Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Nog geen pics op deze pagina, daar moeten we iets aan doen :P

Sentry Apbt met Rank 6 skin :)

/howl

http://tweakers.net/ext/f/ibuWdllg0Jlv1fAZ5IFXFTHK/full.jpg

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

Ahh, another day in paradise. Lifetime is een feit (149,99 euro tax incl via founders pass uit preorder)!

Mijn vrouw: "Ik heb de indruk dat ik er niets over te zeggen heb."
Ik: "Dat klopt ook, schat."

Certified nutcase

hahahaha..en zo hoort het toch ook? ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:
Ahh, another day in paradise. Lifetime is een feit (149,99 euro tax incl via founders pass uit preorder)!

Hahahaha mooi zo.

of:
Ik: "Die indruk krijg ik ook, schat."
------------------

Gisteren weer even met mijn Reaver bezig geweest. IN het begin was het ff minder, door de vakantietijd zijn er momenteel een hoop freeps bijgekomen, veel kids die de ongeschreven regels niet snappen of willen begrijpen. (grams campen etc). Wat ze denk ik vergeten is dat vakantie tijd altijd korter is dan niet-vakantie tijd :9. En de creeps op Laurelin waren al best sterk, en ik denk na het gramscampen er geen genade meer zal zijn voor freeps volgende week :P.

Denk dat gisteren er zo'n 2,5 a 3 freep raids rondliepen, wij hadden 1 creep raid. En dan nog wisten we TR te bemachtigen. Uiteraard kregen we hierna alle freeps richting TR ( wat ook onze bedoeling was), even wat weerstand geboden, hierna retreat/map to grams, rennen naar Lug and voila Lug weer in ons bezit. Het is wel grappig dat de creeps taktisch zo veel beter zijn dan freeps. Waarschijnlijk omdat de creep zwakker is dan een freep, dat men zich meer op taktiek richt.

Klein voorbeeld: de wargs op Laurelin hebben altijd ogen op de freep raids, ze worden bijna continue in de gaten gehouden, zodat we freeps altijd een stap voor zijn. Doordat ze vaak scouten zullen ze af en toe ook wat gevechten en dus infamy missen, maar dat weerhoud ze er dus niet van.

Aan de freep zijde zouden ze dit ook kunnen doen met de Burglars, echter het enige dat ik Burglars zie doen is met een groepje van 6-12 solo creeps ganken. (alsof dat een uitdaging is).

Life is just a ride.
Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:

Whahahaha zo zien we het graag hier.
Ik heb gister even kunnen spelen voor het eerst en ik moet zeggen dat het een erg leuk spel is.
De character creation kon mij ook erg bekoren (is ook erg belangrijk IMHO).
Ik ga nu weer effe verder met mijn lvl 6 LM :) (als de maintance afgelopen is kom ik net achter :X )

@Tjukkie
ja ik ben half gestopt met ikariam.
Wou eigenlijk altijd lotro doen maar nooit echt mee begonnnen. Nu dus wel :9

UlyssesNL wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:29 (3%)

MMORPG Addict
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
Tank-a-Holic schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:25:
[...]

Hahahaha mooi zo.

of:
Ik: "Die indruk krijg ik ook, schat."
------------------

Gisteren weer even met mijn Reaver bezig geweest. IN het begin was het ff minder, door de vakantietijd zijn er momenteel een hoop freeps bijgekomen, veel kids die de ongeschreven regels niet snappen of willen begrijpen. (grams campen etc). Wat ze denk ik vergeten is dat vakantie tijd altijd korter is dan niet-vakantie tijd :9. En de creeps op Laurelin waren al best sterk, en ik denk na het gramscampen er geen genade meer zal zijn voor freeps volgende week :P.

Denk dat gisteren er zo'n 2,5 a 3 freep raids rondliepen, wij hadden 1 creep raid. En dan nog wisten we TR te bemachtigen. Uiteraard kregen we hierna alle freeps richting TR ( wat ook onze bedoeling was), even wat weerstand geboden, hierna retreat/map to grams, rennen naar Lug and voila Lug weer in ons bezit. Het is wel grappig dat de creeps taktisch zo veel beter zijn dan freeps. Waarschijnlijk omdat de creep zwakker is dan een freep, dat men zich meer op taktiek richt.

Klein voorbeeld: de wargs op Laurelin hebben altijd ogen op de freep raids, ze worden bijna continue in de gaten gehouden, zodat we freeps altijd een stap voor zijn. Doordat ze vaak scouten zullen ze af en toe ook wat gevechten en dus infamy missen, maar dat weerhoud ze er dus niet van.

Aan de freep zijde zouden ze dit ook kunnen doen met de Burglars, echter het enige dat ik Burglars zie doen is met een groepje van 6-12 solo creeps ganken. (alsof dat een uitdaging is).
Ah ja jij was er gisteren ook (Boszzah toch?), maar toen ik net inlogde was jij volgens mij net weg. Het werd rond een uur of 11-12 NL tijd gisterenavond pas echt leuk. We hadden eerst alleen Lug en om 12 uur hadden we alles behalve TR! 2 volledige creep raids en een trolletje die goed zijn best deed. Volgens mij heb je gelijk vwb die kids, het leek na 11 uur wel alsof ineens een hele freep raid uitlogde (zal wel kinderbedtijd geweest zijn).

Ik heb me echt prima vermaakt en weer leuk wat infamy gescoord. Vanavond weer even creepen denk ik.
>:)

Is jouw tribe (Morgul Blades?) actief en is er misschien nog een plaatsje voor een extra reaver? Ik ben zeer waarschijnlijk de komende tijd weer veel meer op mijn creep te vinden, omdat ik het levellen van mijn freep een beetje beu ben op het moment. Als ik je vanavond zie pm ik je wel even. Mijn reaver = Bumskum.

Warhammer Online (Burlok): lvl 3x Disciple of Khaine (active) | AoC (Aquilonia): lvl 80 Cimmerian Ranger (temporarily retired)

Reg. datum: 29 augustus 2002

mijn vrouw pusht me een beetje om een founder + lifetime te scoren.
onder het motto: je speelt het toch, is het niet handig om zo'n ding te halen....

ik weet alleen niet of ik wel zo lang wil blijven spelen :)

Achja vanavond maar eens "de stad in" ik dacht dat ik er bij dynabyte laatst nog 1 zag liggen ofzo (3 euro ^^)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Als er nou 2 liggen, neem er ook een voor mij mee :) Scheelt maandelijks dokken voor mn 2e account :D

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
XXlerator schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:56:
Ah ja jij was er gisteren ook (Boszzah toch?).

Is jouw tribe (Morgul Blades?) actief en is er misschien nog een plaatsje voor een extra reaver? Ik ben zeer waarschijnlijk de komende tijd weer veel meer op mijn creep te vinden, omdat ik het levellen van mijn freep een beetje beu ben op het moment. Als ik je vanavond zie pm ik je wel even. Mijn reaver = Bumskum.
Ja, Boszzah is mijn Reaver (R6), en Phewphew (R3) mijn BA :P.

The Morgul Blades is wel aktief, alleen is het de creep tegenhanger van de Silver Blades raid alliantie aan Freep ( PvE kant) zijde. Dus , normaal gesproken, zijn het alleen members die ook lid zijn van Silver Blades.

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen, Grukgnar is de tribeleader. Zelf zie ik er niets op tegen, maar ik ben geen leader of officer.

MMORPG Addict
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
Tank-a-Holic schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:38:
[...]

Ja, Boszzah is mijn Reaver (R6), en Phewphew (R3) mijn BA :P.

The Morgul Blades is wel aktief, alleen is het de creep tegenhanger van de Silver Blades raid alliantie aan Freep ( PvE kant) zijde. Dus , normaal gesproken, zijn het alleen members die ook lid zijn van Silver Blades.

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen, Grukgnar is de tribeleader. Zelf zie ik er niets op tegen, maar ik ben geen leader of officer.
Ah op die manier. Het zal voor mij in ieder geval niet leiden tot een "conflict of interests", want ik ben ook aan freep zijde nog "zoekende" naar een kin. Ik heb er na veel ervaringen in andere mmo's bewust voor gekozen geen kin te joinen tot ik een redelijk level heb (zeg 40-45+). Mijn hoogste freep (hunter) is nu bijna 40.

[achtergrondinfo] Ik heb lotro (closed en open) beta met veel plezier gespeeld, maar had bij de release niet veel tijd, daarom toen maar gebleven bij Guild Wars waar ik een leuke casual guild had. Een maandje geleden begon het toch weer te kriebelen en ben ik eerst met een trial begonnen en daarna meteen de game gekocht :) [/achtergrondinfo]

Warhammer Online (Burlok): lvl 3x Disciple of Khaine (active) | AoC (Aquilonia): lvl 80 Cimmerian Ranger (temporarily retired)

quote:
XXlerator schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:28: Een maandje geleden begon het toch weer te kriebelen en ben ik eerst met een trial begonnen en daarna meteen de game gekocht :) [/achtergrondinfo]
* Hurtebise geeft XXlerator een koekje als beloning.

Misschien toch maar eens een altje maken op Laurelin. Want heb indruk dat meeste volk hier derop zit en der met geen stokken weg te krijgen is.

Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:32 (19%)

Reg. datum: 19 augustus 2001

Codemasters reputation +3,6

samenvatting:

Guild verhuist van Snowbourn -> laurelin.
Vraag character transfer aan, zoals de rest.
Technical glitch -> 2 maanden character in limbo, kon er niet op spelen.
Character daarna weer terug op Snowbourn.
Opnieuw Character transfer aangevraagd, nu wel succevol.
Mailtje gestuurd naar codemasters, omdat ik niks ter compensatie kreeg. (als ik gewoon abbo had, had ik 2 maanden reinburstement gekregen, maar ik ben dus lifetime).
Hebben ze me mijn chracter transfer costs terug gestort, en sturen ze me een paar Codemasters games op (hebben ze andere games dan ? :P ).
Anyways, dat maakt het een _beetje_ beter.

Enige wat nu nog suckt is dat mijn items die ik in mijn huis (en dus chests had), ook weg is.
Omdat ik die 2 maanden tijd mijn huis evicted is geraakt en de spullen toen te lang bij de vaultkeeper hebben gelegen hebben, zijn ze gedelete. Helaas dus buiten mijn schuld om. Heb nu nog een ticket openstaan. De 'gewone' GM kon mij niet helpen, en binnen nu en 2 dagen neemt iemand anders contact op. Hij was redelijk negatief over de kans dat ik nog wat spullen zou terugkrijgen, ondanks dat het niet mijn fout was. Naja, we'll see/

Heeft iemand trouwens al ergens een lijst ondekt met de infamy/renown nodig voor rank 1 t/m 15.

Weet trouwens wel zeker dat ik never ever nooit niet rank 15 zal gaan halen, volgens mij moet iemand dan 3 jaar lang 24/7 spelen en continue in gevecht zijn :). Wel een beetje jammer dat ze de hoeveelheid infamy/renown zo hebben gemaakt dat het eigenlijk nooit valt te behalen..... Zou voor mij iig een reden kunnen zijn om lotro eerder aan de kant te leggen, omdat het lastig is ergens voor te gaan wanneer je weet het nooit te zullen bereiken.

edit:

Toch nog gevonden! http://lotro-wiki.com/index.php/rank

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 27-03-2008 17:15 (5%)

Zeer *snif*
Heb dus daarstraks Lifetime genomen. Als ik inlog krijg ik nu het bericht:

"The username entered does not have an active "LOTROEU" subscription. Please try another username."
Ik had speeltijd tot 30/03/2008.

Arghh. Heb clickandbuy gekozen daarstraks, zou het daaraan liggen? Dat het nog in verwerking is. ;(

UPDATE: ik heb in me accountoverzicht van Codemasters eens op 'reactivate subscription' gekozen. Hé, staat er 'no payment required'. Nu doet ie het wel. 8)7

Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 17:38 (20%)

Brig. General

quote:
Tank-a-Holic schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:01:
Heeft iemand trouwens al ergens een lijst ondekt met de infamy/renown nodig voor rank 1 t/m 15.

Weet trouwens wel zeker dat ik never ever nooit niet rank 15 zal gaan halen, volgens mij moet iemand dan 3 jaar lang 24/7 spelen en continue in gevecht zijn :). Wel een beetje jammer dat ze de hoeveelheid infamy/renown zo hebben gemaakt dat het eigenlijk nooit valt te behalen..... Zou voor mij iig een reden kunnen zijn om lotro eerder aan de kant te leggen, omdat het lastig is ergens voor te gaan wanneer je weet het nooit te zullen bereiken.
Dat gevoel heb ik ook wel hoor... aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant moet je wel bedenken dan de game nog jaren mee kan/moet. Als iedereen binnen no-time een hoge rank heeft gehaald is er ook geen lol meer aan. Misschien zien ze het ook als iets dat het voor de mensen aantrekkelijk maakt om te blijven spelen als ze een beetje op het gewone lotro spelen uitgekeken zijn. Van mij mogen ze de eisen aan renown/infamy wel iets versoepelen zodat je toch iets sneller stijgt.... kunnen ze altijd over een jaar de max rank wat verhogen naar 30 :)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Rappel schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:42:
Codemasters reputation +3,6

samenvatting:

Guild verhuist van Snowbourn -> laurelin.
Vraag character transfer aan, zoals de rest.
Technical glitch -> 2 maanden character in limbo, kon er niet op spelen.
Character daarna weer terug op Snowbourn.
Opnieuw Character transfer aangevraagd, nu wel succevol.
Mailtje gestuurd naar codemasters, omdat ik niks ter compensatie kreeg. (als ik gewoon abbo had, had ik 2 maanden reinburstement gekregen, maar ik ben dus lifetime).
Hebben ze me mijn chracter transfer costs terug gestort, en sturen ze me een paar Codemasters games op (hebben ze andere games dan ? :P ).
Anyways, dat maakt het een _beetje_ beter.

Enige wat nu nog suckt is dat mijn items die ik in mijn huis (en dus chests had), ook weg is.
Omdat ik die 2 maanden tijd mijn huis evicted is geraakt en de spullen toen te lang bij de vaultkeeper hebben gelegen hebben, zijn ze gedelete. Helaas dus buiten mijn schuld om. Heb nu nog een ticket openstaan. De 'gewone' GM kon mij niet helpen, en binnen nu en 2 dagen neemt iemand anders contact op. Hij was redelijk negatief over de kans dat ik nog wat spullen zou terugkrijgen, ondanks dat het niet mijn fout was. Naja, we'll see/
lol jij krijgt dus nieuwe games.. Hobbels :) lekker Leuk... Ben blij dat je blij bent.. laat wel effe weten welke games je krijgt.. Indien er niets leuks tussen zit.. Je weet het........

anyways ben er vanavond niet.. Ik ben nu bij me ma.. Die is jarig.. Verplichte actie ....

Volgende week ben ik zelf jarig.. word al weer een aardige oude zak

quote:
Stronkie schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:20:
[...]

lol jij krijgt dus nieuwe games.. Hobbels :) lekker Leuk... Ben blij dat je blij bent.. laat wel effe weten welke games je krijgt.. Indien er niets leuks tussen zit.. Je weet het........

anyways ben er vanavond niet.. Ik ben nu bij me ma.. Die is jarig.. Verplichte actie ....

Volgende week ben ik zelf jarig.. word al weer een aardige oude zak
Vandaar al die taarten die je gebakken had :9

quote:
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:14:
Van mij mogen ze de eisen aan renown/infamy wel iets versoepelen zodat je toch iets sneller stijgt.... kunnen ze altijd over een jaar de max rank wat verhogen naar 30 :)
Ik heb even een kleine berekening gemaakt, met minimale getallen. Als ik de ranking grofweg doorbereken komt het erop neer dat er voor rank 15 toch minimaal 10.000.000 renown/infamy nodig is. Ik denk dat iemand gemiddeld 1000 renown/infamy per uur kan halen. De ene keer misschien 2000 , en het andere uur misschien niets, dus gemiddeld 1000.

Volgens deze berekening ( en tis nog vroeg dus kan best ergens een denkfout hebben gemaakt) zou het dus 416 dagen playtime zijn. Dan moet je dus bijna 1,5 jaar continue 24 uur per dag, 7 dagen per week spelen, ofterwijl niet haalbaar. Iemand die dus iedere avond 4 uur speelt ( wat ook veel is ) doet er dus 6 keer zo lang over, ofterwijl 9 jaar -O- , alsof ik dan nog lotro speel :P.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

1000 per uur my ass, op Evernight moet je blij zijn met 200 per uur door al dat gecamp. :P

Maargoed, rank15 halen is zelfs door Turbine onmogelijk verklaard, ze hebben alleen wel aangegeven dat dit later nog kan veranderen.

quote:
MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:55:
1000 per uur my ass, op Evernight moet je blij zijn met 200 per uur door al dat gecamp. :P

Maargoed, rank15 halen is zelfs door Turbine onmogelijk verklaard, ze hebben alleen wel aangegeven dat dit later nog kan veranderen.
Hehehehe, daarom zei ik ook, met minimale cijfers, ofterwijl, het kan alleen maar erger zijn dan mijn berekening 8)7.

Hierbij kan ik iedereen vertellen: "spreek je een GM, blijf dan aandringen op dingen."

Omdat buiten mijn macht om mijn huis weg is inc chests met items, zoals te lezen was in mijn vorige post. Heb ik uiteindelijk een 6G vergoeding gehad. Vrij weinig maar tis iets. Achteraf had ik misschien nog wat verder moeten zeuren. Maar ik had haast moest namelijk ergens zijn, en was al te laat.

GM: Well because there is no log because you transfered we cannot do anything.
Ik: So there is no log on the old server
hij: No because you transfered
Ik: So you actively wipe the log when you transfer, that is ANOTHER mistake on your side.
GM: 5 minuten stil.
GM: how much do you think its worth ?
Ik: a few gold
GM: ok i'll give you 6 gold, and then close your ticket. is that ok?
ik: ok that's at least something, so i guess that's ok.
Hij trade:

2x om de een of andere reden, volgens mij kan hij maximaal 5g per keer traden :P

_plaatje weggehaald wegens verwijderen topic op andere plaats_

Rappel wijzigde dit bericht 28-03-2008 15:30 (8%)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Hehe toch mooi dat ze iig iets doen, vaak zeggen de GM's gewoon dat zei er niets aan kunnen doen. Kennelijk was die in een goede bui :)

quote:
MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:05:
Hehe toch mooi dat ze iig iets doen, vaak zeggen de GM's gewoon dat zei er niets aan kunnen doen. Kennelijk was die in een goede bui :)
Dat is letterlijk de eerste zin die hij zei:

After investigation we are not able to reimburse anything, due to the server transfer there is no log that proof what items where in the housing container.

Maar ik bleef beetje door emmeren.

Toen kwam hij met het smoesje:

I can fully understand you. the only chance of reimburse were if the logfile exicst of the housing container.

Toen zei ik dus, dat is weer een fout aan jullie kant. En toen bood hij pas gold aan.

Waarschijnlijk standaard procedure, dus als ik opgegeven had, had ik niks gekregen.

!Beginning
Reg. datum: 28 maart 2000

Toch te gek voor woorden dat je na zo'n lange wachttijd daar haast nog voor moet bedelen!? Maar het is tenminste iets. :)

quote:
The End schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:33:
Toch te gek voor woorden dat je na zo'n lange wachttijd daar haast nog voor moet bedelen!? Maar het is tenminste iets. :)
Ja ze hebben inderdaad iets fout zitten, ipv te geven, wachten ze tot je er om vraagt. Ik bedoel in dit geval is het gewoon 100% hun fout.

Eerste moeten vragen voor een recompensatie van mijn verloren game-tijd.
Daarna moeten vragen voor mijn loss van ingame items.

Bij mijn mailtje over game-tijd kreeg ik dus wel meteen een reactie terug met sorry hier en daar, en dus codemaster game + gratis transfer. Terwijl die ingame items dus een stuk stroever ging.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: