Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 februari 2002

quote:
cOOlrUnnINgs schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:01:
Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is dat het weerbericht eens in de zoveel tijd opgehaald wordt en zo ja, hoe????
Ik zit nog steeds met het "probleem" dat het weerbericht op mijn TyTN II niet automatisch wordt bijgewerkt. Niemand een idee ????

Goed, gisteravond bleek dat mijn styli (of hoe je 't ook schrijft) ' afgebroken' was aan de onderkant; gelukkig kon ik de pen dmv een pincet eruit halen :).
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro -O-).
Zijn er nog andere (goedkopere) alternatieven die passen bij de TyTN II?

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
Sjowhan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:52:
Goed, gisteravond bleek dat mijn styli (of hoe je 't ook schrijft) ' afgebroken' was aan de onderkant; gelukkig kon ik de pen dmv een pincet eruit halen :).
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro -O-).
Volgens mij heb ik een aantal weken geleden bij de mediamarkt een setje van 3 zien hangen voor 15 euro.

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
BramBo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:56:
[...]

Volgens mij heb ik een aantal weken geleden bij de mediamarkt een setje van 3 zien hangen voor 15 euro.
http://www.kijkshop-ict.nl/product/248303/?oid=7
3Pack B-merk, 13 euro.

EWK wijzigde dit bericht 18-04-2008 09:03 (4%)

Unfortunatly, the hard part isn't the choosing, it's living with the choice you make.

Morgen word m'n nieuwe TyTN II afgeleverd, hopelijk ook m'n geheugenkaartje wat ik elders besteld heb.
het zou jammer zijn als er veel levertijd verschil zal zijn.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

quote:
Sjowhan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:52:
Bij je TyTN zat er ééntje extra bij... heb je die niet nog?

Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers

quote:
Zeezicht schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:
[...]

Bij je TyTN zat er ééntje extra bij... heb je die niet nog?
Natuurlijk wel, maar ik wil voorkomen dat ik zonder kom te zitten (wat natuurlijk niet te hopen is dat mijn reserve er ook mee ophoud; zo ontzettend ruw ga ik niet met dat ding niet om :N)

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

Reg. datum: 18 januari 2002

Poehhh!! Wat een gedoe over die TytnII met die nieuwe 6.1. Ik kan hem morgen op het postkantoor ophalen. Prijs viel me goed mee bij een abonnement van 1 jaar hi 80 KPN ¤ 79. Vind ik zeker nog meevallen. Heb mijn "trage" HTC s710 nu over...wat een luxe ;)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
teake schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:57:
[...]

Ik heb dat geprobeerd, maar zit weer met de snelkoppelingen die niet te wijzigen zijn in totalcommander of verkenner. Hoe zat het ook al weer? Alleen met de resco-explorer ging dat goed geloof ik hè?
Klopt inderdaad. Ik probeerde het via Total Commander op de TyTN zelf, maar dat werkte niet.
Notepad op mijn PC en slepen naar de TyTN werkte prima :)

YES! That's the trick!

ff voor de anderen: als je opera mini rechtstreeks wilt oproepen met een link vanuit programma's (en dus ook later een toets kunt toewijzen aan die applicatie) moet je een snelkoppeling maken die als volgt werkt:

op je pc: met notepad maak je een opera-mini.txt met als inhoud:

28#"\windows\jbed.exe" -run s0_

Bij mij was het de derde java applicatie, dus s3_ ipv s0_

Vervolgens verplaats je de opera-mini.txt naar je tytn: windows\startmenu\programma's
Daar rename je het bestand van opera-mini.txt naar opera-mini.lnk

ps: dit werkt alleen als je al de jbed- java layer had geinstalleerd. Die staat al een hééél eind terug genoemd, maar doe even een search naar "opera mini" in dit topic en vindt de xda link en je weet alles weer.

Anyhow: als je opera mini al had draaien, en nu de beta er naast installeert kun je op deze manier de snelkoppeling weer werkend krijgen. Nogmaals: bestaande snelkoppeling aanpassen werkt niet. Ook niet met total commander.

ps: die beta is ook niet heilig trouwens, adres invoeren in de adresbalk gaat minder fijn dan voorheen. Maar de rest van de features is wel weer erg lekker! En vooral natuurlijk dat je de optie "melding niet meer weergeven" hebt is ERRUG lekker!

Spyware? Die!

Ik heb hem inmiddels een uur of 7 :D.
Tot nu toe geen klachten.

De verpakking was erg keurig hoor. Net afgewerkt doosje, Nederlandstalige handleiding (ja, handleiding van 270 pagina's en dus geen quick start vod), extra stylus, tasje, screen protector..

Eagle Creek wijzigde dit bericht 19-04-2008 03:17 (60%)

Reg. datum: 13 april 2008

Hallo,

Bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag, werkt dikke prima!
Nu het volgende ik had via mijn pc mijn outlook gesyncd (met dat windows progje). Nu is mijn PC geformateerd, als ik nu mijn telefoon aansluit ben ik dan direct mijn contacten weer kwijt, er staat namenlijk niks op mij pc aan contatent nu

mcman wijzigde dit bericht 19-04-2008 10:39 (0%)
Reden: tikvout

Spyware? Die!

Om stroom te besparen heb ik ingesteld dat de verlichting na 30 seconden uit moet. Nu viel het me op dat het scherm wel blijft 'branden'. Is dit normaal? Wordt dit bedoelt met stand-by?

Ik heb ook ingesteld dat 'ie na x tijd op stand by moet, zodat het scherm -uit- gaat. Klopt het dan dat de SMS-jes niet doorkomen? Ik kan wel gebeld worden.

What about the wekker functie trouwens. Wordt iemand daar wakker van??? Of moet je gewoon een ander geluidje erop zetten. De herhaling vind ik nogal tegenvallen.

Eagle Creek wijzigde dit bericht 19-04-2008 15:54 (24%)

ik heb m'n tytn II ook binnen

ff knutselen eer alles goed staat.
jammer dat ie met dat weer ding maar weinig steden kent , kan je die toevoegen?

is het ook mogelijk dat ie alleen wireless pakt en de sim kaart niet gebruikt om iets te downloaden ?

als de telefoonfunctie uit is ,, kan dan geen applicatie stiekum gebruik maken van de sim kaart ?

Reg. datum: 09 mei 2007

EUhm je eerste vragen weet ik even niet (heb ik volgens mij wel eens eerder in dit forum gezien, misschien even zoeken). Je laatste vraag. Als je de telefoonfunctie uit hebt (flight mode?!?!) dan kan is de sim kaart niet "stiekem"door programma's te gebruiken. Dat is het hele idee erachter.

quote:
luckybasterd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:09:
EUhm je eerste vragen weet ik even niet (heb ik volgens mij wel eens eerder in dit forum gezien, misschien even zoeken). Je laatste vraag. Als je de telefoonfunctie uit hebt (flight mode?!?!) dan kan is de sim kaart niet "stiekem"door programma's te gebruiken. Dat is het hele idee erachter.
oke

maar later als ze eindelijk de correcte nummer op m'n sim kaart hebben geactiveerd dan wil ik alleen bellen en sms en geen data over de simkaart

waar laat ik dat pennetje ??

Reg. datum: 19 mei 2003

Voor je data "probleem", zoek ff in dit topic naar "nodata". Is een tooltje wat je kunt installeren.
Voor je pennetje, rechtsonder in het gaatje..

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 08 oktober 1999

ik zie nergens waar je bij opera mini 4.1 kunt kiezen voor de optie 'never ask again'. bij mij is het hetzelfde als bij 4.0. zou dit misschien aan de jbed lava app kunnen liggen?

Alleen opera mini 4.1 BETA heeft die optie. De gewone 4.1 heeft de optie nog niet.

Reg. datum: 05 november 2007

quote:
cOOlrUnnINgs schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:25:
[...]

Ik zit nog steeds met het "probleem" dat het weerbericht op mijn TyTN II niet automatisch wordt bijgewerkt. Niemand een idee ????
Waarom zou je dat willen? Het kost je een hoop data iedere keer. Tenzij echt onbeperkt internet hebt. Afijn, bij mij deed hij het automatisch na harde reset. Maar neem aan dat je dat geen oplossing vindt. Als ik nu op de plaatsnaam klik, krijg ik toegang tot de keuze om de plaatsnaam te bepalen. Rechtsonder klik ik op menu, en vervolgens opties en dan aanvinken dat hij automatisch bijwerkt. Dan zou het toch moeten werken?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Hey, die optie was me nog niet eerder opgevallen !
Hij staat nu aan en ik wacht af :)

EDIT: Uurtje later nu, en nog niks automatisch opgehaald :?

Ken. wijzigde dit bericht 20-04-2008 02:26 (26%)

Deed tie hier ook niet.
Nu SPB Mobile Shell geinstalleerd (aanrader overigens), en die haalt het weer wel automatisch op. Overigens slecht in te stellen.. Nee, geen SPB Weather geinstalleerd (veel te beperkt qua stadskeuze of ik moet iets over het hoofd zien), maar ik praat hier gewoon over weather in de SPB shell. Ik ga er van uit dat die gewoon de normale weather plugin gebruikt?

Deed tie hier ook niet.
Nu SPB Mobile Shell geinstalleerd (aanrader overigens), en die haalt het weer wel automatisch op. Overigens slecht in te stellen.. Nee, geen SPB Weather geinstalleerd (veel te beperkt qua stadskeuze of ik moet iets over het hoofd zien), maar ik praat hier gewoon over weather in de SPB shell. Ik ga er van uit dat die gewoon de normale weather plugin gebruikt?

quote:
UltraSub schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:38:
Voor je data "probleem", zoek ff in dit topic naar "nodata". Is een tooltje wat je kunt installeren.
Voor je pennetje, rechtsonder in het gaatje..
gevonden ,, ik heb er stijl over heen gekeken ...

heb wifi geconfigureert ,, laat hem updaten tomtom en M$ maar er is dan geen update zegt ie ...

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: