Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 159 160 161 162 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 juli 2003

quote:
Homer schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:01:
[...]

Dus is hij niet te upgraden?

Ik erger me namelijk KAPOT aan de GPS fixsnelheid... Hij doet er echt 10minuten over op zijn minst.
In een rijdende auto... Thuis heeft hij na een dag nog niks.
Oude firmware of nieuwe, Dit is niet normaal. Heb met elke firmware altijd een fix gehad binnen 2 minuten met Maps, Route66, Sygic en Garmin. Het is goed mogelijk dat er iets mis is met je telefoon. Mijn advies ga langs een NSP en laat ze het nakijken.

Daan

Reg. datum: 09 augustus 2000

Is het iemand al opgevallen dat de accelerometer al vanaf het begin is geimplementeert ?

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Schud je telefoon op en neer;
Voila..

* twiet *
Reg. datum: 24 september 2001

quote:
Dus is hij niet te upgraden?
Ik bedoelde dat het waarschijnlijk even een kwestie van geduld hebben is.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

quote:
RMX schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:06:
Is het iemand al opgevallen dat de accelerometer al vanaf het begin is geimplementeert ?

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
Hey 1 april is al geweest hoor :P Wat moet er dan te zien zijn? Op mn v21 N95-1 gebeurt er namelijk niks...

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

quote:

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
er gebeurd bij mij weinig :-) N95-1

Tha

It's me, TP!!
Reg. datum: 26 juni 2002

quote:
superhero87 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:33:
hoi, ik heb net een nieuwe Nokia N95 aangeschaft en ik merk dat het nogal traag gaat. Vooral bij het foto's maken duurt het ellendig lang voordat je de foto tevoorschijn ziet komen nadat je die gemaakt hebt. Ook bij het menu en de overige functie gaat het vrij traag. Is hier wat aan te doen?
Upgrade naar de laatste firmware, dat zorgt ervoor dat de camera een stuk sneller wordt!!

Is blij met z'n nieuwe N95

Reg. datum: 03 april 2008

na bijna een jaar af en toe meekijken op het forum dan toch maar eens actief meepraten...
ik heb mijn nokia n95 nu ongeveer een jaar. (een van de eerste dus)

ik gebruik hem af en toe in combinatie een met bluetooth toetsenbord van Dell (Axim executive bluetooth toetsenbord) welke overeenkomt met het think outside toetsenbord. dit bevalt me op zich prima.
waar ik mijn telefoon voornamelijk voor gebruik is natuurlijk bellen en sms'en. verder kijk ik er video's op en luister ik muziek.
op de planning staan navigeren (r66), RotateMe en quick office premier.

de telefoon bevalt me uitstekend, nog steeds minimale speling op de slider. (ben er wel super voorzichtig mee)
ik heb er nu 4gb micro sdhc in zitten dat blijkt al snel te weinig.

wat me op dit moment erg bezig houdt is het signen en vooral het certificaat :X

nou goed... ik lees én praat nu dus mee

De EURO 2 code is al uit, en heb hem nu draaien. Helaas is die nog niet te vinden op NSU.
Reg. datum: 18 april 2007

quote:
Tha schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:16:
[...]

er gebeurd bij mij weinig :-) N95-1
Bij mijn verdwijnt dan het schermpje weer. Dus gebeurt wel degelijk wat.

Eindelijk is N-Gage 2 officieel uit, je kunt hem downloaden op http://www.n-gage.com/

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:37:
Zojuist gebeld door lieftalige dame van de Rabobank. De rabobank frontpage werkt nog niet (geen sleuteltje van versleutelde verbinding zichtbaar achter bankieren)
De directe link http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do werkt nu weer wel :P

Probleem voor mij iig opgelost :P
fijn dat die het bij jouw wel weer doet. Bij mij nog steeds niet. Ook niet als ik de directe link gebruik. Heb ook HI abbo. Jij toch ook? start het via mobiele startsite maar krijg de foutmelding
GW 403 Operatie administratief verboden :S

Reg. datum: 21 oktober 2003

quote:

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
quote:
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:40:
[...]

Dan druk je waarschijnlijk gewoon licht op de sluiterknop :P

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
[...]

fijn dat die het bij jouw wel weer doet. Bij mij nog steeds niet. Ook niet als ik de directe link gebruik. Heb ook HI abbo. Jij toch ook? start het via mobiele startsite maar krijg de foutmelding
GW 403 Operatie administratief verboden :S
Hbe je 100% de goede toegangspunt?
quote:
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:40:
[...]

Dacht ik de eerste keer ook

Reg. datum: 24 mei 2004

Mogelijk een handigheidje voor de enkeling zoals ik die nog geen flatfee internet op z'n N95 heeft, Webaroo: http://mobile.webaroo.com/index een programma dat webpagina's opslaat als je online bent en synchroniseert zodra je weer verbinding hebt bv als je in de stad van AP naar AP hopt... :+
Ik heb het nog niet getest overigens.

[quote]Mau_Maus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:12:
[...]

Hbe je 100% de goede toegangspunt?

Edit: Ik weet het al. Had de link niet goed overgenomen. |:( Hij doet het weer

Pascall_1 wijzigde dit bericht 03-04-2008 22:23 (19%)

quote:
Eastside schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:27:
[...]

Upgrade naar de laatste firmware, dat zorgt ervoor dat de camera een stuk sneller wordt!!
Heb je een link? :>

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 26 november 2003

Valt me op dat nog niemand iets over de accuduur heeft genoemd. Sinds ik van v20 naar v21 ben gegaan kan ik ineens 2 nachten zonder lader 8)7 Daarvoor mocht ik blij zijn dat hij de avond zou halen als ik hem een nacht niet aan de lader zou hangen. Kortom, hij is bij mij nu van max 36 uur gebruik ('s ochtends naar volgens dag 's avonds) naar 72 uur gegaan! Pas bij de 3e nacht zonder lader ging ie 's morgens uit _/-\o_. E dat nu al voor de 2e keer, heb hem sinds vorige week zaterdagmorgen nog maar 1 keer hoeven opladen. Ik gebruikte het aparaat net zoveel als anders, vrij veel internet en google maps o.a. Verder is hij sinds de update bij mij al wel 1 keer gecrasht, was me bij v20 nog nooit gebeurd dacht ik, maargoed, als het bij 1 blijft heb ik geen probleem :)

Ook de backup uit v20 terugzetten ging prima. Camera en GPS fix zijn voor mijn gevoel niet sneller overigens.

dinkelover wijzigde dit bericht 04-04-2008 01:27 (6%)

pepernooot

is dit wat?

*knip* die site bevat nogal wat warez

gaat trouwens over certificaten

pven wijzigde dit bericht 04-04-2008 08:07 (58%)

Bubblemaker

Bij mij crashte hij ook de dag nadat ik V21 erop had gezet. 2 keer zelfs, maar dat was een week geleden en nu geen last meer van gehad.

Over het algemeen ben ik nog steeds super tevreden met mijn N95-1 maar ik heb toch wel iets te zeiken op het Symbian OS ;)
Ik irriteer me dood aan hoe dat 'potlood' knopje werkt... Ik wil gewoon dat wanneer ik die indruk hij het geslecteerde smsje (of wat dan ook) aanvinkt. Ik vind het erg omslachtig hoe het nu gebeurd, je moet hem vasthouden en scrollen, met als gevolg dat hij er 2 selecteerd. Als je zo een greep uit een lijst wilt selecteren is dat erg onhandig mijns inziens. Wat vinden jullie?

Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner :X

May the bubbles be with ya.

Reg. datum: 10 januari 2006

quote:
Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:

Ik irriteer me dood aan hoe dat 'potlood' knopje werkt... Ik wil gewoon dat wanneer ik die indruk hij het geslecteerde smsje (of wat dan ook) aanvinkt. Ik vind het erg omslachtig hoe het nu gebeurd, je moet hem vasthouden en scrollen, met als gevolg dat hij er 2 selecteerd. Als je zo een greep uit een lijst wilt selecteren is dat erg onhandig mijns inziens. Wat vinden jullie?
potloodje en middelste knop, en je selecteert 1 smsje (of wat dan ook). Het potloodknopje vind ik persoonlijk erg handig.

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
chapie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:01:
[...]

[...]

Dan druk je waarschijnlijk gewoon licht op de sluiterknop :P
Give the man a cigar. Jij snapt em :P

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

11101001010
Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:
Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner :X
Ik weet niet of dit bij de normale N95 ook mogelijk is, maar bij ed 8 gig versie kun je dit gewoon uitzetten.

Even uit m'n hoofd, want mijn foon is nu ingeplugd in de pc:

instellingen van de telefoon, snelkeuze menu, snelkeuze menu uitzetten.

Zoiets was het volgens mij

*wiebel*wiebel*

Reg. datum: 11 augustus 2003

Ik heb bij de instellingen van SMS gevraagd om een afleverrapporten te ontvangen.

Enige tijd heb ik deze gekregen (toen ik nog Orange had, nu inmiddels HI). Maar nu niet meer.
Wanneer ik bij rapporten kijk staat alles op onderweg. Terwijl de andere persoon toch mijn SMS heeft ontvangen.

Ligt dit aan 't netwerk (HI) of ligt dit aan de GSM? Hoop dat iemand 'n oplossing hier voor weet.

Heb nog even 'n andere vraag:

Wanneer ik aan 't MSNen ben op mijn telefoon en ga even terug naar het hoofdmenu of iets dergelijks verschijnt helemaal bovenaan in beeld een MSN poppetje. Is er 'n mogelijkheid om hier snel naar toe te gaan ipv via het menu?

Alvast bedankt!

Kurvers wijzigde dit bericht 04-04-2008 10:30 (29%)

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Dat ligt aan KPN/Hi. Uit mijn hoofd gezegd is de oplossing om *0# aan het begin van je SMS te zetten (ik zal het nog even opzoeken voor de zekerheid).

Update: met *0# zou het moeten werken. :)

pven wijzigde dit bericht 04-04-2008 10:31 (13%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 159 160 161 162 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: