[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicStrijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
quote:Aham brahmasmi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:41:
Ik heb FF3 naast FF2 draaien nu en ik heb alle belangrijke extensies op FF3 werkend (alleen van adblock op adblock plus over moeten schakelen, welke helaas een irritant opvallend icoontje heeft).In de werkbalk? Dan zet je die toch uit?
Het simpelste is om gewoon 'small icons' te gebruiken, die zijn afaik niet zo vaag als die nieuwe grote.quote:Ik wil verder absoluut een betere theme vinden, want hoe bijv. de back/forward knoppen eruit zien vind ik oerlelijk.
Q.E.D.
Ik bedoel het rode stopbord in de statusbalk. Heb het helemaal aan de rechterkant gezet met Status Bar Organizer.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
(net zoals in safari)
Ik heb nu Firefox 3 draaien, met de GrApple theme, en hoewel hij inderdaad trager is dan safari is het echt een heel plezierige browser. En ik kan nu net zoals in safari bijna overal klikken op firefox-chrome om een venster te verplaatsen, maar niet op de statusbalk.
*geen zorge als de addon niet compatible zou zijn
helaas kan zelfs met een opnieuw in het leven geroepen browser.urlbar.matchOnWordBoundary=true niet het gedrag van firefox 2 bekomen worden.
nog even verder experimenteren, mss zal de oldbar extensie (die wel de nieuwe richlisturlbar blijft gebruiken) in combinatie met een aantal urlbar instellingen de beste resultaten geven.
La pensée ne doit jamais se soumettre ni à un dogme ni à un parti ni à une passion ni à un intérêt ni à une idée préconçue ni à quoi que ce soit si ce n’est aux faits eux-mêmes parce que pour elle se soumettre ce serait cesser d’être.
Reg. datum: 27 oktober 2007
Ik wil de firefox in vista identiek maken aan de firefox in xp, Hoe kan ik dit het beste doen? Klakkeloos alles van programfiles en applicationdata overkopieeren?
bitjesmaker wijzigde dit bericht 29-03-2008 15:52 (41%)
In principe heb je alleen de inhoud van je profiel nodig. Ik weet niet of er verschillen zijn tussen een profiel op XP- en Vista-installatie.quote:bitjesmaker schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:48:
waar vind ik de themes van firefox? Heb zowel in programfiles als application data gekeken maar geen mapje met themes of zo?
Ik wil de firefox in vista identiek maken aan de firefox in xp, Hoe kan ik dit het beste doen? Klakkeloos alles van programfiles en applicationdata overkopieeren?
Op zich kun je ook prima FF gewoon nieuw op Vista installeren en dan %appdata%\Mozilla\Firefox\profiles.ini aanpassen zodat hij een kopie van je profiel in XP gebruikt.
Maar.... ik zou echter niet weten waarom je Vista wilt gaan gebruiken.
Gewoon om uit te proberen en eigenlijk ook om wat aan gewend te raken. Ik repareer best vaak computers en steeds vaker kom ik vista tegen en steeds vaker zoek ik iets wat "verdwenen" lijkt te zijn zoals mapopties (inmiddels gevonden) enz. Maar ik ga niet helemaal over op Vista hoor, ik blijf dualboot houden tussen xp en vista want crysis is een beetje schokkerig onder vista.quote:Aham brahmasmi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:50:
[...]
In principe heb je alleen de inhoud van je profiel nodig. Ik weet niet of er verschillen zijn tussen een profiel op XP- en Vista-installatie.
Op zich kun je ook prima FF gewoon nieuw op Vista installeren en dan %appdata%\Mozilla\Firefox\profiles.ini aanpassen zodat hij een kopie van je profiel in XP gebruikt.
Maar.... ik zou echter niet weten waarom je Vista wilt gaan gebruiken.Werk zelf al maandenlang op Vista, maar ga binnenkort wat tijd nemen om XP weer te installeren. Dat zal een verademing zijn!
Echter blijf ik het wel gebruiken omdat ik de nieuwe functies wel erg ifjn vind en de snelheid is ook een stuk beter geworden
Overigens als OS hier; Windows Vista 64bit.
And remember, Respect is Everything !
SE W800i powered
Q.E.D.
De ellende begon toen ik een realtek HD Audio driver 1,90 wilde downloaden en dat ging niet, timeouts enzo. Toen dacht ik, ik zal flashgot eens proberen en sindsdien heb ik nooit meer een downloadvoortgang gezien.
Flashgot heb ik weer eraf geflikkerd maar dat helpt niks. Wat moet ik nu doen, FF opnieuw installeren?
CCleaner ff laten schoonmaken en registerfouten laten wissen. Downloadstatusbar werkt weer naar behoren, geen idee wat er was.
bitjesmaker wijzigde dit bericht 01-04-2008 19:40 (7%)
Op deze site staat er;quote:Aham brahmasmi schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:57:
Tab mix plus werkt gewoon onder FF3 hoor. Ik heb het draaiend.Ik vind FF3 zeker wel sneller aanvoelen. Vooral bij gmail is het verschil goed te merken.
De standaard FF update kan ook geen nieuwere vinden.quote:This add-on is for older versions of Firefox
Op deze site staat ook geen directe link naar een versie die werkt voor FF3b4. * jules zoekt nog even verder, begin me er steeds meer aan te ergeren...quote:TheZeroorez schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:51:
Jups, en anders kun je hier bijna altijd wel een werkende Pre-versie vinden
Vaak helpt het ook om de download geschiedenis te wissen. Als de lijst langer word, word ie vaker tragen totdat ie niet meer lijkt te functioneren. Haal de lijst leeg en het werkt weer als een zonnetje.quote:bitjesmaker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:26:
[s]Sinds vandaag werkt mijn downloadscherm niet meer. FF 2.0.0.13 download nog wel de bestanden maar ik zie geen status of voortgang, het lijkt in het geniep te gebeuren zeg maar.
[...]
CCleaner ff laten schoonmaken en registerfouten laten wissen. Downloadstatusbar werkt weer naar behoren, geen idee wat er was.
SE W800i powered
Linkje naar de Dev-Buildquote:jules schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:24:
[...]
Op deze site staat er;
[...]
De standaard FF update kan ook geen nieuwere vinden.
[...]
Op deze site staat ook geen directe link naar een versie die werkt voor FF3b4. * jules zoekt nog even verder, begin me er steeds meer aan te ergeren...
[...]
Vaak helpt het ook om de download geschiedenis te wissen. Als de lijst langer word, word ie vaker tragen totdat ie niet meer lijkt te functioneren. Haal de lijst leeg en het werkt weer als een zonnetje.
Bron
Heb ff op het forum gekeken en ook de link gevonden. Settings neemt ie gelukkig uit mijn bestaande profiel mee.quote:
SE W800i powered
@jules: Je had de settings ook gewoon kunnen exporteren naar een .txt bestand (daar heeft TMP een import/export settings functie voor).
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 02-04-2008 16:04 (85%)
Reg. datum: 26 oktober 2007
hulp?
quote:Ik heb een vraagje, waar ik zelf niet uit kom. Met MS Internet Explorer versie N (onder Windows xyz) kan ik videos op websites zoals www..nl prima bekijken, maar onder Firefox versie abc pauzeert het filmpje elke 5 seconden.
De connectie is goed en de video's worden volledig gebufferd. De nieuwste Flash player is ook al gede- en geinstalleerd.
Wie heeft er meer tips?
F_J_K wijzigde dit bericht 04-04-2008 16:07 (48%)
Reden: noem het gewoon bij zn naam, anders heeft men zo weinig zin je te helpen
En je denkt serieus dat iemand hier serieus op gaat antwoorden?quote:bescheiden_user schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:06:
hoerezooi met mickeysoft exploder kan ik wel de videos op volkomenkut bekijken maar firesux pauseert ze elke 5 seconden? en ja ik heb goede connectie en ja de videos worden volledig gebuffered en ja flash playert plugginnert ook al gede en geinstalleerd.
hulp?
Ik niet in ieder geval
XBL: ViciousNL360
ik wil niet zeuren maar je geeft nu toch antwoord?quote:HendrikN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:14:
[...]
En je denkt serieus dat iemand hier serieus op gaat antwoorden?
Ik niet in ieder geval
Neuh, herstarten geeft bij me geen verbetering.quote:Sjah schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:30:
Ik heb het ook weleens dat flashfilmpjes na 3 seconde ermee kappen, waar dat aan ligt, ik weet het niet. Fx herstarten help nagenoeg altijd, dus een ramp is het niet.
Op internet ook al niet veel te vinden. Zal nu even de oudere versie van de Flash pluginnerdt downloaden.
quote:HendrikN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:14:
[...]
En je denkt serieus dat iemand hier serieus op gaat antwoorden?
Ik niet in ieder geval

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.