Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
The End schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:33:
Toch te gek voor woorden dat je na zo'n lange wachttijd daar haast nog voor moet bedelen!? Maar het is tenminste iets. :)
Slaat zeker nergens op, zeker omdat die 6 gold gewoon ingame geld is bits en bytes ...niets meer. Om dan te doen alsof het echt geld is, echt te gek voor woorden. Al had hij 50 gold gegeven ter compensatie, dan hadden ze er nog steeds geen geld op verloren, en in ieder geval een "iets meer" tevreden klant gehad.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Ik zou ook niet bijster gelukkig zijn als mijn chest items verdwenen zouden zijn, en 6 G is idd een erg zuinig gebaar, maar nog altijd beter dan niets.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Het is altijd maar weer de vraag wat er in de chests zat, maar ik neem aan dat men geen zooi in de chests plaats. Misschien is er een gemiddelde vendors price berekend. Beter iets dan niets iig.

Na 9 miscrits eindelijk mn tweede Ornate black ash hammer voor mn champ kunnen maken. 9 single use recipes, 9 x mats en 9 x beryl shards en dan dit resultaat. Bruce Willes zn Die Hard is er niets bij.

Daarbij een tijdelijke gat in de markt gevonden op de AH, waardoor ik in 3 dagen 9 gold verdient hebt. Wel aardig voor iemand die altijd blut was.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Misschien ga ik nog maar eens vragen om mn Ornate Grate Key....

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

Lotro krijgt in een re-review van Eurogamer.net, omdat het spel een jaar bestaat, een 9/10.
http://www.eurogamer.net/...icle_id=128669&page=1

quote:
Jorgasme schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:02:
Na 9 miscrits eindelijk mn tweede Ornate black ash hammer voor mn champ kunnen maken. 9 single use recipes, 9 x mats en 9 x beryl shards en dan dit resultaat. Bruce Willes zn Die Hard is er niets bij.
Bleh, das niets ;) Mijn record staat nog steeds op 23 (23 berul shards dus :X ) missers achter elkaar op 1 zelfde single use item met de maximale crit chance (beste tool+beste scroll).

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Ieks ik durf bijna geen critpogingen te ondernemen als ik master wordt en dit zo lees :-(

Gisteren wel fijne crits gemaakt, enwel 2 full sets Fine Elven Hunter armour (lvl35). Eentje voor mijn eigen hunter en een voor mijn vaste hunter gamebuddy. Ik had 11 pogingen nodig om 10 items succelvol te critten en maar 1 te missen :-) (gelukkig dus maar 11 huge drake tails erdoor gejaagt).

euh...ja

quote:
Rfce schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:43:
Ieks ik durf bijna geen critpogingen te ondernemen als ik master wordt en dit zo lees :-(

Gisteren wel fijne crits gemaakt, enwel 2 full sets Fine Elven Hunter armour (lvl35). Eentje voor mijn eigen hunter en een voor mijn vaste hunter gamebuddy. Ik had 11 pogingen nodig om 10 items succelvol te critten en maar 1 te missen :-) (gelukkig dus maar 11 huge drake tails erdoor gejaagt).
Er is wel een verschil tussen de crit chance for een single use item ( waar je de shards voor gebruikt), en de crit chance van de "normale" items, die een tail/paw/etc etc gebruiken als crit-item.

Reg. datum: 28 januari 2006

haha, ik had totaal 14 pogingen nodig voor mijn lvl47 armour set en toen met de rest nog ff 2 superior ancient steel smithing hammers en 4 andere blauwe items gemaakt (en een hoop niet critical zooi) dus dat ging erg leuk :)

Bug? Feature!

Ach ja, ik had laatst 2 pogingen gemaakt op wat level 47 armour voor een kinmate. Na een constante serie crits op de components was ik bang dat het jammerlijk zou falen. Mijn onderkaak heeft een gat in de vloer geslagen toen ik 2 crits op de single uses zag. Aangezien ik toch mats over had besloot ik er nog maar een te doen als "welkom terug" voor Rappel, ook daar een crit. Dus je moet er gewoon wat geluk mee hebben.

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

dikke belg
Reg. datum: 17 februari 2003

Eindelijk me login info teruggevonden :)
Ben dus ook weer met LotRO begonnen, superfijn!

MueR en co hebben me onder hun wings genomen ;)

To-do list: PS3, 24" LCD monitor

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
Tank-a-Holic schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:56:
[...]

Bleh, das niets ;) Mijn record staat nog steeds op 23 (23 berul shards dus :X ) missers achter elkaar op 1 zelfde single use item met de maximale crit chance (beste tool+beste scroll).
Heil _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Reg. datum: 11 juni 2001

Gaat hier ook lekker. Kwam er gister tijdens het spelen door iemand anders achter dat ik ipv op een Europese server zat ik bezig was op een Amerikaanse. Is je character dan ook te verplaatsen naar de goede server, Europa dus? Ik heb momenteel nog de trial maar zit te zwaar te overwegen om te gaan spelen en zou dan door willen gaan met mijn huidige level 14 character.
It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Nee je kan alleen EU > EU transferen zover ik weet. Er stond ook duidelijk bij dat het de US installer was toen je installeerde hoor :P Maargoed, dat soort dingen worden vaak over het hoofd gezien.

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:36:
Nee je kan alleen EU > EU transferen zover ik weet. Er stond ook duidelijk bij dat het de US installer was toen je installeerde hoor :P Maargoed, dat soort dingen worden vaak over het hoofd gezien.
Matig. Kan ik weer overnieuw beginnen met levelen. :( En het ging net zo lekker.
Bug? Feature!

Ach joh, level 14 is zo gehaald. Ik heb mijn Captain naar 25 geleveled in een dag.

dikke belg
Reg. datum: 17 februari 2003

quote:
MueR schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:25:
Ach joh, level 14 is zo gehaald. Ik heb mijn Captain naar 25 geleveled in een dag.
Uh? :o Moet je mij ff uitleggen :D

To-do list: PS3, 24" LCD monitor

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
geemfriek schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:26:
Eindelijk me login info teruggevonden :)
Ben dus ook weer met LotRO begonnen, superfijn!

MueR en co hebben me onder hun wings genomen ;)
Yay, ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort info kwijtraakt. ;D

Ik zie vaak bij websites wachtwoord vergeten (waar ik dan weer nooit gebruik van maak, ik weet mn wachtwoord altijd. Ik gebruik 4 verschillende, varierend van een bestaand woord tot random letters en cijfers, dus dat is altijd 4 keer proberen maximaal), maar nooit de optie gebruikersnaam vergeten, dat is namelijk iets wat ik altijd kwijt raak. :P

Welkom terug in ieder geval. :)

Ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar bezig met mijn burglar alt, level 24 nu. Een burglar is eigenlijk wel ontzettend leuk. Ik was wel een beetje zat eigenlijk van het altijd maar healer zijn. Het niet meer hoeven denken in groene balkjes bij fsquests is wel relaxed eigenlijk.
Tijdens raiden is het wel cool om een hele verantwoordelijke taak te hebben, en die onder maximale druk uit te voeren. Solo healer tijdens Thrang, andere healer dood terwijl Barz de groep die met adds bezig is inloopt en daar vrolijk 'Ill gnaw your bones doet', en niet wipen is ontzettend cool, en goed als je wat adrenaline nodig hebt.
Maar lekker je richten op dps en buffs, en af en toe een cj is ook wel lekker.

Gister op level 23 een 26 sig spider en 25 normal spider gesoloed, ik wist niet dat een burg dat kon. Best leuk. :)

Bug? Feature!

quote:
Men neme een lijst van alle crafting quests (die we handig op ons forum hebben gezet, wel alleen voor leden :+ ) en maakt dat met alts enzo. Dat levert na de introduction al 5 a 6 levels op. Verder ga je vervolgens alle solo quests alvast doen. Dan zit je vrij gemakkelijk op level 15 binnen een paar uur. Daarna de Forsaken Inn quests doen en daarna Trestlebridge. Snel gedaan hoor.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
geemfriek schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:29:
[...]

Uh? :o Moet je mij ff uitleggen :D
Als je vanaf closed beta speeld kan je lvl28 halen in 1 dag ;) dan ken je alle quests, deeds, etc. Dus weet je precies hoe, waar, wat, wanneer. :P

Zelf heb ik lvl37 gehaald in de eerste 4 dagen na retail.. had toen enorm veel geluk met fellowships. Was ook de 2e op de server Evernight die lvl50 haalde. En de gedeeld-eerste die GM Metalsmith was, samen met Grogan. 8)

hoe kan je nou gedeeld eerste zijn met zoiets als dit, zelfs als je naast elkaar staat te craften, moet je verdraaid goed timen ;)

Bug? Feature!

Wat MOAW zegt.. ik heb in een maand level 50 gehaald toen ik naar Laurelin verhuisde, 90% solo. Als je alles weet te vinden, is het eitje.

ff iets anders, ik ben nu aan 't kijken wat er aan epic gear is, maar ik zie weinig beters eraan dan aan de mirrored gear die ik nu heb, eigenlijk niets zelfs, ook als ik die combinatie-bonussen meetal

en daarnaast zijn ze in ieder geval op eldar belachelijk duur op de AH, dus is verkopen nog verstandiger ook.

Of mis ik nu iets?

alvestedentocht!!

Vandaag mijn eerste grote blunder begaan in lotro :P

Was vanavond bezig met de quest "a goblin leader". In principe een simpele quest. En al helemaal aangezien we 6 mensen in de fellowship hadden. (2 minstrels, 2 tanks een hunter en ik (LM)) Maar goed, we waren mooi op weg naar de golbin elites, helemaal niets aan de hand. aangezien ik met lvl 26 (hoogste rank binnen de fs) het meeste op me af kreeg en de minsterls continu healden ging het prima. maar toen kwamen we bij het orc kamp. en ik zie over het hek een groep van 5 elite-golbins staan, (Stonden boven op een verhoging oid) en bij de ingang van het hek stonden 2 elite goblins. dus ik ram op tab, druk op 2 (dust of wind) en ja.. daar ging mijn spell.. maar toen stond mijn hart even stil.. dat mooie wind bolletje ging niet naar de twee voorste e-goblins, maar na de groep van 5 daarachter.. ARGH, en ja hoor.. alle 5 kwamen ze in beweging.. + de voorste twee die mijn overige fellowship members al aan het aanvallen waren.. ja.. en leg het dan maar eens uit... :) grove fout van mij natuurlijk, ook alle 6 de members raakten defeated binnen de kortste keren. (incl mij).. en ja.. dan sta je met z'n allen in het mooie stenen ringetje bij the forsaken inn... en dat heb ik geweten ook :)

Dus bij dezen mijn allereerste grote blunder.. :)

(heb netjes mijn excuses aangeboden en maar toch besloten om uit het fellowship te stappen.... de sfeer was "lichtelijk" negatief geworden.. :))

maar goed.. je leert er wel van!

Angst is de moordenaar van het verstand

ik heb 't zelf een keer in evendim gehad waar je een serie bos-trollen moet doden, ik kwam vanaf de verkeerde kant aan lopen en ging met paard en al door de trollen heen naar 't fs toe, iedereen ook dood, waren 12 elites die ik achter me aankreeg

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: