Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 69 70 71 72 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 maart 2001

http://www.batteryuniversity.com/partone-12.htm
Daar kun je alles lezen over de li-ion batterijen. Als ik het goed begrepen heb (vluchtig doorgekeken), heeft het geheel leegtrekken vrijwel geen nut.

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

Iemand enig idee of er een bluetooth-filebrowser bestaat waarmee je in iemand anders zijn tel kan bladeren? Dat heeft SE volgens mij als enige fabrikant niet standaard in zijn foons zitten.

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
Rio schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:57:
Iemand enig idee of er een bluetooth-filebrowser bestaat waarmee je in iemand anders zijn tel kan bladeren? Dat heeft SE volgens mij als enige fabrikant niet standaard in zijn foons zitten.
Te vet programmaatje. Kun je iemand anders, wanneer je verbinding hebt gemaakt, behoorlijk mee 'pakken'. Van het activeren van de toetsenblok tot aan de complete hard reset ;)
Volgens mij kun je der ook wel mee door bestanden bladeren, je kunt er in ieder geval ander mans inbox mee lezen (andere telefoon moet trouwens wel een SE zijn volgens mij)
succes

*knip, ongewenst tooltje. Weet je zelf denk ik ook wel als ik je reactie lees :/

DaannO wijzigde dit bericht 09-04-2008 20:40 (8%)

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
*knip, ongewenst tooltje. Weet je zelf denk ik ook wel als ik je reactie lees
Why is zo legaal als het maar kan hoor... de andere partij moet gewoon de verbinding accepteren, als je dat doet ja wat mag dan wel of niet.. Je hacked je zelf toch niet in die andere telefoon.

Naja ik zou zeggen google er maar is op (als je slim zoekt dan staat ie op 1 op de zoekresultaten van google (iets met de verbindingstype en info) ik ga het niet zeggen want in gezeur heb ik ook geen zin (ondanks dat het programma legaal is en ook je acties, de ander geeft je tenslotte zelf toegang! En ik dus niet snap wat het probleem is...).

watercoolertje wijzigde dit bericht 11-04-2008 09:34 (7%)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

De dingen die er tussen staan kan niemand leuk vinden, een beetje logisch nadenken kan geen kwaad hierbij. Wederom, ongewenst dus op GoT :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Nou ja wat is leuk, ik had gisteren de dikkste pret met me mobiel die ik ooit heb gehad :P En hij snapte maar niet waarom hij ze toetsen niet mee rkon deblokeren ;) Maargoed ja regels zijn regels dus daar heb ik me maar aan te houden he :)
quote:
De dingen die er tussen staan kan niemand leuk vinden
Ow nou dan kan het slechte nieuws ook wel van de frontpage... is ook niet illegaal maar is ook niet leuk voor sommige... hmm en het goede nieuws dan, is vast ook weer slecht voor sommige... naja je kan dan beter het domein laten vallen ;-) Met andere woorden wat een nepargument... Maagoed ik snap dat het niet mag en zal het ook niet verklappen :P

watercoolertje wijzigde dit bericht 11-04-2008 10:36 (46%)

Ik vond die super bluetooth hack ook wel grappig, mn w800i deed alles wat mn k850i vroeg :)
Er zelf een beetje mee klooien is zo ongeveer het enige wat je zonder misbruik te maken er mee kan doen, dus niet zo gek dat het weggehaald is. Jammer dat er in de startpost zo weinig andere software genoemd wordt.

Over de snelheid van M2 en MicroSD kaartjes; zolang je de kaartjes in je telefoon laat maakt het volgens mij weinig uit. Ik heb eerst een 103 MB groot bestand naar de bijgeleverde 512 MB M2 kaart gestuurd, en daarna naar mijn splinternieuwe 4 GB MicroSDHC class 6 gestuurd.
512 MB M2: 57 seconde
4 GB SDHC: 54 seconde.
De beperking zal dus wel in de telefoon zitten. In principe moet een class6 SDHC kaart namelijk 6 MB per seconde kunnen schrijven.

marteltor wijzigde dit bericht 11-04-2008 16:48 (42%)

een vraagje: bij instellingen --> verbindingen --> mobiele netwerken --> GSM-/3G netwerken heb je 3 opties:
- GSM en 3G
- Alleen GSM
- HSDPA

Ik heb Orange world aanstaan en op de hsdpa instelling werkt alles dus als een trein. Enige is: batterij gaat sneller leeg. Nu heb ik de telefoon ingesteld op 'Alleen GSM'. Als ik nu mn Gmail tooltje of de SE webbrowser start, werkt de internetverbinding wel gewoon. Ik krijg tenminste gewoon nu.nl te zien, maar het gaat wel een stuk slomer. Bovenin beeld verschijnt het bekende wereldbolletje. Heb ik nu een gprs verbinding? Of maakt de telefoon op zo een moment alsnog verbinding met 3G of HSDPA?

Want eigenlijk hoeft van mij hsdpa niet constant aan te staan. Als het aan gaat op het moment dat ik wil internetten vind ik het best. Dat scheelt weer wat batterij. Weet iemand of dat kan?

Tweede vraag: is het niet mogelijk om ergens in de telefoon een adres van een stream in te voeren en zo te luisteren?

marteltor wijzigde dit bericht 13-04-2008 00:05 (6%)

Indo
Reg. datum: 25 januari 2004

quote:
marteltor schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:01:
een vraagje: bij instellingen --> verbindingen --> mobiele netwerken --> GSM-/3G netwerken heb je 3 opties:
- GSM en 3G
- Alleen GSM
- HSDPA

Ik heb Orange world aanstaan en op de hsdpa instelling werkt alles dus als een trein. Enige is: batterij gaat sneller leeg. Nu heb ik de telefoon ingesteld op 'Alleen GSM'. Als ik nu mn Gmail tooltje of de SE webbrowser start, werkt de internetverbinding wel gewoon. Ik krijg tenminste gewoon nu.nl te zien, maar het gaat wel een stuk slomer. Bovenin beeld verschijnt het bekende wereldbolletje. Heb ik nu een gprs verbinding? Of maakt de telefoon op zo een moment alsnog verbinding met 3G of HSDPA?

Want eigenlijk hoeft van mij hsdpa niet constant aan te staan. Als het aan gaat op het moment dat ik wil internetten vind ik het best. Dat scheelt weer wat batterij. Weet iemand of dat kan?

Tweede vraag: is het niet mogelijk om ergens in de telefoon een adres van een stream in te voeren en zo te luisteren?
Nee helaas is het niet mogelijk om 3G alleen aan te hebben wanneer je erom vraagt. Dus als je kiest voor 'alleen GSM' wordt er gebruik gemaakt van GPRS.. Gewoon iedere dag je batterij opladen en hem gewoon op 3G laten staan, dat gaat prima ;)

HTC Touch HD :D

Reg. datum: 13 augustus 2004

quote:
Rio schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:17:
[...]

Don't be. Mensen zeuren nu eenmaal niet dat hun telefoon zo goed werkt. Mijn werkt prima, geen problemen!
Ik vind de K850i ook niet super flex :'(

Had eerst een W800i (geweldig telefoon), daarna de K800i (ook geweldig). Daardoor ging ik er eigenlijk vanuit dat de K850i ook geweldig zou zijn, alleen viel dat tegen. Kon mij bijvoorbeeld dood ergeren aan de traagheid, slechte camera en nog een hoop andere zaken. Ik vond de K800i een stuk fijner!

(daarom m'n k850i na 5 maanden maar vervangen door een iPhone :D )

[a]http://www.google.com[/a]

Ik las op een ander forum dat er een nieuwe firmware uit is. Deze zou de BROD moeten voorkomen. De snelheid schijnt ook goed te zijn toegenomen. Iemand al geupdate? Mijn telefoon wordt op dit moment gerepareert dus ben hem 3 week kwijt..

quote:
R and B schreef op zondag 13 april 2008 @ 08:18:
Ik las op een ander forum dat er een nieuwe firmware uit is. Deze zou de BROD moeten voorkomen. De snelheid schijnt ook goed te zijn toegenomen. Iemand al geupdate? Mijn telefoon wordt op dit moment gerepareert dus ben hem 3 week kwijt..
mag ik vragen welk forum? :)

edit: ik heb gelezen dat het om r1EA037 gaat en de mediabrowser speed zou zijn toegenomen. Geen grote veranderingen.

marteltor wijzigde dit bericht 13-04-2008 12:11 (13%)

quote:
marteltor schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:03:
[...]

mag ik vragen welk forum? :)

edit: ik heb gelezen dat het om r1EA037 gaat en de mediabrowser speed zou zijn toegenomen. Geen grote veranderingen.
Op esato: http://www.esato.com/boar...pic=157121&start=6285

Thanks, ik had hem ook gevonden.
quote:
Ivo NL schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:21:
[...]

Nee helaas is het niet mogelijk om 3G alleen aan te hebben wanneer je erom vraagt. Dus als je kiest voor 'alleen GSM' wordt er gebruik gemaakt van GPRS.. Gewoon iedere dag je batterij opladen en hem gewoon op 3G laten staan, dat gaat prima ;)
dan zou ik hem altijd nog op hsdpa laten staan ;)
Ik heb nu gewoon een snelkoppeling gemaakt naar netwerken. Zo zet ik hsdpa binnen een paar tellen aan.

Iemand op dat esato forum gaf aan dat zijn microsd kaartje het gewoon deed na de update, maar later er mee stopte. Kan natuurlijk toeval zijn, maar ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

Reg. datum: 19 februari 2008

mijn telefoon in ondertussen weer terug, ik had blue ring of death.. hij doet t nu wel, alleen doet hij nog vaak een reboot.. ik heb t idee dat ie dat doet als er teveel gevraagd wordt van de telefoon, met name tijdens het gebruik van de media optie.. best vervelend, maar ik heb geen zin om m weer terug te brengen..
ik heb hem trouwens 25 maart weggebracht, en ik besloot op 10 april eens langs te gaan om te vragen of ie al binnen was, want ik had niks gehoord.. bleek dat ze op 2 april al een voicemail hadden ingesproken.. best gek aangezien ik geen voicemail heb ingesteld ;)
maargoed hij is er weer!

Ik heb de R1EA037 firmware er maar gewoon ingeflashed. Werkt super. MicroSD werkt nog steeds, menu's zijn een stuk sneller, vooral bij het spelen van muziek. Op het eerste oog dus een aanrader :)

marteltor wijzigde dit bericht 13-04-2008 19:49 (10%)

quote:
Donny44 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:43:
mijn telefoon in ondertussen weer terug, ik had blue ring of death.. hij doet t nu wel, alleen doet hij nog vaak een reboot.. ik heb t idee dat ie dat doet als er teveel gevraagd wordt van de telefoon, met name tijdens het gebruik van de media optie.. best vervelend, maar ik heb geen zin om m weer terug te brengen..
ik heb hem trouwens 25 maart weggebracht, en ik besloot op 10 april eens langs te gaan om te vragen of ie al binnen was, want ik had niks gehoord.. bleek dat ze op 2 april al een voicemail hadden ingesproken.. best gek aangezien ik geen voicemail heb ingesteld ;)
maargoed hij is er weer!
Updaten! Schijnt het reboot probleem sterk te verbeteren! :)

quote:
Over de snelheid van M2 en MicroSD kaartjes; zolang je de kaartjes in je telefoon laat maakt het volgens mij weinig uit. Ik heb eerst een 103 MB groot bestand naar de bijgeleverde 512 MB M2 kaart gestuurd, en daarna naar mijn splinternieuwe 4 GB MicroSDHC class 6 gestuurd.
512 MB M2: 57 seconde
4 GB SDHC: 54 seconde.
De beperking zal dus wel in de telefoon zitten. In principe moet een class6 SDHC kaart namelijk 6 MB per seconde kunnen schrijven.
Mijn M2 doet via een cardreader max 2Mb per seconde (eigenlijk best traag zo snel download ik ook :S) en me 6 en 8Gb Micro SDHC doet het met makkelijk 10+ Mb per seconden. Dus inderdaad zolang het kaartje in de telefoon zit maakt het niet zo veel uit.

Als je een cardreader gebruikt kun je zeker niet meer gebruik maken van de mediamanager?

Geen idee, gebruik dat allemaal niet... Of bedoel je het media gedeelte op de telefoon? Dat werkt prima hoor, gebeurd niks anders als dat ik die bestanden via de telefoon zelf doe.

Hmm ik zie dat me 6Gb (8 tot 8,5Mb per seconde) kaartje wel ff wat trager is dan me 8Gb (die ik kwijt ben deed 10/12Mb per seconde).

Grr waarom zoveel kleine update, moet ik elke keer dingen herinstalleren enzo... En mail instellen...

watercoolertje wijzigde dit bericht 14-04-2008 09:50 (41%)

Ik hoef niks te herinstalleren. Al mn software staat er nog op, ook mn orange world settings en gepersonaliseerde snelkoppelingen.

Ik bedoelde de sony ericsson software voor op de pc, maar eigenlijk biedt die software niet zoveel meerwaarde. Ik ga toch maar eens een sdhc kaartlezertje kopen (mn huidige kaartlezer doet blijkbaar geen sdhc). Wat voor kaartjes waren die 6GB en 8GB dan? Ik wilde perse een 4GB sdhc class6 kaartje hebben (A-data Turbo is het geworden, 23 euro!) en niet een slome class2, maar als ik geen kaartlezer heb maakt het nog geen verschil :D

edit: Hogere class is sneller

marteltor wijzigde dit bericht 14-04-2008 10:53 (15%)

Hmm is hogere class beter dan? Dacht juist andersom, volgens mijwaren ze class 4 voor zover ik weet... Beide van sandisk en heb nu 2 MicroSd cardreaders... wel handig want ik heb nu een usbstick van 512Mb/2Gb (die pakt zowel M2 als micro) die ik er bij kreeg en die ligt thuis die andere is wat lomper die bij die 6gb zat ook sandisk en daar kan/moet ook SD (zit micro>SD omvormer bij) :D

Reg. datum: 19 februari 2008

hier kun je heel goedkoop kaartjes bestellen heb ik t idee..
http://www.one2remember.nl/
heb daar een headset (hpm-82) voor 25e gekocht..! werkte top!

Daar had ik me 8gb MicroSD gekocht voor 48 inc verzending (verzending is gratis)... zowiezo is het wel leuk dat je zo snel al kwantumkorting krijgt.

Ik krijg sinds de update nooit meer het H logotje van HSDPA dekking in beeld. Alleen nog maar 3G.

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 69 70 71 72 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: