Wanna have symbian applications?? Check me out!!
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 159 160 161 162 last
Reageer Nieuw TopicEn nu in een Nederlandse volzin met interpunctie graag, want ik kan er nog steeds niets van maken. De link tussen MSN en Java ontgaat me, maar dat is dan wellicht omdat ik geen MSN gebruik. Als je graag wilt chatten met beeld en geluid via het MSN-protocol op je N95, dat kun je wel vergeten. Het zou theoretisch kunnen, maar het gesloten protocol en andere obstakels maken dat zo goed als onhaalbaar.quote:gi005 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:49:
cams open met java zoals op msn
Microsoft zou zich eraan kunnen wagen, maar dat lijkt me ook zeer sterk, aangezien dat zou concurreren met het (duur betaalde) beeldbellen van de providers. Dat zou dus betekenen dat ze minder centjes uit jouw zakken kunnen kloppen, en dat lijkt tegenwoordig een doodzonde te zijn voor bedrijven
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 08 april 2005
Ik laat hem nu nog steeds naar satellieten zoeken, maarja.. t lijkt wel alsof dat ding gek aan het worden is en zo maakt hij mij ook gek
quote:
Instrumenten-->instellingen-->algemeen-->positiebepaling
via deze methode wordt er via je netwerk een snellere verbinding gemaakt..
quote:IrFaN schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:02:
Ja, alles staat aan behalve Bluetooth
Ik laat hem nu nog steeds naar satellieten zoeken, maarja.. t lijkt wel alsof dat ding gek aan het worden is en zo maakt hij mij ook gek
![]()
[...]
Wanna have symbian applications?? Check me out!!
Heb je het ding eens gereboot?quote:IrFaN schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:02:
Ja, alles staat aan behalve Bluetooth
![]()
[...]
Heb het bij mijn vader op de laptop geinstalleerd. (Ook Vista). En toen kon ik wel updaten.quote:Robbie T schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:13:
[...]
Helaas, dit werkt ook niet bij mij. Ook niet als ik de installatie in compatibiliteitsmodus uitvoer.
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
quote:Ski.... schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:09:
Ik bedoelde eigenlijk of je je Assisted-GPS aan hebt staan, dus even instellen via:
Instrumenten-->instellingen-->algemeen-->positiebepaling
via deze methode wordt er via je netwerk een snellere verbinding gemaakt..
[...]
quote:
Reg. datum: 11 april 2007
NSP dan maar? Als het ding na een harde reset nog niet doet wat-ie doen moet, dan lijkt het mij een geval garantie.quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
3x Harde reboot.. 2x Route 66 geinstaleerd en met Nokia maps geprobeerd, alleen het probleem is hij krijgt geen fix!:S
[...]
btw, top-posten is vervelend..
Geen msn met beeld hoor. Je doeld op heel wat anders denk ik. Maar wat dat is snap ik ook niet met 'open cams'.quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:22:
ok bedankt.spijtig dat het niet lukt op n95 op mijn vroegere htc tyntt ging dit wel.Groetjes
Kan me er wel een voorstelling bij makenquote:Mau_Maus schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:40:
[...]
Geen msn met beeld hoor. Je doele op heel wat anders denk ik. Maar wat dat is snap ik ook niet met 'open cams'.
Laat maar, al gevonden Greenwich Mean Time
Barfman wijzigde dit bericht 30-03-2008 10:43 (32%)
Probeer eens instrumenten\instellingen\algemeen\fabrieksinstellingen.quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
3x Harde reboot.. 2x Route 66 geinstaleerd en met Nokia maps geprobeerd, alleen het probleem is hij krijgt geen fix!:S
[...]
Met code 12345 dat deedt bij mij de truuk om het aan de gang te krijgen.
Probeer nogmaals je firmware opnieuw te installeren, dan wordt je toestel van top tot teen gereset, misschien is er toch ergens iets mis gegaan met het updaten....quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
Daarna zou ik als ik jou was eerst eens proberen met GPS Gegevens een fix te krijgen voordat je ook maar een programma installeerd. Als het dan nog niet werkt kun je het beste even bij een NSP langs wippen. (spreekwoordelijk he)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Reg. datum: 02 april 2004
Ik heb toen het keyboardje eraf geklikt en kwam tot de conclusie dat 1 van de 4 ledjes niet werkte en er niet eens op zat! Tevens loopt mijn accu nu spontaan als een gek leeg zonder dat ik iets doe met mijn telefoon. Heb hem vandaag, gister en aantal dagen geleden al opgeladen en gister firmare V21 erop gezet. Heb ik een lekstroom uit het ledje zoja, kan ik mijn nokia dan opsturen? Tevens is die slider niet helemaal goed, trilt een beetje (hoort niet in dit topic thuis, weet ik), dus dan laat ik hem voor dat probleem ook meteen laten maken.
Ik heb nog nooit accu problemen gehad, dat is pas sinds kort.
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Waar blijft die volzin?quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:33:
webcams.sorry
Reg. datum: 16 augustus 2007
Doe eens normaal wijsneus, niet iedereen kan zo perfect Nederlands als jij!quote:Fuzzillogic schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:24:
[...]
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Waar blijft die volzin?
Hij is absoluut niet wijsneuzerig bezig. Gi005 verwacht dat wij hem in 3 woorden kunnen helpen.quote:Sander-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:46:
[...]
Doe eens normaal wijsneus, niet iedereen kan zo perfect Nederlands als jij!
Gebruikt geen enkele hoofdletters, en de interpunctie is zeker al ver te zoeken.
En als je niet meer dan 3 woorden Nederlands kan, en geen fatsoenlijke volzinnen kan maken. Dan zegt dat meer over GI005 dan over Sander-B.
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
Reg. datum: 11 april 2007
Is het mogelijk met de n95 webcams te bekijken op www.jmeeting.com.Ik krijg de site wel open,maar op de n95 kan ik geen webcams bekijken omdat deze werken met een java plugin.
Kijk nou komen we ergens. De link met MSN en jMeeting is me nog steeds niet duidelijk, maar wat ik uit die (uitserst slechte) website kan opmaken is dat er geen link is. Of bedoel je met "MSN" soms "chatten"? Het is de goden (optioneel, en naar eigen keuze) zij dank nog geen synoniem!quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:44:
Ok .Hier mijn vraagje.
Is het mogelijk met de n95 webcams te bekijken op www.jmeeting.com.Ik krijg de site wel open,maar op de n95 kan ik geen webcams bekijken omdat deze werken met een java plugin.
jMeeting werkt met J2SE, de Standard Edition. De N95 ondersteunt alleen J2ME, de Mobile Edition. De mobile versie is voor apparaten met weinig resources, en derhalve dan ook veel minder krachtig de de Standard Edition. De features die jMeeting nodig heeft om te werken worden niet ondersteund door de N95. Dus het werkt niet. En dat kans dat het ooit met video en al gaat werken op de N95 lijkt me ook uitgesloten, tenzij ze er een native Symbian-applicatie van zouden maken. (Het is niet de N95 die niet krachtig genoeg zou zijn, maar J2ME)
Dat kan dan wel op een iets minder neerbuigende manier duidelijk gemaakt worden, of niet?quote:Robbie T schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Hij is absoluut niet wijsneuzerig bezig. Gi005 verwacht dat wij hem in 3 woorden kunnen helpen.
Gebruikt geen enkele hoofdletters, en de interpunctie is zeker al ver te zoeken.
En als je niet meer dan 3 woorden Nederlands kan, en geen fatsoenlijke volzinnen kan maken. Dan zegt dat meer over GI005 dan over Sander-B.
De eerste paar keer wel ja. Maar op een gegeven moment houdt het volgens mij op.quote:Sander-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:29:
[...]
Dat kan dan wel op een iets minder neerbuigende manier duidelijk gemaakt worden, of niet?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 159 160 161 162 last