Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
my_fiero schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:15:
[...]

Mooi hou ons op de hoogte :) _/-\o_
hier is alles te lezen over de vorderingen omtrent de HTC p6500 drivers

Electronica werkt op rook.
Reg. datum: 19 december 2002

Ik heb een probleempje met mijn TyTN II : hij wordt niet meer herkend door Windows. Ik krijg de volgende melding : Het USB apparaat wordt niet herkend.

Wat ik al gedaan heb : ActiveSync opnieuw geinstalleerd, geprobeerd op andere PC, Soft Reset, Hard reset, geen resultaat. Iemand een idee? Andere functies zoals Bluetooth PAN werkt wel gewoon, en device wordt ook gewoon opgeladen.

Een groener internet? Daar kun ook jij mee helpen!

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ja, want ik begin wel een beetje te balen van dit toestel:
Op zich is het toestel goed hoor en als er updates komen met videodrivers is dat alleen maar beter tot top! Maar ik realiseer me zojuist dat ik dit toestel al bijna een half jaar heb. Dat is gezien mijn geschiedenis hoelang ik toestellen altijd gebruik: 50% tot 33%!

Heb ik al die tijd rondgelopen met een toestel voor een prijs waarvoor anderen een laptop kopen, is 'ie al die tijd niet goed/compleet geweest.

Mini Poeper wijzigde dit bericht 01-04-2008 13:02 (18%)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Beestachtig goed
Reg. datum: 28 januari 2000

quote:
brrrt schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:14:
[...]

hier is alles te lezen over de vorderingen omtrent de HTC p6500 drivers
Hopelijk is dit geen 1 april "grap"...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
Apie! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:10:
[...]

Hopelijk is dit geen 1 april "grap"...
Ze kwamen wel vroeg met de 1 april grap dan. Dit topic was gisteren rond de middag al aardig actief.
Op het polaris subforum van XDA hadden ze wel een 1 april grap neergezet, met de verwijzing naar een Italiaans PDA-forum. Heel grappig dus, alleen jammer dat alle niet-Itialianen de grap niet begrepen.

Maar dit is geen 1 april grap, deze optie wordt ook door de top-developers op XDA onderzocht. :)

Beestachtig goed
Reg. datum: 28 januari 2000

duh ik zie net dat de eerste post inderdaad al van december is 8)7

* Apie! is net iets te paranoia voor 1 aprilgrappen :)

Apie! wijzigde dit bericht 01-04-2008 14:27 (66%)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:01:
Ja, want ik begin wel een beetje te balen van dit toestel:
Op zich is het toestel goed hoor en als er updates komen met videodrivers is dat alleen maar beter tot top! Maar ik realiseer me zojuist dat ik dit toestel al bijna een half jaar heb. Dat is gezien mijn geschiedenis hoelang ik toestellen altijd gebruik: 50% tot 33%!

Heb ik al die tijd rondgelopen met een toestel voor een prijs waarvoor anderen een laptop kopen, is 'ie al die tijd niet goed/compleet geweest.
Datzelfde heb ik ook. Ik had hem iets later als jij, maar inmiddels ook al weer een heel tijdje.
Het wordt nu echt tijd dat die update er komt, maar je doet er zo weinig aan heh...
Reg. datum: 08 oktober 1999

quote:
My-life schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:58:
[...]
Datzelfde heb ik ook. Ik had hem iets later als jij, maar inmiddels ook al weer een heel tijdje.
Het wordt nu echt tijd dat die update er komt, maar je doet er zo weinig aan heh...
Gelukkig valt er met de goeie ROM's en Radio ROM's een hoop te tweaken. Battery life is voor mij nu echt stukken beter geworden. De snelheid ook. Het hele videodriverprobleem blijft natuurlijk bestaan, en dat is een schofterige zaak. Gelukkig gebruik ik amper multimedia met dit toestel, maar toch. Die camera bug moet wel ongelooflijk simpel op te lossen zijn, aangezien wanneer je het toestel ff uit en aan zet, hij wel snel foto's kan maken, omdat hij ze niet volle bak licht wil hebben. Ik heb hem ook alweer bijna een half jaar nu en ik wacht nog steeds op fatsoenlijke updates. Ben benieuwd of mijn volgende nog een HTC zal worden.

quote:
sytze schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:55:
Toevallig vandaag op internet geplempt:
http://img364.imageshack.us/my.php?image=007oj9.jpg
http://img204.imageshack.us/my.php?image=011ba8.jpg

Allebei overdag genomen, met de instellingen op de default settings (meeste op Auto). Resolutie op 3MP, originele grootte en onbewerkt.
Bedankt ,, de ene doet het en de andere niet ....

Wat hebben de meeste als extend geheugen ., 2 4 8 Gb ??

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Reg. datum: 23 december 2006

Ik heb er net 6 gb gekocht, ipod touch verkocht en gebruik nu deze als mp3. stukken beter. Al was t alleen al maar de fijnere playlist mogelijkheden.

Nu nog een DR BT50 :p

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 12 maart 2004

4gb, genoeg voor de muziek en tomtom voor mij. Icm de motorola bt820 luistert dat erg prettig.

....
Reg. datum: 16 december 2007

8gb, flink wat muziek, tomtom en een paar afleveringen van een serie. In combinatie met de sony DR-BT30Q een mooi setje om onderweg te ontspannen.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Vandaag is de 6.1 update voor de TyTN 2 aangekondigd. Jammer genoeg geen datum erbij wanneer we hem echt kunnen verwachten :S

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
Vandaag is de 6.1 update voor de TyTN 2 aangekondigd. Jammer genoeg geen datum erbij wanneer we hem echt kunnen verwachten :S
6,1 windows mobiel ,, met alle verbetering die hier in beta vorm global besproken zijn ??

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
dj.verhulst schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:37:
[...]

6,1 windows mobiel ,, met alle verbetering die hier in beta vorm global besproken zijn ??
Idd :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
My-life schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:58:
[...]
quote:
benchMarc schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:28:
[...]

Gelukkig valt er met de goeie ROM's en Radio ROM's een hoop te tweaken. Battery life is voor mij nu echt stukken beter geworden. De snelheid ook. Het hele videodriverprobleem blijft natuurlijk bestaan, en dat is een schofterige zaak. Gelukkig gebruik ik amper multimedia met dit toestel, maar toch. Die camera bug moet wel ongelooflijk simpel op te lossen zijn, aangezien wanneer je het toestel ff uit en aan zet, hij wel snel foto's kan maken, omdat hij ze niet volle bak licht wil hebben. Ik heb hem ook alweer bijna een half jaar nu en ik wacht nog steeds op fatsoenlijke updates. Ben benieuwd of mijn volgende nog een HTC zal worden.
Ook ik heb er vrij snel na de aankoop andere ROM's opgezet en getweaked. Dat tweaken en zal altijd blijven, een toestel wordt namelijk voor een breed publiek op de markt gezet. Net die kleine aanpassingen doen 't hem. Is net als bij een auto; die maat velgen, type banden, schokbrekers enz enz
Maar... de auto werd mij wel compleet geleverd (althans, met de opties die ik aangekruisd had).

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 29 april 2003

Ik heb vandaag een duo sim gekregen, omdat ik mijn TYTN2 puur alleen als pda gebruiken en mn nokia als bel telefoon. Alleen weet ik dat je in de comman de telefoon functie kan uitzetten. Maar als ik die uit zet dan heb ik geen verbinding meer, dus kan ik ook niet mn navigatie gebruiken.

Ik heb vervolgens de telefoon functie weer aangezet, maar als er nu word gebeld dan gaat mn tytn2 over inplaats van mn nokia. Weet iemand de juiste instellingen? of een oplossing?!

quote:
als je die update installeerd ,, geweldig
wat gebeurt ermee als je om technische problemen heb een harde reset uitvoerd ??

kan ik iedere micro sd 2.0 class 2 geheugen er in doen ??

AMD - Advanced Micro Devices!
Reg. datum: 23 januari 2002

Dat XDA forum is momenteel ontzettend traag in het laden, dus het lijkt er op dat er enorm veel mensen aan het kijken zijn, ik probeer die topic te lezen over die drivers van de p6500 die mogenlijk overgenomen kunnen worden maar het gaat allemaal niet zo snel :p wie weet wat er uit zal komen!
Hoe gaaf zou het zijn als zon beunhaas voor elkaar krijgt wat de hele dev afdeling van HTC niet lukt
(of ze het nou niet willen of niet kunnen weet ik eigenlijk niet maar goed)

Anyway, first post op tweakers in jaren lang, ik ben in verwachting van een touch cruise, gister besteld maar kom nu pas achter deze ellende met de graphics :(
dus, hoi!

1800+ xp @ 1541 mhz - ga7dxr+ - 512 mb ddr - gf4ti 4400

Reg. datum: 15 augustus 2005

wanneer ik nu een rom upgrade heb gedaan,
en lees dat Htc zelf met een upgrade komt kan ik deze dan nog laden?

Denk dat je dan weer terug moet naar de originele rom, of wachten tot jou rom weer uitgegeven is met die patch

Reg. datum: 12 maart 2004

Misschien wil HTC wel geld besparen en wachten ze gewoon tot het collectief van XDA het gelukt is, om het vervolgens zonder researchkosten over te zetten naar de Kaiser en/of andere producten ;)

sytze wijzigde dit bericht 02-04-2008 00:31 (14%)

quote:
sytze schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:31:
Misschien wil HTC wel geld besparen en wachten ze gewoon tot het collectief van XDA het gelukt is, om het vervolgens zonder researchkosten over te zetten naar de Kaiser en/of andere producten ;)
Hoe bedoel je bad business :p

Reg. datum: 19 mei 2003

Medetweakers,

Ik heb een zeer irritant probleem met mijn Kaiser.
Ik maak gebruik van A2DP muziek streaming op mijn JVC KDBT1 autoradio. Werkt perfect! Als ik gebeld wordt, schakelt de KDBT1 automatisch naar telefoon, werkt ook perfect! Als ik ophang, schakelt de KDBT1 automatisch terug naar de bluetooth audio source, maar dan treedt het probleem op... De Kaiser is zijn wireless stereo connectie verloren. Moet ik reconnecten vanaf de autoradio, of op de Kaiser het vinkje voor wireless stereo uitzetten, saven, en weer aanzetten om te reconnecten.
Weet iemand waarom de Kaiser de connectie dropped? Soms gebeurd het niet (korte gesprekken), maar meestal wel. Ik vermoed dat het iets met timeouts is, en heb dus al fiks gerammeld in de registry, maar het mocht allemaal niet baten. Ik heb daarvoor de volgende link gebruikt:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa916863.aspx

Iemand hulp?

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

die update he,

dat is toch geen slechte 1 april grap geweest?

Pagina: 1 2 3 4 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: