-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicPSN id: SolidSteve
Die screenshots worden trouwens altijd gecomprimeerd om niet al te groot uit te vallen. Ik moet zoiezo nog screenshots tegenkomen die groter zijn dan 1200x800 ofzo.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Je had op de eerste xbox ook splitscreen met san andreas. Deze had dan wel geen multiplayer over live maar splitscreen was er wel. Eigelijk was het niet zozeer splitscreen, het was gewoon multiplayer op één volledig scherm. Hierdoor kon je ook maar beperkt van elkaar weglopen.quote:Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:
Splitscreen multiplayer lijkt me sterk. Burnout paradise (laatste game met een grote stad) had dat ook niet, bovendien is splitscreen zoiezo niet iets voor GTA lijkt me. Aangezien je dan een veel te klein scherm krijgt en je om de haverklap wordt aangereden ofzo.
Die screenshots worden trouwens altijd gecomprimeerd om niet al te groot uit te vallen. Ik moet zoiezo nog screenshots tegenkomen die groter zijn dan 1200x800 ofzo.
Ondanks deze beperking was het altijd wel grappig, één speler auto rijden de andere driveby knallen etc. Hoop dat iets dergelijks ook met GTA IV komt, maar dan ook over xboxlive.
Voor zover ik weet is GTA IV in 720p dus ik zie niet in waarom de screenshots groter zouden moeten zijn.quote:Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:
Splitscreen multiplayer lijkt me sterk. Burnout paradise (laatste game met een grote stad) had dat ook niet, bovendien is splitscreen zoiezo niet iets voor GTA lijkt me. Aangezien je dan een veel te klein scherm krijgt en je om de haverklap wordt aangereden ofzo.
PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het
Jup de eerste, echter niet voor de eerste keer gepost/gemeld.quote:
Blijf het trouwens toch jammer vinden dat er nooit ingame gameplay filmpjes worden getoont voor de release. Komt er eigenlijk een GTA IV demo? heb ik ook niets over gehoord.
Ow tuurlijk, my bad. Maar volgens mij hebben we zoiezo geen screens gezien inclusief GUI, dus ik denk dat je er zoiezo nog wel wat meer van kunt verwachten.quote:Paxlie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:37:
[...]
Voor zover ik weet is GTA IV in 720p dus ik zie niet in waarom de screenshots groter zouden moeten zijn.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Reg. datum: 04 oktober 2004
Het is nog nooit eerder gebeurt, denk niet dat er een demo komt.quote:ReVision schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:13:
[...]
Jup de eerste, echter niet voor de eerste keer gepost/gemeld.![]()
Blijf het trouwens toch jammer vinden dat er nooit ingame gameplay filmpjes worden getoont voor de release. Komt er eigenlijk een GTA IV demo? heb ik ook niets over gehoord.
Ligt het aan mij, of ben ik de enige die het super lelijk vind. Kijk die filmpjes en kijk het werkelijke beeldquote:
inanc wijzigde dit bericht 26-03-2008 14:38 (28%)
PSN: incyi Online: [LBG]
Lees mijn comment anders even op de vorige pagina?quote:[b][message=29817169,noline]inanc schreef op woensdag 26 maart 2008 @
Ligt het aan mij, of ben ik de enige die het super lelijk vind. Kijk die filmpjes en kijk het werkelijke beeld
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
http://kotaku.com/372415/gta-iv-street-map-leaked
De foto's zijn echter wat klein, tenminste, je kan de straatnamen niet lezen, hopelijk zijn er ergens nog grotere.
Sqall wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:40 (6%)
PSN id: SolidSteve
Gewoonlijk doen juridische afdelingen van publishers toch wel een dag of 2 over dit soort dingen oppikken
Rockstar weet de hype te behouden, en ze zijn goed in dit soort dingen! De map ziet er aardig uit een beetje "cheap" maar ach je kan niet altijd een VVV guide boekje krijgen!quote:curry684 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:52:
Rockstar zet weer een nieuw snelheidsrecord: ik had binnen 80 minuten na publicatie een officieel verzoek om de foto's offline te halen, zo nee legal action en weigeren openstaande ad campaigns te betalen
Gewoonlijk doen juridische afdelingen van publishers toch wel een dag of 2 over dit soort dingen oppikken
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Ik hoop dat er nog zo'n grappig boekje bij zit met al die maffe teksten en advertenties. Zal haast wel, ze moeten ook nog ergens de muziek en developer credits nog ergens kwijt. Bovendien heeft elk GTA deel wel zo'n boekje gehad...
PSN id: SolidSteve
Ze zijn echt en ik heb de 4 megapixel originals op 2272x1704 (die ik dus niet meer mag linkenquote:Sqall schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
De foto's zijn echter wat klein, tenminste, je kan de straatnamen niet lezen, hopelijk zijn er ergens nog grotere.
Statue of happinessquote:Lighteye schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:56:
Heb ze neergezet op t.net account, iets makkelijker en sneller te bekijken.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Kaasje123 wijzigde dit bericht 26-03-2008 19:03 (4%)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Reg. datum: 04 oktober 2004
Met wat voor camera is het gemaakt ?quote:curry684 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:10:
[...]
Ze zijn echt en ik heb de 4 megapixel originals op 2272x1704 (die ik dus niet meer mag linken), en ook daarop kun je geen straatnamen lezen door de relatief lage kwaliteit.
Damn het word steeds leuker, gaan er nou fans inbreken overal ofzo
PSN: incyi Online: [LBG]
De eerste, de details van de auto's zijn duidelijk verbetert! Vraag me af hoe het schade model is. Oh well nog maar een paar weekjes. En de helicopter, mmm kijk eens hoever je nog steeds redelijke texture kwaliteit hebt!quote:Kimo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:01:
Dit is zo`n vette screenshot love it!!
clickable
[afbeelding]
[afbeelding]
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Man, ik kijk nog meer uit naar GTA IV dan naar het moment dat ik m'n X360 ging kopen!
Nu nog maar afwachten tot de game uit gaat komen. Volgens mij gaat echt vrijwel iedereen in het bezit van een xbox360 of PS3, GTA IV gelijk halen/bestellen/Preorderen of anders misschien paar weekjes later.
Ik dank dat er gewoon bijna niemand is die op een bepaald moment na de launch de game niet heeft.
Of je moet echt totaal niet van GTA houden
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.