Reg. datum: 30 oktober 2006
[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 30 oktober 2006
Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treftquote:pannekoek1977 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:22:
Om online te spelen kan je een keuze maken om te spelen tegen racers uit europa of de hele wereld.
Als ik voor de hele wereld kies krijg ik alsnog alleen spelers uit europa.
Is europa de eerste met online karten, is het gewoon technisch nog niet mogelijk of heb ik steeds de mazzel europeanen te treffen?
JungleJim wijzigde dit bericht 17-04-2008 13:43 (6%)
|C2D E6600|Gigabyte GA-P35-DS3P|2x1GB Crucial Ballistix DDR2 PC6400|7200.10 320GB|T7K250 250GB|DiamondMax Plus 9 120GB|8800 GTS 320MB|Chieftec BX|Asus DVD-E616A3T|NEC AD-7173S|Samsung SyncMaster 205BW|Soundblaster X-Fi Xtrememusic|Win XP Pro SP2|
Al zijn het meestal Fransen, Engelsen of onze oosterburen die je de baan af mag beuken... Ligt idd denk ik aan het tijdsverschil. Denk dat als eind vd maand de Unaaitmesteeds online komt het wel druk wordt.
Reg. datum: 12 augustus 2004
lijkt mij iets stabieler/nauwkeuriger als je het vast kan zetten op tafel
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Ze heeft alleen de eerste paar nog maar gezien, dus ik moet die maar ff aan d'r voorstellenquote:remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:09:
Mijn vriendin wil juist niet Luigi Circuit doen! Favorieten: DK Snowboard, Maple Leaf of Tree ofzo, en de Mall natuurlijk.
Reg. datum: 30 oktober 2006
Het tijdsverschil met Japan is 7 uur (in zomertijd) en had dus mensen uit Japan kunnen treffen als ik in de middag speel.quote:JungleJim schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:41:
[...]
Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treftEn verder is er nog het tijdsverschil met de landen buiten Europa.
Misschien lag het aanbod van spelers in Europa op dat moment hoger en heb ik daarom nooit tegen spelers uit Japan gespeeld.
nee toch niet?quote:Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:50:
[...]
Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.
Want ik heb 1.24 gereden..
Maar mn zusje moest dus 1,29 rijden, en reed ook 1:24 en had de baan unlocked!!
PS: Hoe kan je eigenlijk zien, bij welke banen je de expert al hebt unlocked??
.
Reg. datum: 17 april 2008
Vandaar dat er tegenwoordig monitors in koelkasten worden gebouwd
Reg. datum: 30 maart 2002
De tijd om de expertdata te unlocken ligt tussen de 1.29 en 1.24, de tijd van de expertdata die je unlocked (dat is dus een andere dan de tijd die je moet rijden om de data te unlocken) is dus 1.19.quote:Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]
nee toch niet?
Je krijgt overigens niet altijd te zien of je de expertdata unlocked hebt of niet. Ik had hetzelfde en toen ik MK opnieuw op gestart had, had ik ineens een extra kart unlocked omdat ik #aantal expert data unlocked had.
"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood
Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane
Reg. datum: 17 april 2008
Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.quote:Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]
nee toch niet?
Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt
Sir Ktehr wijzigde dit bericht 17-04-2008 16:02 (10%)
Reg. datum: 24 juli 2002
Het blijft namelijk gewoon geweldig als je met een paar man thuis zit, via splitscreen 1 tegen 1 te battlen en dan zonder dat er 10 andere debielen rondscheuren.
Was al in de 7e hemel omdat Battle Course van de SNES erin zat (nostalgie ten top)..
Moeten ze toch Super Mario Kart uitbrengen op de Virtual Console
Team is leuk als optie, maar hou het wel als extra, en ga niet een succesformule eruit slopen.
FOEI NINTENDO!!
quote:remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:35:
Even over zuignap: dat gaat alleen werken als het stuur verticaal is, dus als je 'm aan de koelkast plakt oid. OP de tafel lijkt me niet kunnen omdat 'ie dan niet goed registreert dat je omhoog beweegt. Of zie ik dat ding verkeerd voor me? Plaatje?

hij ligt nog achter in de auto, als ik vanavond thuis ben zal ik het eens proberen
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Gewoon met tafel en al omhoog halenquote:Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:50:
Hoe ga je met dat stuurtje in godsnaam iets als powerjumps doen bij bijv. een schans?
Zo kan je 'm wel lekker rechthouden, zit er comfy uit. Gaat bij mij niet omdat we in bed spelen (komt u maar met de grappen, puberaal Nederland).
Zie je wel een bed is niet om te slapen maar om te spelen!quote:remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:57:
Lekker, die tribal prints
Zo kan je 'm wel lekker rechthouden, zit er comfy uit. Gaat bij mij niet omdat we in bed spelen (komt u maar met de grappen, puberaal Nederland).
Keep up the good work
p.s. hoe tennis je dan? staand
quote:
gisteren ff gepoogd om paar time trials te doen.
je kan mooi de time trials van de wereld kampioenen downloaden en dan eerst even bekijken en dan zelf uit testen.
die mensen nemmen vaak de meest onogelijke weggetjes
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.quote:murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:43:
[...]
[afbeelding]
hij ligt nog achter in de auto, als ik vanavond thuis ben zal ik het eens proberen
je kan wel jumps doen zoals Vex Vice al zij je moet gewoon de tafel op tillen!!quote:Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.
wel vermoeiend hoor mario kart.
een beetje MK speler zal waarschijnlijk al van het stuurtje aan de kant hebben gelegd en een gc of classic controller of wii mote en Nunchuck spelen.
omdat die wat gevoeliger zijn dan het stuurtje en je natuurlijk makkelijker jumps kan maken
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.quote:Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]
betrekking op stuurwiel met zuignap
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.
het stuur is ook los te halen van de basis .
voor mijn zoontje (19 mnd ) is het wel handig. hij kan lekker op zijn eigen stoeltje ziten achter zijn tafeltje met het stuurtje erop vast.
anders gaat hij alleen maar rondjes lopen door de woonkamer. nu kan ie netjes op zijn plek blijven zitten.
het uiterlijk van dat ding daar geef ik echt geen ruk om. dit ding koste 14,95 euro. en als het nix is gaat het op marktplaats voor een 10tje
Nofi, (je bent blijkbaar een toffe vader!), maarreh je laat een kind van anderhalf al games spelen?quote:murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:06:
[...]
je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.
het stuur is ook los te halen van de basis .
voor mijn zoontje (19 mnd ) is het wel handig. hij kan lekker op zijn eigen stoeltje ziten achter zijn tafeltje met het stuurtje erop vast.
anders gaat hij alleen maar rondjes lopen door de woonkamer. nu kan ie netjes op zijn plek blijven zitten.
het uiterlijk van dat ding daar geef ik echt geen ruk om. dit ding koste 14,95 euro. en als het nix is gaat het op marktplaats voor een 10tje
Vind je dat niet een beetje vroeg voor een kind? Ik speelde toen nog met ander plastic spul..
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Wat bedoel je precies met:quote:Sir Ktehr schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:01:
[...]
Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.
Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt
Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.
Want als ik een baan moet kiezen, kies ik dus eerst een CUP, daarna een baan. En dan kan ik mezelf of die nintendo uitdagen, voor ghost race.
Maar ik zie nergenst expert staan??
.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last