Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
spidermatra schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:10:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de GPS functie instel voor de Sony Ericsson k800i.
En hoe ik installeer ik de gratis software nav4all.
De SonyEricsson K800 heeft geen interne GPS. Je kan alleen door middel van de HGE-100 of een losse Bluetooth adapter de K800 voorzien van GPS gegevens.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 26 november 2003

Ik pak net mn k800i uit mn zak, wil het menu in gaan, krijg ik 1 of andere vage error, en maar 3 menu items. Ik zet de telefoon uit en weer aan, en het enige wat hij nu doet is het SE logo laten zien, even trillen, en het scherm wit laten knipperen.

Volgens google heeft dit iets te maken met een corrupte Erom. Kan dat zomaar gebeuren?

Reg. datum: 10 april 2008

Kan iemand mij dan vertellen wat de optie GPRS betekent!! (dit is toch ook GPS???)
Want dit heeft de K800i
Of snap ik het verkeerd? :)

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

Wikipedia: General Packet Radio Service
Wikipedia: Global Positioning System

Simpel gezegt is GPRS bedoeld om te kunnen internetten en GPS om je positie te kunnen zien.

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Reg. datum: 04 december 2001

En je kan idd navigatiesoftware op de K800 zetten. Nav4all bijvoorbeeld, je hebt dan nog wel een gps dongle nodig om het GPS signaal te ontvangen. Als je nav4all wilt installeren moet je met je telefoon naar http://www.nav4all.com/install surfen.
Misschien moet je overigens wat meer lurken voor het posten ;)

Reg. datum: 29 juli 2005

Ik heb al een behoorlijk lange tijd problemen met mn K800. De verlichting valt soms zonder reden uit en dan krijg ik m moeilijk terug aan. Ook heb ik enkel nog maar de engelse taal. Ik las dat deze problemen op te lossen zijn door de laatste firmware update opnieuw uit te voeren, maar aangezien ik de laatste firmware versie al heb krijg ik alsmaar de melding dat updaten nietmeer nodig is. Is er een manier om dit te omzeilen zodat ik gewoon de update nogmaals kan doen?

PSN id: NL_SToRM

GoT BooBs?
Reg. datum: 10 december 2003

Ik probeerde vanmiddag mijn K800i te updaten. In het scherm waarin het zegt: "Verwijder je batterij en doe deze er terug in, houd nu de C-knop ingedrukt en stop de USB kabel in je telefoon" heb ik echter een probleem gekregen.

Toen ik namelijk de USB kabel in me telefoon deed gebeurde er niets en bleef me telefoon zwart. Ik de usb kabel eruit gehaald, batterij opnieuw erin / eruit gehaald, geprobeerd me telefoon normaal aan te zetten, maar dat doet hij dus niet meer. Hij reageert gewoon nergens op, en de batterij is niet het probleem want die batterij heb ik in een K800i van een vriend van me gedaan en daar werkte hij wel in.

Iemand enig idee wat het probleem is?

Ayanas <Denial> (Female Human Warrior :: 10 / 5 / 46, Protection)

Reg. datum: 12 februari 2007

Zijn er mensen die ervaring hebben met andere camdrivers voor de k800i?
Ik kan met de search wel posts vinden over camdrivers op andere SE telefoons, maar geen posts over camdrivers voor de k800i.

Dus:
Ervaringen? (eventueel ook met andere SE telefoons)
Zijn er veel verschillende camdrivers? Wat is het verschil in prestatie?
Als ik een andere camdriver installeer, heb ik dan nog garantie?

surfende bloemen bijten niet
Reg. datum: 28 juni 2001

Hele reeksen daarover op Esato. Dus die zijn er idd. Zou het ook graag proberen -- ware het niet dat ik niet een recht-toe, recht-aan beschrijvingen heb gezien van hoe je dat dan doet :P

GoT BooBs?
Reg. datum: 10 december 2003

Ik krijg mijn telefoon nog altijd niet aan. Snap er geen zak van.

Ayanas <Denial> (Female Human Warrior :: 10 / 5 / 46, Protection)

quote:
sn0x0r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:04:
Ik krijg mijn telefoon nog altijd niet aan. Snap er geen zak van.
Probeer hem eens opnieuw te updaten en doe een search in de k800 topics naar updaten en problemen daaromheen.

Reg. datum: 08 november 2005

Mijn update is maanden geleden mislukt, sindsdien zit ik met een engelstalige firmware, geen mogelijkheid is er om Nederlands te selecteren, want die staat er niet tussen! Ik kies bij de update altijd voor NL hoor, maar hij doet er niks mee.

Tis een goede solide telefoon, ik doe em niet weg want in vergelijking met de nieuwe telefoons doet deze nog hartstikke goed mee..

Maar echt dat updaten is echt bagger, ik wil NL terug. :'(

Arsenius wijzigde dit bericht 20-04-2008 04:31 (14%)

Reg. datum: 15 december 2006

Hoi,

Een beetje late vraag misschien, maar ik heb nu precies hetzelfde probleem! Wat heb je er uiteindelijk aan gedaan? Op laten sturen of heb je het zelf kunnen maken?

Alvast hartstikke bedankt!,

Groeten Thierry

Als ik mijn telefoon opstart doet alles het normaal, maar als ik naar het menu wil krijg ik een melding: 'Configuratiefout: Neem contact op met uw netwerk-operator of servicecentrum.' Voor deze melding kreeg ik nog iets te zien met: 'error with menu.ml, some parts of the menu are not rendable'

Zwaar *****, ik heb zojuist namelijk net mijn 1gb kaartje gekregen! Ik bezit mijn telefoon ongeveer 10 maanden.

Ik heb al wat dingen geprobeerd (se-info ;) om te kijken of ik menu.ml terug kon flashen oid.) maar geen hielpen mij dit probleem op te lossen.

Is het mogelijk dat dit thuis wordt opgelost, of moet ik mijn mobiel opsturen. Dit zal echter mijn aller laatste keuze zijn!

Met vriendelijk groet en alvorens dank,

Aram

Reg. datum: 08 juli 2004

Heeft iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat ik met mijn telefoon het internet opga als ik de internetknop per ongeluk indruk? Ik heb geprobeerd een dummy data en internetprofiel aan te maken en deze vervolgens ook geselecteerd, maar ook dan tovert de browser webpagina's in beeld.

Die methode met een dummy profiel heeft bij zowel orange als t-mobile prima voor me gewerkt.
Voor de zekerheid even kijken of we het over hetzelfde hebben. Onder instellingen, tab verbindingen, --> datacommunicatie, --> data-accounts --> nieuw account.
Nieuwe account, gprs-data, geef je een naam, maar verder laat je hem helemaal leeg.

Dan terug naar het tabblad verbindingen --> internetinstellingen -->internetprofielen --> nieuw profiel.
Je maakt een nieuw profiel aan, geeft het een naam en bij verbinden via vul je je lege data-account in.
Het nieuwe profiel selecteer je nu nogmaals in internetprofielen en ook nog in java-instellingen onder hetzelfde kopje(internetinstellingen)

Reg. datum: 08 juli 2004

Hmm.. jouw verhaal ook geprobeerd, maar helaas hetzelfde. Net alsof de browser dan automatisch een alternatief profiel pakt dat wel werkt. De standaard verbinding stel je toch gewoon in bij het tabblad Verbindingen?

d((o_o))b
Reg. datum: 17 juni 1999

Vraagje en ik kan nergens een oplossing vinden:

Ik wil mijn K800i met originele firmware graag updaten. Zou moeten lukken omdat er toch nieuwe firmwares beschikbaar zijn. Als ik echter de laatste versie van SEUS download, installeer en netjes alle aanwijzingen volg dan krijg ik de melding dat de update niet beschikbaar is???

Doe ik dan toch iets verkeerd? Of moet ik het ergens anders zoeken? Ik probeer te updaten mbv de USB-kabel.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Reg. datum: 28 maart 2008

quote:
Dexter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:39:
Vraagje en ik kan nergens een oplossing vinden:

Ik wil mijn K800i met originele firmware graag updaten. Zou moeten lukken omdat er toch nieuwe firmwares beschikbaar zijn. Als ik echter de laatste versie van SEUS download, installeer en netjes alle aanwijzingen volg dan krijg ik de melding dat de update niet beschikbaar is???

Doe ik dan toch iets verkeerd? Of moet ik het ergens anders zoeken? Ik probeer te updaten mbv de USB-kabel.
Welke firmware heb je nu op je gsm?

De laatste versie die is vrijgegeven door SE(NL) is CXC1250210 R1KG001 070418
Ik heb vorige week ook nog gekeken voor een update, maar dit is de laatse (NL)versie die beschikbaar is.

Deze software versie gaf ook zichtbaar niet veel verandering;
Alleen het gekozen icoon in het menu scherm knippert nu :)

Als je inderdaad alles volgens de aanwijzingen hebt gedaan (toestel uit, batt. eruit, batt. terug, 'C' ingedrukt houden en dan de usb-kabel aansluiten tot ie verbonden is met de SEUS) en je bovenstaande software versie al op je gsm hebt, krijg je inderdaad de melding dat er geen nieuwere versie beschikbaar is ;)

Reg. datum: 28 maart 2003

Hier staat een nep Sony 5 megapixel telefoon. Ik ben benieuwd of deze ook verkrijgbaar is in Nederland en of de kwaliteit van de foto's wel goed zijn.

http://justamp.blogspot.c...el-scny-mobile-phone.html

Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
dread schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:08:
[...]

niemand heeft dit al blijkbaar meegemaakt dus bij deze voor toekomstige bezoekers.

Ik heb hem uiteindelijk geupdate via seus. Bracht in het begin soelaas maar nu heb ik het probleem dat als ik ermee iemand opbel ik niet shoor en uiteindelijk 4 korte tuutjes.

Heb terug de sim in de t630 gestoken en alles werkt. Heb nu een nieuwe sim aangevraagd en deze door t-mobile laten aktiveren. verwacht er niet veel meer van maar bon. Op zich ben ik met hierboven ook wel benieuwd naar de garantie want ik heb em ook nog geen twee jaar.
Geen idee hoe het kan maar het lag aan het sim kaartje want nu werkt hij weer super.

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Everybody is wired

r8bf003 met als datum 30 januari 2008 is mijn firmware in mijn K800i

Ik stond er even kort naar te kijken. Maar idd; 2008

Mijn k800i is enkele weken weggeweest vanwege een lamme joystick. En ik had het gevoel dat er iets is veranderd. Hij reageerd voor mijn gevoel fijner. En bij een blik bij de firmware zag ik idd een nieuwe versie.
Reg. datum: 24 september 2005

ik heb op mijn k800i de 3G verbinding uitgeschakeld (alleen GSM staat nu aan).
dit had ik gedaan omdat ik ergens gelezen had dat dit de accu lengte verlengt, maar wat is er precies veranderd aan functie's/features ? moet ik nu bluetooth handmatig inschakelen voor een bluetooth verbinding of iets dergelijks?
alvast bedankt

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

3G heeft iig niets met Bluetooth te maken. 3G is een verzamelnaam voor de nieuwe generatie mobiele internet access en in dit geval UMTS. Bluetooth blijft na het veranderern dus precies hetzelfde, maar de mogelijkheid voor UMTS wordt uitgeschakeld. Volgens mij kan je wel zelf nog een verbinding openzetten (browser openen), maar inkomende push-messages die via UMTS verzonden worden komen volgens mij niet meer aan (provider services).

Het kan ook zijn dat je dan gewoon niet meer via UMTS surft, maar dat zou iemand anders even moeten testen, want ik heb geen K800i

Kixtart wijzigde dit bericht 09-05-2008 18:00 (16%)

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Reg. datum: 24 september 2005

ah zo, bedankt.
ik surf nooit via umts of dergelijke, dus het zal niet zo'n probleem zijn voor mij nu die uitgeschakeld is :)

Reg. datum: 28 maart 2008

Is er hier iemand die 'Track ID' (zoals o.a. op de K810i) werkend heeft op de K800i :9~
En zo ja, hoe heb je het op de K800i gekregen :?

Je topic is gesloten met de opmerking dat je meer eigen initiatief moet tonen. Dan verwachten we dat je iets meer moeite doet dan een copy-paste van dat topic.

pven wijzigde dit bericht 11-05-2008 20:07 (38%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: