50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicMaargoed, het valt me trouwens wel tegen dat Lotro slecht is met MPGU (Multi Graphic Processing Unit). Meestal 60-70fps op Ultra high dx10. Maar ook enorm veel framedrops naar 15(!!!)fps.
Hopelijk komt er binnenkort meer ondersteuning voor, want dit is wel jammer. (ik speel nu met een 9800GX2)
Toch is het hebben van een hoge rank skin best nuttig, het schrikt veel noob freeps af zodat die liever een makkelijkere target kiezen (dat die anderen niet gaan staan kijken en afwachten snappen ze blijkbaar niet
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Idem hier. Ook al omdat die huntards ziek veel dmg doen, trekken ze de moeizaam opgebouwde aggro zomaar van guards af. Ben je meer achter wegschietende mobs aan het lopen dan gezond is. Heel irritant. Of spelers die voor de guards de aanval openen. Ach, ik laat ze dat enkele keren doen, maar dan vertik ik het om aggro skills te gebruiken in het gevecht. Dat de mob de speler dan maar lekker vertimmert tot een potje aardappelpuree.quote:MOAW schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:52:
En niet te vergeten mensen die hun aggro stance aanzetten.. sigh.. als tank heb ik soms echt haatneigingen door dat soort mensen. Als ik raidleader zou zijn krijgen ze meteen een kick.
Maargoed, er zijn wel goede hunters, alleen zijn er erg weinig van.
Hurtebise wijzigde dit bericht 25-03-2008 17:16 (21%)
Ik denk dat iedereen die Lotro speeld het wel eens is dat de graphics gewoon heel erg goed zijn. Zeker als je het op een DX10 pctje kan spelen. Op low zit het er inderdaad kut uit, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Chainebuster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:33:
[...]
Ja het spel zelf ziet er netjes uit. Maar ik bedoel de skills de ingame skills vind ik gewoon niet zo spectaculair, en ik hou er nou eenmaal van als er een hele show om heen zit, met gelikte graffics.
BRG bijna 49, na 2 maanden niet te hebben gespeeld dankzij CM. Daarna hopelijk met me guild wat rift runnetjes doen, ben wel benieuwd.
Het is een kwestie van oefenen denk ik. Als ik naar onze DKP site kijk heb ik nu 15x boss 1 gekilled, 16x boss 2 en 3. Vervolgens 11x boss 4 en 8x boss 5. Slechts 5x thrang en 5x de shadow eater en sinds gisteravond 1x de balrog.quote:RonnieB82 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:22: heel verhaal over 1e rift poging
Best wel ziek eigenlijk als je bedenkt dat in die 15x Barz ik geen een keer het schild gescoord heb
Balrog ging gisteren van een leijen dakje... we hadden eerst even bij Glorfindel in Rivendell iets met die balrog chain gedaan waardoor iedereen voor 3 uur maarliefst +3 hope kreeg
Toen op pad en het is gelukt met maar 1 iemand halverwege defeated bij the Everseer.
Als tank heb ik geen idee wat de rest van de ploeg doet aangezien ik alleen maar bezig ben aggro op te bouwen bij de balrog zodat ie met zn fikken van de elf chick af blijft. Op 12k wil ie wel es gek gaan doen en oei de conjunction kon niet getriggerd worden door de burglar omdat de balrog in een soort van anti-exploit mode ging. Toen heb ik mijn endurance of stone aangezet (+75% mitigation op zon beetje alles voor 10s) en mn engage skill op hem gezet zodat ie alleen nog aandacht had voor mij en de elf chick niet kon instant-killen. Iedereen DPS doen (hunter blij dat ie 2500 damage deed met zn heartseeker) en hij ging neer als een dolle. De titel is niet zo boeiend meer dus die ga ik denk ik niet dragen maar geeft wel een goed gevoel als ie neer is... volgens de developers toch de moeilijkste baas van het spel al zullen er mensen zijn die thorog lastiger vinden.
Nu is het plan om een elite run te doen met de kin om in 1x door de hele rift instance te gaan... hopelijk mag ik ook mee
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/
Reg. datum: 20 augustus 2007
Reg. datum: 06 oktober 2005
Zag pas inderdaad een nieuwe nederlandse creep, dus gisteren maar even gevraagd of z'n main een mincer is en ja hoorquote:JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
[...]
Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van Teamspeak
Jio zul je de komende tijd niet veel zien omdat ie zich een poosje op andere dingen gaat focussen en darkz heeft net rank 8 gehaald (hoogste minstrel op snowbourne) en die was gister mee als creep!
De lag was gisteren niet te geloven, je loopt naar iemand toe en je staan in 1 keer midden in een freep raid.
Shuttle st20g5
Oh man.. gister na de balrog nog even met wat kin-creeps de moors in gegaan en nog even een uurtje veel lol gehad. Ik kwam in een raid terecht die goed samenwerkte met een andere raid en we waren TA aan het verdedigen. Allemaal op de trap tot de freeps binnen kwamen. Troll achter het muurtje verstoppen en wachten tot ze de npc's pullen. Op dat moment CHAAARGEquote:Tank-a-Holic schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:12:
Nou Nou, je kan wel zien dat het vakantietijd is in vele delen van EU. Aanzienlijk meer freeps in de moors dan normaal. Gisteren een paar dingen geprobeerd als creep, maar na 1,5 uur ben ik gestopt. Ben bang dat het deze week iets minder zal zijn als creep, maar na de vakantieperiode gaan wij creeps weer heersen
De freeps gingen wave na wave op de vlucht en de freep die geroot werd door de spin of gestunned werd door een van onze wargs was heel snel het haasje. Per wave ongeveer 90 a 100 infamy. In een goed uur nog even 700 infamy in de pocket en langzaam op weg naar rank 4.
Op een gegeven moment hoorden we van een scout dat een freep raid Lug aan het clearen was. Wij met de 2 raids eropaf en al in de eerste kamer kwamen we ze tegen... ze renden naar boven en sprongen de ramen uit. Hup erachteraan en nog 3 freeps buiten om zeep geholpen. Wij weer terug naar TA omdat daar nu 1,5 freep raid bezig was. Op de trap kwamen we ze tegen en toen gebeurde het.... de server kon het waarschijlijk allemaal niet meer aan want alles stond stil (voor iedereen) af en toe kwam ie 2 seconden los maar dan hing ie weer. Ben als een gek op mn skills gaan klikken en toen het na 5 minuten weer los kwam kreeg ik een rits aan infamy en DP. Overal dooie freeps want vluchten met zoveel lag is lastig.
Al met al een hele geslaagde avond
Freep play begint me een beetje te vervelen, dus het zou best kunnen zijn dat ik de komende tijd vaak op mijn creep (Bumskum, reaver) te vinden ben. Is er een NL creep tribe op Laurelin waar ik bij aan zou kunnen sluiten? Ik ben nu nog rank 1, maar hoop in elk geval snel wat te stijgen.
Warhammer Online (Burlok): lvl 3x Disciple of Khaine (active) | AoC (Aquilonia): lvl 80 Cimmerian Ranger (temporarily retired)
met 6 GM's en 2 master tiers begint het er wel op te lijken.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Reg. datum: 08 november 2005
Hmmm lag een beetje anders... Vreselijke lag inderdaad om de 10 sec 2 sec vrij.. Echter de NPC en de Tyrant deden gewoon dmg en respawnden op normale manier anders hadden wij zeker verdedigd hadden 2 raids (een met veel bekende spelers) om te defenden maarja was snel over met de lag iedereen ineens dood (voornamenlijk door NPC's) Jammer want het was wederom weer een leuke avond. Misschien vanmiddag no ff mijn creep loggen zie ik je daar wel weer Johnyquote:JohnnyV76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:10:
[...]
Oh man.. gister na de balrog nog even met wat kin-creeps de moors in gegaan en nog even een uurtje veel lol gehad. Ik kwam in een raid terecht die goed samenwerkte met een andere raid en we waren TA aan het verdedigen. Allemaal op de trap tot de freeps binnen kwamen. Troll achter het muurtje verstoppen en wachten tot ze de npc's pullen. Op dat moment CHAAARGE
De freeps gingen wave na wave op de vlucht en de freep die geroot werd door de spin of gestunned werd door een van onze wargs was heel snel het haasje. Per wave ongeveer 90 a 100 infamy. In een goed uur nog even 700 infamy in de pocket en langzaam op weg naar rank 4.
Op een gegeven moment hoorden we van een scout dat een freep raid Lug aan het clearen was. Wij met de 2 raids eropaf en al in de eerste kamer kwamen we ze tegen... ze renden naar boven en sprongen de ramen uit. Hup erachteraan en nog 3 freeps buiten om zeep geholpen. Wij weer terug naar TA omdat daar nu 1,5 freep raid bezig was. Op de trap kwamen we ze tegen en toen gebeurde het.... de server kon het waarschijlijk allemaal niet meer aan want alles stond stil (voor iedereen) af en toe kwam ie 2 seconden los maar dan hing ie weer. Ben als een gek op mn skills gaan klikken en toen het na 5 minuten weer los kwam kreeg ik een rits aan infamy en DP. Overal dooie freeps want vluchten met zoveel lag is lastig.
Al met al een hele geslaagde avond
Na een half uurtje toch maar weer met andere dingen bezig gegaan, en daarna weer een rift run gedaan.
Ditmaal met wat meer ervaren spelers (behalve ik dus nog
De weg naar Barz ging zonder een death, dus so far so good.
De 1e poging bij Barz ging erg goed, tot de 3e wave met adds. De ministrels krijgen ineens dikke klappen, waardoor ze niet lekker meer kunnen healen. Er kon nog wel het 1 en ander gerest worden, maar helaas niet snel genoeg om de rest in leven te houden om de overgebleven adds te killen.
En Barz had nog maar 40k op de teller
De 2e poging liep al een stuk lekkerder, tot het einde van de 2e wave. Daar hadden we al een death, en een losrennende slavemaster. Hadden we dat eindelijk onder controle, klapt mijn internet eruit. (lekker, de eerste keer in 2 jaar dat ik DSL problemen heb, krijg ik ze tijden een Rift run).
Na mn router gerest te hebben, ik weer snel inloggen, en ik kom middenin de 3e wave terecht.
Erg veel chaos, en ministrels die klappen krijgen. (niet gek als er ineens een guard wegvalt)
Opeens krijgt de tank die Barz bezig houd dikke klappen, en kan niet gehealt worden.
Tank dood, en Barz los, dat is niet leuk als je al druk bezig bent met de 3e wave.
Had wel snel de aggro van de ministrel af, maar met nog 4 andere adds die rondrennen, is het lastig om de ministrels vrij te houden, en niet snel erna lagen we met zn allen weer plat.
Blijf het nog wel lastig vinden om de ministrels vrij te houden van mobs, vooral met die grote waves zoals bij barz, is het slecht te zien door wie de ministrels aangevallen worden. (en met mijn gear/virtues nog lang niet op pijl heb ik ook vaak meer dan 2 hits nodig om aggro te pakken)
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Is er trouwens nog iets van een tweakers guild ofzo?
De meesten van ons zijn te vinden op Laurelin, alhoewel er ook een aantal op Snowbourn en Eldar zitten.quote:UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:24:
Ik heb besloten dat ik dit ook maar eens ga proberen. Nu is mijn vraag is er een server waar alle tweakers zitten?
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
hmmm... volgens mij begonnen de freeps al te rennen voordat het begon te laggenquote:Bobbie1980 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Hmmm lag een beetje anders... Vreselijke lag inderdaad om de 10 sec 2 sec vrij.. Echter de NPC en de Tyrant deden gewoon dmg en respawnden op normale manier anders hadden wij zeker verdedigd hadden 2 raids (een met veel bekende spelers) om te defenden maarja was snel over met de lag iedereen ineens dood (voornamenlijk door NPC's) Jammer want het was wederom weer een leuke avond. Misschien vanmiddag no ff mijn creep loggen zie ik je daar wel weer JohnyAl met al nog maar 45K te gaan voor R7
Ik ben er dus niet zo zeker van dat jullie (kennelijk was je bij de freeps) de boel konden houden zeker aangezien de tyrant + adds ook aan onze kant stonden en we 1 of 2 trollen mee hadden.
Ik heb jammer genoeg niet zoveel tijd om als creep te spelen dus ik zal niet zo snel een hogere rank krijgen. Feit is wel dat het meer voldoening geeft om een freep te killen als creep dan andersom!
Maargoed, een lekker rustig raidje dacht ik. Dacht ik ja. Zodra ik maar online kwam was het (binnen 2 seconden): Raid invite -> Raid Assistant -> Raid Assist Target. Bah, nu moet ik op gaan letten. Nou ja, even opwarmen bij Coldbear. Met 24 man een walk in the park. Hij is door 4 man te downen
Vervolgens de verplichte orcs, drummers en gorthorog en door naar de Servants Four. Dit ging een beetje fout, binnen 1 minuut iedereen dood
Door naar de Giant. Na een mislukte poging hier gaf ik wat vriendelijk advies aan de raidleader over een tactiek, wat direct door hem werd overgenomen. Baas van raidgroep zijn heeft wel voordelen
Vanavond weer terug
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Oke dankje.quote:MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:49:
[...]
De meesten van ons zijn te vinden op Laurelin, alhoewel er ook een aantal op Snowbourn en Eldar zitten.
Over een uurtje of 2 heb ik de client binnen gehaald.
Ik vraag me alleen nog even af. Ik zit sterk te twijfelen tussen lore master en hunter. Normaal speel ik eigenlijk een pure dps mage maar ik heb het internet al een beetje afgestruint en dat lijkt mij niet echt mogelijk in lotro. Ik ben niet echt een buffer/healer is het dan verstandig om loremaster te gaan?
Voor pure dps, zou je toch echt hunter moeten gaan. LM heeft zeker eindgame toch wel wat andere prioriteiten in groups naast dps.quote:UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:50:
[...]
Oke dankje.
Over een uurtje of 2 heb ik de client binnen gehaald.
Ik vraag me alleen nog even af. Ik zit sterk te twijfelen tussen lore master en hunter. Normaal speel ik eigenlijk een pure dps mage maar ik heb het internet al een beetje afgestruint en dat lijkt mij niet echt mogelijk in lotro. Ik ben niet echt een buffer/healer is het dan verstandig om loremaster te gaan?
Oke dan rest mij nog 1 vraag. (dit was ik vergeten in mijn vorige post)quote:Rappel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Voor pure dps, zou je toch echt hunter moeten gaan. LM heeft zeker eindgame toch wel wat andere prioriteiten in groups naast dps.
Waar is meer behoefte aan binnen raids en dergelijke. LM of Hunter.
Ik speel zelf ook nog een hunter en vind persoonlijk dat die stukken makkelijker speelt, bij een LM moet je namelijk op meer dingen letten.
euh...ja
Hunters zijn er in overvloed en naar mijn mening teveel, LM zal denk ik altijd meer behoefte aan zijn. Hunter is makkelijk te spelen (jaja Muer, om GOED te spelen is het niet makkelijkquote:UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:58:
[...]
Oke dan rest mij nog 1 vraag. (dit was ik vergeten in mijn vorige post)
Waar is meer behoefte aan binnen raids en dergelijke. LM of Hunter.
Het zal dus een elven lore master worden.
Nog 55 minutes remaining voor de client ik download hem nu al voor de 4e keer
Ik heb zelf een lvl6 LM even snel in elkaar geflanst en ik moet zeggen dat het erg leuk speelt. Je hebt een sterke pet en op hoge levels kun je mobs rooten en stunnen terwijl je pet er op inhakt en je zelf magic op het target doet. Als je relatief makkelijk er doorheen wilt neem je hunter als je crowd control leuk vind en wat moeilijker spelen zou ik voor de LM gaan.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.