Hoofdcategorieën
Topicacties

Canon EOS 40D dSLR

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 61 62 63 64 last

Reageer Nieuw Topic
TomV
Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
pauldegroot schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:43:
[...]

Let er wel op dat van die 879,- "slechts" 70 euro cashback zit van canon volgens GSM Dealer.

Op die van KE (en MM?) zit 150,- cashback, die van KE is dus nog steeds goedkoper.
Ja, dat zag ik ook. Vroeg me af hoe ze dat wilden doen? Ik neem aan dat er maar 1 streepjescode kan worden ingestuurd en dat ze het bedrag ook in 1x uitbetalen. Zou het dan een foutje zijn? Bij de kit staat het namelijk ook, maar die heeft volgens mij nog 50¤ extra cashback...

Canon 40D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 50mm f/1.8 | EF 70-200mm f/4 | Canon Ixus 800is

Ja, jij!
Reg. datum: 14 mei 2002

http://www.canon.nl/For_Home/Acties/index.asp

150 op de body volgens Canon. Ik sta echt te trappelen overigens, ik wacht nog even op de MM, maar het moet niet te lang meer duren 8)7

Hooooooh

Ik zit ook met jeukende vingers :P
Misschien bij de nieuwe folder.. de huidige MM folder is op 6 April afgelopen, wellicht dat ie dus in de folder vanaf maandag staat. Nu staat de Nikon *kuch O-) * D40 kit erin voor 349, laagste prijs van NL, maar voor dezelfde prijs bij Foka in Rotterdam te vinden. Dus ben benieuwd of die 40D echt zo goedkoop gaat worden als dat er gespeculeerd word :)

iStockphoto
Canon 40D + BG-E2N | Canon EF-S 10-22 | Sigma 17-70 | Canon EF 70-200 F2.8 IS | Canon EF 50mm F1.8 | Canon 430EX + Omnibounce | Stapeltje UV en Polarisatie filters

quote:
pauldegroot schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:43:
[...]

Let er wel op dat van die 879,- "slechts" 70 euro cashback zit van canon volgens GSM Dealer.

Op die van KE (en MM?) zit 150,- cashback, die van KE is dus nog steeds goedkoper.
70 euro? lijkt me onzin. 't Is een kwestie van streepjescode en bon opsturen en vervolgens 150 euro uitgekeerd krijgen. Misschien dat ie 't met een eerdere cashback verwart....

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N - pallet geheugenkaartjes - overige accessoires - MacBook Pro

Natural beauty
Reg. datum: 03 maart 2004

De Mediamarkt had die geen BTW actie de afgelopen 3 jaar telkens in juni als ik het mij goed herinner. Ik heb het vermoeden dat de prijsverlaging waar mig29 het over heeft vanwege een andere reden is.

20D|17-40|28-75|70-200

Reg. datum: 27 september 2003

quote:
De_Klusjesman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:52:
De Mediamarkt had die geen BTW actie de afgelopen 3 jaar telkens in juni als ik het mij goed herinner. Ik heb het vermoeden dat de prijsverlaging waar mig29 het over heeft vanwege een andere reden is.
De laatste BTW-vrije actie van de MM was eind januari (op PC-spul en tv's): http://www.mediabom.tv/magazine/mediamarkt_betaalt_je_btw/

In 2005 was de actie op camera's begin juni:
[MediaMarkt] 19% korting op alle digicams

2006 half juni:
Mediamarktactie weer van start: 16% korting op digicams

2007 kan ik zo snel niet vinden

Hooooooh

Die btw actie zal het dan nog niet worden..
Dan zal, als Mig29 zn informatie idd klopt, de 40D wel gewoon in de aanbieding komen. Alleen tegen welke prijs is de vraag.

iStockphoto
Canon 40D + BG-E2N | Canon EF-S 10-22 | Sigma 17-70 | Canon EF 70-200 F2.8 IS | Canon EF 50mm F1.8 | Canon 430EX + Omnibounce | Stapeltje UV en Polarisatie filters

hij is nu (samen met de 17-85 lens) ook al in de aanbieding (MM Groningen) voor 1111 euro (na cashback)

zullen ze dan ook nog eens apart een aanbieding doen voor de body?

Canon 40D - Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS - Canon 10-22 F 3.5-4.5 USM - Speedlite 430EX - Crumpler Pretty Boy Back Pack

quote:
Hapkars schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:26:
hij is nu (samen met de 17-85 lens) ook al in de aanbieding (MM Groningen) voor 1111 euro (na cashback)

zullen ze dan ook nog eens apart een aanbieding doen voor de body?
Dat is 1311 euro VOOR cashback. Dat ligt 100 euro boven kamera-express. Niet doen dus....

Iemand die de prijs weet van de 40D bij de MM? ik wil hem graag halen alleen kan nu alleen de body betalen maar wil direct een lens erbij dus moet een gedeelte afbetalen helaas is dat bij de meeste andere winkels niet mogelijk.

Hooooooh

quote:
MaNiAc E schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:53:
Iemand die de prijs weet van de 40D bij de MM? ik wil hem graag halen alleen kan nu alleen de body betalen maar wil direct een lens erbij dus moet een gedeelte afbetalen helaas is dat bij de meeste andere winkels niet mogelijk.
quote:
HiddenWolf schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:39:
Wat de prijzen betreft:

40D body op internet nu 879,-
Mediamarkt Rotterdam 905.-
Dat is -30 / -50 resp. vergeleken met vorige week.

iStockphoto

Chasing pavements
Reg. datum: 12 oktober 2000

Eventjes los van het feit dat dit geen mediamarkt-aanbiedingen-topic is, is het wel handig in de gaten te houden dat acties en prijzen filiaal afhankelijk zijn. Zo is de EOS 40D body nog gewon voor > ¤1000,- te koop bij de MediaMarkt in Utrecht.

Als men daadwerkelijk alsnog gaat stunten met de prijzen is het het bijna niet meer waard een 30D tweedehands aan te schaffen lijkt het. Maar goed, het is natuurlijk maar een body. Geld steken in lenzen geeft, als je het goed doet, meer plezier. :)

Love me. Feed me. Never leave me.

Reg. datum: 25 maart 2006

MM Amsterdam (Arena) is meestal scherp geprijsd. Heb daar nooit iets gekocht aan camera spul, maar ik ken wat verkopers daar persoonlijk en ze proberen te concurren met Henk Booms (fotobooms.nl). In Amsterdam zijn dat over het algemeen de twee goedkoopste winkels.

Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB

Acties: [view][quote]

Door: Remy
Admin Fotografie
Styled light
Reg. datum: 08 februari 2002

Even een opmerking: prijzen van de 40D zijn welbekend zo langzaamaan: ik wil dus verzoeken dat niet hier te bespreken. Hou de pricewatch in de gaten of zet het in het aanbiedingen-topic hier in FGA - maar niet hier. Dank u :)
Nieuwe firmware versie 1.0.8 link

Verbeteringen:

1. Fixes a phenomenon in which Image Stabilization operation emits a sound when certain buttons are pressed, with the EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens attached to the camera.
2. Fixes a phenomenon in which the Image Stabilization operation emits a sound from the lens when IS lenses are attached to the camera.
3. Fixes a phenomenon in which a part of the image looks unnatural when reviewed on the LCD.
4. Corrects errors in the Spanish and Norwegian menu screens.

gewoon Frederik

iemand ervaring met "Err 99"?

zaterdagnacht 3x die melding gekregen, waarvan 2x na een burstje te trekken van een 6-tal foto's...
er komt dan een melding op het scherm a la "Err 99, kan foto niet opslaan, zet de camera uit of verwijder de batterij..." of zoiets, herinner me het niet precies... Telkens de knop naar "off" gedraaid dan, en na een paar seconden ging de camera uit, terug aangezet en ik kon verderwerken zonder problemen...

al redelijk wat op zitten zoeken, maar niet direct een mogelijke oorzaak gevonden...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Camitariër
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
ppFreddy schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:55:
iemand ervaring met "Err 99"?

zaterdagnacht 3x die melding gekregen, waarvan 2x na een burstje te trekken van een 6-tal foto's...
er komt dan een melding op het scherm a la "Err 99, kan foto niet opslaan, zet de camera uit of verwijder de batterij..." of zoiets, herinner me het niet precies... Telkens de knop naar "off" gedraaid dan, en na een paar seconden ging de camera uit, terug aangezet en ik kon verderwerken zonder problemen...

al redelijk wat op zitten zoeken, maar niet direct een mogelijke oorzaak gevonden...
Error 99 is 'onbekende error'.

Bij mij betekende het dat ik de contacten van de mount mijn 17-55 en 30D even schoon moest maken :) Daarna nooit meer gezien :P

Zelfde ervaring als Henk, alleen dan met een andere lens. Na het schoonmaken van de contacten heb ik de error ook nooit meer gehad.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

gewoon Frederik

ok, baat het niet dan schaadt het niet zou ik zo zeggen :)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

TomV
Reg. datum: 14 maart 2002

Hebbes! (40D + 17-85 kit bij MM Alkmaar)

Nu nog cf kaartje en filters, en dan kan ik beginnen met schieten... :*) :9 :9~

Canon 40D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 50mm f/1.8 | EF 70-200mm f/4 | Canon Ixus 800is

Zojuist geupgrade van 1.05 naar 1.08. Camera gaf aan dat alles goed was gegaan. Accu was vol, PDF heb ik goed doorgelezen en exact gevolgd. De bestandsgrootte van de firmware kwam exact overeen zoals aangeduid in de PDF.
Helaas, de camera blijkt nu dood. Menu, ISO-knop en grote display werken niet meer, ook TV-Out niet meer.
De camera wordt warm, ook-al staat hij uit.
Lens beweegt nog wel met focussen, top-display werkt ook gewoon. USB werkt niet meer. Geen idee hoe ik de oude firmware weer terug kan zetten... ik kan niets meer met de camera.
Ik heb al geprobeerd om de accu en interne knoopcel te verwijderen voor 30 minuten, maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand tips voor me? Bestaat er een hard-reset door middel van een toetsencombinatie o.i.d.?
Reg. datum: 24 september 2001

quote:
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:04:
Zelfde ervaring als Henk, alleen dan met een andere lens. Na het schoonmaken van de contacten heb ik de error ook nooit meer gehad.
en om roet in het eten te gooien: bij mijn 30D moest de sluiter/spiegel/optische unit (geen idee welke van de 3. die 3 stonden op de reparatiebon van EtB) vervangen worden, toe ik regelmatig (als in: elke 5 foto's) err99 kreeg, ook zonder lens..

oftewel: het kan vanalles zijn.

Canon 30D | BG-E2 | 430EX | 50 F1.8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 17-55 F2.8 IS USM | 70-200 F2.8 L USM
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

quote:
Hans van Eijsden schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:06:
Zojuist geupgrade van 1.05 naar 1.08. Camera gaf aan dat alles goed was gegaan. Accu was vol, PDF heb ik goed doorgelezen en exact gevolgd. De bestandsgrootte van de firmware kwam exact overeen zoals aangeduid in de PDF.
Helaas, de camera blijkt nu dood. Menu, ISO-knop en grote display werken niet meer, ook TV-Out niet meer.
De camera wordt warm, ook-al staat hij uit.
Lens beweegt nog wel met focussen, top-display werkt ook gewoon. USB werkt niet meer. Geen idee hoe ik de oude firmware weer terug kan zetten... ik kan niets meer met de camera.
Ik heb al geprobeerd om de accu en interne knoopcel te verwijderen voor 30 minuten, maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand tips voor me? Bestaat er een hard-reset door middel van een toetsencombinatie o.i.d.?
woow !, ik stond eigenlijk net op het punt om ook de firmware te upgraden :X :X 8)7 |:(

bij mijn weten bestaat er niet zoiets als een 'toetsencombinatie' of harde reset om de firmware terug te zetten. De strikte richtlijnen zijn er omdat als er ook maar iets misgaat met het uploaden van de firmware de camera 'naar de filistijnen' kan zijn, of toch op zijn minst binnen moet in een servicecenter om er terug goede software op te zetten.
Je ganse camera draait op die firmware.. tis net zoals een besturingsysteem voor je pc.. smijt eens wat dll's uit je system32 map tot je pc niet meer opstart.. daar zit jij nu ongeveer |:(

Ik denk dat je een probleem hebt O-)

xbake wijzigde dit bericht 08-04-2008 23:35 (6%)

EOS 40D || 17-55 f2.8 IS USM || 70-200 f2.8L IS USM || 580EXII

quote:
xbake schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:33:
[...]

woow !, ik stond eigenlijk net op het punt om ook de firmware te upgraden :X :X 8)7 |:(

bij mijn weten bestaat er niet zoiets als een 'toetsencombinatie' of harde reset om de firmware terug te zetten. De strikte richtlijnen zijn er omdat als er ook maar iets misgaat met het uploaden van de firmware de camera 'naar de filistijnen' kan zijn, of toch op zijn minst binnen moet in een servicecenter om er terug goede software op te zetten.

Ik denk dat je een probleem hebt O-)
Ik heb inderdaad een probleem. Morgen ermee naar Broer Konijn. Uurtje brommeren.
Maar bij veel mensen is het upgraden wel goed gegaan.. ik denk dat ik gewoon een pech-geval ben. ;)

quote:
Hans van Eijsden schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:35:
[...]

Ik heb inderdaad een probleem. Morgen ermee naar Broer Konijn. Uurtje brommeren.
Maar bij veel mensen is het upgraden wel goed gegaan.. ik denk dat ik gewoon een pech-geval ben. ;)
Hou ons op de hoogte. Ik wacht in ieder geval nog even.

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 61 62 63 64 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: