Reg. datum: 02 januari 2006
Reg. datum: 02 januari 2006
Je bent geweldig, dankjewel!quote:Pinobigbird schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 01:26:
[...]
Zoek maar op "dutch_dump" in het Polaris upgrading etc. forum op XDA.
Dan ga ik me toch ook maar eens interesseren in de verschillende ROMs!
Krijg em vandaag op kantoor bezorgd
via dynabyte gekocht, was een van de weinige die em op voorraad had, belcompany kon em ook bestellen, 600 euro, stelletje mafkezen 
Ben erg benieuwd naar de NL 6.1 update, denk dat ik de engelse roms maar links ga laten liggen en hier nog even op wacht, kan nooit heel lang meer duren
Straks ook maar eens de stad in (nijmegen) op zoek naar screenprotectors, zal er uiteindelijk waarschijnlijk wel op neerkomen dat ik die online mag gaan bestellen..
Ben erg benieuwd naar de NL 6.1 update, denk dat ik de engelse roms maar links ga laten liggen en hier nog even op wacht, kan nooit heel lang meer duren
Straks ook maar eens de stad in (nijmegen) op zoek naar screenprotectors, zal er uiteindelijk waarschijnlijk wel op neerkomen dat ik die online mag gaan bestellen..
Als je de zaak geinstalleerd hebt en de link in je Vandaag scherm verschijnt, dan is het een kwestie van (ja inderdaadquote:RIRE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:
[...]
@Masimo.
Bedankt voor de screens. Toppie. Nog een vraag, hoe maak je nou precies verbinding met Telfort? Ik snap natuurlijk wel dat WiFi aan moet staan....
De status van de VoIP verbinding zie je in het Vandaag scherm. Achter de naam van de verbinding zie je een van de volgende de volgende meldingen: Uit, Zoeken..., Geen service, Beschikbaar.
Ik heb gemerkt dat het wel af en toe nodig is VoIP opnieuw tot leven te wekken. Dus even naar optie 3 (uitschakelen) en bevestigen en daarna weer 1 of 2 en bevestigen.
Houdt er ook rekening mee dat als de VoIP aktief is op je Cruise, deze dan je telefoon thuis overneemt. Dus als je op je ergens je Telfort VoIP op je Cruise aktiveert, ontvang je thuis geen telefoontjes meer.
Masimo wijzigde dit bericht 28-03-2008 09:58 (7%)
Een hoop nuttige en leuke informatie in deze drie topics, maar wat ik mis (en wat denk ik voor veel twijfelaars leuk is om te weten):
Hoe zit het met de snelheid van deze telefoon? Ik bedoel niet hoeveel megahertz enzo, maar in het dagelijks gebruik.
Als ik op mijn telefoon (SE k750i) het menu open, duurt dat ruim een seconde. Een nieuw smsje starten of in de contacten zoeken duurt ook zo lang. Bij een collega van me (N73) duurt het zelfs een paar seconden voor het menu opent.
Mijn pda (met name bij tomtom) houdt me niet bij als ik met de stylus iets type en laat letters achterwege. En zo snel type ik echt niet.
Is het een beetje prettig typen / sms-en / door het menu browsen op deze telefoon? Ook als 'ie wat langer in gebruik is en z'n geheugen wat voller staat?
Hoe zit het met de snelheid van deze telefoon? Ik bedoel niet hoeveel megahertz enzo, maar in het dagelijks gebruik.
Als ik op mijn telefoon (SE k750i) het menu open, duurt dat ruim een seconde. Een nieuw smsje starten of in de contacten zoeken duurt ook zo lang. Bij een collega van me (N73) duurt het zelfs een paar seconden voor het menu opent.
Mijn pda (met name bij tomtom) houdt me niet bij als ik met de stylus iets type en laat letters achterwege. En zo snel type ik echt niet.
Is het een beetje prettig typen / sms-en / door het menu browsen op deze telefoon? Ook als 'ie wat langer in gebruik is en z'n geheugen wat voller staat?
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Feestje? Wij wel! (en niet duur)
Ik heb niks te klagen over de snelheid. Alles wordt gewoon snel geopend en het smsen gaat makkelijk en snel. Het browsen gaat goed en ook in tomtom gaat het typen snel (en makkelijk te typen met de vingers). Ik heb mijn cruise nu een maandje of 2quote:BillsGate schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:14:
Reg. datum: 22 maart 2004
Reg. datum: 22 maart 2004
Helaas, helaas het ziet er naar uit dat mijn telefoonspeaker het heeft begeven.
Ik hoor niemand tijdens een gesprek, ze horen mij wel.
Via de luidsprekerfunctie heb ik wel geluid.
Toch jammer al na een maand kapot, hopelijk is ie snel gerepareerd.
Reg. datum: 06 maart 2008
Reg. datum: 06 maart 2008
Heeft hier iemand ervaring met andere gps software dan TomTom op de Cruise. Ik zou willen werken met GPX bestanden en dat kan de TomTom nu eenmaal niet (volgens mij).
Reg. datum: 16 augustus 2001
Reg. datum: 16 augustus 2001
Bij mij was na anderhalve week de microfoon kapot. Ik hoorde dus wel iedereen, maar de anderen hoorden mij niet meer. Is nu al 3 1/2 week weg voor reparatie. Al meer als 2 keer zo lang dus als ik de telefoon heb gehadquote:Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Reg. datum: 22 december 2007
Reg. datum: 22 december 2007
Heb zelf TT en R66 en Navigator 6 erop staan. Werken allemaal prima. Alleen TMC nog niet echt lekker bij Navigator 6.quote:MarcCastermans schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:33:
Heeft hier iemand ervaring met andere gps software dan TomTom op de Cruise. Ik zou willen werken met GPX bestanden en dat kan de TomTom nu eenmaal niet (volgens mij).
Of deze ook GPX aankunnen durf ik niet te zeggen.
Ik heb ondertussen er WM6.1 opgeknald, geen schrikbarende wijzigingen tegengekomen tot nu toe. De snelheidsverbetering is minimaal nl. het telefoonscherm opent iets sneller voor de rest is de snelheid vergelijkbaar met de 6.0 versie. Wel voelt alles iets stabieler aan. In de vorige 6.0ROM kon ik niet meer in de bleutooth-instellingen komen, dit blijkt nu terug te lukken. Al bij al geen verkeerde upgrade.
Reg. datum: 30 augustus 2002
Reg. datum: 30 augustus 2002
heb al een tijdje 6.1 en die is toch opzeker wel sneller dan 6.0. Het zal ook wel met de registry instellingen te maken hebben, maar een upgrade naar 6.1 is zeker niet mis hoor.
Enige verschil die ik ben tegengekomen is de gebonden sms.
Enige verschil die ik ben tegengekomen is de gebonden sms.
Ik ben ook net overgestapt van de standaard WM6.0 naar WM6.1 van Bepe (build 0.66 WWE). Heb er tot nu toe geen spijt van. De interface is er zeker een stuk sneller door geworden.
Ik moest wel even zoeken hoe ik de HTC-keyboards weer uit kon zetten, de benodigde registry key is anders dan die in WM6. Maar daar ben ik nu ook uit. Voor degenen die dit ook willen, dit zijn de aanpassingen:
code:
Ik moest wel even zoeken hoe ik de HTC-keyboards weer uit kon zetten, de benodigde registry key is anders dan die in WM6. Maar daar ben ik nu ook uit. Voor degenen die dit ook willen, dit zijn de aanpassingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{36BC8FF6-8241-4c36-ABDE-204885471FEE}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\InprocServer32]
"Default"="\\Windows\\ezinput.dll_"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{62B00599-25D2-4e09-8C48-03BF26DB8517}\IsSIPInputMethod]
"Default"="0" |
Waar is je puntmuts?
Ik heb dit ook sinds begin deze week! Ik heb alleen het idee dat het een softwarematig probleem was. In eerste instantie had ik dit probleem alleen als ik door één bepaald iemand gebeld werd, maar later had ik dit probleem ook als ik deze persoon zelf belde. Andere gesprekken gingen wel gewoon goed.quote:Dennis_000 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Ondertussen gaan de andere gesprekken ook niet goed meer en moet ik de telefoon op de luidspreker zetten om nog een gesprek te kunnen voeren...
Iemand een idee of dit zelf op te lossen is? Ik heb al een aantal maal de hele telefoon doorzocht of ik misschien per ongeluk de "oor-speaker" op mute heb gezet, maar dit lijkt niet het geval te zijn...
Heb je al eens een harde reset gedaan??
Ik heb hem nu een week en het bevalt goed, alleen een simpele lijst van wie je gebeld hebt en gemiste oproepen ed onder 1 knop heb ik nogh niet gevonde. Dus als ik op de groene knop druk dat ik een lijst krijg van alle ontvangen, gebelde en gemiste oproepen
Ik heb hem nu een week en het bevalt goed, alleen een simpele lijst van wie je gebeld hebt en gemiste oproepen ed onder 1 knop heb ik nogh niet gevonde. Dus als ik op de groene knop druk dat ik een lijst krijg van alle ontvangen, gebelde en gemiste oproepen
BurnHard wijzigde dit bericht 28-03-2008 15:39 (76%)
Nee nog niet. Ik hoop dat het op te lossen is zonder dat het nodig is een harde reset uit te voeren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ga ik dit uiteraard proberen voordat ik met het toestel terugga.
Het is volgens mij inderdaad niet mogelijk om gemiste en inkomende oproepen onder één knop te bekijken. Je zult dit zelf moeten filteren. Het 'telefoontje' rechts op de home-pagina geeft de gemiste oproepen weer. En onder de groene knop krijg je inderdaad alle oproepen. Die kun je wel nog filteren op:
- Alle oproepen
- Gemist
- Uitgaand
- Inkomend
(Menu, Filter)
Het is volgens mij inderdaad niet mogelijk om gemiste en inkomende oproepen onder één knop te bekijken. Je zult dit zelf moeten filteren. Het 'telefoontje' rechts op de home-pagina geeft de gemiste oproepen weer. En onder de groene knop krijg je inderdaad alle oproepen. Die kun je wel nog filteren op:
- Alle oproepen
- Gemist
- Uitgaand
- Inkomend
(Menu, Filter)
Reg. datum: 23 maart 2008
Reg. datum: 23 maart 2008
Nog een vraagje is er ook een bepaalde manier om het beeld te kantelen?
Had ergens gelezen dat je dan op een of andere manier over het scherm moest gaan dan draaide het scherm.
Heb het nog niet gezien op youtube of zo is dit wel mogelijk behalve het bekijken van een video of foto waarbij hij zelf het beeld draait?
Had ergens gelezen dat je dan op een of andere manier over het scherm moest gaan dan draaide het scherm.
Heb het nog niet gezien op youtube of zo is dit wel mogelijk behalve het bekijken van een video of foto waarbij hij zelf het beeld draait?
www.stoeprand.nl
Reg. datum: 28 maart 2008
Groene knop drukken en daarna navigatiewiel tegen de klok draaien => lijst....quote:BurnHard schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:38:
Heb je al eens een harde reset gedaan??
scrollen door de lijst met het navigatiewiel ( met de klok mee draaien! )
Misschien helpt dit ...quote:priens schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:20:
[...]
Iemand een idee of dit zelf op te lossen is? Ik heb al een aantal maal de hele telefoon doorzocht of ik misschien per ongeluk de "oor-speaker" op mute heb gezet, maar dit lijkt niet het geval te zijn...
volume knop op de zijkant een paar keer naar omhoog drukken tijdens een telefoongesprek
Ook al geprobeerd. Mag niet baten... Toch bedankt.quote:joeriswa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:16:
[...]
Misschien helpt dit ...
volume knop op de zijkant een paar keer naar omhoog drukken tijdens een telefoongesprek
Reg. datum: 23 januari 2008
Reg. datum: 23 januari 2008
WM6.1 is per definitie niet legaal te verkrijgen. Niet toegestaan dus
Ginz wijzigde dit bericht 28-03-2008 20:23 (71%)
Het is me helemaal duidelijk, Toppie en bedankt.quote:
Imac 2.0 met 2 gig mem
Kijk eens in de topicstart onder het kopje FAQ/Wat zijn Roms? Hoeveel zijn er? Hoe moet je het installeren?quote:oli4ken-skb schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:32:
ja ik heb moeite gedaan maar vind niet echt ergens de 6.1 versie ...
waar kan ik deze vinden en is dit makelijk te instaleren ?
greets
Pinobigbird wijzigde dit bericht 28-03-2008 18:56 (5%)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Reg. datum: 17 oktober 2004
Reg. datum: 17 oktober 2004
Ik zit nog steeds met een probleem. ALs ik van profiel wijzig dus mijn telefoon eerst op trillen zet ( ik doe dit alles via de htc home plugin) en dan terug zet op ringtone ( dus wel geluid) dan gaat de volume niet mee. Dit is reuze irritant, weet iemand een oplossing.
Ik had btw al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gehad.
Ik had btw al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gehad.
Mede dankzij alle reacties op dit topic, (deel 1,2 én 3) heb ik besloten de Touch Cruise te bestellen.
Ik heb hem gisteren besteld bij Gsmtrack waar op de website stond: direct leverbaar voor 480 euro.
Vandaag kreeg ik (uiteraard:S) een mailtje dat hij niet leverbaar was maar volgende week weer binnenkomt. Nou is dat gezien alle andere berichten niet bijzonder, maar wat er in mijn mailtje stond was het volgende:
".....i.v.m. prijsverlaging vanuit HTC. Wij kunnen u het toestel dan goedkoper aanbieden, het verschil wordt terug op uw rekening gestort....."
Misschien een reactie van HTC op het niet willen/kunnen/gaan leveren van de goede drivers? Ik ben wel benieuwd hoeveel er dan af gaat. En ik vond ze al niet zo duur met 480 euro
Ik heb hem gisteren besteld bij Gsmtrack waar op de website stond: direct leverbaar voor 480 euro.
Vandaag kreeg ik (uiteraard:S) een mailtje dat hij niet leverbaar was maar volgende week weer binnenkomt. Nou is dat gezien alle andere berichten niet bijzonder, maar wat er in mijn mailtje stond was het volgende:
".....i.v.m. prijsverlaging vanuit HTC. Wij kunnen u het toestel dan goedkoper aanbieden, het verschil wordt terug op uw rekening gestort....."
Misschien een reactie van HTC op het niet willen/kunnen/gaan leveren van de goede drivers? Ik ben wel benieuwd hoeveel er dan af gaat. En ik vond ze al niet zo duur met 480 euro
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.