Canon 40D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 50mm f/1.8 | EF 70-200mm f/4 | Canon Ixus 800is
Canon EOS 40D dSLR
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 61 62 63 64 last
Reageer Nieuw Topic150 op de body volgens Canon. Ik sta echt te trappelen overigens, ik wacht nog even op de MM, maar het moet niet te lang meer duren
Misschien bij de nieuwe folder.. de huidige MM folder is op 6 April afgelopen, wellicht dat ie dus in de folder vanaf maandag staat. Nu staat de Nikon *kuch
iStockphoto
Canon 40D + BG-E2N | Canon EF-S 10-22 | Sigma 17-70 | Canon EF 70-200 F2.8 IS | Canon EF 50mm F1.8 | Canon 430EX + Omnibounce | Stapeltje UV en Polarisatie filters
70 euro? lijkt me onzin. 't Is een kwestie van streepjescode en bon opsturen en vervolgens 150 euro uitgekeerd krijgen. Misschien dat ie 't met een eerdere cashback verwart....quote:pauldegroot schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:43:
[...]
Let er wel op dat van die 879,- "slechts" 70 euro cashback zit van canon volgens GSM Dealer.
Op die van KE (en MM?) zit 150,- cashback, die van KE is dus nog steeds goedkoper.
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N - pallet geheugenkaartjes - overige accessoires - MacBook Pro
20D|17-40|28-75|70-200
Reg. datum: 27 september 2003
De laatste BTW-vrije actie van de MM was eind januari (op PC-spul en tv's): http://www.mediabom.tv/magazine/mediamarkt_betaalt_je_btw/quote:De_Klusjesman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:52:
De Mediamarkt had die geen BTW actie de afgelopen 3 jaar telkens in juni als ik het mij goed herinner. Ik heb het vermoeden dat de prijsverlaging waar mig29 het over heeft vanwege een andere reden is.
In 2005 was de actie op camera's begin juni:
[MediaMarkt] 19% korting op alle digicams
2006 half juni:
Mediamarktactie weer van start: 16% korting op digicams
2007 kan ik zo snel niet vinden
Dan zal, als Mig29 zn informatie idd klopt, de 40D wel gewoon in de aanbieding komen. Alleen tegen welke prijs is de vraag.
iStockphoto
Canon 40D + BG-E2N | Canon EF-S 10-22 | Sigma 17-70 | Canon EF 70-200 F2.8 IS | Canon EF 50mm F1.8 | Canon 430EX + Omnibounce | Stapeltje UV en Polarisatie filters
zullen ze dan ook nog eens apart een aanbieding doen voor de body?
Canon 40D - Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS - Canon 10-22 F 3.5-4.5 USM - Speedlite 430EX - Crumpler Pretty Boy Back Pack
Dat is 1311 euro VOOR cashback. Dat ligt 100 euro boven kamera-express. Niet doen dus....quote:Hapkars schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:26:
hij is nu (samen met de 17-85 lens) ook al in de aanbieding (MM Groningen) voor 1111 euro (na cashback)
zullen ze dan ook nog eens apart een aanbieding doen voor de body?
Reg. datum: 17 maart 2008
quote:MaNiAc E schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:53:
Iemand die de prijs weet van de 40D bij de MM? ik wil hem graag halen alleen kan nu alleen de body betalen maar wil direct een lens erbij dus moet een gedeelte afbetalen helaas is dat bij de meeste andere winkels niet mogelijk.
quote:HiddenWolf schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:39:
Wat de prijzen betreft:
40D body op internet nu 879,-
Mediamarkt Rotterdam 905.-
Dat is -30 / -50 resp. vergeleken met vorige week.
iStockphoto
Als men daadwerkelijk alsnog gaat stunten met de prijzen is het het bijna niet meer waard een 30D tweedehands aan te schaffen lijkt het. Maar goed, het is natuurlijk maar een body. Geld steken in lenzen geeft, als je het goed doet, meer plezier.
Love me. Feed me. Never leave me.
Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB
Reg. datum: 03 januari 2004
Verbeteringen:
1. Fixes a phenomenon in which Image Stabilization operation emits a sound when certain buttons are pressed, with the EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens attached to the camera.
2. Fixes a phenomenon in which the Image Stabilization operation emits a sound from the lens when IS lenses are attached to the camera.
3. Fixes a phenomenon in which a part of the image looks unnatural when reviewed on the LCD.
4. Corrects errors in the Spanish and Norwegian menu screens.
zaterdagnacht 3x die melding gekregen, waarvan 2x na een burstje te trekken van een 6-tal foto's...
er komt dan een melding op het scherm a la "Err 99, kan foto niet opslaan, zet de camera uit of verwijder de batterij..." of zoiets, herinner me het niet precies... Telkens de knop naar "off" gedraaid dan, en na een paar seconden ging de camera uit, terug aangezet en ik kon verderwerken zonder problemen...
al redelijk wat op zitten zoeken, maar niet direct een mogelijke oorzaak gevonden...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Error 99 is 'onbekende error'.quote:ppFreddy schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:55:
iemand ervaring met "Err 99"?
zaterdagnacht 3x die melding gekregen, waarvan 2x na een burstje te trekken van een 6-tal foto's...
er komt dan een melding op het scherm a la "Err 99, kan foto niet opslaan, zet de camera uit of verwijder de batterij..." of zoiets, herinner me het niet precies... Telkens de knop naar "off" gedraaid dan, en na een paar seconden ging de camera uit, terug aangezet en ik kon verderwerken zonder problemen...
al redelijk wat op zitten zoeken, maar niet direct een mogelijke oorzaak gevonden...
Bij mij betekende het dat ik de contacten van de mount mijn 17-55 en 30D even schoon moest maken
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Nu nog cf kaartje en filters, en dan kan ik beginnen met schieten...
Canon 40D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 50mm f/1.8 | EF 70-200mm f/4 | Canon Ixus 800is
Helaas, de camera blijkt nu dood. Menu, ISO-knop en grote display werken niet meer, ook TV-Out niet meer.
De camera wordt warm, ook-al staat hij uit.
Lens beweegt nog wel met focussen, top-display werkt ook gewoon. USB werkt niet meer. Geen idee hoe ik de oude firmware weer terug kan zetten... ik kan niets meer met de camera.
Ik heb al geprobeerd om de accu en interne knoopcel te verwijderen voor 30 minuten, maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand tips voor me? Bestaat er een hard-reset door middel van een toetsencombinatie o.i.d.?
en om roet in het eten te gooien: bij mijn 30D moest de sluiter/spiegel/optische unit (geen idee welke van de 3. die 3 stonden op de reparatiebon van EtB) vervangen worden, toe ik regelmatig (als in: elke 5 foto's) err99 kreeg, ook zonder lens..quote:Aham brahmasmi schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:04:
Zelfde ervaring als Henk, alleen dan met een andere lens. Na het schoonmaken van de contacten heb ik de error ook nooit meer gehad.
oftewel: het kan vanalles zijn.
Canon 30D | BG-E2 | 430EX | 50 F1.8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 17-55 F2.8 IS USM | 70-200 F2.8 L USM
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
woow !, ik stond eigenlijk net op het punt om ook de firmware te upgradenquote:Hans van Eijsden schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:06:
Zojuist geupgrade van 1.05 naar 1.08. Camera gaf aan dat alles goed was gegaan. Accu was vol, PDF heb ik goed doorgelezen en exact gevolgd. De bestandsgrootte van de firmware kwam exact overeen zoals aangeduid in de PDF.
Helaas, de camera blijkt nu dood. Menu, ISO-knop en grote display werken niet meer, ook TV-Out niet meer.
De camera wordt warm, ook-al staat hij uit.
Lens beweegt nog wel met focussen, top-display werkt ook gewoon. USB werkt niet meer. Geen idee hoe ik de oude firmware weer terug kan zetten... ik kan niets meer met de camera.
Ik heb al geprobeerd om de accu en interne knoopcel te verwijderen voor 30 minuten, maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand tips voor me? Bestaat er een hard-reset door middel van een toetsencombinatie o.i.d.?
bij mijn weten bestaat er niet zoiets als een 'toetsencombinatie' of harde reset om de firmware terug te zetten. De strikte richtlijnen zijn er omdat als er ook maar iets misgaat met het uploaden van de firmware de camera 'naar de filistijnen' kan zijn, of toch op zijn minst binnen moet in een servicecenter om er terug goede software op te zetten.
Je ganse camera draait op die firmware.. tis net zoals een besturingsysteem voor je pc.. smijt eens wat dll's uit je system32 map tot je pc niet meer opstart.. daar zit jij nu ongeveer
Ik denk dat je een probleem hebt
xbake wijzigde dit bericht 08-04-2008 23:35 (6%)
EOS 40D || 17-55 f2.8 IS USM || 70-200 f2.8L IS USM || 580EXII
Ik heb inderdaad een probleem. Morgen ermee naar Broer Konijn. Uurtje brommeren.quote:xbake schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:33:
[...]
woow !, ik stond eigenlijk net op het punt om ook de firmware te upgraden![]()
![]()
![]()
![]()
bij mijn weten bestaat er niet zoiets als een 'toetsencombinatie' of harde reset om de firmware terug te zetten. De strikte richtlijnen zijn er omdat als er ook maar iets misgaat met het uploaden van de firmware de camera 'naar de filistijnen' kan zijn, of toch op zijn minst binnen moet in een servicecenter om er terug goede software op te zetten.
Ik denk dat je een probleem hebt
Maar bij veel mensen is het upgraden wel goed gegaan.. ik denk dat ik gewoon een pech-geval ben.
Hou ons op de hoogte. Ik wacht in ieder geval nog even.quote:Hans van Eijsden schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:35:
[...]
Ik heb inderdaad een probleem. Morgen ermee naar Broer Konijn. Uurtje brommeren.
Maar bij veel mensen is het upgraden wel goed gegaan.. ik denk dat ik gewoon een pech-geval ben.
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 61 62 63 64 last