┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 oktober 2006
Wel grappig, als je op die link klikt zie je dit staan:quote:http://www.celluloco.com/...nabled-quadb-pr-1540.html <---- In stock?
quote:Coming Soon! ETA: March 29, 2008
Was het maar zo, dan had hij hier al gelegenquote:atse schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:22:
[...]
Wel grappig, als je op die link klikt zie je dit staan:
[...]
Weet iemand de geplande datum of een goede schatting van de release datum ?
PSN ID: hermedico
Reg. datum: 20 juli 2005
Volgens dit Tweak-nieuwsbericht zou het pas de tweede helft van dit jaar zijn...quote:hermedico schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:52:
[...]
Was het maar zo, dan had hij hier al gelegen![]()
Weet iemand de geplande datum of een goede schatting van de release datum ?
...ik hoop eerder want ik mag al weer verlengen maar zowel de Xperia als de HTC Omni zijn nog niet uit en het zijn de enige kandidaten om mijn MDA Compact III op te volgen.
Reg. datum: 14 april 2008
Het zal wel scherper zijn, maar beter leesbaar?
Heb `m tevens in mijn handen gehad (kon niet meer booten, software was niet meer goed
Bij deze is trouwens ook al bevestigd wat we natuurlijk eigenlijk al wisten. HTC maakt het device.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Meer informatie over Sony Ericsson XPERIA X1
De Sony Ericsson XPERIA X1 is niet enkel een gebruiksvriendelijk en praktisch mobieltje, het is ook nog eens uiterst betaalbaar!
De Sony Ericsson XPERIA X1 is o.a. te koop bij
2Call
Algebeld
Belcorrect
Belnu
Belzaak
Bestelmaar
Beter en goedkoper
Budgetline
Femmefone
hele lijst verder nog..
>> Bestel de Sony Ericsson XPERIA X1 direct!
Prijsinformatie - Productinformatie - Algemene informatie
wat een onzin..
Reg. datum: 08 maart 2006
Haha best grappig eigenlijk, maar waar precies bedoel je?quote:mistraldk schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:22:
Wat is dat gelul met die reclame onderaan trouwens?
Meer informatie over Sony Ericsson XPERIA X1
De Sony Ericsson XPERIA X1 is niet enkel een gebruiksvriendelijk en praktisch mobieltje, het is ook nog eens uiterst betaalbaar!
![]()
De Sony Ericsson XPERIA X1 is o.a. te koop bij
2Call
Algebeld
Belcorrect
Belnu
Belzaak
Bestelmaar
Beter en goedkoper
Budgetline
Femmefone
hele lijst verder nog..
![]()
>> Bestel de Sony Ericsson XPERIA X1 direct!
Prijsinformatie - Productinformatie - Algemene informatie
![]()
wat een onzin..
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Reg. datum: 17 april 2004
nee hoor, goed leesbaar, kijk maar naar de Nokia E90, vergelijkbaar schermquote:rick1962 schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:34:
Ik vraag me af of het aantal pixels (800 x 480) op een 3 inch schermpje er niet voor zal zorgen dat de letters heel erg klein zijn. Een HTC Touch Cruise is 2,8 inch en heeft maar 320 x 240 pixels. Dit is 5 maal zo weinig en het oppervlak is bijna net zo groot (scheelt maar 0,2 inch).
Reg. datum: 03 juli 2004
http://www.fareastgizmos....o_atom_microprocessor.php
Vergelijkbaar concept, maar dan met krachtige processor en windows vista.
(nog) niet verkrijgbaar in NL, maar wel interessant.
Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af
Wow 1270 dollar voor een mobieltje is toch wel even slikken. Daarnaast een batterij tijd van 1 uur o.i.d. in combinatie met Vista? Neuh... de X1 lijkt mij toch een interessanter concept.quote:Ro_WI schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:25:
Ik kwam dit tegen:
Dat is in mijn ogen meer een UMPC eigenlijk, maar zeker goede ontwikkelingenquote:Ro_WI schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:25:
Ik kwam dit tegen:
V350!
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Volgens Microsoft moeten 320x240 schermpjes gebruikmaken van fonts en iconen die op 96dpi gebaseerd zijn. 640x480 en hun wide afgeleiden 800x480 schermpjes moeten gebruikmaken van fonts en iconen die op 192dpi gebaseerd zijn. Het blijft dus allemaal ongeveer even groot. Wel wordt het allemaal een stukje scherper vanwege de hogere resolutie.quote:rick1962 schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:34:
Ik vraag me af of het aantal pixels (800 x 480) op een 3 inch schermpje er niet voor zal zorgen dat de letters heel erg klein zijn. Een HTC Touch Cruise is 2,8 inch en heeft maar 320 x 240 pixels. Dit is 5 maal zo weinig en het oppervlak is bijna net zo groot (scheelt maar 0,2 inch).
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mijn foto's
Reg. datum: 18 oktober 2004
Ik weet niet goed meer wat ik nu van een hogere resolutie mag verwachten. alleen meer scherpte, of ook meer zichtbare gegevens?quote:jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:23:
En als je toch mooi 96 DPI gebruikt op je 800x480 schermpje kan er vijf keer zo veel op
Ik ben juist op de Experia aan het wachten (ipv de HTC Touch cruise) omdat ik verwacht dat in bijv. Internet Explorer er op de Experia 5 keer zoveel van de pagina zichtbaar is als op de Cruise. Vergis ik me daar nu in?
Wat me in verwarring brengt is bijv. een E-ten Glofiish op 640*480, waarop op het todayscherm niets meer zichtbaar is als op 320*240 phones (alleen scherper waarschijnlijk). Met andere woorden, wordt dat wat zichtbaar is, bepaald door Windows Mobile 6?
En, als ik een 3rd party app zoals Papyrus agenda van SBSH gebruik, zie ik dan twee keer zoveel afspraak info op één regel op de Experia als op de Touch Cruise?.
Of moet ik gaan voor een Pocket Pc Phone edition?
Hmmm, het lijkt dan 5x uitgezoomd (want bijna zelfde grootte van scherm). Maar dan wordt alles erg klein, maar wel scherp. Is dan een 5 inch scherm met 640 x 480 pixels niet veel overzichtelijker en leesbaarder, bijvoorbeeld de HTC Advantage 7500 en de opvolger HTC Advantage 7510quote:jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:23:
En als je toch mooi 96 DPI gebruikt op je 800x480 schermpje kan er vijf keer zo veel op
Enige nadeel is dat deze iets groter (13,4 x 9,8 x 1,6 cm) en veel zwaarder (375 gram) is.......
Van huidige smartphones zoals de Samsung i780 wordt er via 3rd party applications ook geknoeid met de fontsize waardoor er veel meer oppast.
In eerste instantie zal hij wel geleverd worden met die 192DPI instelling, dus dan wordt alles alleen maar scherper (en ietsje meer erbij omdat je 800x480 hebt en niet 640x480), maar als je dat dus mooi kunt veranderen naar 96 DPI dan zie je dus gewoon meer
Iemand ervaring met OziExplorer op een smartphone m.b.t. het aantal pixels/grootte scherm?
Reg. datum: 06 november 2005
//edit:
Net filmpje gekeken.
Noxa wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:36 (57%)
www.digitalracing.nl
Omdat de Nokia's Tomtom niet kunnen draaien mbv de interne GPS-antenne. Omdat ander WM6 toestellen hier geen problemen mee hebben verwacht ik geen problemen.quote:BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:34:
Ik zie geen reden waarom het niet met Tomtom zou werken eigenlijk?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Dit topic is gesloten.