Hoofdcategorieën
Topicacties

[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Rabbit PowerT
Reg. datum: 05 april 2005

Welkom Donderwolk.... voor vragen, gewoon hier posten! :P

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP

Zomerweer is ook maar relatief
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
vehpol schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:00:
Ik had in SoB al starten op automatisch staan, dus dat hoefde ik niet meer aan te passen.
Als je met SoB de service bedoeld dan is dit goed, als je bedoeld dat automatisch opstarten met windows in de settings van SoB aan staat dan is dat niet goed en kan dit beter uitgezet worden. Voorgaande even voor de zekerheid, ik neem namelijk aan dat je de service bedoelt.

@donderwolk: De virtuele subteams voor de stampede zijn inderdaad gesloten, je kan je alleen nog aanmelden bij team Fokschaap. Op 7 april kan er gewisseld worden tussen teams (behalve naar de top3).

anonimoes wijzigde dit bericht 02-04-2008 08:46 (17%)

Gemberthee: water met een smaakje.

Hoe voorkom ik dat de client automatisch gaat flushen?
Ik heb Transmit nu op 0 gezet. Maar ik heb geen flauw benul hoe/wanneer ik straks moet gaan flushen. :P

Mijn bakjes die mee gaan draaien:

Intel Q6600 @ 2.4GHz
Via Nehemia @ 800 MHz
Via Esther @ 1GHz

Pwnd

Rabbit PowerT

je mag gewoon dagelijks flushen! dat is de gedachte achter de stampede. ;)

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP

Vet, dat is makkelijk te configureren. :P
Zal vanavond mijn Q6600 eens wat laten blazengrazen.

Mijn User ID: 14794

Donderwolk wijzigde dit bericht 02-04-2008 09:19 (10%)

Pwnd

Reg. datum: 11 oktober 2004

Welkom @ Donderwolk!

Leuk al die nieuwe members erbij, 300T wordt nog haalbaar op deze manier!

Evo155 AKA UPlinkSweetLake

IP in your face !

quote:
Donderwolk schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:55:
Mijn bakjes die mee gaan draaien:
Met team FoKSchaap ?

b.t.w. ik kom geen member donderwolk tegen

Insert coin: [=======]

Ik heb geregged als Thunderstorm.

Pwnd

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
LuuK O.O schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:49:
Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan. OF! is het zoals ik denk dat het is en is dat vakje vrij loos zolang je je op de site van SoB maar bij de koetjes hebt aangemeld.

Dutch Super Cows kan ik overigens niet invullen bij team schijnbaar mag je geen spaties gebruiken :?
Je moet op de site van www.seventeenorbust.com aangeven dat je voor DPC flushed. In je client invullen is niet noodzakelijk: dat zorgt er alleen voor dat je een directe snelkoppeling hebt naar de teampagina. Als je dit overigens toch wilt invullen, moet je DutchPowerCows invullen (dus zonder spaties).

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

The truth is out there
Reg. datum: 19 mei 2002

Waarom denken sommige mensen dat DPC staat voor Dutch Super Cows? :P

Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

Reg. datum: 10 december 2007

misschien een slechte vraag maar...wat is flushen nu eigenlijk precies? 8)7

Zoals ik het op wiki lees "report" je dan de resultaten aan SoB (in dit geval). Maar ik dacht dat de client zelf na elk blokje of een aantal blokjes de resultaten naar de site stuurt?

Rabbit PowerT

quote:
LuuK O.O schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
misschien een slechte vraag maar...wat is flushen nu eigenlijk precies? 8)7

Zoals ik het op wiki lees "report" je dan de resultaten aan SoB (in dit geval). Maar ik dacht dat de client zelf na elk blokje of een aantal blokjes de resultaten naar de site stuurt?
dat doet de client ook. maar in de DC-wereld noemt men het reporten / sturen van de punten "flushen" . 8) Dus alles is oke d:)b

Cpt00kirk wijzigde dit bericht 02-04-2008 09:51 (3%)

Less = more

quote:
Balachmar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:45:
Waarom denken sommige mensen dat DPC staat voor Dutch Super Cows? :P
Er zijn zelfs mensen die plaatjes van ons maken!
http://www.blog.speculist.com/archives/supercow.jpg

Less = more

Noa Margriet

Heb mij gisteravond ook maar geregistreerd, heb wel zin om een maandje aan een stampede mee te doen, ondertussen draait ie 12 uur en ben ik 98.24 G cEMs verder. Kan ik mij nog steeds aanmelden voor Team Fokschaap?

Indien ja dan:
  • Username: Eagle1980
  • User ID: 14777
Reg. datum: 25 november 2005

Vraagje want ik kom er niet meer uit. Gebruik SB in combinatie met SBqueue.
Pending test [1] op SoB site geeft aan dat deze als n 21181 k 10880084 benoemd.
Daar zou ik dus bezig mee moeten zijn, maar ik ik crunch volgens de SoB cliënt n 21181 k 10919300

Host in SoB cliënt staat op 127.0.0.1, draai geen service - 1 core
SBqueue werkt normaal maar geeft aan dat ik bezig ben met n 21181 - k 10919300 terwijl in de queue n 21181 - k 10880084 staat te wachten.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Heb ook al SoB en SBqueue afgesloten en daarna expire uitgevoerd, reboot gedaan maar n 21181 k 10919300 komt telkens weer bovendrijven terwijl het niet in de pendinglijst staat.

Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen. Ik heb geen trek bij inlevering te krijgen zien dat die 75 uur weggegooide tijd zijn geweest.

Opterpr0n

Ik had perongeluk de SoB client geinstalleerd op mn bureaublad.

Ik: oops, uninstall dan maar.

En nu heeft de uninstaller de helft van al mn iconen op gegeten :( !
Damn it, daar ben ik niet blij om!

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Death Magnetic

quote:
Loose Ends schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:25:
Vraagje want ik kom er niet meer uit. Gebruik SB in combinatie met SBqueue.
Pending test [1] op SoB site geeft aan dat deze als n 21181 k 10880084 benoemd.
Daar zou ik dus bezig mee moeten zijn, maar ik ik crunch volgens de SoB cliënt n 21181 k 10919300

Host in SoB cliënt staat op 127.0.0.1, draai geen service - 1 core
SBqueue werkt normaal maar geeft aan dat ik bezig ben met n 21181 - k 10919300 terwijl in de queue n 21181 - k 10880084 staat te wachten.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Heb ook al SoB en SBqueue afgesloten en daarna expire uitgevoerd, reboot gedaan maar n 21181 k 10919300 komt telkens weer bovendrijven terwijl het niet in de pendinglijst staat.

Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen. Ik heb geen trek bij inlevering te krijgen zien dat die 75 uur weggegooide tijd zijn geweest.
Als je de 10913000 test gewoon gedownload hebt dan kan je hem gewoon afmaken ook al staat die niet meer in de pending test lijst op onze SoB site. Het systeem "weet" dat die test aan jouw assigned en je krijgt dus ook gewoon je punten.

Frentik wijzigde dit bericht 02-04-2008 10:59 (3%)

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Bust that Cow!

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:41:
Ik had perongeluk de SoB client geinstalleerd op mn bureaublad.

Ik: oops, uninstall dan maar.

En nu heeft de uninstaller de helft van al mn iconen op gegeten :( !
Damn it, daar ben ik niet blij om!
Ja, de uninstaller is volgens mij nogal Spartaans; gewoon alle bestanden in de installdir verwijderen, i.p.v. alleen de geinstalleerde bestanden. ;)

Grutte Pier [Wa Oars] | SoB #3, R@H #5, WCG #9, PrimeGrid #10, LHC@Home #10, DPAD #26

Opterpr0n

quote:
Theadalus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:52:
Ja, de uninstaller is volgens mij nogal Spartaans; gewoon alle bestanden in de installdir verwijderen, i.p.v. alleen de geinstalleerde bestanden. ;)
Ja, errug fijn :/ .

Maar dat is niet het enige probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om meerdere clients voor mijn multicore systeem te configureren.
Ik voer gewoon c:\sob\sobsvc -p:2 in uitvoeren, maar er start niets, er gebeurt niets, en er is altijd nog maar één client actief...

Moet ik een ander commando gebruiken?

Death Magnetic

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:02:
[...]

Ja, errug fijn :/ .

Maar dat is niet het enige probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om meerdere clients voor mijn multicore systeem te configureren.
Ik voer gewoon c:\sob\sobsvc -p:2 in uitvoeren, maar er start niets, er gebeurt niets, en er is altijd nog maar één client actief...

Moet ik een ander commando gebruiken?
- stopt eerst de actieve client
- c:\sob\sobsvc -i
- c:\sob\sobsvc -k
- start services.msc
- zoek de "Seventeen or Bust Service" en start deze (pakt automatisch het goeie aantal clients bij multicore)
- Als je bij de service "Interact with desktop aanzet", dan krijg je voor iedere client een icooontje in je systray

Frentik wijzigde dit bericht 02-04-2008 11:13 (9%)

Rabbit PowerT

Vul je deze in via de CMD functie? zo ja moet er onder komen te staan dat er 2 client gebruikt gaan worden. Je moet natuurlijk wel eerst opnieuw opstarten. ( als sob als service staat geinstalleerd ). Daarna zou hij bij het opstarten 2 clients aanslingeren.
quote:
* sobsvc -p:<aantal>

Stelt het aantal clients in om te draaien.

* sobsvc -p:<aantal>:<type>

Stelt het aantal clients in om te draaien met het bijgekozen affiniteits patroon. sobsvc -p:6:0 laat 6 clients starten en wijst één cliënt per CPU aan. Wanneer je geen zes CPU's heb, zullen de reeds toegewezen CPU's hergebruikt worden. sobsvc -p:3:1 laat 3 clients starten en laat deze draaien op elke aanwezige CPU. sobsvc -p:4:2 wijst de eerste twee clients toe aan de eerste 2 CPU's en laat de overige 2 clients zwerven over de nog niet toegewezen CPU's of wanneer er niet genoeg CPU's zijn, over alle CPU's
probeer anders ook nog : sobsvc -p:2:0 te doen

Opterpr0n

quote:
Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:12:
- stopt eerst de actieve client
- c:\sob\sobsvc -i
- c:\sob\sobsvc -k
- start services.msc
- zoek de "Seventeen or Bust Service" en start deze (pakt automatisch het goeie aantal clients bij multicore)
- Als je bij de service "Interact with desktop aanzet", dan krijg je voor iedere client een icooontje in je systray
Heb ik allemaal al gedaan.

Als ik Start service doe, dan zie ik idd twee 17 icoontjes in mn systray, maar SoB doet niets. CPU op 0%, geen clients aan. Als ik dan naar de icoontjes ga, verdwijnen ze zodra mn muis eroverheen gaat.

lekker buggy dus :(
Dit is ook waarom ik op een gegeven moment stopte met Folding@home, buggy freaking clients...

Death Magnetic

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:20:
lekker buggy dus :(
Dit is ook waarom ik op een gegeven moment stopte met Folding@home, buggy freaking clients...
Gebruik je Vista? Want SoB is imho na dnet de fijnste client die je maar kunt hebben. Ok , behalve dan dat je voor muticore de service install moet gebruiken..Maar als het draait en je systeem is stabiel dan heb je er ook geen omkijken meer naar.

Frentik wijzigde dit bericht 02-04-2008 11:23 (9%)

Less = more

Ik vind persoonlijk de Seventeen or Bust client ook niet zo heel fijn werken hoor...
- geen config bestanden
- rare manier van meer dan 1 core gebruiken
- service aansturing van de sob clients is ook bijzonder bij opstarten (dat ie em laat zien, vraagt of ie moet afsluiten, enzo)
- en er is nog steeds vrij veel idle time, meer dan bij dnet in elk geval.

Maar goed... all for the good cause en zo...

Less = more

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:46:
[...]
Als je de 10913000 test gewoon gedownload hebt dan kan je hem gewoon afmaken ook al staat die niet meer in de pending test lijst op onze SoB site. Het systeem "weet" dat die test aan jouw assigned en je krijgt dus ook gewoon je punten.
Zonder enige controle, zomaar er voor gaan ben ik geen liefhebber van. Al heb je misschien nog zulke geloofwaardige, trouwe blauwe ogen 8) Ik ruim [expire] wu's op die het SoB uitgifte bureau ontzichtbaar voor mij weer aan mij toewijst! De 17-icoon die beneden in het scherm de ± voortgang bijhoud is ook al vol terwijl ik pas 2% van de bewuste wu heb gedaan. Ik heb er geen goed gevoel bij.

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: