Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Kan je een engelse 6.1 rom op een nederlandse TC installeren?
Ja
quote:
Dan maak ik wel een backup van mn NL rom,
en anders is de originele NL ROM ook nog wel online te vinden
quote:
probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug,
inderdaad
quote:
of begrijp ik het nu verkeerd?
nee hoor, helemaal d:)b

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Kan je een engelse 6.1 rom op een nederlandse TC installeren?
Dan maak ik wel een backup van mn NL rom, probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug, of begrijp ik het nu verkeerd?
Ligt eraan wat je onder "Backup" verstaat. Als je een backup met bvb SPBClone of Sprite of whatever voor programma kan het het in 99% van de gevallen wel shaken. Versta je onder "Backup" een dump van je Rom dan heb je gelijk.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 17 december 2000

Kan iemand melden die reeds een WM6.1 ROM heeft geinstalleerd of het de moeite is om over te schakelen vanaf een NL 6.0 ROM ? Ik wil dit wel proberen maar heb geen zin om dan alles opnieuw te gaan instellen zoals contacts, programmas, enz.. als de snelheidswinst maar minimaal is.

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
jos707 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:39:
Kan iemand melden die reeds een WM6.1 ROM heeft geinstalleerd of het de moeite is om over te schakelen vanaf een NL 6.0 ROM ? Ik wil dit wel proberen maar heb geen zin om dan alles opnieuw te gaan instellen zoals contacts, programmas, enz.. als de snelheidswinst maar minimaal is.
Je contact etc kan je heel makkelijk backuppen en herstellen met PIM Backup v2.8. Geweldig programma, ik kan niet meer zonder.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 21 maart 2008

Het is carkit van Opel. Met TT doet hij het wel.

Het is wel een paar keer verbinden, maar dan blijft de verbinding intact en kan ik via de carkit bellen. Zonder TT blijft de verbinding ook na tig keer proberen niet in stand. Wat ik wel begrepen heb is dat de carkit bt versie 1.1 is.

Maar dat verklaart het niet.???

Reg. datum: 03 mei 2007

Er is een Rom kitchen voor de Polaris uit, dus de eerste NL WM6.1 roms zullen waarschijnlijk gauw verschijnen, er wordt al aan gewerkt.

De verschillen tussen 6.0 en 6.1 zijn niet enorm, buiten een lichte snelheidsverbetering de volgende: (Bron)
  • Office Mobile now includes also One Note Mobile application
  • Internet Explorer now has function "Zoom Out" what enables page-overview mode and better overall navigation through web pages
  • Windows Mobile 6.1 still is based on Windows CE 5.2 so no upgrade to Windows CE 6.0
  • SMS chat view mode is available so SMS messages can appear in threaded-way - more comfortable to follow SMS conversations
  • instead of "Settings / Memory / Running Programs" now a Task Manager is available with possibility to set settings of executed threads/processes like CPU (indication of dual-core Windows Mobile devices?) and memory
  • New menu item "Managed Programs"

leuk filmpje over de htc touch cruise als hij nog niet geplaatst was: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece

www.stoeprand.nl

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:

Het is wel een paar keer verbinden, maar dan blijft de verbinding intact en kan ik via de carkit bellen. Zonder TT blijft de verbinding ook na tig keer proberen niet in stand. Wat ik wel begrepen heb is dat de carkit bt versie 1.1 is.

Hier hebben we niet echt veel aan, want ik weet nog steeds niet om wat voor carkit het gaat(ben helaas niet bekent met opel carkits). Ik raad je aan om ff met je dealer te praten. Misschien weet hij/zij wel wat je kan doen?
Want als ik het goed begrijp is het een fabriek af carkit, deze heb je niet achteraf laten inbouwen?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Ik heb deze aangeschaft: http://www.pdashop.nl/pro...c-p3650-touch-cruise.html
Ik zal vanavond even een foto nemen van mijn TC, maar ik denk niet dat het te zien zal zijn. Dit aangezien de camera zelf ook een plastic frontje heeft.
Die heb ik ook. Een van die reviews is zelfs van mij :P
quote:
Dw1-nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:
leuk filmpje over de htc touch cruise als hij nog niet geplaatst was: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece
Eh... waarom in bold? En deze staat zelfs in de OP onder reviews... :/

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:

Op HTC E-Club staat de volgende patch
quote:
12/19/2007
Bluetooth Hot Fix (for HTC TyTN II)

Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.
Nu is deze weliswaar voor de Tytn II, maar kwa hardware verschillen ze niet. Misschien dat je dit cabje eens kunt proberen, wellicht lost het je probleem op

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 31 januari 2008

quote:
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:57:
[...]
Die heb ik ook. Een van die reviews is zelfs van mij :P
Als je nu met je styles richting je frontcamera glijdt, voel je dat er een randje is. Het randje waar de screenprotector ophoudt en het plastic glaasje ter bescherming van je camera begint. Of heb ik het nu bij het verkeerde eind? :?
quote:
Eh... waarom in bold? En deze staat zelfs in de OP onder reviews... :/
Ja, beetje jammer }:O

Reg. datum: 21 maart 2008

@Xanion: de bluetooth hotfix heb ik geprobeerd maar op de cab zit in beveiliging: specifiek voor tytn.

@xtreemrage:

Ja, het is een af fabriek Opel carkit de mp30. En praten met de dealer heeft geen zin want het enige wat die doet is een lijst geven van minimaal 2 jaar oude mobiels die zij ondersteunen.

quote:
RIRE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:46:
[...]

Je contact etc kan je heel makkelijk backuppen en herstellen met PIM Backup v2.8. Geweldig programma, ik kan niet meer zonder.
Op je cdrom die je bij je Touch kreeg staat SpriteBackup. Werkt ook als een zonnetje!

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:14:
[...]
Ja
[...]
en anders is de originele NL ROM ook nog wel online te vinden
[...]
inderdaad
[...]
nee hoor, helemaal d:)b
Weet je dat zeker? Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen.

En dit houd me dan ook voorlopig tegen om te gaan rommelen met verschillende ROMs...

quote:
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:06:
[...]

Als je nu met je styles richting je frontcamera glijdt, voel je dat er een randje is. Het randje waar de screenprotector ophoudt en het plastic glaasje ter bescherming van je camera begint. Of heb ik het nu bij het verkeerde eind? :?
Sorry Mark, dat heb je ;)
Omdat de camera iets lager ligt dan het scherm, voel je een verschil ja. Dit is alleen niet een plastic glaasje ter bescherming, maar de screenprotector die je iets indrukt, omdat je op een dun plasticje drukt wat boven een gat hangt. Dat kon je ook zien toen je de protector opplakte, het loopt gewoon door. De protector loopt gewoon over de camera heen. Ik vind 't wel best. De camera gaat er in ieder geval niet op achteruit. Het zorgt er juist voor dat er geen stof in komt :)

quote:
Eagle99 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:21:
Oh nee hè! Daar gaan we weer! Kunnen alle berichten over beschikbaarheid alsjeblieft verwijderd worden??? Dit is een Tweakers forum, geen voorraad check forum!
Helaas is het dus blijkbaar nog steeds nodig om overal en telkens warnings af te geven dat dit een Tweakers topic omtrent de Touch Cruise is. Regels lezen is zooo moeilijk |:(
Moderator gevraagd of de warning weer terug kan. :N
quote:
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:57:
[...]

Sorry Mark, dat heb je ;)
Omdat de camera iets lager ligt dan het scherm, voel je een verschil ja. Dit is alleen niet een plastic glaasje ter bescherming, maar de screenprotector die je iets indrukt, omdat je op een dun plasticje drukt wat boven een gat hangt. Dat kon je ook zien toen je de protector opplakte, het loopt gewoon door. De protector loopt gewoon over de camera heen. Ik vind 't wel best. De camera gaat er in ieder geval niet op achteruit. Het zorgt er juist voor dat er geen stof in komt :)
Ach dat is nou jammer. Ik heb gelijk de protector erop gedaan en niet goed gekeken of de front camera afgedekt was. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat de frontcamera afgedekt zou zijn ivm stof. Dus nu ben ik blij dat hij afgedekt is, anders is deze over een tijdje onbruikbaar :P

quote:
harley2 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:29:
Zo is dat, net een hele bladzijde door moeten spitten die over een stukje plastic over het beeldscherm plakken ging |:(
Mensen kunnen wel overdrijven hierzo...
Zolang er maar niet weer alleen maar posts (zoals in deel 1) komen over de beschikbaarheid en de abonnementen erbij, is het toch niet erg? Ik vind het wel jammer als er aan ons, tweakers, gevraagd wordt wat voor een abonnement aan te raden is. Daarvoor is dit topic niet, dat kan je zelf uitzoeken. Als hij even niet leverbaar is, is het begrijpelijk dat mensen gefrustreerd raken, en we moeten maar vrede hebben met het feit dat dit gebeurd. De meesten hier kennen de frustratie nog al te goed. Bedenk wel dat het nog een relatief nieuwe telefoon is, zeker in de winkels. Hij is nog niet even goed leverbaar als een nokia n95 of een samsung u700 (om maar iets te noemen).

Dat stukje plastic is wel een ding wat hier op het forum hoort. Zo'n stukje plastic is essentieel voor de telefoon. Het is een bescherming van je telefoon. Is het dan vreemd dat mensen meer informatie willen weten over de beste bescherming, en op welke manier een telefoon beschermd wordt? Het gaat wel over de looks van de telefoon, iets wat ons allemaal aan gaat. Ik noem het niet kwalijk als hier een paginaatje aan gewijd wordt. Je hoort namelijk vaak zat dat mensen last hebben van krassen op hun pda, omdat ze het nut van een screenprotector niet inzien.
Als we het niet meer over de Touch Cruise en de accessoires mogen hebben kan dit topic wel dicht lijkt me. En dat willen we niet, of wel soms?

Nu allemaal handjes schudden en vriendjes blijven. Dan kunnen we nog lang genieten van dit topic. :)

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Helaas is het toch weer nodig om een topicwaarschuwing toe te voegen:
Modbreak:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Bedankt Pven! :)

Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
Shrooma schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:
Er is een Rom kitchen voor de Polaris uit, dus de eerste NL WM6.1 roms zullen waarschijnlijk gauw verschijnen, er wordt al aan gewerkt.

De verschillen tussen 6.0 en 6.1 zijn niet enorm, buiten een lichte snelheidsverbetering de volgende: (Bron)
  • Office Mobile now includes also One Note Mobile application
  • Internet Explorer now has function "Zoom Out" what enables page-overview mode and better overall navigation through web pages
  • Windows Mobile 6.1 still is based on Windows CE 5.2 so no upgrade to Windows CE 6.0
  • SMS chat view mode is available so SMS messages can appear in threaded-way - more comfortable to follow SMS conversations
  • instead of "Settings / Memory / Running Programs" now a Task Manager is available with possibility to set settings of executed threads/processes like CPU (indication of dual-core Windows Mobile devices?) and memory
  • New menu item "Managed Programs"
Ik ben op dit moment druk bezig om een NL WM 6.1 te maken alleen gaat er nog veel mis. De kitchen is niet volledig. Ik had het voor elkaar dat WM 6.1 in het NL was alleen werkte het touch screen niet oftewel dat is niet handig. Maar binnenkort komt er zeker een WM 6.1 die NL is :) :)

Reg. datum: 17 augustus 2007

quote:
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:11:
@Xanion: de bluetooth hotfix heb ik geprobeerd maar op de cab zit in beveiliging: specifiek voor tytn.

@xtreemrage:

Ja, het is een af fabriek Opel carkit de mp30. En praten met de dealer heeft geen zin want het enige wat die doet is een lijst geven van minimaal 2 jaar oude mobiels die zij ondersteunen.
Je zou kunnen proberen de cruise aan te melden als smartphone, en niet als PDA. Standaard wordt hij in een bluetooth connectie als PDA aangemeld. Je kan dat wijzigen in de registry. In deel 1 heb ik ergens geschreven hoe dat moet.

Reg. datum: 27 maart 2008

zeer frusterend, het volgende;
in de topic start staan een aantal mooie prgjes:
wil deze installeren: Slide2Unlock 2
(S2U2 is een programmaatje, gemaakt door A_C, dat de toetsenblokkering van de iPhone gebruikt. Door met je vinger over de balk te glijden, gaat de telefoon op ‘vrij’.)
Gedowned, uitgepakt, krijg dan een hele lijst files allemaal met een nummer (bijv.001) extensie, op de cruise gezet ( in een aparte file in my documents maar dan ....
klikken op de setup file opent opera en gebeurt er niks, alle andere files geven de melding "er is geen bijbehorende toepassing. Start eerst de toepassing en open dit bestand in de toepassing".

Ik ben lost. Wat doe ik nou fout?

Update:
door winrar kun je in 1e instantie geen onderscheid zien tussen een .rar en een .cab file. icoontje zien er hetzelfde uit. probleem dus opgelost, pasen is voorbij maar voel me nog steeds een ei.

jobster wijzigde dit bericht 28-03-2008 00:26 (12%)

Je kunt gewoon via active sync, of door het .cab bestand op je TC te zetten in bijv. de My Documents map de boel installeren. Het .cab bestand moet je niet uitpakken, dat is een installatiebestand voor Windows Mobile en zal bij het aanklikken automatisch het programma installeren (na wat vragen natuurlijk) :)

Simpel zat!

Reg. datum: 27 maart 2008

quote:
J0YR1D3R schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:42:
Je kunt gewoon via active sync, of door het .cab bestand op je TC te zetten in bijv. de My Documents map de boel installeren. Het .cab bestand moet je niet uitpakken, dat is een installatiebestand voor Windows Mobile en zal bij het aanklikken automatisch het programma installeren (na wat vragen natuurlijk) :)
psies, maar bij winrar kun je visueel (bij mij althans) niet zien of het een echt .rar of een .cab is. Ja en als je dan och gaat uitpakken, dan kom je in de achter de oren krap situatie zoals bij mij. Maar goed het werkt.

doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
FabianNL schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:50:
[...]

Weet je dat zeker? Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen.

En dit houd me dan ook voorlopig tegen om te gaan rommelen met verschillende ROMs...
Zoek maar op "dutch_dump" in het Polaris upgrading etc. forum op XDA.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: