Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 december 2003

quote:
rosje29 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:54:
[...]

Je moet wel ff kijken of zo'n groot scherm in je kamer past (ongeveer 3X de diagonaal = afstand)
Tevens zie je bij een groter scherm sneller fouten ontstaan.
Ikzelf heb de 37z3030d, die is al vrij groot.
In het begin dacht ik een miskoop gedaan te hebben, maar eenmaal met de settings aan de gang gegaan is het een prima toestel z(via internet een 400,= goedkoper dan bij MM)
zal de settings later nog wel posten.

Edit))
Beeldinstellingen
Achterlicht 40
Contrast 60
helderheid 50
kleur 59
Tint 0
scherpte 0
Black strech uit
mpeg nr uit
DNR laag
Kleurtemp. natuurlijk

Active achterlicht aan
bioscoop mode aan
stabil. film vloeiend
active vision M100 aan
3d kleurbeheer uit
(dit is natuurlijk eigen inzicht, maar misschien voor jou een start)
Succes ermee

ps
Toshiba heeft een pixelgarantie (als enige in Nederland) wat wil zeggen 1 dode pixel= nieuwe LCD tv
tevens bij schermen groter dan 30" service aan huis en ruil LCD indien nodig
Ook blij met je TV, ik ook :)
Wel grappig dat we bijna de zelfde settings hebben me de beeld en kleur instellingen.
Ik heb ook de achterlicht control aan staan.
Dan is ie veel beter met donkere scenes en dergelijke.
Ook de 40 procent achterlicht instelling is idd goed want dan is ie niet overdreven licht.
Ik heb alleen de kleur op 40 en jij op 59.
Als ik dat doe word het véél te rood enzo.
Maar dat kan komen door dat ik een HD decoder van samsung (H360RS) gebruik die de kleuren andes doorgeeft via HDMI.
Voor de rest een topper van een TV :)

Tux!

Weet iemand een winkel in Gelderland of aanliggende regio's (ik woon in het duitse grensgebied) die een 40ZF355D heeft staan? (en bijvoorkeur ook nog een scherpe prijs heeft :P)

Le Mol wijzigde dit bericht 26-03-2008 01:42 (14%)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Reg. datum: 21 december 2007

Ik denk dat een 40ZF zeer zeldzaam te zien zal zijn, volgens toshiba wordt deze tv namelijk niet in nederland gevoerd....
Hier in Tilburg staat er er 1 :)
Te bestellen zijn ze via redcoon. enkele pagina's terug heb ik een uitgebreide review van de tv geschreven

Tux!

Hmm, dat is waar inderdaad even niet bij stil gestaan.

Maar is het bij een wat grotere duitse tv zaak wel een gangbaar model? want ik zit aan vlak de duitse grens, dus even een stukje Duitsland inrijden is geen probleem voor mij

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Als ik op internet kijk lijkt hij in duitsland wel beter leverbaar, overigens heb ik hem zelf blind gekocht...alleen de Xf en de Z4040 gezien. de xf is qua uiterlijk het zelfde en het beeld is ook al behoorlijk goed , als je dan ook nog bedenkt wat de voordelen van de Zf tov de Xf zijn dan is de keuze al heel makkelijk :)

Reg. datum: 01 april 2008

Ik heb de mijne vorige week vrijdag binnengekregen. Erg mooie TV. Ook ik had alleen de Z3030D en de XF355 gezien en de 40ZF355D bij redcoon gekocht.

Echter, ik heb dode pixels :'(. Zaterdag gelijk opgebeld en ze komen hem weer ophalen. Daarna ben ik hem tot 10 werkdagen kwijt, helaas.

Omdat ik op de site niks kon vinden over dode pixels policy (zowel bij redcoon als bij toshiba), heb ik het gevraagd en het bleek dat ik hem kon omruilen. Dus voorlopig geef ik redcoon en toshiba het voordeel van de twijfel.

Arrogant? Me? Nah!

Ik heb de x3031d 42" op 3,5 mtr en dat kijkt heeeeeeerlijk. Ik ga van de week mijn beamer ophangen om nog groter te kunnen kijken. Dat is alleen voor films leuk en ff wennen, maar wel heel fijn kijken. Net als in de bios moet je er wel op instellen en er echt voor gaan zitten. Maar die Tosh kijkt echt prima op die afstand,

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Toshiba heeft dodpixel garantie voor zover ik op de duitse heb kunnen ontcijferen

Live sound engineer

Vanaf nu ook officieel leverbaar in NL (de Z(F) series) Zie frontpage!

Stinger666 wijzigde dit bericht 03-04-2008 02:33 (12%)

Centurion 5, OCZ Modsteam 520W, M2N-32-SLI Deluxe, AMD Athlon 64 6000+ X2, Zalman 9500AM2, 4x 1GB DDR2 800 Geil Ultra, Asus 8800GTS 640MB, WD 250 GB 16MB, WD 200GB 8MB, Club 3D Theatron Agrippa 7.1, Klipsch Promedia 5.1, Dell 30" 3007WFP-HC

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
barta schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:37:
Ik heb de mijne vorige week vrijdag binnengekregen. Erg mooie TV. Ook ik had alleen de Z3030D en de XF355 gezien en de 40ZF355D bij redcoon gekocht.

Echter, ik heb dode pixels :'(. Zaterdag gelijk opgebeld en ze komen hem weer ophalen. Daarna ben ik hem tot 10 werkdagen kwijt, helaas.

Omdat ik op de site niks kon vinden over dode pixels policy (zowel bij redcoon als bij toshiba), heb ik het gevraagd en het bleek dat ik hem kon omruilen. Dus voorlopig geef ik redcoon en toshiba het voordeel van de twijfel.
Ze hebben zeker een dode pixelgarantie, zelfs vanaf 1 stuk. Is de enige leverancier die dit doet.
Je kunt contact opnemen via dit

Gegevens Nederlandse importeur:
Ze geven alleen ondersteuning indien het door hen ook geleverd is aan jou leverancier.
Je kunt ze bellen met wie ze zaken doen.

Company Exalto SA/NV
Country Belgium
Company Type Distributor
Address avenue Landaslaan 23

1480, Saintes, Belgium
Phone +32 2 355 00 55
Fax +32 2 355 00 50
General Enquiries info@exalto.be
Sales sales@exalto.be
Service sav@exalto.be
Technical support stephan@exalto.be
Company Web Site www.exalto.be
National Entry Page www.toshiba.be
Special Information Consumer Electronics (LCD TV, DVD, HD-DVD).

Ping! Pong?

Iemand ervaring met de 32XV505D ?

Deze komt binnenkort op de 1dayfly voorbij en lees hier en daar wel wat berichten.
Hij kan blijkbaar vanaf de pc bij lange na geen 1920x1080 aan ivm wxga?

Kan echt helemaal nergens reviews vinden en wil graag weten wat voor tv het is.

Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. !

Me OS X

Ik vind het nog steeds jammer dat de Toshiba's zo weinig aandacht krijgen hier. Ik moet namelijk zeggen dat ik wel interesse heb gekregen in de 42Z3030 door de Faroudja chip die erin zit, en een goed werkende 100Hz modus.

Ik heb nu namelijk de 37C3502 besteld van iBood (gisteren) en als die goed bevalt ga ik de Toshiba zeker overwegen. Ik vraag me echter af of ze binnenkort niet, net als alle andere merken, met nieuwe modellen komen. Iemand ergens iets vernomen?

* Iemand nog suggesties?

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
--MeAngry-- schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:42:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Toshiba's zo weinig aandacht krijgen hier. Ik moet namelijk zeggen dat ik wel interesse heb gekregen in de 42Z3030 door de Faroudja chip die erin zit, en een goed werkende 100Hz modus.

Ik heb nu namelijk de 37C3502 besteld van iBood (gisteren) en als die goed bevalt ga ik de Toshiba zeker overwegen. Ik vraag me echter af of ze binnenkort niet, net als alle andere merken, met nieuwe modellen komen. Iemand ergens iets vernomen?
zijn de CVs niet de nieuwe modellen van 2008?

Me OS X

Ja, de CV en XV vallen daaronder, maar dat zijn beiden mindere modellen dat de Z en ZF-serie. Blijkbaar wordt de ZF-serie als het nieuwste gezien, maar die biedt geen voordelen over de Z-serie.
Volgens mij mag ik trouwens blij zijn een C3502 te hebben besteld, de CV serie komt namelijk ook als 'minder' over. (Geen Onkyo speakers, geen 100Hz, Pixel Processing III ipv IV, etc...)

--MeAngry-- wijzigde dit bericht 15-04-2008 16:37 (32%)

* Iemand nog suggesties?

Reg. datum: 28 november 2007

Op 1DayFly komt binnenkort een Toshiba 32 Full HD TV te koop.

1DatFly:
http://www.1dayfly.nl/binnenkort/Toshiba32fullhd.jpg
1920x1080p
3 x HDMI 1.3
Contrast 30.000:1
81 cm scherm
16:9 verhouding
2 jr garantie aan huis
2 jr 100% pixelgarantie
Normaal ¤999,-,
Bij 1DayFly ¤???,??

Iemand die weet welk model dit precies is? Iemand noemde 32XV505D maar dat weet ik dus niet..
Ik wil deze misschien gaan kopen, maar dan moet ik uiteraard wel weten hoe goed deze is :)

Reg. datum: 08 september 2007

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:23:
Op 1DayFly komt binnenkort een Toshiba 32 Full HD TV te koop.

Iemand die weet welk model dit precies is? Iemand noemde 32XV505D maar dat weet ik dus niet..
Ik wil deze misschien gaan kopen, maar dan moet ik uiteraard wel weten hoe goed deze is :)
Het is volgens mij inderdaad de Toshiba 32xv505D. Ik heb zelf wellicht interesse in de 42xv505d, maar er zijn voor zover ik weet nog geen reviews over deze tv's verschenen. Hij is ook pas net uit.

Dus als iemand een review over de xv serie heeft gezien, ik hoor het graag.

PS: de 32xv505d haal je bij komplett voor 829,-

kutjebef
Reg. datum: 07 augustus 2002

de prijs van de Toshiba 32XV505D bij komplett is inmiddels omhoog gegaan naar 949,- stukje hoger dus. Denk dat het een foutje van komplett was, heb zelf ook wel intresse in deze tv is kijken wat de prijs word op 1df :D

Ka-tjing

Heb jij al wat gelezen over deze nieuwe xv serie? Komplett verwacht de 42" trouwens op 8 mei.

Voor de mensen die interesse hadden in de 32XV505D bij 1dayfly:

"De aanbieding van de 32" Toshiba bleek toch niet te zijn wat we voor ogen hadden vandaar dat we hem hebben geschrapt." - 1dayfly admin

GTR2002=PeakPerf.

quote:
Norbertus schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:20:
Heb jij al wat gelezen over deze nieuwe xv serie? Komplett verwacht de 42" trouwens op 8 mei.
Op de toshiba site zelf zag ik die ook staan. Ik wilde eigenlijk een 42X3030D kopen, maar dit is zkr de opvolger. Ben benieuwd zit er wel mooi uit iig.
Reg. datum: 07 november 2006

Ik heb een vraag voor de mensen die de 42z3030d thuis hebben staan:

Mijn oog viel oorspronkelijk op een philips tv (42pfl5603d). Na een review van een tweaker kwam er een nadeel uit (voor mij dan). Zodra je de tv aansluit via dvi->hdmi met een resolutie van 1920x1080 (1080p) gingen er rare dingen gebeuren zodra je met "window vensters" ging schuiven (leek net of de vensters een lagere res. aannamen) . Oorzaak de beeldprocessoren trekken het niet, philips zegt dat het bedoelt is voor een tv geen monitor.

Hoe zit dat met de 42Z3030D?? Alvast bedankt!!!

from Planet Verbs

Ik ben me aan het verdiepen in Toshiba, nadat Philips en Sony afvielen.. Zoals deboer.bas boven mij aangeeft is Philips nogal }:O met pc input.

Ik heb een Toshiba lcd gezien met tegelijkertijd TV en PC, ("Media Window functie" ofzo) en dat maakt erg mij enthousiast!

Vandaag geinformeerd bij mediamarkt Amsterdam en de 40Zf355 wordt over twee weken verwacht, prijs indicatie 2010 euro. Dus, ja hij is nu officieel ook in Nederland te koop.

Ik zelf vond het allemaal wat verwarrend dus heb ik deze post met vragen nu aangepast met antwoorden..

Off topic, dat toshiba.nl naar de uk site verwijst voor lcd's vind ik wel suf.
Deze site is dan wel weer heel netjes gemaakt Maar toch,
dat er hier flink off-topic wordt gepost over (de service van) een model uit de X serie geeft aan dat er eigenlijk meer info nodig is. (Waar is het Toshiba lcd's alle modellen - topic?)

madwurmz wijzigde dit bericht 20-04-2008 18:42 (88%)

Reg. datum: 07 november 2006

Misschien kunnen de mensen hier hun praktijk ervaring delen:

Hoe zit het met 100hz of 50hz...ik sluit mij LCD aan op mijn mediaPC. De LCD dient dus als grote monitor. Zou je nou echt verschil gaan zien, kan je dan ook echt 1080p100 draaien? of gewoon 1080p24?

Lijkt me (zie hier boven, philips probleem) dat de 100hz snellere beeldprocessoren heeft, waardoor de kwaliteit van je windows omgeving omhoog gaat?

Alvast bedankt!!

from Planet Verbs

@deboer.bas
je videokaart moet het wel ondersteunen en als dat zo is dan maakt 100hz het beeld 'rustiger' eventueel vloeiender.
Puur op ervaring in de winkel zag ik dat motion-trail (ghosting) werd verholpen op 100hz, vooral bij bewegende strakke beelden zoals flash animaties en aftiteling.

iig ga ik er vanuit dat mijn macbook pro gewoon goed gaat werken op de Toshiba.
Ookal is het macbook scherm 50hz tot 60hz, intern zal het waarschijnlijk wel doorgegeven kunnen worden. Als filmpjes erniet uitzien heb ik nog een media player en binnekort een ps3.

Heb me er maanden in verdiept :O maar de preciese specs per merk lijken wel met eigen smaak en de hoeveelheid oog voor detail te maken te hebben, ik hou ik het bij de Toshiba 40ZF355. :)

Toshiba REGZA 40 ZF355 bij redcoon de prijs ongeveer hetzelfde als MM, edit: maar wel inclusief meubeltje

Me OS X

100Hz direct uit een PC gaat sowieso niet werken.

Alle LCD's (en plasma's, for that matter) doen intern een omrekening van 50 naar 100 of van 60 naar 120Hz. Je kunt geen 100 of 120Hz signaal direct naar het scherm sturen.

* Iemand nog suggesties?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: