Nee ik kom makkelijk aan die 720uren als ik een weekje vrijneem zit ik nog over de 800uur.quote:Palomar schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:42:
Ik snap een ding niet, kan zijn dat ik er overheen lees... Maar je moet voor je stage 720 uur maken en je zegt dat je dat binnen de periode wel kan halen, incl. die vakantie. Heb je dit eigenlijk wel duidelijk naar je begeleider gecommuniceerd? Want misschien denkt die wel dat je door die vakantie maar op 720-40= 680 uur komt...?
Stuur je begeleider anders een mailtje dat je al 'iets hebt geregeld' (lekker vaag, alsof je er echt werk van hebt gemaakt) dat je toch op de gestelde 720 uur komt.
Dit heb ik heel duidelijk in mijn mailtje(s) vermeld.Ik blijf het raar vinden want ik voldoe dan nogsteeds aan de eisen.
om even op de andere opmerkingen erboven terug te komen.Ik ben nogsteeds aan het praten/overleggen met school. Echter blijven hun 100% achter hun standpunt staan en blijf ik 100% achter mijn standpunt staan.
Voor de duidelijkheid was dit topic dus voornamelijk bedoelt met als hoofdvraag. Zijn hier vaste regels/wetten voor. Er wordt niets over in mijn contract vermeld, kan ik dit dan ergens anders terugvinden. Of kan ik aantonen dat ik in het gelijk sta.
Sommige mensen doen net alsof ik gewoon onder mijn stage verplichtingen probeer uit te komen dat is niet zo. Ik voldoe ruim aan de eisen, en ik vind het raar dat ik niet een paar dagen vrij kan krijgen.
sinds wanneer kan een werknemer geen vrije dagen krijgen of moet hij deze dagen die hij vrij neemt maar later inhalen. Dan kan er nog gezegt worden dat dit niet voor mij geld omdat ik een scholier ben. Echter worden mij de schoolvakantie's ook ontzegt.
Ik kan er gewoon niet bijkomen dat in ruim 5maanden tijd ik geen enkele vrije dag zou mogen krijgen.
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-