Hoofdcategorieën
Topicacties

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juli 2002

quote:
Pallas schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:13:
[...]

Bij mij werkt het nu wel.
Zal mn Poolse vriendin eens een mailtje sturen, hij weigert hier nog steeds. :P

quote:
Timmai17 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:36:
ik ben nieuw in de MC wereld, en ben begonnen met 70-270, maar wat is nu de beste manier van leren? Want ik heb het boek doorgelezen, en zit nu was teskings te maken maar het valt me op dat er nog steeds wat dingen onduidelijk zijn. Gewoon veel van die vragen maken? of..?
Je kan wel klakkeloos veel vragen gaan maken zodat je op een gegeven moment de vragen + antwoorden uit je hoofd weet maar dit lijkt me niet de beste manier omdat je het dan nog niet begrijpt.

Het best is met virtual machine een virtuele omgeving opzetten met een 2003 servertje en wat xp werkstations om daar veel mee te testen.
Reg. datum: 17 april 2008

hey vgafreezer,
laat morgen maar weten hoe het examen is gegaan
misschien kun je me dan ook vertellen uit hoeveel vragen het examen bestaat.

Reg. datum: 05 augustus 2006

Welk testking examen is op dit moment het meest relevant voor 70-291?

Reg. datum: 04 juli 2001

quote:
sh4dow schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:08:
Welk testking examen is op dit moment het meest relevant voor 70-291?
Geen testking. De pass4sure van evilren met 129 vragen + 3 sims.
Dat is de meest recente. :)

Wie slingert mee?
Reg. datum: 21 april 2004

quote:
ik ben nieuw in de MC wereld, en ben begonnen met 70-270, maar wat is nu de beste manier van leren? Want ik heb het boek doorgelezen, en zit nu was teskings te maken maar het valt me op dat er nog steeds wat dingen onduidelijk zijn. Gewoon veel van die vragen maken? of..?
^^ welkom !
Thuis "oefenen" Opdrachten maken die in het boek staan.
Thuis met xp aan de gang geweest?Met VMware een omgeving opzetten?

www.deapen.nl Im a Monkey

Reg. datum: 29 november 2006

quote:
ik kan je wel wat tips geven.

Leer eerst het boek maar blijf niet te lang stilstaan bij dingen die je niet snapt. Wat je niet snapt schrijf je op. De reden hiervoor is omdat het grootste deel terugkomt in de CBT Nuggets en zaken dan vele duidelijker worden als het met een video wordt uitgelegd. Als je Nuggets helemaal hebt bekeken kan je beginnen met de testkings. Tip: Zorg ervoor dat je ook kan beschikken over vmware, voor 270 is het nog niet echt nodig maar voor 290 wel.
Lees onderstaand forum door, hier staat alles wat je moet weten over welke testkings te gebruiken en nog andere tips. Zoek de topics over 270, alle testkings die je moet hebben vindt je daar.
http://www.sadikhov.com/f...0b706d10&showforum=10

Testkings die ik gebruikt heb waren :
-Microsoft.TestKing.70-270.v43.by.Venom.420q.vce
-Microsoft.ActualTests.70-270.v01.01.06.by.Manfish.vce
-Microsoft.TestKing.70-270.v37.by.Edmond.04.17.07.vce
-Microsoft.TestKing.70-270.v.37.by.Karthik_818.210q.vce

Vele vragen komen terug dus als je niet zo heel veel tijd hebt leer dan zeker Venom, daar staan alle vragen in die je nodig hebt. Doe ook af en toe een simulatietest met 50 vragen ofzo dan ben je helemaal klaar voor je examen. Je krijgt 2.u30 minuten ervoor maar normaal heb je op een uurtje zeker gedaan.

Pizza Monster
Reg. datum: 20 mei 2003

Wat Jefken hierboven zegt, kan ik beamen! Vandaag 70-270 gedaan en gehaald!!! Buiten het sybex boek een keer doorgebladerd te hebben, de Testout Navigator Course gedaan van 70-270 en veel testkings gemaakt waaronder de actualtests hebben me goed geholpen. Ik had "maar" een score van 763, en om nu te zeggen dat ik er bijster veel moeite voor gedaan heb... Als je een goed fotografisch geheugen hebt schiet het ook al aardig op. Want bij NewHorizons vestiging Maastricht (Elsloo) waar ik de test gedaan heb, werken ze nog steeds niet met Adaptive exams, en kreeg ik nagenoeg dezelfde 50 vragen als in de Actualtests.

Waardoor ik me wel eens afvraag

Poll: MCSE, ben ik veel wijzer geworden?
Ja, Een ware verrijking in mijn ogen
Nee, Het moest van mijn baas dus lang leve: Testking, Transcender, Pass4Sure
Ik doe alles voor geld
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=283727&layout=2&sort=prc

Wellicht dat deze poll ook een centrale plaats kan krijgen?

loewie-643- wijzigde dit bericht 17-04-2008 17:02 (83%)

Tie Wrap Grootmeester || Van het concert des levens, krijgt niemand een progam - Toon Hermans

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Wat ik doe is eerst het boek goed doornemen, dan heel veel testking vragen maken en vragen uit de Readness Review Suite die op de cd staat. Voor mijn laatste examen had ik wel 250 testking vragen gezien.
Hier vind je trouwens veel oefenexamens

Wanneer ga je het examen doen?

guidovb999 wijzigde dit bericht 17-04-2008 16:57 (4%)

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

Reg. datum: 05 augustus 2006

Examcollection lijkt hier niet te werken, ik krijg een lege witte pagina. Zijn er meer met dit probleem?

Edit: Site laad heel traag in, maar werkt nu wel weer.

sh4dow wijzigde dit bericht 17-04-2008 17:10 (21%)

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
sh4dow schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:06:
Examcollection lijkt hier niet te werken, ik krijg een lege witte pagina. Zijn er meer met dit probleem?

Edit: Site laad heel traag in, maar werkt nu wel weer.
Bij mij doet ie het gewoon hoor.

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

En op Examcollection.com zie ik allerlei verschillende soorten testking, pass4sure etc, wat is het verschil, en zijn er soorten die beter zijn? Of gegarandeerd terugkomen op een examen?

WHWWLMXP

Reg. datum: 26 juli 2002

quote:
Timmai17 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:18:
En op Examcollection.com zie ik allerlei verschillende soorten testking, pass4sure etc, wat is het verschil, en zijn er soorten die beter zijn? Of gegarandeerd terugkomen op een examen?
Je kan, na het doornemen van je boeken, even zoeken op het forum van Examcollection of Sadikhov In de thread 'I'm Certified' posten mensen voor welk examen ze zijn geslaagd en welke oefenexamens men heeft gebruikt.

Bouwe wijzigde dit bericht 18-04-2008 10:48 (5%)

Reg. datum: 14 augustus 2007

kunnen we de discussies over illegale toetsvragen hier niet verbieden?
laatste posts gaan er alleen maar over en dat heeft m.i. nog maar weinig met certificeren te maken....

zojuist wel 3x een CHARTER MEMBER certificaat ontvangen voor me MCSE 03 update :D

quote:
Petrov0078 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:49:
kunnen we de discussies over illegale toetsvragen hier niet verbieden?
laatste posts gaan er alleen maar over en dat heeft m.i. nog maar weinig met certificeren te maken....

zojuist wel 3x een CHARTER MEMBER certificaat ontvangen voor me MCSE 03 update :D
Je hebt de 70-649 certs binnen dus! Wat is er speciaal aan die Charter Member certs? Ik verwacht de mijne ergens eind volgende week.

Overigens was er in de post een van mijn certificaten kwijt geraakt, even bellen met Microsoft en ze hebben keurig netjes dat ding opnieuw besteld, stond ook meteen weer in mijn lijst. _/-\o_

Ik heb zowaar een soort van patroon kunnen ontdekken omtrent het bestellen van je kits en certificates. Het duurt ongeveer 4-5 dagen nadat je je bestelling hebt gedaan, voordat ze op Order Received komen te staan. Dan duurt het 1 dag voordat Order Shipped verschijnt. Dan is het een goeie 2-3 weken wachten voordat je ze ontvangt.

Over die illegale toetsvragen, daar zijn inderdaad 1001 andere forums voor over de hele wereld die daar over gaan. Die horen hier inderdaad niet thuis. Wel vragen en antwoorden over officiele prep tests en e-learnings en trainingen van Microsoft. Maar dat is mijn mening...
Reg. datum: 14 augustus 2007

quote:
Newpowerr schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:04:
Wat is er speciaal aan die Charter Member certs?
niets :)
staat alleen CHARTER MEMBER boven, is dacht ik alleen voor eerste 5000 die geslaagd zijn :)

quote:
Petrov0078 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:07:
[...]

staat alleen CHARTER MEMBER boven, is dacht ik alleen voor eerste 5000 die geslaagd zijn :)
Ik had niet de indruk dat ik daar ook bij zou zitten gezien de aantallen die hier vermeld staan:
https://www.microsoft.com/learning/mcp/certified.mspx.

Ik heb hem op 3 april behaald. Misschien dat de aantallen toch hoger liggen dan de eerste 5000.

Gevonden op Microsoft site:http://www.microsoft.com/learning/mcpexams/faq/benefits.mspx

Charter membership
Q. What is Charter Member Certification?
A. Charter Members are the pioneering group of individuals who achieved a certification shortly after the certification was available. Charter certifications can be issued to a fixed number of people who earn the certification in the early days of its release or to the first people to earn the certification (time period and number of people vary by certification). Charter Members are recognized with a special letter of recognition and also the Charter version of the certificate.

Newpowerr wijzigde dit bericht 18-04-2008 11:33 (37%)

Trotse papa van Tigo Nova
Reg. datum: 13 april 2000

Ow. Nooit geweten. Zijn dat al die certificaten die ik binnen krijg zonder dat ik ook maar iets besteld heb.
http://tweakers.net/ext/f/fqUaHK70wMDwqrWY6fxzvYoX/thumb.jpg
Staat overal wel Charter Member bij; maar ik kan me niet herinneren dat die ook op die certificaten staan.

Achja... Zegt voor de rest eigenlijk ook helemaal niets.

Where is my signature?

Dit is toch een boventitel?
Reg. datum: 03 juni 2005

Ik wil me certificeren voor SharePoint, o.a. het managen en het opzetten van portal oplossingen. Hiervoor heb ik op Microsoft wel wat gevonden maar mijn vraag is of iemand hier ervaringen mee heeft en welke certificaten zij hebben behaald of er nog mee bezig zijn.

Nog niet misschien

quote:
Petrov0078 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:07:
[...]

Een andere die ik nog gevonden heb op http://www.microsoft.com/...wsserver/faq/default.mspx

Q. Will there be an early adopter or charter credential for these Certifications?
A. Yes, customers who earn a Windows Server 2008 certification in the first six months of availability will achieve a charter certification.

Dus geen specifieke aantallen. Volgens mij geld dit voor de 3 MCTS examens en voor de 2 MCITP examens voor 2008 Server
Reg. datum: 11 november 2007

quote:
the-edge schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:11:
Ik wil me certificeren voor SharePoint, o.a. het managen en het opzetten van portal oplossingen. Hiervoor heb ik op Microsoft wel wat gevonden maar mijn vraag is of iemand hier ervaringen mee heeft en welke certificaten zij hebben behaald of er nog mee bezig zijn.
Zoek eens op de nummers 5060 en 5061 dit zijn beheer cursussen voor WSS en MOSS.

Reg. datum: 18 april 2008

hallo mensen met ervaring!

ik ben net begonnen met 70-270 (self paced ms press). nu heb ik wat vraagjes die misschien iemand zal willen beantwoorden.

1. hoeveel uur staat er voor 270 ? als ik het zo bekijk ben ik toch minstens 2 maanden tijd om het hele boek door te werken zonder brain dumps te gebruiken.
2. gebruikt iedereen oefen toetsen(testking) en dergelijke of is alleen mijn boek genoeg (ms press heeft ook oefeningen in het boek)

alvast bedankt :)

Reg. datum: 11 december 2007

quote:
fritsfrederiks schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:05:
hallo mensen met ervaring!

ik ben net begonnen met 70-270 (self paced ms press). nu heb ik wat vraagjes die misschien iemand zal willen beantwoorden.

1. hoeveel uur staat er voor 270 ? als ik het zo bekijk ben ik toch minstens 2 maanden tijd om het hele boek door te werken zonder brain dumps te gebruiken.
2. gebruikt iedereen oefen toetsen(testking) en dergelijke of is alleen mijn boek genoeg (ms press heeft ook oefeningen in het boek)

alvast bedankt :)
1. uren ligt denk ik aan je zelf. De ene leest en leert sneller dan de ander. Volgens mij staat er nergens een exactie tijdsschema hiervoor. Daarbij als je ook praktijk wil oefenen, ben je ook weer langer bezig. DUs is verschillend. Maar 270 moet in een maand toch lukken als je er onegveer dagelijks een 2 tot 4 uur aan besteed.

2. Ik persoonlijk vind de vragen van MS Press niet echt overeenkomen met die van het examen. Heb ook de MS Press boeken gebruikt, maar vond de vragen te simpel. Maar goed, als je de stof beheerst, moeten de echte examen vragen ook lukken.

Als je een beetje gevorderde gebruiker bent, en XP snapt is 270 zeker niet moeilijk.

A+, ITIL, MCP, MCDST, MCSA-M, MCSE

Reg. datum: 08 mei 2006

Zo gister 271 en 272 gehaald.
Op naar de rest! (1st 270, 4 fun ;) dan 290 t/m294 ofzo en ik denk erover om MCDST te upgraden naar Vista)

Ik was al eens MCSE op NT... Nooit bijgewerkt 8)7
Niet handig...

Maar goed, ik heb nog een vraag
Waar kan ik nu bij MS mijn MCP online ID zien?
Vroegah, kon je inloggen op mcp.microsoft.com en dan zat je in de restricted area.

Maar ik kom niet verder dan inloggen met mn live ID...
Bij prometric staat al wel 'passed' , moet ik gewoon nog ff wachten?

Trouwens;
Ik heb de proef examens van passguaranteed.com gekocht. Wat een rotzooi! :(
Geschreven / vertaald door een dislect o.i.d..
Plaatjes en cases waar heel groot "passguaranteed" doorheen staat (kun je soms niet lezen wat erachter staat) en gewoon foute antwoorden. Antwoord van A moet C zijn etc etc.!

TROEP, niet kopen!
(misschien was dat al eens gezegd in deze threads, dan excuses daarvoor)
De mijne mag je voor een zacht prijsje overnemen ;)

Een welwillende IT hobbyist maakt meer kapot dan je lief is... handig niet meer werk handig2 32W Server

Reg. datum: 18 april 2008

zo idee had ik ook al ms press vragen vrij goed te doen zijn. iemand die mij kan vertellen in hoeverre je alle cmd commando's moet kunnen onthouden. het zijn er namelijk nogal wat. (winnt32.exe /.... etc) 8)7

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: