quote:
Yay, ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort info kwijtraakt. ;D
Ik zie vaak bij websites wachtwoord vergeten (waar ik dan weer nooit gebruik van maak, ik weet mn wachtwoord altijd. Ik gebruik 4 verschillende, varierend van een bestaand woord tot random letters en cijfers, dus dat is altijd 4 keer proberen maximaal), maar nooit de optie gebruikersnaam vergeten, dat is namelijk iets wat ik altijd kwijt raak.
Welkom terug in ieder geval.
Ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar bezig met mijn burglar alt, level 24 nu. Een burglar is eigenlijk wel ontzettend leuk. Ik was wel een beetje zat eigenlijk van het altijd maar healer zijn. Het niet meer hoeven denken in groene balkjes bij fsquests is wel relaxed eigenlijk.
Tijdens raiden is het wel cool om een hele verantwoordelijke taak te hebben, en die onder maximale druk uit te voeren. Solo healer tijdens Thrang, andere healer dood terwijl Barz de groep die met adds bezig is inloopt en daar vrolijk 'Ill gnaw your bones doet', en niet wipen is ontzettend cool, en goed als je wat adrenaline nodig hebt.
Maar lekker je richten op dps en buffs, en af en toe een cj is ook wel lekker.
Gister op level 23 een 26 sig spider en 25 normal spider gesoloed, ik wist niet dat een burg dat kon. Best leuk.