Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last

Reageer Nieuw Topic
ROAR
Reg. datum: 29 maart 2004

quote:
sebasjuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten :?

Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.

Harder, Better, Faster, Stronger

Reg. datum: 27 mei 2003

Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.

Ready 4 WotLK

quote:
Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:03:
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...

Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.

Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!

Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!

Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....? 8)7 :9
Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.
Reg. datum: 12 februari 2001

Wordt dit ook aangepast in de nieuwe layout:
Mario Kart Wii is de officiële naam voor het nieuwste deel uit de Mario Kart-reeks en zal binnenkort verschijnen op de Wii.
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]

Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftl :( Deze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^
Haha doelde meer op de TS 8)7

If you do something, do it good.

Reg. datum: 08 januari 2008

quote:
sjekneck schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
[...]

Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.
Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

dat het stuurtje zo goed werkt is echt vaag. Je verwacht eigenlijk dat het niet zo goed gaat. Ik heb overigens nog niet met de classic controller gespeeld

ROAR

quote:
Gelukkig ^^
quote:
Arakin schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:00:
[...]

Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?
Racen via WFC is altijd voor rating als je met de mii uit van je license raced. Alleen als guest krijg je geen rating.

ye-roon wijzigde dit bericht 17-04-2008 10:05 (47%)

7153-3112-9672-4711

Voor zover ik heb kunnen vast stellen is het grote verschil tussen karts en bikes dat je met bikes wheelies kunt doen die een kleine boost hebben. Karts hebben echter een twee-staps mini-turbo (als je langer drift) die dus sterker is. Daarnaast 'handlen' bikes en karts ook iets anders.
Mijn huidige favo combi is Toad met de nanobike.

Verlanglijstje: SW:TFU, CoD5:WaW, GH4, The Conduit, PES2009 - Most wanted: GH4

WHAAAAA!!
Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
Deddiekoel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:53:
Voor zover ik heb kunnen vast stellen is het grote verschil tussen karts en bikes dat je met bikes wheelies kunt doen die een kleine boost hebben. Karts hebben echter een twee-staps mini-turbo (als je langer drift) die dus sterker is. Daarnaast 'handlen' bikes en karts ook iets anders.
Mijn huidige favo combi is Toad met de nanobike.
In het vorige deel heb ik een opsomming gemaakt van de voor en nadelen van een motor t.o.v. een kart... zie hier:

PizZa_CalZone in "[Wii] Mario Kart: Wii"

Beter 10 bier in de boom dan 1 in de hand.... ik klim wel!

Reg. datum: 30 oktober 2006

Heb nog geen last gehad van lost connections, maar waarschijnlijk wel van vertragingen.
Gisteravond kwam ik als 1e over de streep en in het overzicht was ik 2e.
Daarna een keer als 4e over de lijn, in het overzicht was ik als 6e opgenomen.
Helaas ook alle ritten met automatisch sliden gespeeld, handmatig gaat het keer op keer fout.

Weet iemand toevallig hoe je achteruit kan kijken met het stuurtje?
Met de nunchuk & WII-mote geen probleem, maar wil dit ook kunnen met het stuurtje.

Reg. datum: 29 januari 2008

Volgens mij is dat de A knop

www.CarNatics.net

quote:
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:45:
[...]

Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.

CarNatics.net - de Nederlandse online CarTuning & CarStyling community

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
AlexR schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:52:
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen :D
quote:
Yup.
quote:
sebasjuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:38:
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.
Ik speel nu ik naar de 100C ben overgegaan ook met de nunchuk. Je hebt gewoon een fijnere besturing als het op bochten e.d. aankomt dan je met het stuur hebt. Daarnaast kreeg ik een beetje last van m'n armen na een avond sturen :) Ik ga dus toch maar geen 2e stuurtje kopen.

Hydra wijzigde dit bericht 17-04-2008 11:42 (30%)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]

Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftl :( Deze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^
Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super! :D Vond hem erg leuk... maar speel hem nu niet meer. :P (Ook al had ik hem pas 2 maanden ofzo, speciaal gekocht om het wachten op Mario Kart Wii te verkorten! :P)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

ROAR

quote:
ChrisM schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:45:
[...]

Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super! :D Vond hem erg leuk... maar speel hem nu niet meer. :P (Ook al had ik hem pas 2 maanden ofzo, speciaal gekocht om het wachten op Mario Kart Wii te verkorten! :P)
Ja maar de TimeTrial was echt zwaar klote in DD. En dat is een van de leukste dingen imho, gewoon zo hard mogelijk rijden knallen en vergelijken met vrienden. Ik had gewoon een hekel aan met 2 mensen in 1 kart. En het waren zeep kisten. Hier zit tenminste een kart in. En die andere zijn ook "semi" karts. Enige gave van DD vond ik bomb battle. CHAOS met de bommen! heerlijk was dat. En kan je hier niet ook gewoon 1vs1vs1vs1(aka: free for all) doen met battle? gewoon bij rules boven in iets aan passen? Ik ben op werk dus kan dit niet even voor je checken.

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

quote:
Erik070 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:46:
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.
Ik vind het niet zo'n heel groot probleem om met de d-pad truukjes te doen. Op 1of andere manier vind ik de cube controller toch fijner dan nunchuck en remote, mischien wel door teveel double dash te hebben gespeeld.

NinTeNdO_FrEaK wijzigde dit bericht 17-04-2008 12:09 (19%)

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Reg. datum: 25 mei 2007

quote:
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:14:
[...]

COOL!

2 vraagjes:

1) hoe heb je die ingesteld, niet zo zeer hoe hoe, maar meer wat zijn de instellingen, waar ik het moet invullen weet ik wel ^^
2) is dat met of zonder draad? :)
1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.
Normaal gesproken zou ik dit nooit doen, want je zet al je poorten open voor dit ip adres.
Maar ja het is de wii, dus lijkt me harmless.

2.) Dit is wired, nog niet wireless geprobeerd, maar dat moet niet veel uitmaken.

Wii 4606-7022-0991-6770
Reg. datum: 06 juli 2007

quote:
Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
[...]
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen :D
[...]
Haha; ja mijn vriendin wil ook bijna alleen maar Luigi Cirquit spelen. En Coconut Mall... maar dat is natuurlijk een vrouwen dingetje... :) ;)
quote:
pannekoek1977 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:24:
Helaas ook alle ritten met automatisch sliden gespeeld, handmatig gaat het keer op keer fout.
Ja dat heb ik ook. Single person spellen probeer ik wel met Manual Slide, maar online speel ik gewoon met automatisch sliden. Anders krijg ik het (nog) niet voor elkaar en eindig ik ergens onderin.

White Rabbit

quote:
Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde! :P

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

ROAR

quote:
Desperad0s schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:24:
[...]

1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.
Normaal gesproken zou ik dit nooit doen, want je zet al je poorten open voor dit ip adres.
Maar ja het is de wii, dus lijkt me harmless.

2.) Dit is wired, nog niet wireless geprobeerd, maar dat moet niet veel uitmaken.
cool thanks, ga is proberen als ik thuis ben ^^

Reg. datum: 25 mei 2007

quote:
monnick schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:32:
[...]

Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde! :P
je vergeet coconut mall :p ook erg geliefd bij de vrouwen

quote:
Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
De volgende heb ge'add in mario kart wii

dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
psychoclown 1977-0296-9598
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

Mijn fc is 4768-7575-1131
Ik zag helaas geen PM of e-mail adres staan, dus ik doe het maar even zo.

Ik heb je toegevoegd! Mijn FC is: 4725-8054-6177

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Desperad0s schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:43:
je vergeet coconut mall :p ook erg geliefd bij de vrouwen
Ja, ik dacht meteen toen ik die voor 't eerst deed dat ik die echt aan m'n vriendin moest laten zien, denk dat ze 'em ook erg leuk vindt. Vind dat zelf ook wel een leuke track. Ik vind Rainbow Road eigenlijk de enige waar ik echt tegenop zie, ik knal te vaak de track uit :)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Mijn vriendin wil juist niet Luigi Circuit doen! Favorieten: DK Snowboard, Maple Leaf of Tree ofzo, en de Mall natuurlijk.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: