Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw Topicvolgens mij stond in die wiki ergens een ander adres waar je ook andere poorten bij kon gebruiken... misschien werkt dat?quote:chrisboers schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:42:
hoi allemaal, ik wil wel mee 17en, maar krijg dat progje niet door de proxy heen. Kan ik dat ergens instellen? Dus proxy + uname + password
Gin gelul, goei spul!
Dat van die reboot is bekend, na de eerste installatie moet je eerst rebooten anders begint de client overnieuw.....quote:SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:03:
Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.
En multisob is eigenlijk niet voor " thuis"
quote:#############################################################################
# !!! WARNING !!! #
#############################################################################
Use this tool ONLY if you cannot install as service or if you want to run
the client from removable media.
Installing the client as a service is still the preferable method.
#############################################################################
:-: DPC :-: Boonanza :-:
Ik wil gewoon grazen voor DPC, niet voor een subteam
Als ik toch moet kiezen, mag ik dan bij Division Brabant?
user: XanderDrake
nummer: 14657
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
het is very simplequote:XanderDrake schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:35:
Ik wil graag meedoen met de stampede, maar ik snap dat Team gebeuren niet helemaal.
Ik wil gewoon grazen voor DPC, niet voor een subteam
Als ik toch moet kiezen, mag ik dan bij Division Brabant?
user: XanderDrake
nummer: 14657
wil je met de stampede meedoen dan kun je uit de volgende teams kiezen :
http://sob.qik.nl/stampede.php ... dit zijn "Virtuele teams" welke alleen voor de stampede zijn gemaakt.. ( iedereen die in deze teams zitten zijn dat alleen tijdens de stampede)
* Cpt00kirk zit bij DPC onder subteam NGS en doet tijdens de Stampede meer bij G.R.A.S.S
dus voor jouw geld : Bij DPC en een keuze uit bovenstaande link!
__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP
Als je de x000000 file nog hebt, kun je hem restoren en afmaken.quote:SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:34:
Hmm, nou ja. Het werkt nou weer. Alleen die k-waarde vond ik vreemd, maar dat is dus ook normaal. En jammer dat de berekening op 60% is afgebroken. Ik vond het multisob wel handig om snel meerdere cleints werkend te krijgen. Ik kon het nergens zo duidelijk vinden, tot het hier door Cpt00kirk gepost werd.
Insert coin: [=======]
In de Sob directories staan wel 2 zxxxxx (bv. z0748983) files. Een van voor de reboot en een van er na.quote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:41:
[...]
Als je de x000000 file nog hebt, kun je hem restoren en afmaken.
sbp.pns.netquote:AtomicShockwave schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:27:
[...]
volgens mij stond in die wiki ergens een ander adres waar je ook andere poorten bij kon gebruiken... misschien werkt dat?
dan kan je ook op poort 80 of 8080 flushen
DPC - WCG, 'cause we are worth it! Jij toch ook?
Werkt dat life op de gewone user client, i.e.Config, adres en poort aanpassen, save en door?quote:Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:11:
[...]sbp.pns.net
__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP
yups, das een live feature, kan je testen door intermediate transmit even op 1 blok te zetten totdat het werkt.quote:Sekerob schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:23:
[...]
Werkt dat life op de gewone user client, i.e.Config, adres en poort aanpassen, save en door?
DHD.... mn eigen Wifi Router FW gekraakt.... fietste zo door zonder enig log gebeuren.quote:Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:51:
[...]
yups, das een live feature, kan je testen door intermediate transmit even op 1 blok te zetten totdat het werkt.
Vandaag de 1st 1TcEM misschien, maar nog steeds geen Test af.... er zijn er 400+by DPC-SoB die dat nooit gelukt is, ook niet met die korte waarvan ik ze alleen uit de gerugte keuke kan.
(Iemand al de kunst bunker gevonde?)
Is dat omdat iedereen multicore gebruikt ofzo? Want ik downloadde gewoon de recentste client, installeerde, en kon zonder opnieuw starten gelijk beginnen zonder problemen
Reg. datum: 23 augustus 2004
Helaas, 'couldn't get block from server [can't connect]'quote:Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:11:
[...]
sbp.pns.net
Zal wel aan de proxy hier op kantoor liggen... Jammer, dan toch maar alleen thuis, of is er ook een andere manier om blocks op te halen/verzenden?
Kan ik bv thuis een stapel blocks ophalen, die naar werk mailen, laten rekenen, en weer terug (zeg maar de oude RC5 methode)?
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Restart toch eerst maar even, want dat is juist het probleem, het werkt wel, maar na de 1e restart begint de cliënt weer bij 0.quote:hugoy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:08:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met services installeren en dergelijke?
Is dat omdat iedereen multicore gebruikt ofzo? Want ik downloadde gewoon de recentste client, installeerde, en kon zonder opnieuw starten gelijk beginnen zonder problemen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
daarmee kun je werk ophalen en met MultiSoB kun je vanaf een USB stick deze tests laten draaien op het werk.
maar er zijn hier zeker mensen die het haarfijn uit kunnen leggen voor jouw ( tevend staat het ook al meerdere keren hier ergens in het topic )
kan iemand djklungel er even op wijzen dat hij het weer zwaar moet afleggen tegen de Soulmaster
Binnen de stampede is dus weer een battle bezig
May the best Zot win.
neehee.. laat me nou even 24 uur rammelen, ik vind het nu wel even leuk om in de top 30 daily te staan.. vanavond zet ik hem om. (iemand een idee waarom ik niet meer binnen NGS flushte van moment 1 op moment 2 ? )quote:
anyway vanaf morgenochtend 08:00 ram ik alles op NGS, heb je met 30 dagen toch een kleine 85T op ngs erbij.
na ~30 seconden gerestart, en toen begon hij bij 40% van het block toen ik weer opstartte, dus het werkte gewoonquote:Pavla schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:15:
[...]
Restart toch eerst maar even, want dat is juist het probleem, het werkt wel, maar na de 1e restart begint de cliënt weer bij 0.
May de grootste Zot win.quote:Soulmaster schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:24:
hola los ladys de DPC aquí son el Soulmaster del mecixo.
kan iemand djklungel er even op wijzen dat hij het weer zwaar moet afleggen tegen de Soulmaster
Binnen de stampede is dus weer een battle bezigde wel bekende * Battle of the Zotten *
May the best Zot win.
The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.