Asus P5B Deluxe | Intel C2D E6700 @ 3GHz + Scythe Ninja | 4GB Kingston PC5300 | XFX 8600GTS XXX + Thermalright HR-03 | Auzen X-Fi Prelude 7.1 | Seagate 7200.10 320GB | Seagate 7200.10 500GB | Samsung 940BF
Reg. datum: 08 april 2008
Wat interesseert t mensen dat je gaat hockeyen......quote:Orcie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:44:
Soms snap ik het doel van sommige posts niet. Wat interesseert het mensen dat je geupdate hebt?
Iemand al gelukt om met Vista succesvol te updaten?
Het is met die 2GB geheugenkaart van Nokia gebeurt, heb nu een Sandisk 8GB besteltquote:Orcie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:44:
Ik heb nog niet upgedate (eerst hockey) vavavond eens even kijken. Ben wel benieuwd naar het probleem met de defecte memcard. Is dit met de nokia kaartjes of ook met 8gb sandiskkaartjes?
Ik weet niet of het toeval is dat hij stuk gegaan is maar vaaaaaaag vindt ik het wel
dat hij precies na de firmware update stuk gaat . . .
Ik heb wel zo m'n bedenkingen over de kwaliteit van die nokia kaartjesquote:Albert020 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:05:
[...]
Het is met die 2GB geheugenkaart van Nokia gebeurt, heb nu een Sandisk 8GB bestelt
Ik weet niet of het toeval is dat hij stuk gegaan is maar vaaaaaaag vindt ik het wel
dat hij precies na de firmware update stuk gaat . . .
Asus P5B Deluxe | Intel C2D E6700 @ 3GHz + Scythe Ninja | 4GB Kingston PC5300 | XFX 8600GTS XXX + Thermalright HR-03 | Auzen X-Fi Prelude 7.1 | Seagate 7200.10 320GB | Seagate 7200.10 500GB | Samsung 940BF
Had ik ook na de update even backup maken en een hard reset *#7370# daarna was het probleem opgelostquote:Sick Nick schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:11:
Hier net geupdate, ging best soepel. Binnen 3 a 4 minuten was ie klaar. Ook alle gegevens en programma's zijn nog zoals voor de update dus dat is ook mooi meegenomen. Flash in de browser werkt prima, via hsdpa kan ik gewoon youtube filmpjes kijken zonder haperingen en dergelijke.
Wat me wel opviel is dat het ingedrukt houden van de 0 toets niet meer de browser opstart? Hekje zet de telefoon nog wel op stil maar de browser via 0 werkt dus niet meer. Jammer of gewoon een foutje in de firmware? Heb geen homepage ingesteld, misschien dat het daarom niet werkt maar dat moet ik nog even uitproberen.
Verder, tja alles werkt net als ervoor met als toevoeging dus flash
Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, EEEPC 901, Blackberry 8310
Reg. datum: 07 augustus 2007
Ik kreeg wel een melding tijdens de update dat ik mijn batterij uit me telefoon moest halen en dat ik daarna weer door kon gaan met de update.Na dit gedaan te hebben ging die gewoon weer verder en stond de nieuwe firmware erop.
Wat ik wel raar vind is dat wanneer ik een Youtube filmpje open deze gewoon in realplayer opstart.
Reg. datum: 31 mei 2006

Reg. datum: 07 december 2004
Wat jou "bijdrage" is aan dit forum zullen we dan ook maar niet verder bespreken.quote:Orcie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:44:
Soms snap ik het doel van sommige posts niet. Wat interesseert het mensen dat je geupdate hebt?
Mensen willen weten of je update geslaagd is met welke productcode en welk OS en of hij stabiel en leuke nieuwe features heeft.
Ik heb nog niet upgedate (eerst hockey) vavavond eens even kijken. Ben wel benieuwd naar het probleem met de defecte memcard. Is dit met de nokia kaartjes of ook met 8gb sandiskkaartjes?
@ TMV: heb je een cleaninstall gedaan of gewoon update?
Ik had ook problemen met Vista, liep vast tijdens de update.
Zojuist de update gedraait in een virtuele XP machine, daar geen enkel probleem, wellicht is dit een (snelle) work around voor de vista gebruikers hier
Macbook Pro 15" - 2.5Ghz - 4GB DDR2 - 320 GB 7200RPM HDD - G-Force 8600GT 512MB
Toch heb ik het gevoel dat er door de update iets is verandert. Het lijkt er in ieder geval op dat de accelerometer een stuk gevoeliger is. Ik kan mijn toestel nu op een punt zetten zodat hij eindeloos blijft wisselen tussen portrait en landscape. Zijn er nog andere die dit probleem ondervinden?
Kan zijn dat het hiervoor ook al was, maar het valt mij nu iig op.
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Heb ook voor de zekerheid maar even een hard reset *#7370# gedaan.quote:NokNok12 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:50:
[...]
Had ik ook na de update even backup maken en een hard reset *#7370# daarna was het probleem opgelost
Maar me Geheugenkaart blijft stuk, toch toeval denk ik dan dat hij vanmiddag is stuk gegaan
De nederlandse installer start bij mij al helemaal niet op die geeft gelijk een foutmelding. Maar goed, gelukt dus
so far so good..
Edit;
Zou maar zo kunnen in de changelog staat dan ook het volgende:quote:F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:33:
Het update ging allemaal vlekkeloos. Ik heb het via Windows XP gedaan en heb geen problemen ondervonden.
Toch heb ik het gevoel dat er door de update iets is verandert. Het lijkt er in ieder geval op dat de accelerometer een stuk gevoeliger is. Ik kan mijn toestel nu op een punt zetten zodat hij eindeloos blijft wisselen tussen portrait en landscape. Zijn er nog andere die dit probleem ondervinden?
Kan zijn dat het hiervoor ook al was, maar het valt mij nu iig op.
Helaas is die irritante bug met dat knippen en plakken + hekjes toets nog steeds niet opgelostquote:Automatic screen rotation angle improvement
BastiaanN wijzigde dit bericht 08-04-2008 22:03 (45%)
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
quote:Automatic screen rotation angle improvement
Het is echt zwaar irritant.
Zie je bij de nieuwe fw wel de datum/tijd bij de smsjes staan?quote:nlboy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:28:
[...]
Hetzelfde wat jij hebt, maar dan zonder tijd/datum achter de eerste paar woorden van het smsje.
Dan is het wel een flinke achteruitgang als ze dat opeens hebben weggelaten.
Reg. datum: 21 mei 2006
dat was bij mij weg na een hard reset *#7370#quote:bassjuh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:59:
Helaas is die irritante bug met dat knippen en plakken + hekjes toets nog steeds niet opgelost
Reg. datum: 02 maart 2001
Even snel kunnen testen of de ASR echt gevoeliger is. Dit is het geval! Dacht overigens dat Nokia maps 2.0 in deze update zat. Dit was echter niet het geval.
Tevreden updater tot nu toe.
toevoeging:
Ngage demo is verplaatst naar het basis menu en heet nu gewoon spelletjes het start hetzelfde echter. Bij toepassingen staat er nu online delen. (in het menu toepassingen is er nog meer verandert kan even niet precies benoemen want er zijn iig minder icoontjes. Nu ik wat langer kijk lijken er meer icoontjes te zijn verplaatst niet zozeer belangrijk, maar wel opvallend. GPS nog niet kunnen testen komt snel!
Een moderator wijzigde dit bericht 09-04-2008 00:43 (25%)
Dat is inderdaad in positieve zin veranderd. Ik neem aan hoelanger het balkje hoe sterker het signaal? Wat ik iets minder vond is dat er nu een grijze achtergrond is als je een nummer intypt, met witte cijfers, waar er voorheen een witte achtergrond met zwarte cijfers, was. Maar goed dat is een kleinigheidje.quote:Thedr schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:55:
Ha, nog wat gevonden zojuist. Bij de gps gegevens, bij satellietstatus, waren voor de update de balkjes zwart, nu wit (zie plaatje). Eerst bijna onleesbaar, nu heel goed
[afbeelding]
Magnolia wijzigde dit bericht 09-04-2008 00:26 (81%)
Ontspan.
Reg. datum: 18 januari 2005
Als ik naar youtube.com ga in mijn browser wil hij ze nog steeds opstarten na de update met real player en zegt "Verbinding maken mislukt"
Probeer het wel via 3G, maar no go. Hoe kan je ze dan bekijken ?
Een moderator wijzigde dit bericht 09-04-2008 01:51 (4%)
Reden: Aanhef en/of danken is niet nodig
Reg. datum: 16 april 2007
Een moderator wijzigde dit bericht 09-04-2008 01:51 (1%)
Reden: Aanhef en/of danken is niet nodig
Reg. datum: 14 januari 2008
If you're using Windows Vista and the "Windows Host Service Layer" (or similar, I don't know the exact name) crashes during Update, don't worry, just kill Software Updater in Windows Taskmanager (But don't disconnect your N82!) and try it again. Now NSU should recognize your phone and it will offer you to retry the update. Now it should work, at the beginning it shows an estimated duration of about 15 Minutes, but my N82 was updated after about 5 Minutes.
heb zet zelf geprobeerd en het werkt!!
Pafi1990 wijzigde dit bericht 09-04-2008 03:16 (9%)
Ik zeg ook maar eens wat..
Reg. datum: 16 april 2007
Een moderator wijzigde dit bericht 09-04-2008 11:27 (3%)
Reden: groeten/danken niet nodig
Reg. datum: 13 januari 2007
HELD!quote:Pafi1990 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 03:04:
heb de oplossing voor windows vista gebruikers gevonden ik kwam dit tegen op http://www.then82blog.com/ :
If you're using Windows Vista and the "Windows Host Service Layer" (or similar, I don't know the exact name) crashes during Update, don't worry, just kill Software Updater in Windows Taskmanager (But don't disconnect your N82!) and try it again. Now NSU should recognize your phone and it will offer you to retry the update. Now it should work, at the beginning it shows an estimated duration of about 15 Minutes, but my N82 was updated after about 5 Minutes.
heb zet zelf geprobeerd en het werkt!!
Het werkt (ik gebruik Vista Ultimate en keer dus ook telkens die boutmelding)!
Precies doen wat er geschreven staat, dan zul je zien dat het werkt.
Dat is jammer, dan wacht ik toch nog even met updaten. Want ik ben redelijk tevreden met de huidige versie en ik heb al wat apps op mijn N82 staan.quote:F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:25:
Nee helaas dat zit er niet bij... mogelijk een volgende firmware
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 66 67 68 69 last
Dit topic is gesloten.