidelijk waren. Op HD is het cleaner en zie je onder andere de shadows meer trillen.

Maar na 3x lapdance heb ik telkens problemen met de bouncers, hoort dat en hoe komt dat?

Mutatie wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:16 (7%)

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
CopyCatz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:12:
[...]

Hmmm tis me inderdaad gelukt... bizarre easter egg idd.
niks zeggen :P
ga zo er heen

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Vind het wel grappig hoe Nederland in de zeik word genomen op TV in GTA 4.
quote:
rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:16:
Ik snap 't minpunt niet van elke keer naar een mislukte missie to gaan, rijden is toch leuk? :p
Ik zou 't niet erg vinden.
Het kan zelfs noodzakelijk zijn, als je de missie opnieuw doet ben je nog steeds je munitie, body armor en health kwijt, je hebt nu de kans om dat nieuw te gaan kopen/halen, of een beter voertuig mee te brengen, als je bij het echte begin van de missie start kun je dat niet.

Bovendien zijn er missies die geen echt begin hebben.

Ik zie trouwens net in de eerste post dat er wel laadtijden zouden zijn? Ik speel op de PS3 ben op eiland 2 en ik heb na zo'n 36 uur spelen nog geen laadmoment gezien (op het starten van het spel na dan) het enige wat soms enkele seconden me uit het spel haald is de autosave, maar dat gaat erg snel.

1shot1kill wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:21 (19%)

ossu!

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:18:
Ik zie trouwens net in de eerste post dat er wel laadtijden zouden zijn? Ik speel op de PS3 ben op eiland 2 en ik heb na zo'n 36 uur spelen nog geen laadmoment gezien (op het starten van het spel na dan) het enige wat soms enkele seconden me uit het spel haald is de autosave, maar dat gaat erg snel.
Als je een taxirit skipped naar een heel ander deel van de stad moet hij een paar seconden inladen ja.

Het naar een missie rijden is niet echt erg vind ik. Of je pakt je prive heli :)

Op de een of andere manier ben ik steeds wel te lui om de tol te betalen, die 5 dollar kan ik toch makkelijk missen. Maar vol gas er doorheen en dan even de politie shaken is al een gewoonte geworden. Af en toe kom ik er doorheen zonder politie, en soms kan ik ook met geen mogelijkheid betalen als ik het wel wil.....

Reg. datum: 03 december 2007

yay, one man army achievement :p

http://img227.imageshack.us/img227/1600/onemanarmyve0.jpg

http://live.xbox.com/member/Wagori 91

The cake is a lie!

Joy to the world!

quote:
Boeboe schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:48:

[...]

installeren :?. Het spel is toch enkel op spelconsoles uit?
Sinds consoles ook een HD hebben kunnen games ook op een console worden geïnstalleerd. Dat leek me toch een bekend feit.

Mijn PS3 was er een paar minuten mee zoet om de game te installeren. Maar goed, dat is dus ook maar eenmalig.

Systeemspecs: Klik hier!

ossu!

quote:
Wildfire schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:26:
[...]
Sinds consoles ook een HD hebben kunnen games ook op een console worden geïnstalleerd. Dat leek me toch een bekend feit.
maar dat neemt het hele voordeel van een console tegenover een pc toch weg :?
Reg. datum: 03 december 2007

daar heb je gelijk in. maar dat schijnt men niet erg te vidnen als ze 10 sec sneller laden in eht begin en 1 sec snellen bij missies, dan is het ineens een pluspunt bij de ps3!

niet om negatief te doen naar de ps3 maar ik snap nog steed sdie verplichte installas niet als ze al 50 gig op het schijfje hebben

The cake is a lie!

Je PS3 kan vanaf de HD sneller inlezen dan vanaf de schijf.
quote:
Boeboe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:23:
[...]

Als je een taxirit skipped naar een heel ander deel van de stad moet hij een paar seconden inladen ja.
Met het derde eiland ofzo? Want als ik nu vanaf het middelste eiland naar het eerste eiland skip met een taxi gebeurt dat zonder laden.

1shot1kill wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:30 (8%)

quote:
Tja, als je wat met die heli tour aan het experimenteren bent heb je hem zonder dat je er erg in hebt :)

PSN ID: MicheldeL
Reg. datum: 26 oktober 2007

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:29:
Met het derde eiland ofzo? Want als ik nu vanaf het middelste eiland naar het eerste eiland skip met een taxi gebeurt dat zonder laden.
Als je de taxirit skipt (dus door op A/X te drukken) dan moet hij even laden omdat je dan ineens naar een ander deel van de wereld springt dat nog niet (geheel) is geladen...
Ik kreeg net zelfs (heel kort) een loading scherm terwijl ik op hetzelfde eiland bleef (skipte per ongeluk, zit m'n ritje normaal gewoon uit, wel even zeggen dat je haast hebt natuurlijk)..

MicheldeL wijzigde dit bericht 02-05-2008 00:37 (19%)

PS3-loos...

quote:
MicheldeL schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:34:
[...]

Als je de taxirit SKIPT (dus door op A/X te drukken) dan moet hij even laden omdat je dan ineens naar een ander deel van de wereld springt die nog niet (geheel) is geladen...
Je kunt dat skipt wel leuk met hoofdletters neerzetten, maar ik heb het woord skip zelf in mijn post gebruikt, daarbij krijg ik tot nu toe geen laadtijden.

iedereen heeft een handelsmerk
Reg. datum: 17 mei 2000

quote:

jammer dat er geen nightshots in zitten, daar schijnt ps3 juist beter in te zijn qua belichting :S

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Reg. datum: 09 mei 2003

Heb hier ook beide consoles staan, maar mijn Xbox360 heeft geen hdmi-aansluiting, dus is de keuze snel gemaakt.....

Het is hier al vaker gezegd, de PS3 heeft warmere kleuren, terwijl de Xbox door de mindere warme kleuren iets scherper lijkt, maar ik vond dat, na diverse filmpjes en pics, zo goed als verwaarloosbaar.

Noax wijzigde dit bericht 02-05-2008 01:06 (47%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: