ps3 of xbox360?quote:jefjef schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:35:
[...]
Ik heb nog 1 losse spel over! UK versie wie wil?
en tegen welke prijs?
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 18 september 2007
Ik heb even gekeken naar de import prijzen. Je zit met aanschaf, verzendkosten en eventuele invoerkosten toch ook wel op 200 euro en dan hopen dat er niets mee is want meestal is het transport terug voor kosten van de koper (bij dit soort internationale bestellingen). Valt dus ook tegen
Reg. datum: 16 oktober 2001
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
PS3 versie pm me maar met een voorstel het kan zijn dat ik dit spel wil verkopen samen met het drumstel en dat ik 1 spel+gitaar en mic voor mezelf hou. heb gemerkt dat mijn ritme gevoel op de drums dus echt kl*te isquote:
mij zal je het iig niet zien kopen.
niet omdat ik me niet intresseer in die dingen, ik heb voor 300 euro aan gitaartjes hier staan, voor ps xbox en pc, en ook nog eens ruim 400 euro van die DDR matten totaal. (ik heb dus een mooie verzameling staan, en is dus zeker niet per stuk).
maar 240 euro gaat me te ver, zeker als ik de kwaliteit denk te zien via foto's heb ik zoiets, ik maak het opschool wel met een plastic printertje, en maak even een printplaatje zodat tie werkt op PC xbox PS3 en wii. dan ben ik denk rond de 40 euro kwijt om hetzelf te maken. (die gitaartje voor guitar hero zijn ook al erg duur, voor wat er in zit kwa technische hoogstandjes).
maar die worden tenmiste overal even duur verkocht.
het feit dat rockband 100% zo veel kost dan in de VS, is pure oplichterij waar ik niet aan zal meewerken.
zal eens kijken waar ik de drums vandaan ga halen, zelf maken of zelf importeren. kopen hier doe ik maar niet, mijn maand salaris ligt als 18 jarig studentje dat ik ben op gemiddeld 200 euro per maand (tegen het kutloon van 4.24 per uur). en ik weiger op 70 uur te werken voor dat spel.
even het op mijn andere hobby betrekken, ik kan er zelf ruim een uur mee vliegen door het nederlandse luchtruim zonder dat ik een brevet of vliegtuig heb.
toch zal ik daar veel meer plezier aan beleven (wel dan niet in tijd) maar wel totaal ivm rockband.
ben volgens mij lid van teambvd, RC5-72 rulezzz
Want ik meen te herinneren (voor de X360 iig) dat de GH3 gitaar op Rock Band werkt en dat je voor de microfoon elke usb-mic schijnt te kunnen gebruiken.
Maar misschien dat door de grootte van de doos van de drums het juist niet handig is om het groot in te kopen omdat dan de douane er makkelijker bij kan ?
Beetje googlen doet (zoals altijd
http://www.8bitjoystick.c...phone_for_wiixbox_360.php
en pricewatch: Logitech Vantage USB voor 2 tientjes ben je klaar qua mic.
59 euro voor de GH3 gitaar, en dan 55$ plus verzendkosten voor de drums
Hmm, wie weet een online winkel die de drums ook naar europa versturen ?
dapluiz wijzigde dit bericht 14-04-2008 09:17 (38%)
ben volgens mij lid van teambvd, RC5-72 rulezzz
Reg. datum: 13 februari 2008
naja dat is mijn hoop teminste .
En dit lijkt me gewoon echt humor om met 2 vrienden te spelen .
Leuk samen herry maken
@Smuggler dan doe je toch iets goeds verkeerd
en natuurlijk zwartwerken klusjes doen en zo veel geld in een korte tijd verdienen.
Ik ga hem w.s. dus wel bestellen in NL
maar 240 euro vind ik veeel te veel 160euro import is wat beter
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
Voorlopig ben ik nog wel even zoet met GH3
//--\\ Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit //--\\
Iemand anders nog tips qua webshops oid ?
Hoi je hebt een PM!quote:Albinoraptor schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:05:
jefjef zet je pm dan wel aan want ik kan iig geen PM sturen naar jou. Ben wel geintereseerd.
Reg. datum: 18 september 2007
Kortom, een rib uit mijn lijf maar zowel mijn vriendin als ik zijn er toch erg blij mee
Jee, wat een verrassing zeg. Zelfs ik weiger om het te kopen aan die prijs. "Zelfs ik" mag misschien wel arrogant klinken, maar ik ben een gigantische fan van muzikale games: DDR, beatmania IIDX, drummania, guitar hero, guitar freaks, pop'n music, samba di amigo, noem maar op. Geef me een prijs en ik koop het wel.quote:De richtprijs van 240 euro heeft ervoor gezorgd dat er veel weerstand is vanuit de Europese gamecommunity om het product te kopen, omdat de game in de Verenigde Staten maar 169 dollar kost.
Dit soort schaamteloze afripperij (meer dan het DUBBELE van de US prijs, die omgerekend 109 euro is) VERDIENT het echter van geboycot te worden.
Ik ben een grote fan van Harmonix vanaf het eerste uur (Frequency), maar nu ga ik toch bij Guitar Hero blijven denk ik.
Een van de comments in dat bericht op gamer.nl vat het perfect samen:
quote:Eigenlijk zegt dat: kunnen wij de mensen oplichten met een belachelijk hoge prijs, hiermee ongestraft wegkomen en goede verkopen halen? Zo ja, dan brengen wij het ook in andere landen uit, zo niet...dan wachten wij even en verlagen wij de prijs misschien iets, of niet.
Boeboe wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:42 (20%)
Tegen de tijd dat RB hier te koop is krijgen ze concurrentie van Guitar Hero 4, die ook meerdere instrumenten zal ondersteunen. Mag hopen dat ze dat prijstechnisch op andere gedachten zal brengen.quote:Boeboe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:35:
[...]
Jee, wat een verrassing zeg. Zelfs ik weiger om het te kopen aan die prijs. "Zelfs ik" mag misschien wel arrogant klinken, maar ik ben een gigantische fan van muzikale games: DDR, beatmania IIDX, drummania, guitar hero, guitar freaks, pop'n music, samba di amigo, noem maar op. Geef me een prijs en ik koop het wel.
Dit soort schaamteloze afripperij (meer dan het DUBBELE van de US prijs, die omgerekend 109 euro is) VERDIENT het echter van geboycot te worden.
Ik ben een grote fan van Harmonix vanaf het eerste uur (Frequency), maar nu ga ik toch bij Guitar Hero blijven denk ik.
Een van de comments in dat bericht op gamer.nl vat het perfect samen:
[...]
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Reg. datum: 31 augustus 2001
Ik zit nog even te kijken of ik de drum erbij zal nemen meteen, weet iemand een amerikaanse site waar je hem kan bestellen? Ik vind die play.co.uk prijs van 97 euro nog net iets te veel aangezien je voor 40 euro extra de gitaar en microfoon erbij krijgt.
Met name die Amazon.com prijs van 55 dollar ivm die 97 euro zorgt bij mij voor veel onbegrip
Stefmeister wijzigde dit bericht 14-05-2008 15:07 (45%)
Reg. datum: 29 februari 2000
Ik ga er maar van uit dat ik online de muziek kan kopen met mijn Nederlandse creditcard.
Het spel zelf heb ik al een half jaar in bezit voor mijn PS3, maar ja, dan kan je geen tracks mee downloaden
Specs: Your mom
Overigens, totaalprijs voor game+instrumenten op play.com komt neer op ongeveer 170 euro, exclusief verzending.
Verzendingskosten zou wel eens vies kunnen tegenvallen voor zo'n groot pakket. Een inkoopactie kan misschien qua prijs nog interessant zijn.
Reg. datum: 29 februari 2000
Eh neequote:Boeboe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:35:
Wel vreemd dat ze op play niet het spel+alle instrumenten in 1 doos verkopen
Overigens, totaalprijs voor game+instrumenten op play.com komt neer op ongeveer 170 euro, exclusief verzending.
1. Play.com verzend de instrumenten alleen binnen Engeland
2. Game + instrumenten komen op 196 euro ex verzending
Specs: Your mom
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last