Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 december 2003

quote:
MarkU700 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:28:
[...]

Je kunt wel eigen sms-tonen instellen als ze maar de goede extensie hebben. Bijvoorbeeld .mid of .mmf....... :)

( word het misschien toch de U700..... ;) )
Daar heb ik nog nooit van gehoord?dat ze mid. of mmf. moeten zijn,áls het al kan bij gsm's dan zijn het ook MP3 (zolas bij de U600)

Heb ff geprobeerd een mid naar de G600 te sturen van mijn man(bij G600 kan je alleen kiezen tussen standaard sms tonen (5),hij komt wel in de map te staan bij de standaard tones(mid.)maar kan hem niet selecteren als sms berichten toon.

Dit zou dus volgens jou wél kunnen bij de U700?

rooie60 wijzigde dit bericht 30-03-2008 00:38 (25%)

Reg. datum: 21 januari 2008

quote:
rooie60 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:25:
[...]

Daar heb ik nog nooit van gehoord?dat ze mid. of mmf. moeten zijn,áls het al kan bij gsm's dan zijn het ook MP3 (zolas bij de U600)

Heb ff geprobeerd een mid naar de G600 te sturen van mijn man(bij G600 kan je alleen kiezen tussen standaard sms tonen (5),hij komt wel in de map te staan bij de standaard tones(mid.)maar kan hem niet selecteren als sms berichten toon.

Dit zou dus volgens jou wél kunnen bij de U700?
Ik wijzig mijn sms-toon ( als ik dat wel eens doe.... ;) ) als volgt :

* Ik ga naar het betreffende profiel waarvan ik de sms-toon wil wijzigen dmv 'Instellingen' en vervolgens 'Telefoonprofielen'
* Dan kies ik bij opties 'Bewerken'
* Dan ga ik naar 'Waarschuwingstonen' , opties en dan 'Wijzigen'
* Dan kan ik kiezen uit 1 'Effectgeluiden gebruiken' of 2 'Mijn waarschuwingstoon gebruiken' . Ik kies dan de laatste
* Dan kun je vervolgens kiezen uit de geluiden die op je telefoon staan of eventueel de geluiden van je geheugenkaart, als je die hebt.

Let wel, hij geeft dan alleen de geluiden aan die de juiste extensie hebben zoals bijvoorbeeld .mid en het kan dus zijn dat sommige geluiden op dat moment niet beschikbaar zijn om in te stellen omdat daarvan de extensie niet juist is.

Het blijft overigens dus onmogelijk om MP3-bestanden in te stellen als sms-toon.

Ik hoop dat m'n uitleg duidelijk is en dat je er wat mee kan..... :)

Graag gedaan en suc6 ermee!!!

Doei, MarkU700

Dank je Mark :> :> áls deze het wordt is dát het eerste wat ik ga proberen hartstikke bedankt.!

Reg. datum: 27 februari 2006

quote:
Jeldert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:02:
Ik heb laatst misschien een nieuwe manier ontdekt om Java apps en games op de U700 te zetten.

Samsung heeft namelijk een nieuwe SDK uitgegeven. Dit is eigenlijk voor ontwikkelaars. Deze kan je telefoon simuleren, waardoor je je zelfgeschreven applicaties of games kan testen, zonder hem op je telefoon te zetten.

Het mooie is: er zit een optie in om deze apps of games naar je telefoon te kopieren :) Ik heb zo'n vermoeden dat je dus ook gedownloade spellen op deze manier er op kan zetten. Ik heb het echter nog niet getest. Je kan namelijk gewoon een .jad bestand in de emulator laden.

De SDK ik hier te downloaden: Samsung Java SDK. Tijdens de installatie kan je trouwens alles overige functies uitvinken. De SDK zelf is voldoende.
Heb ik zojuist zitten proberen, maar hij vind mijn telefoon niet. Kan ik ook ergens connectionsettings vinden of zo?

Reg. datum: 11 oktober 2004

De u600 van mijn vriendin probleem gaf vanaf het begin af aan problemen met de KPN firmware die erin zat. T9 bleef hangen, waarna de telefoon zichzelf rebootte en dat soort dingen. Ik heb er vervolgens u600XXGG4 ingeflasht, wat een tijd goed is gegaan, maar de laatste tijd doet hij weer raar. T9 onthoudt geen woorden meer, blijft soms hangen, soms ontvangt de telefoon geen smsjes meer en moet je hem herstarten en dat soort dingen.

Nou wilde ik een andere versie erin zetten om deze problemen te verhelpen, maar ik moet wel een nederlandse taal erin hebben. Dus mijn vraag:

is de u600XXGK2 een firmware waar ook de nederlandse taal en t9 in zit? Zo nee, welke versie heeft dat wel en is het beste?!

Reg. datum: 03 april 2008

Hallo even een vraag over het Hoofdmenu van de U700:
In het promo filmpje van "Hands-on U700" http://nl.youtube.com/wat...SZqtM&feature=related zie je dat de titels in het hoofdmenu ook van kleur meespringen samen met de icoontjes (netzoals bij de D900). Dat heb ik niet op mijn U700, de boventitels blijven gewoon wit :( Tevens gaan de icoontjes animatie met die kleurtjes ook niet zo vloeiend bij mij (zoals bij de D900 bijv. wel het geval is) Teven staat er een bluetooth icoontje terwijl er bij mij zo'n stom Google icoontje staat :(
ik heb verschillende firmwares geprobeerd maar geen van alle heeft dit. Kan iemand zien welke firmware gebruikt wordt in het filmpje?? Ik heb op dit moment XXGI2

Alvast bedankt, groeten Hans

concept 3 wijzigde dit bericht 03-04-2008 19:26 (6%)

Reg. datum: 21 januari 2008

quote:
concept 3 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:21:
Hallo even een vraag over het Hoofdmenu van de U700:
In het promo filmpje van "Hands-on U700" http://nl.youtube.com/wat...SZqtM&feature=related zie je dat de titels in het hoofdmenu ook van kleur meespringen samen met de icoontjes (netzoals bij de D900). Dat heb ik niet op mijn U700, de boventitels blijven gewoon wit :( Tevens gaan de icoontjes animatie met die kleurtjes ook niet zo vloeiend bij mij (zoals bij de D900 bijv. wel het geval is) Teven staat er een bluetooth icoontje terwijl er bij mij zo'n stom Google icoontje staat :(
ik heb verschillende firmwares geprobeerd maar geen van alle heeft dit. Kan iemand zien welke firmware gebruikt wordt in het filmpje?? Ik heb op dit moment XXGI2

Alvast bedankt, groeten Hans
Wat jij schrijft over de titels in het hoofdmenu die van kleur veranderen heb ik ook niet. Wat me wel opvalt is dat het menu in het filmpje Engelstalig is, zou dat er mee te maken kunnen hebben mischien.....?

Ik heb overigens firmware ASGG3....

Reg. datum: 03 april 2008

quote:
MarkU700 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:22:
[...]

Wat jij schrijft over de titels in het hoofdmenu die van kleur veranderen heb ik ook niet. Wat me wel opvalt is dat het menu in het filmpje Engelstalig is, zou dat er mee te maken kunnen hebben mischien.....?

Ik heb overigens firmware ASGG3....
Jammer. Ik ben bang dat het een protoype was. Het zal wel betasoftware zijn geweest denk ik??

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

Heeft iemand anders problemen met de U600? Niet als in speling, maar ik ondervind het volgende :

- Display vertoont aan de bovenkant een klein verloop. Dit is niet permanent, kan bij uit/aanzetten weer weg zijn
- Microfoon werkt soms niet (eveneens bij uit/aan weer wel)
- Netwerk kan soms niet gevonden worden
- Valt uit

Ik heb net mn accu er 10 minuten uitgehaald en het lijkt nu goed te gaan, maar ik vertrouw het niet. Ik kreeg de problemen nadat de telefoon twee weken uit stond (en derhalve leeg was).
Voor mij is het de laatste Samsung, mijn D500 en die van mn vriendin zijn ook voortijdig overleden (met goede zorg behandeld). Dan maar Nokia.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
Exorcist schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:03:
Heeft iemand anders problemen met de U600? Niet als in speling, maar ik ondervind het volgende :

- Display vertoont aan de bovenkant een klein verloop. Dit is niet permanent, kan bij uit/aanzetten weer weg zijn
- Microfoon werkt soms niet (eveneens bij uit/aan weer wel)
- Netwerk kan soms niet gevonden worden
- Valt uit

Ik heb net mn accu er 10 minuten uitgehaald en het lijkt nu goed te gaan, maar ik vertrouw het niet. Ik kreeg de problemen nadat de telefoon twee weken uit stond (en derhalve leeg was).
Voor mij is het de laatste Samsung, mijn D500 en die van mn vriendin zijn ook voortijdig overleden (met goede zorg behandeld). Dan maar Nokia.
Hier geen problemen met de U600. Geen verloop aan bovenkant van display, al weet ik niet zeker wat je er mee bedoelt! Bedoel je het verschijnsel wat je ook wel eens bij oude videobanden zag vroeger?
Mijn microfoon werkt altijd!
Alleen last van beperkte netwerkmogelijkheden in gebouwen als bioscopen e.d. Maar lijkt me ook in verband met provider!
Telefoon valt nooit uit, staat ook nooit uit eigenlijk. Alleen soms dat de telefoon helemaal vast loopt en zichzelf dan reset met de melding 'Even geduld...' Als dit gebeurt is het bijna altijd als ik met smsjes bezig ben, en misschien dat het in verband staat met het feit dat mijn sms geheugen bijna helemaal vol zit!

Ik zou toch eens lang servicepoint gaan als ik jou was. Dat met display kan heel goed een firmware probleem zijn, net als de microfoon! Je hebt alleen problemen met je display in de trant van vervormen/verlopen? Niet dat het hele beeld omdraait ofzo, want dan is het zeker een firmware probleem!

randomized

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ik een .wav of .mp3 instel als geluidje voor een nieuwe sms op de U700? Het lukt me niet :) .
Gsm-Dealer
Reg. datum: 02 oktober 2002

quote:
zwik schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:12:
Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ik een .wav of .mp3 instel als geluidje voor een nieuwe sms op de U700? Het lukt me niet :) .
Kan niet bij dit toestel :(

Nokia verzamelaar .... heb je nog wat ? PM me :) genoeg ruil matriaal

Reg. datum: 01 september 2007

Heb vandaag de nieuwe firmware op de U700 gezet genaamd U70BCEGL4

Veranderingen: De sommige duitse woorden bij NL als hoofdtaal zijn nu weg! Het menu is nu volledig nederlands zoals het hoord.
En bij instellingen zijn er dingen toegevoegd, bv Aanraakgevoeligheid ( wss Touchpad ) en Trilsignalen voor het menu.

Verder niet echt grote veranderingen, maar alle kleine beetjes helpen :)

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Haazzz schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:43:
[...]

Hier geen problemen met de U600. Geen verloop aan bovenkant van display, al weet ik niet zeker wat je er mee bedoelt! Bedoel je het verschijnsel wat je ook wel eens bij oude videobanden zag vroeger?
Mijn microfoon werkt altijd!
Alleen last van beperkte netwerkmogelijkheden in gebouwen als bioscopen e.d. Maar lijkt me ook in verband met provider!
Telefoon valt nooit uit, staat ook nooit uit eigenlijk. Alleen soms dat de telefoon helemaal vast loopt en zichzelf dan reset met de melding 'Even geduld...' Als dit gebeurt is het bijna altijd als ik met smsjes bezig ben, en misschien dat het in verband staat met het feit dat mijn sms geheugen bijna helemaal vol zit!

Ik zou toch eens lang servicepoint gaan als ik jou was. Dat met display kan heel goed een firmware probleem zijn, net als de microfoon! Je hebt alleen problemen met je display in de trant van vervormen/verlopen? Niet dat het hele beeld omdraait ofzo, want dan is het zeker een firmware probleem!
Gek genoeg doet het ding het weer prima, na een nacht de accu eruit gelaten te hebben. mn accu is echter wel nog sneller leeg (na anderhalve dag), zonder er iets mee te doen. Maar ja, dat is een beetje Samsung eigen.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Reg. datum: 10 maart 2004

Is er iemand die weet of de U700 volledig werkt met de Parrot CK3100 / CK3200 ? Bij een Nokia telefoon is het adresboek van de simkaart te openen direct op het scherm van de Parrot. Is dit bij de U700 ook zo? Heeft dit toestel ook een FM radio?

Chris_17 wijzigde dit bericht 16-04-2008 00:34 (17%)

Reg. datum: 16 april 2008

Hallo,

Ik heb een U600 en ik kan niet echt niet vinden....maar hoe maak ik in een smsje het &-teken.....iemand enig idee?:P

Groetjes

Reg. datum: 01 september 2007

@ Chris_17, U700 heeft geen ingebouwde FM radio de U600 wel..

@ dennisje182, houd # ingedrukt bij het typen van een sms dan krijg je tekens :)

En vandaag is ook de nieuwe fireware uitgekomen voor de U700, de 1e firware uit 2008! U700XXHC1

quote:
Midi kan wel.lees mijn vraag en het antwoord erop paar posts eerder

Reg. datum: 17 april 2008

ik heb problemen met de java in pagina 16 staat een beschrijving hoe je java activeerd maar dit gebeurt bij mij helemaal niet steeds als ik iets een jar of jad. bestand wil openen zegt hij Niet-ondersteunend of als ik *#9998*----# doe dus die code die op het forum staat dan zegt hij "Geactiveerd"maar als ik hem dan wil openen zegtie: java fout ongeldig argument" ik kan hem dus niet installeren is hier een alternatief voor? hoe dit dan wel kan werken?

Zilverwings wijzigde dit bericht 17-04-2008 12:59 (21%)

ik heb een u600 en ik wil vandaag de voice recorder gebruiken, maar ik merk dat hij helemaal niets opneemt! iemand een idee hoe dit kan? hij doet gewoon alsof hij opneemt, maar er komt geen geluid uit als ik weer afspeel...

?
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Fubaruba schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:29:
ik heb een u600 en ik wil vandaag de voice recorder gebruiken, maar ik merk dat hij helemaal niets opneemt! iemand een idee hoe dit kan? hij doet gewoon alsof hij opneemt, maar er komt geen geluid uit als ik weer afspeel...
Hij neemt wel op, maar het is zo zacht dat je het niet meer via het speakertje hoort...

serieus? das wel heel triest dan

Reg. datum: 10 maart 2004

Is de internetbrowser van de U700 full HTML? Kan ik er dus alle normale websites mee openen? Of is het echt een WAP browser?

Hoe zit het met die nieuwe firmware versies, kan ik die gewoon via een Samsung programma erop zetten? Of moet dit op een speciale 'illegale' manier?

Chris_17 wijzigde dit bericht 17-04-2008 14:35 (38%)

was Bl44t44p

quote:
Chris_17 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:32:
Is de internetbrowser van de U700 full HTML? Kan ik er dus alle normale websites mee openen? Of is het echt een WAP browser?
Pak gewoon Opera Mini, die kan wel alles aan (behalve flash oid). De standaardbrowser kan namelijk niet alles nee.

:)

Zit toch steeds meer met het probleem dat de accu het maar kort volhoud. Nu wil ik een andere accu aan gaan schaffen maar het liefst eentje die het wat langer volhoud dan het origineel. Weet iemand hier wat voor accu's er nog meer standaard inpassen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: