Reg. datum: 12 april 2008
[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 april 2008
Reg. datum: 26 november 2006
Vandaag is er weer een nieuwe patch uitgekomen.. game runt nu een stuk beter hier, alles op max met een resolutie van 1650x1080 en haal 30+ FPS, voorheen moest ik alles op Low hebben. Oh wat is het leuk om een spel niet in slow-motion te spelen! Heb al een redelijk goed systeem, maar zit er sterk aan te denken om nog verder te upgraden. Niets is mooier dan een MMO met prachtige graphics, heb er een hekel aan als ik settings moet terugdraaien.
en hoe kom je al aan client? want heb wel zin om die al ff voor volgend weekend te downloaden en patchen zodat ik dan niet in de drukte kom te zitte en uren moet wachten met patchen
edit: torrent gevonden van 1 april... of is dat 1 april grap?
4th wijzigde dit bericht 13-04-2008 20:56 (11%)
AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS
Reg. datum: 12 april 2008
"
De klant gaat naar http://betaregister.ageofconan.com
Code invoeren
De game downloaden ( vanaf 21 april 2008 )
Vervolgens kan de consument tot level 20 spelen. Het totale spel gaat tot level 80.
Tot en met level 20 speel je op het start eiland.
Als de consument level 20 heeft bereikt, kan die nog vrij rond lopen op het eiland tot +/- 15 mei.
Daarna zal de beta sluiten
"
Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.quote:4th schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:54:
met wat voor systeem draai je atm? weet ik wat ik zelf wel of niet moet upgraden
en hoe kom je al aan client? want heb wel zin om die al ff voor volgend weekend te downloaden en patchen zodat ik dan niet in de drukte kom te zitte en uren moet wachten met patchen
edit: torrent gevonden van 1 april... of is dat 1 april grap?
Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!
AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS
Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.quote:Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
[...]
Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.
Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!
En dan baal ik ook, want ik wil met mijn praktisch zelfde systeem toch gewoon kunnen genieten van mooie graphics en een aanvaardbare framerate bij dit spel.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Dat licht er maar net aan.. dit is wel gemeten met alles op max en 8x AA. Het is mogelijk om de graphics aan te passen. Zelfs op medium en waarschijnlijk low ziet dit spel er beter uit dan WoW, waarbij graphics inmiddels antiek zijn. Ook is beta (volgens geruchten dan) nog niet volledig geoptimaliseerd en wordt framerate nog beter.quote:On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:03:
[...]
Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.
En dan baal ik ook, want ik wil met mijn praktisch zelfde systeem toch gewoon kunnen genieten van mooie graphics en een aanvaardbare framerate bij dit spel.
Ik denk juist dat ze hier goed aan doen, mensen kunnen beginnen op Low met goed uitziende graphics, en de game wordt beter als hun systeem ooit wordt geupgrade.
Maar het hakt er zeker in de specs. Met minder dan 2GB ram zou ik het spel absoluut niet spelen, ook niet op Low settings. De laadtijden zijn dan gewoon te hoog om nog plezier te beleven.
Ben bang dat dit ook zeker een punt van kritiek gaat worden in reviews.
We gaan het zien
Ik heb geen idee hoe de itemazation in AoC is, maar ik stel me zo voor dat je na een aantal lvl's andere ringen krijgt en op een gegeven moment ga je die dragen. Meestal met starting gifts van MMO's: draag je een aantal levels , dan verdwijnt 't in de bank totdat je ruimte nodig hebtquote:Dantar schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:06:
XP ring is eigenlijk best belachelijk, meer betalen en sneller levelen.. maar ja, ik krijg hem ook , dus boeiend
Vandaag is er weer een nieuwe patch uitgekomen.. game runt nu een stuk beter hier, alles op max met een resolutie van 1650x1080 en haal 30+ FPS, voorheen moest ik alles op Low hebben.
"maar 5%" ???quote:Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
AoC is extreem succesvol indien ze 5% (bijna een half miljoen) spelers bij WoW zouden weghalen. Een MMORPG is over het algemeen prima te onderhouden met 150.000 spelers, dus als AoC dat gaat halen, dan is dat een mooi aantal. Ik gok op 150k-250k spelers, afhankelijk van de kwaliteit.
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 17 maart 2008
Mja ik heb geen tijd om meerdere chars in verschillende MMOs te onderhouden, in de 3+ jaar die ik WoW speel heb ik ook maar 2 chars, waarvan de laatste pas sinds augustus vorig jaar ofzo wordt gespeeld.quote:dragonspirit schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:19:
Ik vind het altijd zo vreemd dat men zegt "een game die spelers bij WoW weg haalt" ik heb persoonlijk even WoW geprobeerd, dat beviel me gewoon niet, dus ben ik daar weer weggegaan, ik speel momenteel heel veel LOTRO, wat Dungeons & Dragons Online en af en toe wat Archlord, maar ik zou niet weten waarom je niet een game naast een andere kunt gaan spelen. Ik ben van plan om straks in ieder geval ook AoC te gaan checken en als het me bevalt zal ik dat ook gaan spelen...heerlijk toch? Een beetje afwisseling..
Dus als AoC uit is, en me bevalt, dan gaat al mijn MMO-tijd op aan mijn Tempest of Set.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Ik ben een redelijk casual speler...ben niet zo'n die-hard raider en dat soort zaken en kom dan prima uit met mijn tijd ondanks een full-time baan en eigen bedrijf...
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Zouden we kunnen spreken van de Crysis onder de mmorpg's? Persoonlijk heb ik er toch maar vanaf gezien om het te gaan spelen, de systeemeisen zijn me toch te gortig (P4, 2,8Ghz, 1gig ram, X1950GT hier) en ik ben voorlopig ook niet van plan te upgraden omdat ik daar geen zin in heb en ook simpelweg het geld niet voor vrij kan maken de komende paar maanden. Misschien over een jaar of twee, tegen die tijd heb ik denk ik wel een nieuwe pc. Als het spel dan nog leeft, that is.
TroonStaal wijzigde dit bericht 15-04-2008 11:50 (7%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Reg. datum: 20 augustus 2007
Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?quote:TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen.
Uiteraard heeft een mmorpg leden nodig om te overleven, maar wow is voor mij het grote voorbeeld dat meer leden niet automatisch een beter spel betekent. Everquest 2 was/is in mijn ogen 100x beter, maar had/heeft wel iets minder leden.
Reg. datum: 06 februari 2008
Krijg je bij de collectors editie ook een mount als je deze preordert ?
Nee, ik heb liever 10 mensen om me heen waarvan er zeven met iets bezig zijn en drie waar ik mee aan het questen benquote:Tank-a-Holic schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]
Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?
Uiteraard heeft een mmorpg leden nodig om te overleven, maar wow is voor mij het grote voorbeeld dat meer leden niet automatisch een beter spel betekent. Everquest 2 was/is in mijn ogen 100x beter, maar had/heeft wel iets minder leden.
Wat ik bedoel is dat de systeemeisen van AoC nogal hoog zijn waardoor het best mogelijk is dat ze veel potentiële spelers mislopen. Het hoeft van mij helemaal geen WoW killer te worden (hell, WoW interesseert me zelfs niks, ik speel Guild Wars
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
tja als de hele wereld moet gaan wachten op mensen zoals jij wanneer die een nieuwe pc kopen!quote:TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen. Als ik zo de systeemeisen lees die absoluut niet mals zijn lijkt het me dat ze een aanzienlijk deel van de potentiële markt zullen missen. WoW is immers niet een al te zwaar spel, evenals Guild Wars en vele andere mmorpgs.
Zouden we kunnen spreken van de Crysis onder de mmorpg's? Persoonlijk heb ik er toch maar vanaf gezien om het te gaan spelen, de systeemeisen zijn me toch te gortig (P4, 2,8Ghz, 1gig ram, X1950GT hier) en ik ben voorlopig ook niet van plan te upgraden omdat ik daar geen zin in heb en ook simpelweg het geld niet voor vrij kan maken de komende paar maanden. Misschien over een jaar of twee, tegen die tijd heb ik denk ik wel een nieuwe pc. Als het spel dan nog leeft, that is.
de p4 generatie is meer dan 4 jaar oud. De ontwikkelingen op hardware gebied gaan snel en imo moet je dat dan terug zien in de games. wow is ook al 4 jaar oud! het gaat hartstikke snel.
En redelijke systeem kost 800 a 900 euro en je kan deze game prima spelen en weer 3 a 4 jaar vooruit.
Dit is de realiteit volgens mij en je kan niet van ontwikkelaars verwachten dat ze kwalitatief slechtere games gaan maken omdat niet iedereen de systeem eisen aan kan.
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Ik verwacht helemaal niet dat ze op grafisch gebied minder indrukwekkende spellen gaan maken, wat ik wil zeggen is dat de zware eisen nog best eens een flinke belemmering kunnen gaan vormen voor potentiëel geïnteresseerde spelers. En dat zou jammer zijn want het spel ziet er wel erg mooi uit en het lijkt me erg leuk om te spelen. Maar niet leuk genoeg om daar een hele upgrade voor te gaan doen, want, zoals ik al eerder heb gezegd, dat geld héb ik gewoonweg nu niet.
Grafisch zullen ze mischien even vooraan komen te staan, te laten zien wat een MMO grafisch allemaal kan. Uiteraard zitten andere MMO-builders ook niet stil en zal AoC rustig ronddobberen in het meertje 'een van de vele andere'. Een DDO, LOTRO of overige MMOs gingen dezelfde koers en vanuit azie blijven er ook maar explosief (en gratis, laagdrempel) MMO's binnenstromen.
Ik ga het zeker wel proberen, ik moet natuurlijk wel kunnen blijven zeggen dat ik zo'n beetje elke MMO heb geprobeerd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Ik denk persoonlijk dan ook dat veel van het succes van een MMO afhangt van hoe goed de ondersteuning is, wat er gedaan wordt om de speler bezig te houden etc...dat zal bij iedere nieuwe MMO nog moeten blijken.
Age of Conan - DX10 verhaaltje
Screenshots AOC DX9 vs DX10
Ben alleen benieuwd hoe soepel dit zal gaan lopen met wat hogere settings als ik hier al hoor dat de FPS redelijk tegenvallen.
Pwnd
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 last
Dit topic is gesloten.