Uuuhm ik had het over ressiliene , PVP gearquote:ImdaMned schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:17:
[...]
Nu kan je meer sta / dps enchanten op je overige items? Hell, misschien zelfs wat T6 of BT/sunwell spul.
en voor ik in BT of T6 heb zijn we 9 maanden verder
Edit nee dit gaat niet lukken, Waarom dat is geen videokaart maar een Chipsetquote:RaDKiLL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:18:
Aangezien ik steeds minder de kans krijg een fatsoenlijk avondje te WoWen (vrouwtje is lerares geschiedenis bovenbouw en errrrrrug druk) heb ik besloten en taptopje erbij te nemen.
Nu heeft de opzich redelijke specs (AMD Turion 64 TK55 X2, 2 GB DDR II) alleen waar ik een beetje mee zit is de videokaart. Er zit een Ati X200M in. Nu heb ik zelf nog uit de oude tijd een van de eerste Radeons (9700) en WoW draait daar prima op in breedbeeld reso.
Mijn vraag is (indien dit natuurlijk binnen de regels van spielerij valt) of WoW ook een beetje op deze kaart is te spelen. Of ben ik genoodzaakt alle snoepgoed uit of low te zetten?
Wellicht hier iemand ervaring met dit kaartje?
Van de week wel voor het eerst Kara ingeweest. Wat een beleving man. Laatste keer dat ik met tien man op stap was was in UBRS (en dat was ook eenmalig).
Meteen twee leuke items mogen looten, dus * RaDKiLL is een happy mens.
Het was de vraag of ik in eerste instantie mee mocht, want gearwise zat ik net iets onder de norm, maar het ging als een tiet. 4 bosses ge-oneshot (zo heet dat toch?!).
Nu heb ik nóg een vraag mbt Omen. Kun je op de een of andere manier instellen dat de alerts niet zo vroeg komen?
Als ik nu op een x-percentage van de thread kom dan begint mijn scherm al te gloeien terwijl ik makkelijk door kan blijven DPSen.
En aangezien dit mijn eerste run Kara was slackte ik de pan uit. =)
Dus je zult echt alles uit moeten gaan zetten wil je een beetje fatsoenlijk spelen
Mektheb wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:24 (71%)
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337