Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 maart 2006

quote:
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 06:22:
[...]

Verder laat de veripart wel wat vingerafdrukken achter. Natuurlijk niet zo erg als bij de standaard, maar toch.

Ik vraag me af hoe dit bij Brando is. Iedereen zegt wel dat je de hap compleet niet ziet en dat brando nóóit vingerafdrukken achterlaat... Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.
Klopt! Ik heb zelf eerst de HTC protector geprobeerd, daarna 'n Veripart gehad en nu de Brando ultraclear. Aanmerkelijk verschil v.w.b. vingerafdrukken!!! Brando scoort hier echt stukken beter.
Heb ook nog 'n "oude" pda liggen met de antiglare Brando erop en daar hoefde ik zelfs weken geen doekje overheen te halen (ondanks veelvuldig gebruik).
De hap vond ik ook wat minder fraai, maar echt: 10 minuten nadat ik hem erop had zitten was ik al gewend aan deze superprotector en stoorde dat helemaal niet meer.
nb: ik bestel ze altijd rechtstreeks in Hongkong

Reg. datum: 21 maart 2008

@Byzanthy:

Je kan het programma Pockettoolman proberen die kan ook de data connecties uitzetten.

http://pockettoolman.blogspot.com/

Reg. datum: 06 maart 2008

Vreemd, ik heb hetzelfde aan de hand gehad maar met NoData is dit probleem opgelost.

Reg. datum: 06 februari 2008

Een tijdje geleden had ik gevraagd over ervaringen met skype op de TC,

Hier mijn review:
Skype werkt goed, zowel met 3g als met wifi kan ik goed met andere via skype praten. Heb nog niet veel last gehad van wegvallen. Ik zeg allemaal skype op mobiel zetten en de belbundel halveren! ;)

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Masimo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:28:
[...]
Provider name is vrij te kiezen. Dat is wat je in je hoofdscherm te zien krijgt als je Bellen via Internet aanvinkt in de Vandaag instellingen.
Je password is je password voor telefonie!!!!!!!!!!!!!
Als je nummers kiest moet je dat wel doen in internationaal format: dus als 003146xxxxxxx
Je kan zogenaamde dial rules (in dialplan.xml) aanmaken, zodat je reguliere invoer omgezet wordt naar dit internationaal format, maar zover ben ik niet gegaan. Mocht je het willen uitzoeken volg dan deze LINK. 125 pagina's leesplezier :+
Zogauw mijn TC terug is van reparatie :( meteen eens proberen. Kan me veel geld schelen als net over de grens wonende Nederbelg. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:52:
[...]

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screen-protectors.

Voordeel van Antiglare is dat je wat beter zicht hebt als de zon op je scherm schijnt.

Ik vind alleen de hap bij de Brando niet zo mooi, dus ben er nog niet uit...
Die research was best moeilijk te vinden aangezien de plaatjes van diverse protectors al geplaatst waren HEHEHE :) Joke

Wat dacht je van geen vingers erop met antiglare? Dat is voor mij de meest belangrijke. Ik werd gek van die strepen en vingers en nu heb ik dat minimaal met antiglare, Hiervoor had ik een P3300 met de UltraClear erop en geloof me, die is echt niet zo kras-vrij als ik gehoopt had. Op mijn Treo 650 had ik de antiglare en die heeft mijn vrouw nu. Het ding is 5 jaar oud en geloof het of niet, geen krasje erop. Het verschil in beeld qua kleur verschil valt reuze mee.

@Masimo.

Bedankt voor de screens. Toppie. Nog een vraag, hoe maak je nou precies verbinding met Telfort? Ik snap natuurlijk wel dat WiFi aan moet staan.... ;)

RIRE wijzigde dit bericht 27-03-2008 10:39 (15%)

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 31 januari 2008

quote:
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:52:
[...]

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screenprotectors.

- De uitsnede bij de Brando bestaat uit een hap bij de luidspreker en de frontcamera .
+ Bij de uitsnede van de Veripart is alleen de luidspreker uitgesneden en zit hij over de front camera.

Verder schijnt de Brando wat dikker te zijn dan de Veripart.

Ik las terug dat wat Brando betreft, de meeste mensen voor de Ultra Clear gaan ipv de Antiglare, omdat het beeld in "normale omstandigheden" het beste blijft (kleur behoud).
Voordeel van Antiglare is dat je wat beter zicht hebt als de zon op je scherm schijnt.

Ik vind alleen de hap bij de Brando niet zo mooi, dus ben er nog niet uit...
Ik weet hoe men erbij komt dat bij de Veripart screenprotector, de frontcamera bedekt is?
De Veripart is zowel uitgesneden bij de luidspreker en de frontcamera. Bij mij in ieder geval wel :) Ik ben de gelukkige eigenaar van de Veripart Screenprotector voor de HTC TC gekocht via PDAshop.

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
TweakMarkster schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:01:
[...]

Ik weet hoe men erbij komt dat bij de Veripart screenprotector, de frontcamera bedekt is?
De Veripart is zowel uitgesneden bij de luidspreker en de frontcamera. Bij mij in ieder geval wel :) Ik ben de gelukkige eigenaar van de Veripart Screenprotector voor de HTC TC gekocht via PDAshop.
Ik heb 2 Touch Cruise Veripart protectors gekocht bij PDAshop (de eerste had ik verpest :P), en beiden hebben de frontcamera bedekt. Bij mij werden beiden protectors op deze manier aangeleverd. Dus een hap bij de luidspreker, en de frontcamera bedekt. :)

Toch best vreemd eigenlijk dat er bij jou wel een uitsparing voor de camera is (heb beiden afgelopen maand aangeschaft, misschien kan 't daar aan liggen?)...
heb je een foto/even mooie paint creatie als ik geplaatst heb van hoe die van jou eruit ziet?

Reg. datum: 30 augustus 2002

Met perforator gaatje maken voor de front camera en de tweakert is weer klaar ;)

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
RIRE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:
[...]

Die research was best moeilijk te vinden aangezien de plaatjes van diverse protectors al geplaatst waren HEHEHE :) Joke

Wat dacht je van geen vingers erop met antiglare? Dat is voor mij de meest belangrijke. Ik werd gek van die strepen en vingers en nu heb ik dat minimaal met antiglare, Hiervoor had ik een P3300 met de UltraClear erop en geloof me, die is echt niet zo kras-vrij als ik gehoopt had. Op mijn Treo 650 had ik de antiglare en die heeft mijn vrouw nu. Het ding is 5 jaar oud en geloof het of niet, geen krasje erop. Het verschil in beeld qua kleur verschil valt reuze mee.
Haha ik zag dat later pas (plaatjes) eerst een tijd op internet gezocht :). Door mijn fantastische researche ontstonden wel de nodige reacties en dat was ook mijn bedoeling ;) hehe

Hm dus eigenlijk heb jij qua beeld/kleuren amper verschil gemerkt tussen UltraClear en Antiglare. Qua strepen / vinger afdrukken is de Antiglare een stuk beter... Maakt het wel moeilijk kiezen nu, vooral omdat de meningen zo uiteen lopen.

Hoe zit het eigenlijk met de reactiesnelheid zijn daar verschillen te bemerken (UltraClear, Antiglare, Veripart).

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
RIRE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:17:
[...]

Excuus. 8)7 Ik bedoelde Shaps AdvanceConfig 2.0.2.1.00
Daarin kun je jouw gehele Documenten inhoud verplaatsen naar je SD-kaart. De map Documents zelf kun je niet verplaatsen omdat het een systeem map is. In idergevan staan je My Music/My Videos etc op je SD en daar gaat het om.

Met SKTools verplaats je al die IE-crap naar je SD.
1. Wat ik me nog afvraag... Met Shaps AdvanceConfig, kun je de doelmap dan selecteren, of meot je het invullen (ik weet nooit juiste notering)...

2. Hoe werkt het als je gewoon de inhoud van my documents knipt en plakt in sdcard?

nep ict'er
Reg. datum: 05 februari 2004

Heb 1 laatste vraag voor ik em ga bestellen,
Welke taal is het verstandigst te nemen? De engelse en er zelf een nederlands t9 woordenboek in zetten is een optie, maar de enige reden om de engelse te nemen is voor mij de snellere updates, maar ik lees overal weer dat de nederlandse taal er vrijwel niet in te krijgen is in 6.1, dus dat neemt de mogelijkheid van 6.1 te gebruiken voor mij weer weg.
En de nederlandse werkt in principe toch met 6.0 vergeleken met een nokia n73 qua gevoel nog steeds net zo goed, al dan niet beter?

Bestel em denk ik vanmiddag bij Bol.com, als het goed is morgen in huis. 530 euro, misschien iets duurder dan een aantal webshops, maar Bol komt mij iets betrouwbaarder over.

Reg. datum: 06 maart 2008

De updates in het Nederlands komen er uiteindelijk toch zenne gezien het over Microsoft gaat.
Alles hangt er vanaf wat je persoonlijk wil. De engelse versie heeft uiteraard ook Pocket Office in het Engels net als alle andere instellingen en/of software.

quote:
Monda schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:49:
[...]

1. Hoe zit het eigenlijk met de reactiesnelheid zijn daar verschillen te bemerken (UltraClear, Antiglare, Veripart).

2. Wat ik me nog afvraag... Met Shaps AdvanceConfig, kun je de doelmap dan selecteren, of meot je het invullen (ik weet nooit juiste notering)...

3. Hoe werkt het als je gewoon de inhoud van my documents knipt en plakt in sdcard?
1. Ik merk met de Brando Ultra en Antiglare geen verschil. Ik heb Veripart ook gehad en ik vind die iets minder snel qua responstijd, maar daar zullen de meningen ook wel over uiteen lopen ;)

2. Je hebt een selctie menutje waar je dan \Storage Card\My Documents\ Etc kunt kiezen. Etc hangt af van welke map je wilt overhevelen.

3. Dat gaat niet werken volgens mij omdat Windows a: De map niet kan vinden en b: Het een systeem map is en probeer die maar over te hevelen, lukt niet.

Imac 2.0 met 2 gig mem

doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
MrDrako schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:57:
Heb 1 laatste vraag voor ik em ga bestellen,
Welke taal is het verstandigst te nemen? De engelse en er zelf een nederlands t9 woordenboek in zetten is een optie, maar de enige reden om de engelse te nemen is voor mij de snellere updates, maar ik lees overal weer dat de nederlandse taal er vrijwel niet in te krijgen is in 6.1, dus dat neemt de mogelijkheid van 6.1 te gebruiken voor mij weer weg.
En de nederlandse werkt in principe toch met 6.0 vergeleken met een nokia n73 qua gevoel nog steeds net zo goed, al dan niet beter?
Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen de ENG en NL versie precies om dezelfde redenen. Ik was van plan er een WM 6.1 ROM op te zetten, dus dan maakt het eigenlijk niet uit welke versie je bestelt. Nu is er alleen nog geen WM 6.1 in het Nederlands, en ook de NL tx9 cab voor WM 6.0 schijnt niet te werken op WM 6.1. Tot die tijd zou je dus een NL WM 6.0 kunnen bestellen en zo laten, of er een ENG WM 6.1 ROM erop kunnen zetten zonder NL tx9.
quote:
Bestel em denk ik vanmiddag bij Bol.com, als het goed is morgen in huis. 530 euro, misschien iets duurder dan een aantal webshops, maar Bol komt mij iets betrouwbaarder over.
Toch zonde, dat is toch echt 28% teveel, en dan heb je er ook nog eens 60 uur aan belminuten bij.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 31 januari 2008

quote:
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:49:
[...]

Ik heb 2 Touch Cruise Veripart protectors gekocht bij PDAshop (de eerste had ik verpest :P), en beiden hebben de frontcamera bedekt. Bij mij werden beiden protectors op deze manier aangeleverd. Dus een hap bij de luidspreker, en de frontcamera bedekt. :)

Toch best vreemd eigenlijk dat er bij jou wel een uitsparing voor de camera is (heb beiden afgelopen maand aangeschaft, misschien kan 't daar aan liggen?)...
heb je een foto/even mooie paint creatie als ik geplaatst heb van hoe die van jou eruit ziet?
Ik heb deze aangeschaft: http://www.pdashop.nl/pro...c-p3650-touch-cruise.html
Ik zal vanavond even een foto nemen van mijn TC, maar ik denk niet dat het te zien zal zijn. Dit aangezien de camera zelf ook een plastic frontje heeft.

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
brrrt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 06:22:
[...]

Ik vraag me af hoe dit bij Brando is. Iedereen zegt wel dat je de hap compleet niet ziet en dat brando nóóit vingerafdrukken achterlaat... Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.
Dat is onzin natuurlijk, ik heb de Brando Ultra clear voor mijn W950i. De kleuren blijven prachtig met dat ding, alleen als de zon op m'n scherm schijnt dan zie je idd niks meer.
En vingerafdrukken blijf je wel zien.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 26 januari 2005

Even een vraagje aangaande compatibiliteit voor Windows2000(sp4).
Werkt alle software die je bij je HTC krijgt gewoon op win2k? Met name het syncen.

jurjenarnold wijzigde dit bericht 27-03-2008 13:52 (0%)
Reden: tiepvaut

PC-probleem magneet

quote:
Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen de ENG en NL versie precies om dezelfde redenen. Ik was van plan er een WM 6.1 ROM op te zetten, dus dan maakt het eigenlijk niet uit welke versie je bestelt. Nu is er alleen nog geen WM 6.1 in het Nederlands, en ook de NL tx9 cab voor WM 6.0 schijnt niet te werken op WM 6.1. Tot die tijd zou je dus een NL WM 6.0 kunnen bestellen en zo laten, of er een ENG WM 6.1 ROM erop kunnen zetten zonder NL tx9.
Volgens mij is dit wel een WM6.1 rom

*knip* links naar ROMs zien we liever niet

pven wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:06 (7%)

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
BurnHard schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Dat is een ROM voor de Kaiser, niet voor de Touch Cruise!

pven wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:06 (16%)

quote:
BurnHard schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Werkt zo´n Kaiser Rom op een TC?

pven wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:06 (18%)

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
RIRE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Werkt zo´n Kaiser Rom op een TC?
Nope, zal ik niet gaan proberen dus ook. Voor je het weet brick je de Cruise, toch zonde.

Verder zal de software voor 99% gelijk zijn van een Cruise Rom en een Kaiser Rom, maar die 1% maakt toch heel wat uit dan :)

nep ict'er
Reg. datum: 05 februari 2004

quote:
Pinobigbird schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:
[...]

[...]

Toch zonde, dat is toch echt 28% teveel, en dan heb je er ook nog eens 60 uur aan belminuten bij.
Kan je een engelse 6.1 rom op een nederlandse TC installeren?
Dan maak ik wel een backup van mn NL rom, probeer het met de engelse 6.1 en als dat niet werkt kan ik altijd nog terug, of begrijp ik het nu verkeerd?

Reg. datum: 21 maart 2008

Ik probeer het nog een keer om een reactie te krijgen, Ik heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
ceekee schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:54:
Ik probeer het nog een keer om een reactie te krijgen, Ik heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten
Wat voor carkit heb je dan?
Ik vind het wel vreemd, want met tomtom aan doet ie het wel goed?!
Of gaat de BT auto uit ofzo, als je er een lange tijd geen gebruik van maakt? Want ik neem aan dat je cruise met tomtom aan vaker communiceert over BT dan zonder tomtom

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: