Hoofdcategorieën
Topicacties

Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
Djaro schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:33:
[...]

whohoo.. stop stop stop ..

Je hebt een LAPTOP nodig met PMCIA aansluiting (daar moet de CAM in) om de update te kunnen uitvoeren!!!

En je moet de CLASSIC update kiezen .. daar zitten drivers bij voor win98/2000/xp ... om dat uit te kunnen voeren!!
En dan moet je idd wel de smartcard eruit halen :+

deze moet je hebben
http://devel.mascom.de:80...yptUpdate3_14_Classic.zip

ook worden de updates per satteliet verspreid.. PID 0546... maar dan moet je al iemand kennen met een schotel .. waar je even je CAM in kan stoppen ..

3.12 heeft inderdaad wat nieuwe bugs geintroduceerd.. dat zou playboy en veronica kunnen verklaren.. maar voor playboy kan je ook zelf geluid erbij maken .. (veel leuker) :D

en anders kom je maar even bij mij langs.. doe ik het wel :o (het updaten dan he.. niet de geluiden)
R U kidding me? 8)7

Guess not, maar dit is wel erg archaisch.
Gelukkig HEB ik een laptop met PMCIA aansluiting.

Hoe gaat dat verder in zijn werking dan? Wordt de kaart gewoon herkend en kan ik dan die update uitvoeren of moet ik ook die CI-tool enzo installeren?

Ik ga er maar even vanuit dat alleen die update draaien voldoende zal zijn.

Ik kan er nog steeds niet over uit |:(

Wist dat het nog in de kinderschoenen stond, maar tis dat ik een beetje rommelen aan het systeem wel leuk vind maar anders... tssss.

Wie heeft het hier trouwens over geluiden? Krijg juist geen beeld. Dat het de playmate vd maand is kan ik zelf ook wel zien :P .
En anders vraag ik het wel aan die veronica waar je het de hele tijd over hebt. :+

Reg. datum: 01 januari 2008

quote:
MisterGhost schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:38:
[...]

R U kidding me? 8)7

Guess not, maar dit is wel erg archaisch.
Gelukkig HEB ik een laptop met PMCIA aansluiting.

Hoe gaat dat verder in zijn werking dan? Wordt de kaart gewoon herkend en kan ik dan die update uitvoeren of moet ik ook die CI-tool enzo installeren?

Ik ga er maar even vanuit dat alleen die update draaien voldoende zal zijn.

Ik kan er nog steeds niet over uit |:(

Wist dat het nog in de kinderschoenen stond, maar tis dat ik een beetje rommelen aan het systeem wel leuk vind maar anders... tssss.

Wie heeft het hier trouwens over geluiden? Krijg juist geen beeld. Dat het de playmate vd maand is kan ik zelf ook wel zien :P .
En anders vraag ik het wel aan die veronica waar je het de hele tijd over hebt. :+
nope.. not kidding.. :)
probeer jij casema/upc/@homo maar eens te overtuigen om die updates door te sturen over de kabel .. dont think so ;)

Pakketje downloaden .. uitpakken
cam in PMCIA proppen .. (ZONDER SMARTCARD)
new hardware found verwijzen naar 2000/xp folder met de inf...
als die herkend is.. cam updaten (i.e. executable runnen)..
thats it..

Ok, hij herkent um niet.
XP heeft het over een PCMIA MTD-0002 device. De inf pakt ie niet en zelf vind ie ook niks...

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
stimpyrulez schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:42:
[...]
Nee niet helemaal, dual screen is een uitbreiding van je computer scherm, dus een extra bureau blad op je TV scherm.
Ik kan dat Dual screen nergens vinden om aan te vinken,
Ik heb een Gigabyte GA-MA78GM-S2H Mobo met daarin een Ati HD3200 en heb dan ook de Ati Catalyst control Panel geinstalleerd,
Nu ben ik daar al veel met de instellingen bezig geweest om primair mijn tft monitor en secundair mijn LCD tv op aan te sluiten.(of andersom, maakt volgens mij niet uit)

Als ik het dan voor elkaar heb dat mijn twee schermen afzonderlijk beeld geven en ik de resolutie van beide kan instellen (da`s wat ik wil) dan heeft steeds één scherm een bureaublad zonder pictogrammen en ook geen taakbalk.Daar kan ik dan toch niks mee?

Reg. datum: 26 maart 2008

Hallo,

Goed forum is dit om kennis te delen. Ik heb zo'n beetje alle pagina's gelezen en aardig
wat kennis opgedaan over codecs.
Zelf gebruik ik voor het afspelen van muziek nog een codec die ik hier nog niet ben tegengekomen,
namelijk de PureAudio plugin van Symphie. Dit is een perfecte plugin voor het gapless afspelen
van flac bestanden etc.

Zelf heb ik nog een irritant probleem met het viewen van fotos (jpegs). Ik gebruik hier de built-in
viewer van MediaPortal voor. Het irritante is dat er automatisch een bestand folder.jpg wordt
aangemaakt in iedere directory waar ik foto's heb staan die ik wil zien. Dit bestand folder.jpg
wil ik niet hebben. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Of gebruikt er iemand nog een
andere plug-in om fotos te bekijken?

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
MisterGhost schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:39:
Ok, hij herkent um niet.
XP heeft het over een PCMIA MTD-0002 device. De inf pakt ie niet en zelf vind ie ook niks...
dat is mooi kut, dan mag je op zoek gaan naar een andere laptop, hoe ouder hoe beter. Ik heb toevallig via m'n werk m'n handen kunnen krijgen op een antieke toshiba sattelite pro 4600 ding, die herkend hem anders en installeerd ook keurig de juiste drivers. M'n eigen laptop (2 jaar oude HP NC6120) herkend hij hem ook als die MTD en kan ik hem met geen mogelijkheid installeren.

Maar misschien is dit niet het juiste topic om deze discussie voort te zetten, er is een apart topic over DVB-C systemen, daar valt de alphacrypt ook onder. link: [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 2]

Sa1 wijzigde dit bericht 26-03-2008 22:32 (15%)

You are right.
Ik heb het nu ook even opgegeven.
Niks werkte.

Ook goed nieuws, het andere probleem wat ik (en ook Leon) had (niet kunnen zappen van nederland 1 naar 2) is opgelost met de hier genoemde oplossing:

http://forum.team-mediapo...blocked-32188/index2.html

Nee... echt? - Ga weg!

quote:
Frixel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
[...]

Ik heb een Gigabyte GA-MA78GM-S2H Mobo met daarin een Ati HD3200 en heb dan ook de Ati Catalyst control Panel geinstalleerd,
Nu ben ik daar al veel met de instellingen bezig geweest om primair mijn tft monitor en secundair mijn LCD tv op aan te sluiten.(of andersom, maakt volgens mij niet uit)
Ik draai de opstelling die jij probeert te bereiken... en heb de volgende logica gebruikt:

1 - mijn tft, welke dus ook touchscreen is - daar draait MP op en mijn desktop is dan extended naar mijn lcd scherm, daar heb ik Powerdvd continu openstaan, dus als ik een film wil kijken hoef ik niets meer te doen, alleen mijn tv aanzetten - het start vanzelf.

2 - Op mijn extended desktop heb ik ook een programma draaien - rocketdock, daar heb ik dan (b.v.) shortcuts naar van IE/Firefox staan en kan ik met een klik deze startpagina oproepen, waar ik dus al mijn links kan plaatsen als ik online tv wil kijken, mail wil checken etc.

Dat is dus één mogelijkheid, wanneer ik dus een slideshow wil bekijken via MP - dan moet ik dus de instellingen gaan veranderen, want MP is niet op mijn lcd en gelukkig kan je dus profielen maken in de Ati Catylist software.
Dus dan druk ik een toetscombinatie in en dan veranderd de desktop naar clonemode met een resolutie die het beste is om foto's te bekijken.

Ik gebruik nu de volgende modes:

1-Extended desktop [resolutie 720p] met toetscombinatie Alt-1 voor HD materiaal
2-Extended desktop [resolutie 1080i] met toetscombinatie Alt-2 voor online tv/internet materiaal
3-Cloned desktop [resolutie 1200x800] met toetscombinatie Alt-3 voor slideshows
4-Diseabled secondary display met toetscombinatie Alt-0, omdat het soms handig is dit te kunnen doen.
quote:
Als ik het dan voor elkaar heb dat mijn twee schermen afzonderlijk beeld geven en ik de resolutie van beide kan instellen (da`s wat ik wil) dan heeft steeds één scherm een bureaublad zonder pictogrammen en ook geen taakbalk.Daar kan ik dan toch niks mee?
Nee daar kan je dus niets meer, behalve programma parkeren die je dus telkens nodig hebt.
Dus Powerdvd en vensters met internet, op het moment dat je dus de interne player gaat gebruiken dan heb je een probleem, want in MP kan je dus niet schakelen met vensters.

Hier zijn alle verschillende posts over geweest op de MP forums, maar is tot nu toe afgedaan als een luxe probleem door ontwikkelaars - naar mijn mening een gemiste kans.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb, het is meer bepalen wat je wel wilt doen met MP en wat niet qua functionaliteit.

Cheers, GetaGrip
Nee... echt? - Ga weg!

quote:
mark9876 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:58:

Zelf heb ik nog een irritant probleem met het viewen van fotos (jpegs). Ik gebruik hier de built-in
viewer van MediaPortal voor. Het irritante is dat er automatisch een bestand folder.jpg wordt
aangemaakt in iedere directory waar ik foto's heb staan die ik wil zien. Dit bestand folder.jpg
wil ik niet hebben. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Of gebruikt er iemand nog een
andere plug-in om fotos te bekijken?
Er zijn eigenlijk 2 folder.jpg's - één in je directory [folder.jpg] en één in je MP cache.
Wat je kunt doen is de folder.jpg zwart maken en vervangen, dan krijg je in het begin één zwart scherm en dan begint de slideshow, het nadeel is dan wel dat thumb in het cache ook zwart wordt en je dus geen icoontje krijgt bij de mappen waar je dus de slideshow selecteerd, deze moet dan ook weer bewerken.

Ik doe dit zo even uit mijn hoofd, maar volgens mij is het iets in die strekking ;)
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
Frixel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
[...]

Ik heb zelf een Nvidia kaart, dus weet zo even niet hoe het bij ATI driver gaat.

Maar zorg bij de ati drivers dat je daar ergens dual screen/extended desktop kan aanvinken/ selecteren.

Als je dit hebt gedaan, zou je volgens mij de resoluties van de schermen onafhankelijk van elkaar kunnen regelen.

Denk dat je effe ergens vandaan moet halen hoe je via je driver hem op al screen/extended desktop zet.

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
GetaGrip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:02:
[...]

Ik draai de opstelling die jij probeert te bereiken... en heb de volgende logica gebruikt:

2 - Op mijn extended desktop heb ik ook een programma draaien - rocketdock, daar heb ik dan (b.v.) shortcuts naar van IE/Firefox staan en kan ik met een klik deze startpagina oproepen, waar ik dus al mijn links kan plaatsen als ik online tv wil kijken, mail wil checken etc.

Dat is dus één mogelijkheid, wanneer ik dus een slideshow wil bekijken via MP - dan moet ik dus de instellingen gaan veranderen, want MP is niet op mijn lcd en gelukkig kan je dus profielen maken in de Ati Catylist software.
Dus dan druk ik een toetscombinatie in en dan veranderd de desktop naar clonemode met een resolutie die het beste is om foto's te bekijken.
[...]
Cheers, GetaGrip
@GetaGrip
Bedankt voor je uitleg, zoals ik het begrijp hebben we ongeveer dezelfde situatie.

Eén HTPC en twee schermen, waarbij ik de situatie heb dat bij mij de HTPC én de tft monitor boven (op de computerkamer) staan.
De LCD Televisie staat beneden en daar kan ik MP bedienen met de Microsoft Media Center Afstandbediening.(met die groene knop)
Een toetsenbord en muis heb ik dus beneden niet en zal alles met de AB moeten bedienen, dus iets van een menubalk zoals jij hebt met rocketdock zal bij mij niet lukken
omdat ik geen koppelingen kan aanklikken met de AB.
Trouwens de optie dual screen heb ik nog niet kunnen vinden!

quote:
Ok, hij herkent um niet.
bij de new hardware wizard niet kiezen voor automatic.. maar voor " specific location" en dan naar de inf browsen (worked for me)..

edit had niet hele topic gelezen... ik heb ook een oude laptop p3 1000 mhz .. is eigenlijk voor in me auto .. (tuning) staat normaal alleen command.com van win98 en een tuningsprogje op..

toch vindt ik dat deze discussie wel in dit topic mag.. dat verwijzen naar andere topics wordt je moe van .. hoe moet je die in godsnaam vinden als je niet weet waar je op zoeken moet, mediaportal wordt door vele gebruikt die ook dvb-c hebben .. dus valt het onder setup van mediaportal , zeker omdat de problemen met de firmware van de cam gerelateerd zijn aan het wel of niet horen hijgen op playboy channel 8)7

Djaro wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:15 (45%)

Nee... echt? - Ga weg!

quote:
Frixel schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 07:41:
[...]

@GetaGrip
Bedankt voor je uitleg, zoals ik het begrijp hebben we ongeveer dezelfde situatie.
[...]

Trouwens de optie dual screen heb ik nog niet kunnen vinden!
Die optie bestaat ook niet zoals stimpyrulez beschreef, althans niet als een aanvink optie.
In een eerder post melde je dat de schermen twee verschillende resoluties hadden - in dat geval draai je dus dual screen mode.

Misschien heb je hier wat aan, een guide van de ATI Catalyst Driver Software - kan je lezen wat er nog meer mogelijk is.

Cheers, GetaGrip
Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
Operations schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:00:
Begrijp er niks van mijn gids geeft netjes RTL4 weer, maar als ik er op klik opent hij SBS6. Als ik dus iets wil opnemen van RTL4 kan dat niet want hij neemt SBS6 op.

Als ik gewoon normaal de kanalen af ga en ik kom bij 4 krijg ik wel netjes RTL4.

Frequentie van RTL4 lijkt mij dus goed, staat op 720,00 (Almere - UPC)

Tvxb.ini bestand:

[rtl4.gids.nl]
name=RTL 4
url=http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=&station=4&genre=&interval=[relseq=0,1,2,3,4,5,6]&timeslot=0
htmlstart=[day=w dd Mmm]
start=1
stop=1,-
title=3
special=fulldescriptions
descriptionhtmlstart=<table id="progDetail"
descriptionhtmlend=<p class="meerLinks">
descriptionhours=1800-0030

In dit bestand gaat het op de url dat is station=4 en dat klopt ook is het op Tvgids ook. SBS6 is nummer 36 en die werkt ook gewoon netjes in mijn gids.
Verhaal wordt nog vreemder, heb gisteravond nog even op de gids geklikt en Bones proberen op te nemen en dan neemt die iets op van Net5. Terwijl op het moment van dat ik GTST opneem die iets op van SBS6. niemand die een idee heeft hoe dit komt?

PC1: ASUS P5B Deluxe WiFi -- E6600 -- 4GB PC7200 -- EN8800GTX 768MB -- Samsung 206BW | PC2: P5B Deluxe WiFI -- Q6600-- 4GB PC6400 -- Dell 2407FPW | Server: Asus M2A-VM HDMI -- AMD BE-2400 -- 4GB PC5300 -- 8x500GB RAID5 -- Areca1220

Nu ook CCNA!

Ik zit zelf ook te denken om een HTPC in te richten met media portal.

Nu zag ik dat er ook een DVB-S reciever is, die ondersteund zou worden door mediaportal, de FloppyDTV. (http://www.digital-everyw.../index.php?sid=1187859689)

Heeft iemand ervaring met deze kaart binnen media portal?

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

quote:
MisterGhost schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
You are right.
Ik heb het nu ook even opgegeven.
Niks werkte.

Ook goed nieuws, het andere probleem wat ik (en ook Leon) had (niet kunnen zappen van nederland 1 naar 2) is opgelost met de hier genoemde oplossing:

heb het al gevonden :)

http://devel.mascom.de:80...ungen/xp_pcmcia_patch.zip

patch voor pmcia gebeuren .. wel goed de duitse handleiding lezen :+

@RonnieB82:
Ik gebruik de FloppyDTV-C maar weet dat de DTV-S ook prima werkt met Media Portal.
Nee... echt? - Ga weg!

quote:
RonnieB82 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:36:
Ik zit zelf ook te denken om een HTPC in te richten met media portal.

Nu zag ik dat er ook een DVB-S reciever is, die ondersteund zou worden door mediaportal, de FloppyDTV. (http://www.digital-everyw.../index.php?sid=1187859689)

Heeft iemand ervaring met deze kaart binnen media portal?
Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee, ben nu in het bezit van een goede sateliet PVR met HD en kan met software zo alles d'r vanaf trekken, mocht ik het willen bewaren.
Heb ooit wel een review bewaard voor als ooit nog moet gebeuren, om wat voor reden dan ook - misschien heb je het al gelezen, misschien ook niet.

http://www.hardware.info/...here_FloppyDTV_CCI_test/1

en dan ga ik maar gemakshalve d'r vanuit als MC geen probleem is, dan MP zeker niet ;)

p.s. zo te zien in de reacties van het artikel, zie veel mensen die oplossingen hebben voor "kleine" problemen

GetaGrip wijzigde dit bericht 27-03-2008 10:00 (6%)

quote:
Ok, hij herkent um niet.
herkansing..

kies bij new hardware found voor
"install from a list or specific location" klik NEXT
Dan heel belangrijk (waarom het fout gaat bij jouw)..
kies voor DONT SEARCH. I will choose the driver to install..
dan kies je voor browse naar die INF files.. en dan werkt het .. :+

quote:
Djaro schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:32:
[...]

herkansing..

kies bij new hardware found voor
"install from a list or specific location" klik NEXT
Dan heel belangrijk (waarom het fout gaat bij jouw)..
kies voor DONT SEARCH. I will choose the driver to install..
dan kies je voor browse naar die INF files.. en dan werkt het .. :+
:)
Helaas. Dit is precies wat ik deed, maar XP kon niks met de infs. Via een ander forum ook weer een patch van Mascom gehaald (blijkt een bekend probleem te zijn) maar ook die mocht niet baten.
Gek genoeg doet eigenlijk alles het nu (geluid bij Eurosport en zelfs het onvermijdelijke Playboy TV doet het (weliswaar haperend, maar toch).
En dat dus sinds ik die setting van het aantal channels heb veranderd.
Noodzaak om te upgraden lijkt dus een beetje weg, maar ik blijf wel verder zoeken.

In ieder geval bedankt voor het meedenken! Wordt zeer gewaardeerd! _/-\o_

quote:
Djaro schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:41:
[...]

heb het al gevonden :)

http://devel.mascom.de:80...ungen/xp_pcmcia_patch.zip

patch voor pmcia gebeuren .. wel goed de duitse handleiding lezen :+
Precies, deze patch had ik ook gevonden. Mocht ook niet baten.
Had de sys in de drivers-folder geplaatst enzo, veranderde niks.
Op andere fora hebben ze het ook over een andere versie (met hoger versienummer).
Heb zelf een Dell Latitude D800 maar ook Compaqs etc schijnen er last van te hebben.
De dell-site was echt waardeloos. Hoop posts over dit probleem, geen enkel antwoord.

Om te janken ;(

quote:
MisterGhost schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:35:
[...]

:)
Helaas. Dit is precies wat ik deed, maar XP kon niks met de infs. Via een ander forum ook weer een patch van Mascom gehaald (blijkt een bekend probleem te zijn) maar ook die mocht niet baten.
Gek genoeg doet eigenlijk alles het nu (geluid bij Eurosport en zelfs het onvermijdelijke Playboy TV doet het (weliswaar haperend, maar toch).
Noodzaak om te upgraden lijkt dus een beetje weg, maar ik blijf wel verder zoeken.

niet de duitse handleiding volgen..
heb het ff uitgezocht voor je..
je moet niet die sys copyen maar het INF bestand naar c:\windows\inf .. (staat dus niet in de manual) .. sukkels..
als je dan update driver kiest bij de pmcia .. krijg je ook die je gecopyed hebt te zien ..
(mits je kiest voor DO NOT SEARCH en ik doe het zelf wel optie)
dan staat tie erbij in het lijstje.. (bij mij dan de 1 na onderste is die nieuwe inf)..
dan vraagt tie waar die die nieuwe SYS kan vinden en daar browse je even naar toe.. (dan copyed windows die voor je naar system32\drivers.. en dus NIET handmatig doen .. heeft geen nut.. )..

Staat dus totaal fout in de manual :-)

Djaro wijzigde dit bericht 27-03-2008 14:36 (4%)

quote:
MisterGhost schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Ah .. wacht eens even ..
nu schiet het me te binnen ..
ja.. je moet met tvserver je floppydtv highlighten .. en dan op EDIT klikken ..
en op het aantal simultanen streams van 1 naar 4 veranderen ..
als ik het me goed herinner werkt dat alleen als je CI op multi/dynamic staat (default).
daarom zal het multichannel geluid van playboy niet werken denk ik voor clowntje :+
als die dat veranderd denk ik wel..

quote:
Djaro schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:32:
[...]

je moet niet die sys copyen maar het INF bestand naar c:\windows\inf .. (staat dus niet in de manual) .. sukkels..
als je dan update driver kiest bij de pmcia .. krijg je ook die je gecopyed hebt te zien ..
dan staat tie erbij in het lijstje.. (bij mij dan de 1 na onderste is die nieuwe inf)..
dan vraagt tie waar die die nieuwe SYS kan vinden en daar browse je even naar toe.. (dan copyed windows die voor je naar system32\drivers.. en dus NIET handmatig doen .. heeft geen nut.. )..

Thx! Ga het vanavond proberen. Kan bijna niet wachten :)

Off-topic: dat geneuzel over wel/geen geluid bij PlayboyTV is killing me :+ :o

Reg. datum: 20 september 2004

quote:
MisterGhost schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:38:
[...]

Ik had dit probleem ook gepost op het MP-forum en daar kreeg ik vandaag een reactie op:

Klinkt als de oplossing, maar ik ben nu op mijn werk en heb dus nog niet kunnen checken.
Ik ga er echter vanuit dat dit de oplossing is.
Zal het ook wel laten weten als het inderdaad werkt.
Nog nieuws van het codec-front?
Het niet verschijnen van de radiozenders bleek een foutje te zijn in de skin en door het vervangen van myradio.xml (volgens mij) is dat probleem opgelost.

Daarnaast is mijn probleem met vasthangende video's en geen audio op de Discovery kanalen nu ook opgelost door te kiezen voor de DSCaler Audio Filter :)

** EDIT **

Daar waren we dus al achter me zijn allen :)
quote:
Djaro schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Dat ga ik dan ook maar eens proberen want mijn laptop wil dus ook niet meewerken aan het updaten van mijn CAM van 3.12 naar 3.14 :)

Ondertussen moet ik toch zeggen dat het allemaal steeds beter gaat met MP :) Alleen raakt het meiske het geduld wat eerder kwijt dan ik... |:(
quote:
MisterGhost schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:

TNX! Gaat ik naar kijken :)

-Leon- wijzigde dit bericht 27-03-2008 15:14 (47%)

System Specs: Desktop HTPC

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: