Insert coin: [=======]
[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw Topicmocht je de 7e nog kunnen meedoen: doe mij maar crew (ook al hebben ze geen ....
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
STAMPUH STAMPUH, wreed uit je dak
[/insert hakkuhbar-gabbersaurus-tune]
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]
wat is er niet goed gegaan dan??quote:Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.
Representative of [LYDIC-|-MultiGaming] and of the [LYDIC-|-BOINC Squad]
Wel vreemd dat het bij jou problemen opleverd. Ik heb hier 5 systemen gedraaid, waar het rock solid op liep, nergens last van.
specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Ik kap er ook mee, wat een ellende! Doek dat FoK!Schaap team ook maar op!quote:Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.
Less = more
- ik download de client.
- installeren ( effe naam invullen / team mag leeg blijven.
- gaat naar de directory via cmd en type : sobsvc -i
- daarna type sobsvc -p:4:0 ( voor een quad) of -p:2:0 ( voor een dual )
- start pc opnieuw op en deze start dan 4 / 2 clients op en draait al maanden constant zonder problemen.
Systems : allen winXP .... aangezien Vista ZUIGT
__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.quote:Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
ik snap niet wat men fout doet?![]()
- daarna type sobsvc -p:4:0 ( voor een quad) of -p:2:0 ( voor een dual )
Insert coin: [=======]
Less = more
Ja inderdaad ik zie iedereen altijd moeilijke commandos maken.. ik heb het gewoon vanzelf laten gaan en dat werkt prima... heb ook speciaal voor de stampede mijn gegheugen ge'OC'dquote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
/Michielhaisma
weer wat geleerdquote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP
klopt, tenzij sobsvc -o of -o2 niet lekker werkt en dus op je dualcore dual opteron maar 2 clients laat rammelen.quote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
ik vind persoonlijk de client lekker simpel, niet teveel poespas, gewoon rammelen met die handel.
hele zwikkie hier wordt wel warmer dan met BOINC, maargoed die constatering is al meermalen gedaan
Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.quote:Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
ik snap niet wat men fout doet?![]()
Systems : allen winXP .... aangezien Vista ZUIGT![]()
Wat is je probleem?
Zuigen is wat kort door de bocht.quote:GBI schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:26:
[...]
Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.
Wat is je probleem?
voor veel mensen schiet vista zijn doel voorbij, vista past op dat moment niet binnen het gebruiksprofiel wat mensen voor ogen hadden.
dat en er zijn flink wat mensen die verlatingsangst hebben
ik heb zelf vrij lang met vista gedraait, maar persoonlijk vind ik het zonde van mijn system resources, het vraagt te veel tenopzichte van wat je ervoor terug krijgt.
het zuigt imho zeker niet, het is alleen minder geschikt voor mijn doelen.
Reg. datum: 27 maart 2007
Username: ThePretender
Userid: 9738
Dan komt daar nog wel bij dat ge-OC'de machines hier wel eens tegen een grens aanlopen...
@ Flapmo
Hoe is je systeemconfig? OC? En je clientsoftware? Service install?
Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?quote:Pskutte schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:38:
Persoonlijk denk ik dat te veel mensen ook die MultiSoB iinstaller van Dukebox gebruiken, waardoor onverwachte problemen ontstaan... in principe blijft het, zoals hierboven beschreven, altijd het makkelijkste om de client te installeren als service in Windows.
Dan komt daar nog wel bij dat ge-OC'de machines hier wel eens tegen een grens aanlopen...
@ Flapmo
Hoe is je systeemconfig? OC? En je clientsoftware? Service install?
Gemberthee: water met een smaakje.
Reg. datum: 08 februari 2007
username= MarcusOConnor
userid= 14711
geïnteresseerden?
Zoals je al zegt sob=prime95/orthos kwa systeembelasting dus misschien is een OC dan wel niet zo stabiel als sommige denkenquote:anonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:58:
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?
:-: DPC :-: Boonanza :-:
Cpt00kirk wijzigde dit bericht 01-04-2008 11:21 (7%)
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.quote:Bubbles schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:32:
Ze zijn er altijd bij. Helaas dat je gaat.
Wel vreemd dat het bij jou problemen opleverd. Ik heb hier 5 systemen gedraaid, waar het rock solid op liep, nergens last van.
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij
DPC - WCG, 'cause we are worth it! Jij toch ook?
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.