Reg. datum: 02 november 2001
Reg. datum: 02 november 2001
Antec SX635B-II | Athlon XP2500+ (512/333) | Asus A7N8X Deluxe Rev2 1.008 | 2x512MB Dane pc3200@2700 | 2x Hitachi 7K250 80GB 8MB SATA RAID-0 | ASUS 1608P3S DVD+RW 1.24 | Gainward NV 7600 GT AGP 256MB | Win XP Pro
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Eh als je Guide+ gids hebt die op de meeste hd-recorders zit moet je gewoon Net5 gegevens binnen kunnen halen voor 7 dagen. Heb je het alleen voor die zender geen data? Hier aantal jaren Pioneer hd-recorder staan met Guide+ zonder enige problemen. Kan zelfs van UPC Mediabox digitaal opnemen (weliswaar alleen opname mogelijk kan dan niet tegelijk iets anders kijken digitaal).quote:jaspov schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:56:
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik ook opeens Net 5 miste op mijn sony met interne decoder. Zit blijkbaar niets anders op dan straks zo'n kast te nemen: weer een stekker, weer een kast, weer een ab. Hebben die kasten tegenwoordig wel een hdmi kabel, of is dat nog scart?
Check eens bij je Editor in je Guide+ gids of de zendernummer van Net5 nog goed staat.
Neem aan dat je voor de rest nog steeds data van Eurosport binnenhaalt (hostchannel) en je niet de postcode hebt gewijzigd? Zie ook source en setup
funrider wijzigde dit bericht 18-03-2008 08:36 (28%)
Mooie reden om een Harmony te kopenquote:jaspov schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:56:
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik ook opeens Net 5 miste op mijn sony met interne decoder. Zit blijkbaar niets anders op dan straks zo'n kast te nemen: weer een stekker, weer een kast, weer een ab. Hebben die kasten tegenwoordig wel een hdmi kabel, of is dat nog scart?
Nee, hoor lang niet iedereen, het analoge signaal wordt langzaam de nek omgedraaid, de prijs voor het abonnement is al verdubbelt, het is dat ze bij canal digital ook gek zijn.quote:Roynaldinho schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat mensen best ¤ 3,99 voor digitale tv willen betalen, ik wel in ieder geval, maar wil die media box niet. En als je de key wilt klonen, dan moet ik wel betalen voor die media box, dan neem ik niet illegaal een product van UPC af lijkt me.
D50 | ixus
quote:
Antec SX635B-II | Athlon XP2500+ (512/333) | Asus A7N8X Deluxe Rev2 1.008 | 2x512MB Dane pc3200@2700 | 2x Hitachi 7K250 80GB 8MB SATA RAID-0 | ASUS 1608P3S DVD+RW 1.24 | Gainward NV 7600 GT AGP 256MB | Win XP Pro
Wat bedoel je daar mee?quote:bouwfraude schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 06:51:
[...]
het is dat ze bij canal digital ook gek zijn.
[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team
Reg. datum: 20 augustus 2006
internet, tv, telefonie alles eruit. internet wel weer tot leven gekomenquote:DaTiezl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:34:
UPC ligt er hier (omstreek Eindhoven) helemaal uit...meer mensen last van? Zowel digitaal als analoog...
Nee, Balkenende woont in Capelle aan de IJssel (Casema-gebied).quote:
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Het gebrek aan klantvriendelijkheid, 80 euro voor een smartcard, settopboxpakket wat ieder jaar een tientje duurder wordt.quote:
Ik ben zeer tevreden over het BBC FTA aanbod op de satelliet
D50 | ixus
Mooi, zal eens vragen of ie klant bij mij wil worden...quote:Yohan schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:46:
[...]
Nee, Balkenende woont in Capelle aan de IJssel (Casema-gebied).
Op zich is het natuurlijk heel erg slim van UPC om met nagravision en een boxkey te werken. Niet alleen vanwege de koppelverkoop (ik denk niet dat het hen daar primair om gaat), maar vanwege:
1)geen card sharing mogelijk/heeeeeel erg moeilijk
2)support (iedereen heeft hetzelfde apparaat)
3)vanwege 1) kunnen ze garanties bieden aan hun leveranciers
De overige kabelaars hebben allen te maken met card sharen, en hoewel het nog steeds redelijk marginaal is, zijn het toch weer een paar honderd of duizend potentiele klanten die ze mislopen. Door deze koppeling maken ze het gewoon heel erg moeilijk en onzeker. Het reguliere card sharen is al niet voor iedereen weggelegd omdat het alleen op de dreambox/dbox/pc werkt en dat nog steeds geen plug&play oplossingen zijn. Veel te ingewikkeld voor Jan met de Pet.
A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster...
Heb je de coax kabel wel direct op de UPC mediabox aangesloten? Er mag bv geen DVD-speler of brander tussenzitten dan doet Programma gemist en On demand het namelijk niet.quote:DaTiezl schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:37:
Ik heb een probleem met programma gemist. Het is in de afgelopen topics al een aantal keer langs gekomen door andere users, alleen nergens is een antwoord te vinden.
Ik heb sinds een aantal dagen dat zodra ik een programma wil gaan bekijken via programma gemist dat ik kom tot het scherm met de informatie over het programma, met de tekst "Klik op OK om dit programma te bekijken." Maar als ik dan op OK druk dan gebeurt er niets... Ook niet als ik lang (15min) wacht.
Is er iemand die dit ook heeft (gehad) / de oplossing weet?
PSN-ID: nielsan
Maar nu hebben we dus meteen de DVR genomen en ik vroeg me af of je die opgeslagen spullen nou nog er af kunt halen. Want het staat toch gewoon op een HD kun je die dan niet weer gewoon op een usb stick zetten ofzo en dan opgenomen spullen op een andere pc zetten?
En dat is precies wat meneer UPC wil... ik vind het trouwens niet echt zo'n mooi triple pakket, met die 'stiekeme' 16euro voor de basis analoge zenders...quote:StijnBos schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:55:
Nou wij hebben maar besloten om gewoon het hele triple pakket te nemen bij UPC nadat we maanden hebben gezocht om iets te doen met de Media Center. Dat word nu maar gewoon een werk pc. Heb er ook helemaal geen zin meer in.
...
....Mooie vrouwen maken me bang. Ze vooroorzaken meer problemen dan mooie mannen, die zijn meestal verlegen. Mooie vrouwen hebben echter geleerd met hun schoonheid te handelen en ze maken er nog misbruik van ook...
Reg. datum: 21 januari 2007
quote:BaldaBalda schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:27:
Kunnen opnamen welke op de UPC Mediabox+DVR zijn opgenomen, naar je pc gestuurd worden? En zo ja, hoe doe je dat dan?
Het moet niet veel gekker worden...
Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet de moeite neemt om een topic van tig bladzijden doorloopt om te kijken of deze vraag niet al eens eerder gesteld is.... Maar kijk eens twee hele reacties terug...
En als je wel even de moeite neemt om toch ook iets verder dan die twee reacties terug te lezen dan zul je zien dat die vraag toch zeker wel een aantal maal eerder gesteld is.
De enige manier om toch wat van het beeldmateriaal op een computer of andere beelddrager te zetten is volgens mij het materiaal afspelen en analoog (via scartkabel) op te nemen...
Ejorne wijzigde dit bericht 25-03-2008 15:29 (27%)
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Reg. datum: 26 juni 2002
Mij ook, poker channel staat nu echter niet meer in de lijst...quote:Dr. Quipers schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:58:
[...]
Poker Channel lijkt mij toch wel cool!
Ik krijg per 1 april UPC Royaal met DVR. Dus ben benieuwd!
Erg geslaagde grap upc (not!)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Er gebeurt wat in UPC land
100% No Soul Guaranteed
Reg. datum: 25 oktober 2005
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last