Klopt, maar aangezien ik weer zo slim ben geweest om het via de officiele manier te doen zit ik daar dus nu aanvast. het enige wat ik nu nog kan doen is 100% achter mijn standpunt blijven staan en hopen dat er uiteindelijk nog iets zinnigs te regelen valt.quote:Dennahz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:00:
Inderdaad. Ik heb ook wel eens stage gelopen en nam dan een vrije dag zonder dit met school te overleggen. Dit is nergens voor nodig en als je met je directe baas (bedrijf) overeenkomt is dit mijn inziens voldoende. Officieel mocht ik ook niet vrij omdat ik al wat weken gemist had aan het begin etc etc. Gewoon niet teveel over praten is het beste. Scholen denken vaak met hun eigen regeltjes en geven de leerling vrijwel nooit gelijk.
Natuurlijk moet je er voor zorgen dat je school niet juist op die dag een afspraak met je wil plannen, maar dat gebeurd sowieso amper op het MBO.
Zo zie je ook maar weer dat het per school/instelling en docent anders is. Het valt gewoon niet te pijlen. Daarom is het op zo'n moment handig dat je, je contract kan raadplegen. Maar aangezien daar in mijn geval weer niets over vermeld staat maakt dat de situatie alleen maar lastiger en onduidelijker.
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-