Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake Live - Gratis webbased Quake

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 februari 2002

al iemand reactie gehad van de kleine beta aanmelding door DaMorpheus?
Keen must die!

quote:
tazzman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:35:
Kan iemand de topic titel wellicht even aanpassen? :)
Naar wat?
quote:
FAD schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:23:
al iemand reactie gehad van de kleine beta aanmelding door DaMorpheus?
Verwacht het binnen morgen en 3 weken. De beta zal nog zeer lang duren, de game is nog volop in ontwikkeling, ik verwacht het pas over 9 tot 12 maanden release.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Ik lees net dat je het downloaden moet als client, net echt webbased he ;)

@onder: Zolang je niets installeerd blijft 't imo webbased, weer terug dus :P

TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-04-2008 23:41 (17%)

Q.E.D.

Keen must die!

Downloaden gebeurd webbased, in je browser. Je hoeft nergens een setup te downloaden of iets anders te doen. Alles is in de browser.

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

Mogt je nog invites krijgen / hebben, hou ik me aanbevolen :)
Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:35:
Downloaden gebeurd webbased, in je browser. Je hoeft nergens een setup te downloaden of iets anders te doen. Alles is in de browser.
Is dat echt in je browser of download je een plug-in? Als het een plug-in is, voor welke browser(s) is 'ie beschikbaar?

Plug-ins in je browser om spellen neer te laden zuigen namelijk. Je weet niet wat ze nog meer doen (surfgedrag monitoren...) en zijn vaak maar voor een beperkt aantal browsers beschikbaar.

Al is het geen plug-in, download je dan alle bestanden van Quake Live stuk voor stuk? Dan ben je een tijd bezig met al die bestanden. Of download je een installatie executable? In dat geval is er alsnog een installatie. Of download je een enkele executable van het spel, die de rest neerlaad?

Kom niet met het 'ik zit onder een NDA' gezeur aan, want je hebt al details weggegeven. ;)

[edit]
Mijn statement blijft staan uit mijn eerste post in dit topic: dit spel is niet web-based. Er moet nog steeds iets naar de computer neergeladen worden om als programma buiten de browser uit te voeren. Ik stel dan ook voor om de misleidende titel van het topic te wijzigen.

@DaMorpheus
Wat is jouw aandeel in dit spel? Host jij/het bedrijf waar je voor werkt ook Quake Live, ofzo (zie het Frontlines: Fuel of War topic)? Je klinkt lichtjes promoterig in dit topic. :P

The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 08:43 (26%)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Same here, ik ben namelijk wel heel erg benieuwd.

Arunia wijzigde dit bericht 03-04-2008 08:45 (47%)

.eXP | DonCorleone
Reg. datum: 12 maart 2001

Hier nog 1tje :)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Ghost Rider

http://ve3dmedia.ign.com/images/02/18/21855_QuakeLive-02.jpg
http://www.quake.de/pictures/news/fullsize/quakelive15.jpg

Dit plaatje kwam ik als enige tegen, zijn er uberhaupt pics beschikbaar ?

Ghostrider wijzigde dit bericht 03-04-2008 09:42 (19%)

[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd

Keen must die!

Er was een ingame video geleaked naar YouTube door een Tsjech maar met dank aan Youtube is die snel weggehaald / ge-rick-rolled :P

Zep-man: plugin, werkt uitstekend in een hele boel browsers. Het hosting vermoeden klopt (eerder verteld in dit topic).

Met toestemming van de ontwikkelaar organiseren we nu tussen 7 uur en 9 uur 's avonds elke dag wedstrijden online. Gezien er zo weinig spelers zijn is het fijn om op bepaalde tijdstippen af te spreken, dan hoef je niet tegen de pc te spelen :X

DaMorpheus wijzigde dit bericht 03-04-2008 14:01 (32%)

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

Als er iemand nog een invite heeft, hiero is nog een kandidaat :) Vroeger vaak competetief Q4 gespeeld, maar dan toch maar gestopt, kzou dit wel eens willen proberen :)
het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

Hier nog iemand die geinteresseerd is in een invite!

Keen must die!

Zodra er weer invites komen zijn jullie de eerste die het horen, dat posten is niet nodig! :)

Sterker nog, posten om invites is sowieso niet nodig. Wanneer er invites beschikbaar zijn mag je dat via DM of mail aan de aanbieder vragen, maar hier in het topic hoort 't niet.

Nu verder over de gamein plaats van enkel de invites? ;)

Q.E.D.

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:59:
Zep-man: plugin, werkt uitstekend in een hele boel browsers.
Ad/spyware dus. Bedankt, maar liever niet.

Er is namelijk geen enkele andere reden waarom je een plugin zou gebruiken in een browser om een enkel spel neer te laden en van updates te voorzien. Geef dan gewoon een installer en in-game auto-update.

The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 18:11 (34%)

"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Keen must die!

Dus elke browser plugin en elk activex object, is spyware? 8)7

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:13:
Dus elke browser plugin en elk activex object, is spyware? 8)7
Nee, maar de vermoedens staan op 100% naar 'ja' al praten we over een bedrijf als IGA Worldwide. Anders zou je geen browser-plugin gebruiken. :z

Ik snap overigens dat jij (indirect) je boterham verdient aan dit soort praktijken en geef de schuld ook niet aan jou. Denk altijd eerst eens aan alle mensen die snel de kilometerslange EULA doorklikken om vervolgens een plugin installeren waarvan ze geen benul hebben van wat het kan doen, dezelfde mensen die zorgeloos Starforce installeren op hun computer met bepaalde spellen. Als hun er geen last van hebben is dat alleen maar mooi voor ze. Ik moet die rotzooi echter niet.

The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 18:47 (43%)

Keen must die!

De game is gratis en wordt met advertenties ondersteunt, dat zeggen ze zelf al direct, betekend niet dat de techniek die ze gebruiken vreemd is. Het is juist vernieuwend dat je geen DVD koopt, wel altijd de laatste versie hebt en je niets hoeft te installeren.

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:42:
Het is juist vernieuwend dat je geen DVD koopt, wel altijd de laatste versie hebt en je niets hoeft te installeren.
Iemand die Quake Live moet nog steeds wel iets installeren, zelfs lokaal. Hierom is het spel niet web-based. Of dat nu een plugin is of een setup die het spel voor de rest installeert is niet van belang.

Keen must die!

Ik heb weer invites, dus indien interesse, stuur een PM met voornaam/achternaam en werkend emailadres (bij voorkeur geen hotmail).

De vorige invites zijn accepted op 17 april, zou leuk zijn als er hier wat reacties kwamen :)

Reg. datum: 05 september 2000

PM verstuurd, ben redelijk uitgekeken op Quake3 en 4 dus wie weet zitten hier weer wat leuke maps bij..

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Same here. Ook een DM/PM verstuurd.
Ben echt heel erg benieuwd naar deze versie.

Tss, dan niet. :P

Ik kan me overigens herinneren dat ik ooit een webbased Quake 3 heb gespeeld, maar dat is al eventjes terug. Volgens mij was het een flash spelletje, maar zag er wel goed uit alhoewel beperkt in de functies.

Arunia wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:32 (59%)

We hoeven echt niet allemaal te weten wie er een DM verstuurd heeft hoor :z

Q.E.D.

Reg. datum: 14 februari 2002

quote:
DaMorpheus schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:38:
Ik heb weer invites, dus indien interesse, stuur een PM met voornaam/achternaam en werkend emailadres (bij voorkeur geen hotmail).

De vorige invites zijn accepted op 17 april, zou leuk zijn als er hier wat reacties kwamen :)
ja ja reacties! dank je wel :P ?

weet nou niet hoeveel ik over het spel zelf mag zeggen maar het is iig erg vet om weer het Quake3 gevoel te hebben! Nog niet veel tijd gehad om te spelen maar ga het zeker binnenkort even uitgebreid testen.
Keen must die!

quote:
FAD schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:27:
[...]

ja ja reacties! dank je wel :P ?
Bijvoorbeeld, er zijn altijd kids namelijk die beweren dat dit spel en/of de invites die ik hier uitdeel "fake" zijn.
In ieder geval graag gedaan! En mocht je tussen 7 uur en 9 uur Nederlandse tijd achter de pc zitten, kom dan gezellig meedoen met het Nederlandse clubje spelers :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: