Reg. datum: 03 maart 2008
Heb je XML contacts backup al geprobeerd? Slaat al je contacten op als XML bestandje, op je laptop, op je geheugenkaartje, waar je maar wilt!quote:DocM3 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:22:
Nou wil ik graag voor de zekerheid mijn contactpersonen die ik er momenteel op mijn sim heb staan kopieren naar mijn laptop, maja hoe werkt dat? Want het wil niet zo 123 met dat sync programmatje naar mijn weten
Is later gemakkelijk weer te importeren met hetzelfde progje, dat te vinden is hier:
http://www.freewarepocket...lcontactsbackup-v1-0.html
Misschien is de locatie van deze update een goede voor de TS, of lees ik er over heen?quote:brrrt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:39:
[...]
Email verzonden, bedankt voor de moeite!
[...]
Jammer genoeg klopt het wel wat ze zeggen. Je moet 'officieel' extra betalen voor het kijken/luisteren van streams. Ik dacht ergens € 0,25 te hebben gelezen. Ik hoop dat ze dit wel snel veranderen.
Gelukkig heeft Hi alleen wel vaker fouten in 't systeem. Ik heb een studenten sim-only van € 16,- per maand (300 minuten), en betaal zo'n € 13,-. Ik krijg voor dat geld maandelijks € 60,- beltegoed, in plaats van de € 37,- die je normaal voor 300 minuten betaald. En zo ken ik meer mensen die op deze manier "gedupeerd" zijn door maandelijks meer beltegoed te ontvangen.
Als je 't erop gokt heb je geluk, maar officieel hoor je € 0,25 per minuut te betalen.
[...]
Klopt. Ik heb 't gisteren ook geïnstalleerd, en de foto's worden inderdaad sneller genomen. Dus een goede download van de HTC e-club.
Ben je bij het installeren van die update trouwens nog instellingen/gegevens op je telefoon kwijt, of zet hij alles er netjes naast?
Nog een kleine opmerking over de (verder perfecte) TS: de link naar de ELF calculator Skin lijkt hier niet te werken.
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Reg. datum: 13 september 2007
In SKTools: via de categorie Bestanden --> Gegevens verplaatsen --> Map verplaatsen --> map verplaatsen met inhoud. Daar zie ik alle mappen met bij een aantal rode bolletjes (Documents and settings, my Documents, Windows etc.), wat er denk ik op wijst dat ik ze niet kan verplaatsen? Als ik het probeer lukt dit ook niet.quote:RIRE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:54:
[...]
@Monda.
Met SKTools kun je prima jouw Documenten folder naar je SD verplaatsen. Nog meer folders dan je hier aangeeft, ruimt lekker op
Kan je dat nog even verduidelijken?
Wat wil je met deze post eigenlijk bereiken?quote:
Ik moet zeggen dat ik spb menu niet eens ken en ook hun website zegt er niets over. Meer info zou welkom zijn.
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dat werkt dus alleen als je een officiele rom hebt. Bij mij WM6.1 rom is de Nederlandse taal er volledig uitgesloopt dus die tweaks werken dus niet.quote:brrrt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:58:
Een Nederlands woordenboek staat in de OP onder Tweaks and Tricks, de 2e tweak.
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Aangezien in binnenkort naar de US ga en geen torenhoge roaming-kosten wil vraag ik me af of er nog andere oplossingen zijn om ervoor te zorgen dat de telefoon ABSOLUUT geen spontane / eigen data-verbinding kan maken.
Reg. datum: 22 maart 2004
Had gehoopt dat, dat probleem toch wel tot het verleden zou behoren.
Meer mensen met stof in hun TC?
Reg. datum: 08 december 2007
Jups, het bovenste venstertje is linksonder iets losjes, daar is langzamerhand wat stof over gekomen. Als het scherm aanstaat heb je er geen last, maar het is zeeeer irritant. Zou het er graag tussenuit willen hebben, maar opsturen heb ik geen trek in.quote:Dennis_000 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:35:
Zag gisteren iets waar ik niet blij van werd, stof in het scherm van mijn TC![]()
Reg. datum: 22 maart 2004
Ja inderdaad bij mij ook linksonder.quote:tops schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:55:
[...]
Jups, het bovenste venstertje is linksonder iets losjes, daar is langzamerhand wat stof over gekomen. Als het scherm aanstaat heb je er geen last, maar het is zeeeer irritant. Zou het er graag tussenuit willen hebben, maar opsturen heb ik geen trek in.
Zolang het niet hinderlijk is inderdaad niet opsturen, vind het alleen zo jammer dat er nu alweer stof in mijn toestel zit na ongeveer 1maand gebruik.
Excuus.quote:Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:23:
[...]
In SKTools: via de categorie Bestanden --> Gegevens verplaatsen --> Map verplaatsen --> map verplaatsen met inhoud. Daar zie ik alle mappen met bij een aantal rode bolletjes (Documents and settings, my Documents, Windows etc.), wat er denk ik op wijst dat ik ze niet kan verplaatsen? Als ik het probeer lukt dit ook niet.
Kan je dat nog even verduidelijken?
Daarin kun je jouw gehele Documenten inhoud verplaatsen naar je SD-kaart. De map Documents zelf kun je niet verplaatsen omdat het een systeem map is. In idergevan staan je My Music/My Videos etc op je SD en daar gaat het om.
Met SKTools verplaats je al die IE-crap naar je SD.
RIRE wijzigde dit bericht 26-03-2008 10:44 (6%)
Imac 2.0 met 2 gig mem
Edit: Ok werkt terug.
Vreesde dat Microsoft uiteindelijk toch had toegeslagen
jos707 wijzigde dit bericht 26-03-2008 10:25 (37%)
Staat in de FAQ over de driver problemen. Ik zal 't ook nog in tweaks & tricks neerzettenquote:Groentenman schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:07:
Misschien nog een interessante melding voor in de startpost is dat je snelheidswinst boekt bij het uitzetten van het grote startmenu en het driehoekje waarmee je programma's kan sluiten. Dit heeft bij mij iig aanzienlijk geholpen.
In dat stukje staan nog meer oplossingen voor snelheidsvreters
Zal ik neerzettenquote:Dav0s schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:22:
Misschien is de locatie van deze update een goede voor de TS, of lees ik er over heen?
Ben je bij het installeren van die update trouwens nog instellingen/gegevens op je telefoon kwijt, of zet hij alles er netjes naast?
Net gechecked, doet het hier nog gewoonquote:Dav0s schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:22:
Nog een kleine opmerking over de (verder perfecte) TS: de link naar de ELF calculator Skin lijkt hier niet te werken.
Als iemand dan deze tweak heeft, moet 'ie me maar even erop attenderenquote:The Dolf schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:22:
Dat werkt dus alleen als je een officiele rom hebt. Bij mij WM6.1 rom is de Nederlandse taal er volledig uitgesloopt dus die tweaks werken dus niet.
Voor de mensen die stof hebben, gebruiken jullie een screenprotector en het bijgeleverde tasje? En hoe lang hebben jullie de TC? Ik heb er in ieder geval na 2 maanden nog geen last van...quote:Dennis_000 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:35:
Zag gisteren iets waar ik niet blij van werd, stof in het scherm van mijn TC![]()
Je hebt mail terug.quote:
Imac 2.0 met 2 gig mem
Reg. datum: 08 december 2007
Sinds december (vroeg derbijquote:brrrt schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:25:
Voor de mensen die stof hebben, gebruiken jullie een screenprotector en het bijgeleverde tasje? En hoe lang hebben jullie de TC? Ik heb er in ieder geval na 2 maanden nog geen last van...
Reg. datum: 25 maart 2008
Iemand??quote:SP1 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:36:
ik kan bluetooth niet inschakelen![]()
hij deed het perfect. BT gepaird met headsetje.
maar sinds een aantal dagen (niks geinstalleerd ofzo) kan ik bt niet meer aanzetten![]()
in comm manager als ik bt wil inschakelen dan denkt ie na en blijft die alsnog uit. bij instellingen -> verbindingen -> bluetooth. vink ik de vakjes aan en druk op OK. als ik dan weer kijk, staan de vakjes niet aangevinkt.
ik heb de topics al doorgespit, maar kan er helaas niets over vinden.
dus wie o wie kan me HELLUPUH ?!
Een tip voor de screen-protectors. Ik heb zelf bij Brand deze gekocht en het is perfect. Geen glans, en nog beter, geen vingers er meer op. Geweldig en cheap. Ze hebben ook een mooie case voor de Cruise, voor de stoffige onder ons.quote:tops schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:59:
[...]
Sinds december (vroeg derbij) Na ongeveer een maand, gebruik screenprotector veripart. Geen hoesje, maar het heeft daar niet mee te maken. Het ligt denk ik aan de ruimte tussen de behuizing en het lcd-schermpje waar wat ruimte tussen zit. Gelukkig niet veel last van.
RIRE wijzigde dit bericht 26-03-2008 11:56 (9%)
Imac 2.0 met 2 gig mem
Nu kan ik weer normaal verder met m'n werk
Reg. datum: 09 oktober 2007
Hallo,
Ben al even in het bezit van de TC en heb al aardig wat zaken veranderd en/of aangepast.
Wat ik niet kan vinden is het volgende, ik wil met emoze mijn mail puchen, nu heb ik zowel een g-mail, hotmail alsmede een 3 pop3 accounts en wil deze allemaal binnen halen.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me uitleggen hoe te werk te gaan.
Dank alvast
Marcel
ps. Mogelijk staat dit ergens in deel 1-2 en heb ik er overheen gelezen
Reg. datum: 13 september 2007
Thnx voor deze links! Is de Brando screen-protector beter dan die van Veripart? En hoe zijn de uitsneden bij de Brando? Bij Veripart alleen bij de luidspreker en zit wel over de front camera.quote:RIRE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:50:
[...]
Een tip voor de screen-protectors. Ik heb zelf bij Brand deze gekocht en het is perfect. Geen glans, en nog beter, geen vingers er meer op. Geweldig en cheap. Ze hebben ook een mooie case voor de Cruise, voor de stoffige onder ons.Ook een silicone versie. Plaatje laat een P3300 zien maar titel zegt P3650, Cruise dus.
Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...
Nog 1 vraagje, wat zijn de beste (meest logische) camera instellingen? Resolutie / Helderheid?
Monda wijzigde dit bericht 26-03-2008 13:29 (4%)
Reg. datum: 12 april 2005
Reg. datum: 16 augustus 2001
Filmpje op die site ziet er wel cool uit. Lijkt me erg interessant, mensen die ervaring hebben hiermee?quote:Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
En natuurlijk een foto hebben van hoe de uitsnede is?quote:Xanion schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:54:
[...]
Filmpje op die site ziet er wel cool uit. Lijkt me erg interessant, mensen die ervaring hebben hiermee?

Nu maar afvragen hoe hij bevalt. Op 't XDA forum heeft iemand 'm besteld, en ik verwacht binnenkort een review.
brrrt wijzigde dit bericht 26-03-2008 14:37 (27%)
Reg. datum: 06 maart 2008
Ik heb het HTC Action Screen geinstalleerd, soft resetje en krijg nu volgende boodschap bij het opstarten: "het HTCActionScreen kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of één van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen"
Ik heb de cab reeds 2x geinstalleerd. Suggesties?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.