Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Nu ik hem op me tel geheugen heb gezet werkt ie goed, :*)

quote:
sjaakduhuuhl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:38:
[...]
Voorlopig nog niet. Het wachten is op tomtom of iemand die een hack (en ik bedoel geen crack) bouwt die de interne GPS vertaalt naar een tomtom compatible formaat. Maar dat zal de batterij niet ten goede komen.
Máár, als je van TomTom houd, kan ik je Sygic enorm aanbevelen. Ik heb sinds vandaag de "Sygic Navigation Universal SD Card version 7.5" trial draaien (gekregen via het Sygic Tester Network, te joinen via download) en die bevalt me enorm goed! Hij lijkt veel op Tomtom maar heeft een boel zaken een stuk beter uitgewerkt.

[...]
Ik heb gisteren de iGo Ultra Slim binnen gekregen en die bevalt me best wel aardig.
Dat is ook wel een idee ,, ze zijn aan het testen ?? en dan kan je mee doen..
En als je info geeft krijg je een full licentie ,, dat lijkt me wel wat
Zit er wel compleet kaartmateriaal bij ??
courante kaarten ,en niet alleen je eigen stad of streek ??

kan niet echt de voorwaarden vinden om mee te doen en hoe en wat......

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Dat is voor mij ook een pré ja. Standaard kaarten geïnstalleerd net als TomTom dat heeft. Ik heb geen onbeperkt internet en als ik moet navigeren is er vaak geen draadloos netwerkje in de buurt.

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

ja kaarten krijg je erbij. Dit is alleen wel per land en niet bijvoorbeeld west europa. Dit scheelt natuurlijk wel weer wat geheugen op je SD kaartje. Zeker het proberen waard!

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

vind het best wel jammer dat de interne gps het dan niet doet , dat is juist de reden om deze telefoon te nemen ,, los van de goede camera

maar nokia wil aan dat nokia maps verdienen doordat mensen databundels afnemen bij hun telecom

Heet niet écht sjaak
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
dj.verhulst schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:49:
vind het best wel jammer dat de interne gps het dan niet doet [...]
Wat bedoel je? Die Sygic ondersteunt gewoon de interne GPS. Net als Route66, Garmin etc. Alleen TomTom niet.

Wat kaarten betreft. Ze zijn helemaal volledig.
quote:
maar nokia wil aan dat nokia maps verdienen doordat mensen databundels afnemen bij hun telecom
Nokia is geen telecom provider ;) Nokia wil wél graag dat jij (diensten voor) hun navigatiesoftware koopt.

en @Albert020: Ik heb em op m'n geheugenkaart geïnstalleerd.

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 27-03-2008 21:59 (29%)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

Hoe zit het met de Nokia navigatie? Want tot nu toe heb ik geen bericht gehad dat ik moet betalen. Of betaal ik nu via mijn telefoonrekening, dat ik opeens een dikke rekening van ... euro eind van de maand heb? :)
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
sjaakduhuuhl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:55:
[...]
Ahh okeeej, bij mij gaat het niet goed als ik hem op het geheugenkaartjuhhh zet, dan
gaat hij elke keer als ik hem opnieuw opstart installeren, maar heb um nu op het telefoongeheugen
en dit werkt perfect >:)

Reg. datum: 02 maart 2001

Als ik in het basis scherm van de telefoon zit heb ik 2 softkeys de ene opent nu bericht en de andere kaarten. Hoe kan ik kaarten wijzigen in iets anders. Ik bedoel dus puur de toewijzing van de softkey in het basisscherm.

Reg. datum: 03 april 2007

quote:
Orcie schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:30:
Als ik in het basis scherm van de telefoon zit heb ik 2 softkeys de ene opent nu bericht en de andere kaarten. Hoe kan ik kaarten wijzigen in iets anders. Ik bedoel dus puur de toewijzing van de softkey in het basisscherm.
menu - instrumenten - instellingen - algemeen - persoonlijk - standby modus - snelkoppelingen

quote:
SiemBrouwer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:39:
[...]

menu - instrumenten - instellingen - algemeen - persoonlijk - standby modus - snelkoppelingen
Thanks man! Wel raar het onder standby staat btw!

Heet niet écht sjaak
Reg. datum: 01 september 2001

Nee, is niet raar. Dat scherm waar je standaard naar kijkt (na het unlocken, of als je rood drukt) heet 'standby' ;)

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 28-03-2008 13:56 (10%)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

Achiever.

quote:
sjaakduhuuhl schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:53:
Nee, is niet raar. Dat scherm waar je standaard naar kijkt (na het unlocken, of als je rood drukt) heet 'standby' ;)
Wat onder Windows Mobile dus het 'Home Screen' wordt genoemd. 8)7
Even voor de duidelijkheid: die balk met snelkoppelingen op het 'Standby' scherm is dus niet aan te passen? Of is er toch een mogelijkheid om er andere snelkoppelingen in te zetten?

fwenk570 wijzigde dit bericht 28-03-2008 14:16 (23%)

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

Reg. datum: 03 april 2007

quote:
fwenk570 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:08:
[...]

Wat onder Windows Mobile dus het 'Home Screen' wordt genoemd. 8)7
Even voor de duidelijkheid: die balk met snelkoppelingen op het 'Standby' scherm is dus niet aan te passen? Of is er toch een mogelijkheid om er andere snelkoppelingen in te zetten?
jawel, in datzelfde menu staat ook Toepassingen actief standby... daar kan je het veranderen!

Reg. datum: 23 oktober 2001

Zow,

er is weer wat 'nieuws' van de zwarte:

http://www.telecomwereld.nl/n0002638.htm

Eigenlijk allemaal ouwe koek, maar blijkbaar kunnen we dus ook met het ding GEO-Taggen?? Geldt dat alleen voor de nieuwe zwarte versie? Of wanneer komt onze update daarvoor?

Grz

Achiever.

quote:
SiemBrouwer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:35:
[...]

jawel, in datzelfde menu staat ook Toepassingen actief standby... daar kan je het veranderen!
Thanks! Sommige instellingen zitten toch wel verstopt hoor....

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

quote:
Tieuwe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:43:
Zow,

Eigenlijk allemaal ouwe koek, maar blijkbaar kunnen we dus ook met het ding GEO-Taggen?? Geldt dat alleen voor de nieuwe zwarte versie? Of wanneer komt onze update daarvoor?

Grz
De zwarte versie van de n82 bevat een nieuwe firmware. Die komt ook uit voor de N82-1. Dus zodra die update beschikbaar is kunnen wij dat ook.

quote:
Orcie schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:06:
[...]

De zwarte versie van de n82 bevat een nieuwe firmware. Die komt ook uit voor de N82-1. Dus zodra die update beschikbaar is kunnen wij dat ook.
Mijn N82 kwam met GPScam voorgeïnstalleerd, daarmee kan je ook geotaggen. Zou kunnen dat dat alleen zo is bij N82's uit Hong Kong.

quote:
sjaakduhuuhl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:55:
[...]

Wat bedoel je? Die Sygic ondersteunt gewoon de interne GPS. Net als Route66, Garmin etc. Alleen TomTom niet.

Wat kaarten betreft. Ze zijn helemaal volledig.
[...]
Nokia is geen telecom provider ;) Nokia wil wél graag dat jij (diensten voor) hun navigatiesoftware koopt.

Wat zou de reden zijn dat tomtom dwars ligt ? :?
ze kunnen dan makkelijk meer omzetten, niet iedere tomtom is iligaal

met belang in data verkeer ,, dat zo'n toestel intersant is om aan te bieden als gewone telecom toko
ze kunnen er makkelijk dikkere bundels slijten dus ze zullen leukere aanbiedingen er mee doen

Reg. datum: 07 augustus 2004

Beste Nokia N82 vrienden..

Op de All About Phones site kwam ik dit berichtje tegen:

'Nokia heeft gemeld dat de N82 Black pas in Q3 van 2008 in (juli/augustus/september) de winkels komt te liggen.
Naar onze mening veel te laat, maar Nokia zal er wel een duidelijke reden voor hebben.: :X :X

Kan iemand dit bevestigen of hopenlijk ontkennen ???

GamerTag: D3 R4X
Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
Tieuwe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:43:
Zow,

Grz
Geo taggen kan nu al met de n82, deze optie wordt inderdaad standaard in de volgende firmware update.
Reg. datum: 01 januari 2006

quote:
dj.verhulst schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:42:
[...]

Wat zou de reden zijn dat tomtom dwars ligt ? :?
ze kunnen dan makkelijk meer omzetten, niet iedere tomtom is iligaal

met belang in data verkeer ,, dat zo'n toestel intersant is om aan te bieden als gewone telecom toko
ze kunnen er makkelijk dikkere bundels slijten dus ze zullen leukere aanbiedingen er mee doen
Nokia heeft Navteq en TomTom heeft TeleAtlas. Ze zijn elkaars grootste concurrenten nu!!

Reg. datum: 24 maart 2008

Ik heb op mijn N82 Garmin Mobile XT v4.10.60 (Engels, Frans en Spaans gesproken).
Er staan in de Garmin/voice directory .vmp bestanden.
- Is het voldoende om het bestand Nederlands_european_.vmp toe te voegen?
(zo ja, wie heeft er een Nederlands gesproken versie met dit bestand?)
(zo nee, hoe kan ik dan een Nederlands gesproken N82 maken?)
Alvast bedankt !
P.S. De geschreven tekst is wel in het Nederlands ....

quote:
EagleTitan schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:07:
[...]

Mijn N82 kwam met GPScam voorgeïnstalleerd, daarmee kan je ook geotaggen. Zou kunnen dat dat alleen zo is bij N82's uit Hong Kong.
Welke firmware heb je?

quote:
elpino.rv schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:19:
[...]

Nokia heeft Navteq en TomTom heeft TeleAtlas. Ze zijn elkaars grootste concurrenten nu!!
Sygic werkt ook met TeleAtlas en die werkt dus wel met de interne GPS.
Wat ik mij als eerste af vraag is: wie van de twee ligt nu dwars TomTom of Nokia.
Ik heb een beetje het vermoeden TomTom, omdat Nokia volgens mij helemaal TomTom niet tegen mag houden, wat dan is er weer geen gezonde marktwerking of hoe je dat dan ook omschrijft.
Het lijkt mij dat TomTom tot nu toe gewoon vertikt heeft eens verder te kijken dan hun neus lang is.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: