Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 mei 2006

Na maanden wachten op Wii Kart komt die dan eindelijk.. ik heb tot nu toe alle versies van Mario Kart gespeelt.. SNES, N64, GC ( mindere versie :/ ) DS. Me vriendin staat ook al te springen om dit te spelen :p Word een leuk weekend dit 8)

Deathwing - DK lvl 71 - Subject - Rogue lvl 73 - Shade

Ajeto!

Heb deze game zojuist besteld bij bestelstudio.com, daar is hij volgens budgetgaming.nl een van de goedkopere winkels... Kan haast niet wachten om hem te spelen, keek er ontzettend naar uit, net als Super Smash Brothers: Brawl... Dat zijn voor mij toch wel een van de must haves in mijn verlanglijstje...

Over de speelbaarheid met het stuurtje, dat maakt mij eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Het gaat mij meer om de fun die je met zo'n spel (en helemaal met zo'n stuur) kan beleven.
Voegt toch op de een of andere manier wel een soort realisme toe... :)

Wel gaaf dat je ook met andere controllers kan spelen, wat de speelbaarheid alleen maar vergroot en uiteraard makkelijker is met de multiplayer modus! :) Al zal het misschien wel wat oneerlijker worden als de een met de Wii Wheel speelt en de ander gewoon met Wiimote en nunchuck...

Misschien handig voor de TS, de link naar budgetgaming.nl om te zien waar hij het goedkoopst is! We zijn natuurlijk wel Hollanders (en Belgen) hé! ;)

GJtje wijzigde dit bericht 07-04-2008 17:43 (63%)

Reg. datum: 11 juni 2001

Nog een tip voor diegenen die bij de FRS hebben besteld: op vertoon van je ANWB-pas krijg je 10% korting op games.

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
GJ-tje schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:33:
Misschien handig voor de TS, de link naar budgetgaming.nl om te zien waar hij het goedkoopst is! We zijn natuurlijk wel Hollanders (en Belgen) hé! ;)
Nog zo'n handige link: Kieskeurig.nl

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Reg. datum: 01 april 2007

Al maanden geleden besteld bij Dimension Plus dus ik ga hem donderdag ( als hij er dan al is ) of vrijdag ophalen. Helaas bijna examens dus daar gaat mijn meeste aandacht naar uit. Maar in de meivakantie zal ik wel wat uurtjes gaan spelen.

Reg. datum: 09 november 2001

Waarschijnlijk ga ik deze game ZONDER het wii-wheel spelen, ik vindt nl de besturing bij andere race games op de wii ook niet zo fijn sturen.

Ik race normaal met een G25 op mjn PC en kan niet wennen aan het in de lucht sturen.

Het slechte nieuws is: Dat wordt dus Mario Karten met de gamecube controler, zonder de stunts

Het goede nieuws is dat ik hem morgen ochtend vanavond al kan spelen. _/-\o_ _/-\o_

Henkus wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:58 (3%)

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Reg. datum: 09 februari 2002

hoezo morgen ochtend al dan?!!

edit:

Ik ben hem nu ook aan het downloaden! Over een uurtje maar eens spelen :D

Heb ook al 2 stuurtjes!!! :D

Cougar wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:53 (66%)

Powered by Marantz

taking over the world!

lol, een vriend van me kreeg dit bericht vandaag
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Momenteel heeft u een bestelling lopen voor het spel Mario Kart voor de Nintendo Wii.

Zojuist hebben wij te horen gekregen dat Nintendo Benelux een enorm tekort gaat krijgen in aantallen.
Slechts 10% van de bestelde aantallen zullen worden geleverd in Nederland waardoor alle winkels en dus ook
Wiihome niet voldoende binnen krijgt.

Hierdoor kunnen wij helaas uw bestelling niet op 11 April uitleveren en zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden nageleverd zodra er weer nieuwe voorraad is.

Helaas gebeurd dit vaker bij Nintendo titels en zijn ook wij enorm teleurgesteld. Wij hebben 3 maal meer ingekocht dan dat er verkocht is en bij verschillende leveranciers in Nederland om risico op te weinig aantallen te verkleinen
Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat we toch te weinig geleverd krijgen.

Indien u de bestelling wilt aanpassen of annuleren dan is dit uiteraard mogelijk, wij hopen de bestellingen wel spoedig na te kunnen leveren echter hebben wij geen zicht op de levertijd hiervan.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Nico de Nooijer
Wiihome.nl
:?
quote:
Cougar schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:48:
hoezo morgen ochtend al dan?!!

edit:

Ik ben hem nu ook aan het downloaden! Over een uurtje maar eens spelen :D

Heb ook al 2 stuurtjes!!! :D
demmit, had me hier nog niet op voorbereid! Dan maar een paar uurtjes zonder stuur spelen O-)

amahusu wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:59 (14%)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
Henkus schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:27:
Waarschijnlijk ga ik deze game ZONDER het wii-wheel spelen, ik vindt nl de besturing bij andere race games op de wii ook niet zo fijn sturen.

Ik race normaal met een G25 op mjn PC en kan niet wennen aan het in de lucht sturen.

Het slechte nieuws is: Dat wordt dus Mario Karten met de gamecube controler, zonder de stunts

Het goede nieuws is dat ik hem morgen ochtend vanavond al kan spelen. _/-\o_ _/-\o_
zeg, niet dat ik dom wil lijken ofzo....maar hoe wat...downloaden? hebben we het hier over legale praktijken? (zo nee hoef ik er verder niks van te weten enzo), maar zoja, via dat wii-shopping channel ofzo?

White Rabbit

quote:
Henkus schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:27:

Als je zonder Wii-wheel speelt, is het dan niet mogelijk om stunts te doen? :|

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

taking over the world!

Na een system update werkt ie geweldig! Dat wordt een slapeloze nacht :D

student pilot

quote:
amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:07:
waar doelen jullie nou op btw, want ik ben het spoor bijster 8)7

NWO
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
uLu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:09:
[...]

waar doelen jullie nou op btw, want ik ben het spoor bijster 8)7
Als je even nadenkt dan kom je erachter dat hij in de warez scene uit is.
En nu zitten die kleine jongetjes te pochen dat ze het spel al kunnen spelen. :O

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

quote:
amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:07:
En wat hebben wij aan deze mededeling? :? Dat er een systeemupdate in zit? Dus? Dat jij hem al hebt op de een of andere manier? Vertel hoe? (Als dat mag; vast niet) Dat jij vannacht gaat spelen? Fijn? :O

Wii fan!

student pilot

quote:
henkyyyyyyy schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:11:
[...]

Als je even nadenkt dan kom je erachter dat hij in de warez scene uit is.
En nu zitten die kleine jongetjes te pochen dat ze het spel al kunnen spelen. :O
sjeez je kan ook niks zeggen hier
Hoe dan ook bedankt voor het antwoord, snap ik het ook weer. Ik neem iig de proef op de som en ga donderdag / vrijdag beetje rondkijken =)

Reg. datum: 01 februari 2004

Attentie voor mensen met Mario Kart

controleer AUB of de Freeloader nog werkt na de update

Breaking nieuws:
overal tekorten, nu al uitverkocht Nintendo Europe zuigt maar dat wisten we natuurlijk al. Nu maar hopen dat Dimplus die 100+ pre-orders kan leveren.

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

TVP's doen we niet aan op GoT. Maak liever een bookmark aan met dit knopje bovenaan de pagina: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif

TheZeroorez wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:33 (76%)

taking over the world!

quote:
NinteX schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:23:
Attentie voor mensen met Mario Kart

controleer AUB of de Freeloader nog werkt na de update

Breaking nieuws:
overal tekorten, nu al uitverkocht Nintendo Europe zuigt maar dat wisten we natuurlijk al. Nu maar hopen dat Dimplus die 100+ pre-orders kan leveren.
net ff getest met PES2008 (NTSC). Werkt nog allemaal prima met FL

quote:
amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:34:
[...]

net ff getest met PES2008 (NTSC). Werkt nog allemaal prima met FL
Yes, dan hoef ik Brawl niet op te geven voor Mario Kart!

Ik ben erg benieuwd of dit spel me eindelijk aan het online gamen krijgt.
Smash Bros. vind ik leuker met vier man op de bank, tot nu toe kunnen alleen de Valve games en COD4 me echt boeien online en heb ik bijna niets mee.

Work Smart - Not Hard
Reg. datum: 13 juli 2006

Ik heb niet eens een Wii maar ga morgen wel Mario Kart kopen :D Laten we zeggen dat een stukje nostalgie voor mij is ;)

Dagi wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:41 (9%)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

quote:
Dagi schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:40:
Ik heb niet eens een Wii maar ga morgen wel Mario Kart kopen :D Laten we zeggen dat een stukje nostalgie voor mij is ;)
Poeh, dat zal lastig worden om een Wii te vinden.

taking over the world!

@henkus:

hoe bedoel je dat je het gaat spelen zonder stunts? Volgens mij is dat stuurtje slechts een plastic houder voor je wiimote, je hoeft verder niks aan te sluiten aan/in het stuurtje toch?

Reg. datum: 09 april 2003

Juist, daar was ik ook wel benieuwd naar: dat stuur is toch puur cosmetisch? Het voegt toch geen functionaliteit toe?

White Rabbit

Ben benieuwd hoe het Mario Kart Wii channel precies werkt, hopelijk kom ik er snel achter. Als het echt goed werkt is dat wel echt heel fijn. Checken of vrienden online zijn zonder spel op starten, had elk spel dat maar. Of gewoon 1 channel voor alle friends/games.... :X

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

Reg. datum: 09 november 2001

quote:
amahusu schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:50:
@henkus:

hoe bedoel je dat je het gaat spelen zonder stunts? Volgens mij is dat stuurtje slechts een plastic houder voor je wiimote, je hoeft verder niks aan te sluiten aan/in het stuurtje toch?
Je moet met de wiimote (stuur) schudden om bepaalde stunts uit te voeren, hier wordt dus de motion sensor van de wii mote voor gebruikt en die heeft de gamecube controler niet.

Mijn 1e indruk van de game:

Sturen met de wii-mote (wii wheel) valt alles mee
Grafisch niet veel beter dan double dash
Mario kart channel kun installeren als appart kanaal zodat je ook zonder de game disk dit kanaal kunt bekijken

Later meer

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: