HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last
Nieuw TopicHetgeen veel stroom vreet is de gps EN het scherm dat constant aan staat... daarom denk ik dat je er inderdaad maar 3 uur mee toe kan.quote:hendrikjan schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:02:
tja .. Ik ben gecharmeerd door het toestel mede vanwege de GPS module.. Als ik die dan niet kan gebruiken op een manier waarop ik hem wil gebruiken (fietsen /navigeren voor lange tijd zonder oplaad mogelijkheden) .. dan is het de vraag of ik het apparaat moet aanschaffen .. Dan kan ik misschien beter een goedkopere variant nemen zonder GPS en alleen de office functionaliteit die ik zoek .. en vervolgens een apart GPS ding kopen die wel aan mijn eisen voldoet ..
Ik denk trouwens persoonlijk dat een ander vergelijkbaar apparaat met het scherm en gps aan het niet veel langer uithoud... sterker nog, een apparaat zonder GPS maar wel met Tomtom aan (dus scherm constant aan) houd het denk ik ook niet echt langer vol...
ter vergelijking:
TomTom Rider:
Internal rechargeable Li-Ion giving approx. 5 hours
Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen
Ik snap mensen die hun telefoon 's nachts uitzetten niet. Maar dat is een andere discussie.quote:teake schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:42:
Ik zet hem 's nachts wel uit trouwens.
Verder begin je dan iedere dag met een softreset en dat kan ook geen kwaad
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Dus ook de huistelefoon gaat 's nachts uit? En de deurbel natuurlijk. En de hond van de burenquote:My-life schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:47:
Omdat de meeste mensen 's nachts slapen en sommigen van hun niet gestoort willen worden?
ben ik wel ten dele met je eens, maar je hebt van garmin een aantal modellen waarbij ze zeggen dat je 15 uur batt. life hebt..maar die kunnen niet bellen ..quote:BlueFlame schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:14:
[...]
Hetgeen veel stroom vreet is de gps EN het scherm dat constant aan staat... daarom denk ik dat je er inderdaad maar 3 uur mee toe kan.
Ik denk trouwens persoonlijk dat een ander vergelijkbaar apparaat met het scherm en gps aan het niet veel langer uithoud... sterker nog, een apparaat zonder GPS maar wel met Tomtom aan (dus scherm constant aan) houd het denk ik ook niet echt langer vol...
ter vergelijking:
TomTom Rider:
Internal rechargeable Li-Ion giving approx. 5 hours
k zit me net te bendenken dt van mij dat schemr niet de hele tijd aan hoeft.. Kan je het scherm ook "uitzetten" en dan wel tijden halen die in de buurt van de 7 a 10 uur komen?
hendrikjan wijzigde dit bericht 06-04-2008 20:29 (12%)
Och, de buurjongen had ontdekt wat mijn mobiele nummer was, en belde uit ongein wel eens midden in de nacht. Bovendien had ik sms-email notificatie aan staan destijds. Midden in de nacht werd ik dus te vaak wakker omdat ik een sms kreeg voor een of ander spammailtje. Sindsdien staat hij 's nachts uit.quote:atjong schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:39:
[...]
Ik snap mensen die hun telefoon 's nachts uitzetten niet. Maar dat is een andere discussie.
Reg. datum: 08 juli 2006
pven wijzigde dit bericht 06-04-2008 20:16 (77%)
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
Reg. datum: 08 juli 2006
quote:MesR schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:09:
[mbr]Vragen naar warez (WM 6.1 is nog niet legaal verkrijgbaar voor dit toestel) is *not done[/mbr]
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Reg. datum: 28 mei 2003
Het is een kwestie van tijd ,, en zitten er nu zo ontzettend veel dingen in waar we absoluut niet zonder kunnen ??quote:DaannO schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:21:
WM 6.1 is officieel nog niet beschikbaar en zeker niet door HTC. Het is dus onmogelijk om daar een rom of een radio rom voor te hebben. Developers kunnen er wel al mee spelen maar ik denk dat er weinig hier zijn die daar toegang tot hebben
misschien kan iemand een beknopt lijsje posten
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Nee, het is een erg kleine update. Op het internet staat wel ergens een lijst aan updates, een paar zijn:quote:dj.verhulst schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:09:
[...]
Het is een kwestie van tijd ,, en zitten er nu zo ontzettend veel dingen in waar we absoluut niet zonder kunnen ??
misschien kan iemand een beknopt lijsje posten
quote:* Browsen met thumbnails in Pocket IE
* Albums functie in Photos-applicatie
* Eenvoudig spullen uploaden naar je Windows Live-account
* Betere camera interface
* Nieuwe Home Screen (met meer nadruk op muziek en multimedia)
* TV-Out ondersteuning
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Reg. datum: 06 januari 2008
Ik heb een programmaatje (freeware) gedownload om het probleem van "Last Name, First Name" weergave op te lossen. Deze gaf meteen de optie een backup te maken: Shubaroo Contact Changerquote:Gamepie56 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:18:
[...]
Vorige keer dat ik dat deed werd het gewoon 1 grote puinhoop, omdat ik totaal andere contacten in m'n outlook hebt staan.. zelfs m'n telefoon was daardoor leeggehaald..
Is er geen andere manier? dat de contacten in een kladblok bestandje worden gezet ofzo? als backupje..
Bovendien heeft de TyTN II ook backup software meegeleverd op cd (Sprite Backup).
Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...
Reg. datum: 22 november 2004
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
iemand ervaring met de Tytn2 icm een vergelijkbare radio?
Reg. datum: 11 mei 2003
Deze stuur ik voor garantie op naar HTC, en gaat daarna de verkoop in.
Nu is mijn abonnement afgelopen, en ik mag weer wat nieuws uitzoeken
Ik vind de TyTNII een erg mooi toestel, en hij voldoet ook aan mijn wensen.
(Toetsenbord, GPS, touchscreen)
Dit topic telt 3000+ pagina’s, en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om alles door te spitten voor de Plus en Min punten van dit toestel.
Zijn er reviews waarin dit toestel tegen bijv. de E-ten M800 wordt vergeleken?
Wat zijn nu de absolute Plus en Min punten van de TyTNII?
Ook vraag ik mij af of er niet al een opvolger in de planning staat? Zou zonde zijn als ik nu een “oud” model koop.
Reg. datum: 23 januari 2000
Ik geloof dat de TYTNIII is gepland voor november...quote:ApOE schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:13:
Ook vraag ik mij af of er niet al een opvolger in de planning staat? Zou zonde zijn als ik nu een “oud” model koop.
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Reg. datum: 10 maart 2000
ja ik heb een grotere accu 3000mAh,quote:Digipics schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:17:
[...]
Heb zo'n beetje dezelfde vraag. Misschien met een wat grotere accu? Misschien heeft iemand ervaring met een grotere accu?
ik merk eigenlijk niet zo heelveel verschil, (je kan het lastig vergelijken)
maar het is ook wel lastig meten, als de foon aanstaat, bluetooth, wifi, en telefoon netwerk uit, is de accu na 24 uur nogsteeds 100%
maar met alles aan gaan ie nog steeds snel, wifi vreet een hoop en 3G staat nu ook ongeveer de hele dag aan, ik red het net een dag,maar zit er wel veel op te rommelen.
je kan em energie zuinig instellen, kan je wel veel minder...
Reg. datum: 31 januari 2006
Er zijn cradles te koop waar je je tytn in kan zetten en waar achter de tytn dan nog ruimte is voor een extra batterij. Weet zo niet welke webwinkel, maar dat moet met google zo te vinden zijn.quote:belumcukur schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:26:
Bestaat er een externe acculader voor de batterij die in de Tytn II zit? Ik zie overal batterijen te koop maar nergens laders. Het lijkt me onhandig om een extra batterij in het apparaat zelf op te laden.
Reg. datum: 02 november 2004
Denk dat wat je zoekt te vinden is op PDA shop.quote:belumcukur schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:26:
Bestaat er een externe acculader voor de batterij die in de Tytn II zit? Ik zie overal batterijen te koop maar nergens laders. Het lijkt me onhandig om een extra batterij in het apparaat zelf op te laden.
Pietn
Reg. datum: 07 april 2008
Met een beetje zoeken zijn er wel goedkopere opties te vindenquote:unilizer schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:16:
[...]
Denk dat wat je zoekt te vinden is op PDA shop.
bijv: http://www.mobilesupplies...le-vario-tytn-p-8102.html
of http://www.expansys.nl/c.aspx?t=cat&f=584
Heb ze zelfs een tijdje terug voor onder de 20 euro gezien maar weet echt niet meer waar.
Reg. datum: 06 december 2005
heb het probleem sinds vanmiddag..
Reg. datum: 12 december 2003
Bron? Welke zou dat moeten zijn dan?quote:ToMaSZ schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:20:
[...]
Ik geloof dat de TYTNIII is gepland voor november...
Reg. datum: 23 december 2006

Ook meteen een lederen Valenta Zipp Large hoesje gehaald (feel fijner dan die grote bijgeleverde bonk)

Ik ben een blij man :d
musiqman wijzigde dit bericht 07-04-2008 20:22 (40%)
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last
Dit topic is gesloten.