Verder een prima idee zeker gezien de beperkte toegang tot SG.
Lees mijn BLOG - - - Bezoek ook eens OuweHippie.nl
M.a.w. trauma's dat ik op die laatste grove flame niet heb kunnen terugflamen.
Bluecold wijzigde dit bericht 28-03-2008 23:27 (29%)
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Team automagische check images en thumbnailer!
Sorry hoor, maar vind je het niet ronduit asociaal om vanwege je eigen mening iemand anders zijn topic te kapen? Ik wel en met mij waarschijnlijk vele anderenquote:Bluecold schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:19:
Dit vind ik van shoppen.
M.a.w. trauma's dat ik op die laatste grove flame niet heb kunnen terugflamen.
On to feedback: Is er de mogelijk om i.p.v. een FAQ (of erbij naast) een soort handleidingen topic te openen voor verschillende onderwerpen?
Een voorbeeld hiervan is al door Zomertje geopperd in 'Shopping forum open for business'
Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!
Belangrijkste is dat de inhoud er is dus leef je uit
Nu had ik de aanname dat in dit forum gewoon de namen van winkels genoemd mogen worden. En als het de betreffende winkel is staat er ook een duidelijk advies in. Dat en als het niet die betreffende winkel is, kan dat advies ook bij de betreffende winkel geplaatst worden.
Of moeten we ook in dit forum weer allemaal suggestief gaan doen?
Wellicht had ik wel ipv
Azerty, zeker.
Moeten zetten:
Ik heb eenzelfde ervaring met Azerty gehad, die dit tot beleid heeft verheven. Als het die winkel is kan ik je het volgende adviseren???
Cyberpope wijzigde dit bericht 15-04-2008 12:04 (19%)
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Dit haalde ik er bij een eerste lezing absoluut niet uit. Het leek vooral bedoeld om <vul hier uw niet-zo-favo shop in> (negatief) te pitchen.quote:En als het de betreffende winkel is staat er ook een duidelijk advies in.
In je edit geef je zelf al aan hoe het ook kan: de shopnaam wel noemen, maar in een constructieve vorm en om een illustratief voorbeeld te onderbouwen met nadruk op het inhoudelijke punt en minder op de shop. Ik kan geen garanties geven, maar in zo'n geval is de kans op ingrijpen een stuk minder
Ik heb Orion84 ook nog even gevraagd te reageren.
Op die manier was het, zoals Rukapul al uitlegt, een stuk beter geweest jaquote:Cyberpope schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:11:
Cyberpope in "Webwinkel wil verzendkosten RMA laten be..."
Nu had ik de aanname dat in dit forum gewoon de namen van winkels genoemd mogen worden. En als het de betreffende winkel is staat er ook een duidelijk advies in. Dat en als het niet die betreffende winkel is, kan dat advies ook bij de betreffende winkel geplaatst worden.
Of moeten we ook in dit forum weer allemaal suggestief gaan doen?
Wellicht had ik wel ipv
Azerty, zeker.
Moeten zetten:
Ik heb eenzelfde ervaring met Azerty gehad, die dit tot beleid heeft verheven. Als het die winkel is kan ik je het volgende adviseren???
Dan is het gewoon een behulpzame post van een 'ervaringsdeskundige'. Zoals je het nu postte was het meer een wat hatelijke reactie richting Azerty. Zo van: "Ik heb slechte ervaringen met Azerty, dus het zal hier ook wel weer Azerty zijn die lastig doet." En dat soort speculaties kunnen een topic nogal verstoren, vandaar dat ik even ingreep
What's that coming over the hill? Is it a monster? | Nikon D40 Powered
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Koffie?
Ja, Lekker
Ik begrijp je frustratie, maar concreet is hier weinig aan doen dan af en toe aangeven.
Gewoon blijven reportenquote:Catch22 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:25:
Kan er misschien een 'Neem eerst contact op met de leverancier voor je hier komt klagen' topic komen? Op GoT heerst namelijk een beetje zo'n cultuur van huilen voor je uberhaupt contact met degene waar je een probleem mee hebt, hebt gehad.
Zo heb ik een report geplaatst op Videokaart kapot, winkel ineens weg omdat TS alleen loopt te klagen maar niet eens zelf even contact opneemt mbt bijvoorbeeld verzendkosten... Nu druk ik weer op de report knop en staat er niks, oftewel mijn report is verwijderd oftewel er is iets fout gegaan bij verzenden. Gewoon nog een report gedaan zojuist
Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!! Scriptie: Doorgaande leerlijn ICT(-E)
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(
quote:Het Shopping Forum is bedoeld voor discussies rond de diverse aspecten van het (online) aanschaffen van producten en diensten. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan discussies, vragen, problemen, meningen en ervaringen met:
Neem Het Games Import topic als voorbeeld. Dat past imo prima in SGD, maar toch staat het hier.
Tele 2 weigert abonnement op te zeggen staat hier ook, maar is eigenlijk een telefonie ding. Waar wordt het onderscheid gemaakt? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Het maakt me niet zoveel uit waar het eigenlijk staat, maar misschien is dit een puntje wat opgenomen kan worden in de Handleiding oid
Dat kan ik wel toelichtenquote:Outerspace schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:36:
Dan is er bij mij een klein beetje een onduidelijk waarom het een hier wel kan en het ander niet.
Neem Het Games Import topic als voorbeeld. Dat past imo prima in SGD, maar toch staat het hier.
Het shoppingforum gaat over het aankoopproces, aftercare, etc. Bij een product (games, hardware, etc.) is dit typisch slechts heel licht verbonden aan het product zelf. Bij diensten of product-dienst combinaties is de verbondenheid veel directer. Dit ligt ook juridisch zo: bij een product is het eerste aanspreekpunt de verkoper, bij een dienst de dienstverlener. Daarmee, wordt de aanschaf en aftercare bijna onderdeel van de dienst.
Grijs gebied, plus dat we niet alles opmerken. Dit hangt van het geval af.quote:Tele 2 weigert abonnement op te zeggen staat hier ook, maar is eigenlijk een telefonie ding. Waar wordt het onderscheid gemaakt? Dat is me niet helemaal duidelijk.
De ervaring leert dat alle gevallen uitspellen in beleid niet per se tot een betere praktijk leidt. Vooralsnog ben ik geneigd het daarom te laten voor wat het is.quote:offtopic:
Het maakt me niet zoveel uit waar het eigenlijk staat, maar misschien is dit een puntje wat opgenomen kan worden in de Handleiding oid
Pagina: 1