Deathwing - DK lvl 71 - Subject - Rogue lvl 73 - Shade
Over de speelbaarheid met het stuurtje, dat maakt mij eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Het gaat mij meer om de fun die je met zo'n spel (en helemaal met zo'n stuur) kan beleven.
Voegt toch op de een of andere manier wel een soort realisme toe...
Wel gaaf dat je ook met andere controllers kan spelen, wat de speelbaarheid alleen maar vergroot en uiteraard makkelijker is met de multiplayer modus!
Misschien handig voor de TS, de link naar budgetgaming.nl om te zien waar hij het goedkoopst is! We zijn natuurlijk wel Hollanders (en Belgen) hé!
GJtje wijzigde dit bericht 07-04-2008 17:43 (63%)
[ Flipdesign ] | [ PC_E8400 ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]
P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium
Nog zo'n handige link: Kieskeurig.nlquote:GJ-tje schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:33:
Misschien handig voor de TS, de link naar budgetgaming.nl om te zien waar hij het goedkoopst is! We zijn natuurlijk wel Hollanders (en Belgen) hé!
P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium
Ik race normaal met een G25 op mjn PC en kan niet wennen aan het in de lucht sturen.
Het slechte nieuws is: Dat wordt dus Mario Karten met de gamecube controler, zonder de stunts
Het goede nieuws is dat ik hem morgen ochtend vanavond al kan spelen.
Henkus wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:58 (3%)
E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25
Reg. datum: 09 februari 2002
edit:
Ik ben hem nu ook aan het downloaden! Over een uurtje maar eens spelen
Heb ook al 2 stuurtjes!!!
Cougar wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:53 (66%)
Powered by Marantz
quote:Geachte heer/mevrouw,
Momenteel heeft u een bestelling lopen voor het spel Mario Kart voor de Nintendo Wii.
Zojuist hebben wij te horen gekregen dat Nintendo Benelux een enorm tekort gaat krijgen in aantallen.
Slechts 10% van de bestelde aantallen zullen worden geleverd in Nederland waardoor alle winkels en dus ook
Wiihome niet voldoende binnen krijgt.
Hierdoor kunnen wij helaas uw bestelling niet op 11 April uitleveren en zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden nageleverd zodra er weer nieuwe voorraad is.
Helaas gebeurd dit vaker bij Nintendo titels en zijn ook wij enorm teleurgesteld. Wij hebben 3 maal meer ingekocht dan dat er verkocht is en bij verschillende leveranciers in Nederland om risico op te weinig aantallen te verkleinen
Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat we toch te weinig geleverd krijgen.
Indien u de bestelling wilt aanpassen of annuleren dan is dit uiteraard mogelijk, wij hopen de bestellingen wel spoedig na te kunnen leveren echter hebben wij geen zicht op de levertijd hiervan.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nico de Nooijer
Wiihome.nl
demmit, had me hier nog niet op voorbereid! Dan maar een paar uurtjes zonder stuur spelenquote:Cougar schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:48:
hoezo morgen ochtend al dan?!!
edit:
Ik ben hem nu ook aan het downloaden! Over een uurtje maar eens spelen
Heb ook al 2 stuurtjes!!!
amahusu wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:59 (14%)
zeg, niet dat ik dom wil lijken ofzo....maar hoe wat...downloaden? hebben we het hier over legale praktijken? (zo nee hoef ik er verder niks van te weten enzo), maar zoja, via dat wii-shopping channel ofzo?quote:Henkus schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:27:
Waarschijnlijk ga ik deze game ZONDER het wii-wheel spelen, ik vindt nl de besturing bij andere race games op de wii ook niet zo fijn sturen.
Ik race normaal met een G25 op mjn PC en kan niet wennen aan het in de lucht sturen.
Het slechte nieuws is: Dat wordt dus Mario Karten met de gamecube controler, zonder de stunts
Het goede nieuws is dat ik hem morgen ochtend vanavond al kan spelen.![]()
Als je zonder Wii-wheel speelt, is het dan niet mogelijk om stunts te doen?quote:Henkus schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:27:
Waarschijnlijk ga ik deze game ZONDER het wii-wheel spelen, ik vindt nl de besturing bij andere race games op de wii ook niet zo fijn sturen.
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)
waar doelen jullie nou op btw, want ik ben het spoor bijsterquote:amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:07:
Na een system update werkt ie geweldig! Dat wordt een slapeloze nacht
Als je even nadenkt dan kom je erachter dat hij in de warez scene uit is.quote:uLu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:09:
[...]
waar doelen jullie nou op btw, want ik ben het spoor bijster
En nu zitten die kleine jongetjes te pochen dat ze het spel al kunnen spelen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
En wat hebben wij aan deze mededeling?quote:amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:07:
Na een system update werkt ie geweldig! Dat wordt een slapeloze nacht
Wii fan!
sjeez je kan ook niks zeggen hierquote:henkyyyyyyy schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:11:
[...]
Als je even nadenkt dan kom je erachter dat hij in de warez scene uit is.
En nu zitten die kleine jongetjes te pochen dat ze het spel al kunnen spelen.
Hoe dan ook bedankt voor het antwoord, snap ik het ook weer. Ik neem iig de proef op de som en ga donderdag / vrijdag beetje rondkijken =)
Reg. datum: 01 februari 2004
controleer AUB of de Freeloader nog werkt na de update
Breaking nieuws:
overal tekorten, nu al uitverkocht Nintendo Europe zuigt maar dat wisten we natuurlijk al. Nu maar hopen dat Dimplus die 100+ pre-orders kan leveren.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:33 (76%)
net ff getest met PES2008 (NTSC). Werkt nog allemaal prima met FLquote:NinteX schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:23:
Attentie voor mensen met Mario Kart
controleer AUB of de Freeloader nog werkt na de update
Breaking nieuws:
overal tekorten, nu al uitverkocht Nintendo Europe zuigt maar dat wisten we natuurlijk al. Nu maar hopen dat Dimplus die 100+ pre-orders kan leveren.
Yes, dan hoef ik Brawl niet op te geven voor Mario Kart!quote:amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:34:
[...]
net ff getest met PES2008 (NTSC). Werkt nog allemaal prima met FL
Ik ben erg benieuwd of dit spel me eindelijk aan het online gamen krijgt.
Smash Bros. vind ik leuker met vier man op de bank, tot nu toe kunnen alleen de Valve games en COD4 me echt boeien online en heb ik bijna niets mee.
Dagi wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:41 (9%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Poeh, dat zal lastig worden om een Wii te vinden.quote:Dagi schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:40:
Ik heb niet eens een Wii maar ga morgen wel Mario Kart kopenLaten we zeggen dat een stukje nostalgie voor mij is
hoe bedoel je dat je het gaat spelen zonder stunts? Volgens mij is dat stuurtje slechts een plastic houder voor je wiimote, je hoeft verder niks aan te sluiten aan/in het stuurtje toch?
Reg. datum: 09 april 2003
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)
Je moet met de wiimote (stuur) schudden om bepaalde stunts uit te voeren, hier wordt dus de motion sensor van de wii mote voor gebruikt en die heeft de gamecube controler niet.quote:amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:50:
@henkus:
hoe bedoel je dat je het gaat spelen zonder stunts? Volgens mij is dat stuurtje slechts een plastic houder voor je wiimote, je hoeft verder niks aan te sluiten aan/in het stuurtje toch?
Mijn 1e indruk van de game:
Sturen met de wii-mote (wii wheel) valt alles mee
Grafisch niet veel beter dan double dash
Mario kart channel kun installeren als appart kanaal zodat je ook zonder de game disk dit kanaal kunt bekijken
Later meer
E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.