Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
_fool schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:33:
Oioi,

Ik sta op het punt een w910i aan te schaffen. Mn andere kandidaat is de nokia 6300, maar de w910i is zowel qua looks als qua specs interessanter :)

Nu wil ik mn nieuwe telefoon graag kunnen gebruiken om -in noodgevallen- te internetten op mn laptop. Dus: de internetverbinding van de w910i via bluetooth delen zodat ik op mn laptop bestanden kan binnenhalen. Weet iemand of dit (makkelijk) te doen is? Is er extra software voor nodig? Ik verwacht wel dat het kan, maar zeker weten is altijd fijn.

Dank!
In het menu is een optie netwerk delen te vinden. Volgens mij kan het dus. Ik heb de handleiding zo niet bij de hand dus als je het zeker wil weten moet je even de manual van de SE site downloaden.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
rammes schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:59:
weet iemand hoe je het kunt uitzetten dat als je een SMS binnen krijg deze niet direct op je display getoond word (althans eerste gedeelte van de text)
Ik dacht het laatst ergens gezien te hebben, maar kan het nu even niet vinden. Wat je ook kan doen is bij Settings -> General -> New Events voor Pop-up ipv Activity Menu te kiezen (hoe het in het Nederlands heet weet ik niet, maar dat lijkt me makkelijk te vinden :) ), niet helemaal wat je wilt denk ik, maar toch, je ziet de eerste woorden van de sms niet.

Mad Marty wijzigde dit bericht 11-03-2008 14:07 (3%)

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Reg. datum: 13 december 2003

Ik krijg alleen"sms ontvangen van ...... nu lezen?" meer is er niet te lezen hoor?

r0z3m!tj3 m3t K3rStMuTz

vraagje.. hoe is de kwaliteit van videofilmpjes op dit ding? ik wil deze wellicht kopen, maar zou graag een videootje now and then op kijken (zeg heroes serie bijvoorbeeld :D)

Voor een telefoon goed voor zover ik het kan beoordelen (kijk nog wel eens the smartphone show). Het schijnt dat er wel problemen zijn geweest met synchroon lopen van de audio. In hoeverre die zijn opgelost is mij niet duidelijk.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

yo/wassup

Mijn batterij gaat slechts 2 dagen mee (ik heb wel email aan staan), en soms hoor ik de andere partij niet als ik bel. Maar om het toestel weer drie maanden kwijt te zijn zie ik niet zitten. Ik heb gewoon minder geluk met het apparaat denk ik.

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

Soldier
Reg. datum: 22 februari 2005

kan iemand me vertellen hoe ik mijn operator logo kan verwijderen, is zonde van die mooie thema's

Brother in Arms
Reg. datum: 05 augustus 2005

Iemand enig idee hoe je het geluid van je alarm van de herinneringen in je agenda aan kan passen?

Is veel te zacht en hoor je totaal niet als hij in je broekzak zit.

GSM: Bosch ?->Siemens C35->C45->C55->SE K700i->Nokia N70->SE W910i *** Sony Ericsson telefoon? > * < < * < * voor je softwareversie *** Camera: Kodak Easyshare CX 6330 -> Canon Powershot S5 IS

quote:
JFS schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:12:
kan iemand me vertellen hoe ik mijn operator logo kan verwijderen, is zonde van die mooie thema's
Afaik is dat niet mogelijk.
quote:
Tripl3 D schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:14:
Iemand enig idee hoe je het geluid van je alarm van de herinneringen in je agenda aan kan passen?

Is veel te zacht en hoor je totaal niet als hij in je broekzak zit.
Is dat niet gewoon Menu -> Settings -> Sounds & alerts -> Ring volume?

Rail Away!

Brother in Arms
Reg. datum: 05 augustus 2005

quote:
Mad Marty schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:14:
Is dat niet gewoon Menu -> Settings -> Sounds & alerts -> Ring volume?
Dat is het algemene volume wat je hiermee aanpast, niet het soort ringtone voor het alarm (of ben ik nou gewoon gek?)

GSM: Bosch ?->Siemens C35->C45->C55->SE K700i->Nokia N70->SE W910i *** Sony Ericsson telefoon? > * < < * < * voor je softwareversie *** Camera: Kodak Easyshare CX 6330 -> Canon Powershot S5 IS

Soldier

Hoe kan ik een eigen smstoon instellen?

menu --> instellingen --> geluidstab --> onderste optie --> linker softkey (replace)

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Koning der goede argumentatie
Reg. datum: 29 maart 2007

Ik heb nu iets meer dan een jaar de Samsung D900 en bevalt me goed, maar vind het toch tijd voor een nieuwe mobiel.

Heb jaren en jaren Samsung gehad, maar de nieuwe modellen kunnen me niet echt bekoren en de W910i vind ik dan wel mooi (de zwarte).

Nu heeft een collega van mij deze telefoon ook en die heeft dus van de vier maanden dat ze de telefoon heeft nog ALLE verzonden en ontvangen sms-berichten erop staan.

Dus mijn vraag was hoe dat werkt: zet de Sony gewoon de berichten standaard op de geheugenkaart als het SIM-geheugen vol is of moet je dat handmatig doen?

Ik kan op mijn D900 maar 225 berichten bewaren (200 telefoon + 25 SIM kaart) en een stuk of 5000 berichten klinkt toch een stuk beter (500 mb en nagaande dat een sms een B of 100 is).

Nu heb ik ook nog nooit een Sony gehad en veel mensen zeggen dat het een k*t sms-systeem is.
Iemand daar zijn mening over of wellicht de uitleg waarom veel mensen het niet fijn vinden om met een Sony te sms-en?

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

r0z3m!tj3 m3t K3rStMuTz

ik vind het sms-en prima eigenlijk.

ik vind het alleen irritant dat je multi-part sms op verschillende smsjes binnenkomt. Je ziet wel duidelijk dat het meerdere zijn; maar je kan het niet in een keer doorlezen.

Verder moet ik zeggen dat ik het prima vind; alleen dat ik (op mn huidige k700i) het klote vind om maar 100 smsjes te kunnen bewaren.

Koning der goede argumentatie
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Gitaarwerk schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:52:
ik vind het alleen irritant dat je multi-part sms op verschillende smsjes binnenkomt. Je ziet wel duidelijk dat het meerdere zijn; maar je kan het niet in een keer doorlezen.
Tot hoeveel sms-jes kan je weer laten geven in een keer dan?

Met mijn huidige Samsung D900 kan ik tot 12 sms-jes als een bericht verzenden en ook als ik zo'n bericht ontvang kan ik die in een keer weergeven.

Een Nokia die ik hier ook heb liggen kan tot en met 6 sms-jes ontvangen in een keer.
Dus als ik dan met mijn Samsung zo'n 12 bericht stuur naar die Nokia krijg ik er daar 2 x 6 binnen met 1/2 en 2/2 erboven.

Hoe zit dat dus met die W910i?

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Reg. datum: 13 december 2003

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:33:
Ik heb nu iets meer dan een jaar de Samsung D900 en bevalt me goed, maar vind het toch tijd voor een nieuwe mobiel.

Heb jaren en jaren Samsung gehad, maar de nieuwe modellen kunnen me niet echt bekoren en de W910i vind ik dan wel mooi (de zwarte).

Nu heeft een collega van mij deze telefoon ook en die heeft dus van de vier maanden dat ze de telefoon heeft nog ALLE verzonden en ontvangen sms-berichten erop staan.

Dus mijn vraag was hoe dat werkt: zet de Sony gewoon de berichten standaard op de geheugenkaart als het SIM-geheugen vol is of moet je dat handmatig doen?

Ik kan op mijn D900 maar 225 berichten bewaren (200 telefoon + 25 SIM kaart) en een stuk of 5000 berichten klinkt toch een stuk beter (500 mb en nagaande dat een sms een B of 100 is).

Nu heb ik ook nog nooit een Sony gehad en veel mensen zeggen dat het een k*t sms-systeem is.
Iemand daar zijn mening over of wellicht de uitleg waarom veel mensen het niet fijn vinden om met een Sony te sms-en?
Kutsysteem??? dan snappen ze het zeker niet,smsen gaat heel fijn,na een smsje getypt te hebben zie je alle namen waar je recentelijk naar toe gestuurd hebt,dus hoef je niet uit je contakten te zoeken.ik heb mijn W910 nu 3 maanden ,heb vorige week 380 ber.verwijderd,maar ik zie het nut er niet van in om nog meer te bewaren? smsen gaat fijner met een sony als met een nokia,en ik heb 2 nokia's en 4 sonys.

Soldier

heb de telefoon nu een paar dagen, een maat van me heeft hem ook, zijn slider bevat geen speling, de mijne wel een beetje, maar niet ernstig, in dichtgeschoven stand, zie je dat bij mij er meer ruimte tussen de boven en onderkant van de telefoon zit

verder een fijn toestel, mooi groot scherm, smsen gaat fijn, eigen smstoon is een leuke optie (dat miste ik altijd bij samsung)

1. maar ik heb 2 vragen, is het mogelijk om met de front camera een foto te maken?
2. ik kan 4 liedjes die er in stonden niet deleten, hoe krijg ik die weg? ik kan er namelijk ook maar 1 van afspelen :s

quote:
JFS schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:05:
1. maar ik heb 2 vragen, is het mogelijk om met de front camera een foto te maken?
Nope. Die is alleen voor video-calling, helaas.
quote:
2. ik kan 4 liedjes die er in stonden niet deleten, hoe krijg ik die weg? ik kan er namelijk ook maar 1 van afspelen :s
Volgens mij is dit al eerder in het topic besproken. Gewoon via de bijgeleverde software of via massa-opslag als je je telefoon aan je computer hangt?

Rail Away!

Reg. datum: 19 maart 2008

ik heb zelf de k850 en de vrouw de w910 de telefoons verschillen bijna niet met het menu en mogelijkheden alleen maak ik betere foto's, (wel soms met flits foto's compleet zwarte geen idee waarom)
het probleem dat beide toestellen hebben is dat als ik met welk programma of metode ook er muziek op zet dat ik niet gewoon een cd af kan spelen en dat hij door gaat naar de volgende als hij klaar is. als ik alle all tracks kies is dat een rommeltje. als ik shuffel wil zet ik dat wel aan. hoe krijg ik de track list zo dat cd bij cd staat. vind dat echt een waardeloos punt van beide toestellen. geluid is top ook via blauwe tand headset van sony. heb voor ons allebij een bose headset gekocht. (het enige goede van dat merk) zij de in ear ik de on ear. echt top dikke bass mooi sprankelend hoog en midden gebied is heel gedetaileerd. super.
en ook biede met die niet of nauwelijks te verwijderen nummers van SE zelf

Soldier

Heb de telefoon nu weer wat langer en ben er nog steeds tevreden over.
Kwaliteit tijdens het bellen is goed, ik versta de persoon aan de andere kant perfect.
SMSen is even wennen na 4 jaar samsung, maar vind ik op een of andere manier toch fijner.
Ik had voorheen een D600, ook met 2MP camera. Foto kwaliteit komt overheen. Film kwaliteit was van de D600 beter. Komt waarschijnlijk door het aantal fps, wat bij de D600 hoger ligt.
Standby tijd is echt perfect. Nu 4 dagen aan en nog 55% over, met 2 keer bellen en 20 keer smsen, wat fotos maken, een filmpje maken, en wat gespeel. (3g en bluetooth uit, helderheid scherm op 90%)
Het enige minpunt is de kleine speling, maar daar valt aan te wennen. En de cijfer toetsen voelen ook minder stevig aan dan van de D600, maar is verder niks mis mee.

Reg. datum: 03 januari 2008

Heb het toestel nu 2 maanden en hij heeft z'n voor- en nadelen.

Het heeft een mooi helder scherm en een fijne bediening. Echter qua smsen vind het iets minder.
Ik "glijd" soms vaak uit op een andere toets, zodat ik dus wat langer bezig ben met smsen. Ook liggen de toetsen te laag waardoor het soms vervelend is om hem zo te bedienen.
Bellen is gewoon perfect, ik hoor degene aan de andere zijde goed.
De camera is aan de lage kant vergeleken met mijn vorige toestellen, maar daarvoor koop je een Walkman-gsm ook niet.
De menustructuur is weer typisch SE(Sony Ericsson) en dat is gewoon fijn! Van speling heb ik geen last, ook niet na een kleine val op de grond.
Alleen zijn er 2 punten waar ik me aan blijf ergeren.
De batterijduur vind ik erg kort. Ik sms veel en gebruik soms de agenda en het rekenmachine. Bellen doe ik uiteraard ook. Alleen door dit al zit hij na 2 dagen op 30%. Tevens vind ik ook dat de gsm snel het rode streepje aangeeft, terwijl je dan nog 1/4 van de batterijcapaciteit hebt.
Ergenis nummer 1 is de trilfunctie: Deze is te zacht. Zelf als ik een wat strakker zittende jeans aan heb en gewoon zit voel ik hem bijna niet tot nooit. Laat staan als ik een pantalon aan heb. Zeer vervelend.
Al met al opzicht een leuk toestel.

[terminal 6]

Ik ben erg blij met m'n w910i. Maar het lijkt erop dat HSDPA niet werkt.

Ik had hiervoor dezelfde simkaart in een Nokia N95, daarop haalde ik wel eens snelheden van 180Kb/s. Het apparaat gaf ook netjes aan HSDPA connectie te hebben. Op de w910i heb ik echter nog nooit het HSDPA icoontje mogen aanschouwen, enkel het blauwe 3G icoontje. Ik haal ook enkel UMTS snelheden.

Ik heb flink gegoogled en ook hier op GOT gezocht, maar kan niks nuttigs vinden. Ik heb zelfs in een wanhoopspoging vodafone gebelt maar daar krijg ik enkel default antwoorden: laat de batterij en sim er 5 minuten uit. Ik ga het zo voor de volledigheid even proberen, maar ik geloof er niet in.

Komt dit iemand bekent voor? Tips? Ideeen?

(mijn excuus als ik alle pagina's van dit enorme topic eerst had moeten doorlezen om iets erover te vinden.)

Will someone PLEASE kill my systremtray icons!!!

Reg. datum: 15 november 2004

iemand al ervaring met de nieuwste firmware R1EA033...??? Ik heb 'm sinds een uur op mijn mobiel.
Ik had met de R1EA030 nogal last van plotselinge restarts, terwijl ik er daarvoor nauwelijks last van had.
Hopelijk is dat verleden tijd nu..

Soldier

Is er verschil tussen je telefoon updaten via je PC met SEUS en via je telefoon met de update service optie?

Reg. datum: 15 november 2004

met de pc lijkt me goedkoper en sneller en veiliger (draadloze mobiele verbinding lijkt me nou niet echt stabiel)...Voor de rest zou ik het niet weten.

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: