Geniet, maar luister naar goede hifi-apparatuur
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 december 2004
ff een kort vraagje, waar heb je dat meubel vandaan? Ben zelf namelijk op zoek voor een nieuw meubel in mijn nieuwe woning.quote:
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Die schuine wand is inderdaad de trap en dat vind ik inderdaad wel een goede optie waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Mijn DVD collectie staat nu ergens verscholen in een kast waar het totaal niet handig staat!quote:osc4r schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:35:
[...]
Ik vind het echt een ontzettend mooi ingericht hoekje (kan je na gaan, nu al!). Ik neem aan dat de schuine wand die je links ziet de trap omhoog is? Wellicht een mooie hoek voor een DVD/games verzameling etc. Tevens is de kleurkeuze in m'n ogen echt helemaal top, en is het allemaal mooi weggewerkt!
Voorbeeldje voor mij later!
Is het trouwens niet een beetje warm voor je X360 daar onder? Ik kan me voorstellen dat hij niet echt veel lucht zo kan aanzuigen, en voornamelijk de eerste generaties hadden toch wel die koeling nodig (wat een stofzuigers waren dat trouwens zeg)
De XBOX staat daar nu alleen maar omdat ik in de kasten geen gaten heb om de kabels door heen te trekken. Maar hij zou daar voldoende lucht moeten krijgen want de kast is rondom helemaal vrij.
Maar goed is moet alles nog een definitief plekje geven, dus hij blijft daar zeker niet liggen.
Dit meubel, waar ik overigens ook een dressoir van heb, heb ik gehaald bij Koop de Vries (lokale maar grote meubelzaak in Emmen)quote:f4stf0rw4rd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:28:
[...]
ff een kort vraagje, waar heb je dat meubel vandaan? Ben zelf namelijk op zoek voor een nieuw meubel in mijn nieuwe woning.
Dressoir:

Ik vind deze foto overigens niet goed de verhoudingen weergeven, dressoir is groter dan ik zou denken.
Rekkie wijzigde dit bericht 09-04-2008 09:50 (20%)
_-_-_
Waar zie jij virtual dj? op het beeldscherm? dat is gewoon winamp hoor...quote:markje1 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 07:34:
[...]
Weet iemand toevallig welke versie en/of skin dit is van Virtual Dj?
Specs :) *** Ik ben nooit te beroerd om mensen de verkeerde kant op te sturen ;) ***
100% No Soul Guaranteed
het is weldegelijk virtual DJ,quote:Fonta schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:50:
[...]
Waar zie jij virtual dj? op het beeldscherm? dat is gewoon winamp hoor...
maar welke versie het is, kan ik zo niet voor je zien.
Sorry had mijn Mbit, Mbyte and mbit door de war.quote:-elw00d schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:37:
[...]
Onzin, 20 Mbit effectief is goed te halen met draadloos 54 Mbit.
Dat is dus een dikke 2 Mbyte per seconde.
Het punt blijft wel hetzelfde hoor, je moet HD content niet streamen via Wifi, liever ff netjes een netwerkkabel trekken.
En zoals sommige posts na mij zeiden je komt niet hoger dan 1,3 Mbyte via WiFi
Volgens mij is het toch echt BPM Studioquote:Xforce schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:56:
[...]
het is weldegelijk virtual DJ,
maar welke versie het is, kan ik zo niet voor je zien.
Reg. datum: 06 december 2004
Ok tnx. Vond de meubels bij de ikea een beetje tegenvallen (degene die ik op het oog had in ieder geval). Maar eens in Emmen kijkenquote:Rekkie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:46:
[...]
Dit meubel, waar ik overigens ook een dressoir van heb, heb ik gehaald bij Koop de Vries (lokale maar grote meubelzaak in Emmen)
Dressoir:
[afbeelding]
Ik vind deze foto overigens niet goed de verhoudingen weergeven, dressoir is groter dan ik zou denken.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
offtopic:quote:Rekkie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:55:
Ik vind het wel eens tijd dat ik een overzichtje geef van mijn (voorlopige) opstelling.
Alles is nog lang niet klaar en er zal nog het één en ander veranderen.
Qua apparatuur en qua opstelling is het dus zeker niet definitief.
Allereerst mijn apparatuur:
Televisie: Samsung LE40R71B
Receiver: Yamaha RX-V550
DVD: Yamaha DVD-S550
Games/HD Films: XBOX 360
Luidspreker set: JBL SCS 178 Surroundset
Digitale ontvanger: DCB-B270R
Wat staat er nog op de wishlist:
- PS3
- Nieuwe luidsprekers (sowieso andere kleur)
- Op termijn een nieuwe TV (Full HD) bovenstaande TV zal of worden verkocht of verdwijnt naar de slaapkamer
Dit alles staat slechts enkele dagen in huis omdat we slechts enkele dagen in deze setting woning.
Het hele huis is verbouwd en bij de verbouwing heb ik gelijk meerdere stopcontacten op 30 cm hoogte aangelegd achter de TV-kast.
Daarnaast zit er een dubbele netwerk aansluiting op deze plek. Het hele huis is voorzien van CAT6 netwerk kabels.
Overzicht opstelling:
[afbeelding]
Overzicht voorbereidingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tevens heb ik op een andere plek in de woonkamer een identieke groep aansluitingen aangelegd:
Zo kan ik eventueel van indeling veranderen. Nu wordt de 2e groep gebruikt als werkplek met PC.
[afbeelding]
Ik zal later ook nog overzichten maken van de definitieve opstelling en gerichtere foto's van de apparatuur.
Mooie stof op je bank!, welk model is het en waar heb je deze gehaald? ik ben zelf op zoek naar zoiets
Ik heb de bank gehaald bij Reas Woondeco.quote:Fietsbel schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:05:
[...]
offtopic:
Mooie stof op je bank!, welk model is het en waar heb je deze gehaald? ik ben zelf op zoek naar zoiets
Specs van de bank.... (prijs is hoger, vanwege een andere stof
Hier zijn de leveranciers van deze bank: http://www.feelings-collectie.nl/
Rekkie wijzigde dit bericht 09-04-2008 12:21 (7%)
_-_-_
Mijn Celestion's zijn zelfs beter materiaal dan Marantz waardig, eigenlijk. Maar jij wilt vast weer bashen op mijn Eltax luidsprekers.quote:the blob schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:24:
[...]
Ga je er nu "boxen" kopen die marantz-waardig zijn??
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:markje1 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 07:34:
[...]
Weet iemand toevallig welke versie en/of skin dit is van Virtual Dj?
quote:dalus schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:39:
[...]
Is inderdaad bpm studio, opzicht wel een relaxed programma alleen weinig functies. Maar daardoor is het wel overzichtelijk.
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Reg. datum: 20 september 2003
Er zijn natuurlijk ook heel behoorlijke Eltax speakers, maar de opmerking dat Celestion's meer dan Marantz-waardig zijn hangt natuurlijk ook weer af over welke Marantz apparatuur je het hebtquote:TomSwinnen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:36:
[...]
Mijn Celestion's zijn zelfs beter materiaal dan Marantz waardig, eigenlijk. Maar jij wilt vast weer bashen op mijn Eltax luidsprekers.
Marantz maakt ook budget apparatuur (SR-3001, goed voor zijn geld maar wel budget vergeleken met de rest van de line-up) maar ook top-apparatuur (MA-9S2).
mac1987 wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:26 (6%)
Reg. datum: 20 september 2003
Met Marantz waardig bedoel ik de normale serie van Marantz(v.a. 16 kg), en niet die instaptroep van 12 Kg....quote:Exirion schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:21:
Sowieso is 'Marantz-waardig' onzin want net als de meeste merken verkoopt ook Marantz prutzooi die ik niet in m'n kamer zou willen hebben. Fabrikanten profiteren erg van de merk-aanbidding die veel audioliefhebbers schijnen uit te oefenen.
Geluidskwaliteit die recht evenredig staat aan het gewicht van de versterker! Wow, laat ik me vooral jouw mening vanaf nu altijd serieus nemen!quote:the blob schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:58:
[...]
Met Marantz waardig bedoel ik de normale serie van Marantz(v.a. 16 kg), en niet die instaptroep van 12 Kg....
Maar goed, het gaat gewoon een basis receiver worden (heb toch eindamps voor de fronts), het nieuwe meubilair en de verbouwingen kosten op zich al meer dan genoeg. Als van de oude SR-4300 het schermpje niet kapot was zou ik hem niet vervangen.
De term Marantz-waardig is inderdaad bullshit, want het merk maakt veel uiteenlopende dingen, maar ik wou gewoon op the blob zijn oorspronkelijke commentaar antwoorden, natuurlijk.
TomSwinnen wijzigde dit bericht 09-04-2008 20:21 (12%)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Ik wist niet dat ze ook wasmachines maaktenquote:the blob schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:58:
[...]
Met Marantz waardig bedoel ik de normale serie van Marantz(v.a. 16 kg), en niet die instaptroep van 12 Kg....
Evenzo: je bedoelt natuurlijk gewoon dat ze high end waardig zijn gok ik zo, zonder verder discussie uit te willen lokken
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
overheen gelezenquote:
Dank je, dank je!quote:TomSwinnen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:19:
[...]
Geluidskwaliteit die recht evenredig staat aan het gewicht van de versterker! Wow, laat ik me vooral jouw mening vanaf nu altijd serieus nemen!
Maar laten we maar weer ontopic gaan en over "normale" Home-cinema's gaan praten......
Je kan zeggen wat je wil maar in die 16 kg marantz zit vast een zwaardere voeding wat eigenlijk toch wel het hart van een versterker is.quote:TomSwinnen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:19:
[...]
Geluidskwaliteit die recht evenredig staat aan het gewicht van de versterker! Wow, laat ik me vooral jouw mening vanaf nu altijd serieus nemen!
Nu kunnen ook lichte voedingen goed klinken maar echt voor power zou ik het niet gebruiken. Het laag moet wel strak blijven natuurlijk.
Maja in eltax ``speakers`` zit toch niet veel laag
"De" audiomaster van dit forum
Of gewoon een dikker metalen frontje.quote:JohanneSneek schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:35:
[...]
Je kan zeggen wat je wil maar in die 16 kg marantz zit vast een zwaardere voeding wat eigenlijk toch wel het hart van een versterker is.
Nu kunnen ook lichte voedingen goed klinken maar echt voor power zou ik het niet gebruiken. Het laag moet wel strak blijven natuurlijk.
"normale" Home cinema'squote:the blob schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:34:
[...]
Dank je, dank je!![]()
Dit moest ik even horen....
Maar laten we maar weer ontopic gaan en over "normale" Home-cinema's gaan praten......
Ga jij nou maar even weer "normaal" doen.
Juist ja, maar power en geluidskwaliteit... Ik weet Koda versterkers met zeer zware voedingen in. En PA versterkers zijn vergeven van de power. Hang dat dan maar aan je speakers, zou ik zeggen.quote:JohanneSneek schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:35:
[...]
Je kan zeggen wat je wil maar in die 16 kg marantz zit vast een zwaardere voeding wat eigenlijk toch wel het hart van een versterker is.
Trouwens, in van die goedkope Eltax speakers zit meestal teveel laag
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.