Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 november 2006

Ik mag begin mei een nieuwe telefoon uitkiezen, en ben nu al een beetje aan het rondkijken zodat ik niet zoals bij m'n huidige telefoon een impuls-aankoop doe. (Heb nu nog de e900). Ik ben zeer geïnteresseerd in de n82. De N95 vind ik ook een mooie telefoon, en daarom vraag ik me hetzelfde af als Vlooi.

edit: vreselijke typfout!

pim89 wijzigde dit bericht 26-03-2008 11:17 (4%)

Heet niet écht sjaak
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
KarlMarX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:23:
Eén irritant ding aan de N82 vind ik het extra knopje tussen de rechter "softkey" en de "C" key. Door dit irritante knopje kan je haast de rechter soft key en de c key niet meer gebruiken zonder ook dit uitstekende knopje in te drukken. |:(

Ligt dit nou gewoon aan mij of vind iedereen dit irritant? Ik neem aan dat dat knopje wel functieloos te maken is, zodat je tenminste niet iedere keer als je de rechter softkey gebruik ook gelijk de gallerij oproept....

[...]
Ik merk dat ik mijn duim gewoon half op de softkey en half op het zilver onder het scherm heb als ik druk. En dat werkt prima. Heel af en toe maar raak ik die toets wel aan, maar dan is het een kwestie van nog een keer drukken en je bent weer terug waar je was.
quote:
pim89 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:18:
Ik mag begin mij een nieuwe [...]
:X

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 25-03-2008 15:35 (8%)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

Reg. datum: 23 augustus 2002

Ben er al uit >:)

Albert020 wijzigde dit bericht 25-03-2008 16:26 (89%)

[GoT]BastiaanN

quote:
KarlMarX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:12:
[...]
Ik heb nog wel wat vragen over de N82:
Kan je ook synchroniseren met de Vista agenda? Ik heb geen zin om voor een hoop geld Outlook aan te schaffen, maar wil wel afspraken en taken gewoon op mijn pc invoeren. Voor andere gratis software hiervoor hou ik me ook aanbevolen.
Ja hoor. Dit kun je gewoon in de synchronisatie instellingen van pc suite instellen. Ik doe het zelf ook via het vista agenda :)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

quote:
Wat heb je gedaan? Misschien doen andere mensen het wel precies zoals jij... misschien kan je vertellen hoe je het probleem hebt opgelost.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

quote:
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:23:
[...]

Wat heb je gedaan? Misschien doen andere mensen het wel precies zoals jij... misschien kan je vertellen hoe je het probleem hebt opgelost.
Heb het oude WLM bestand verwijderd van het kaartgeheugen, daarna opnieuw gedownload
en nu werkt het :P

Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.
Onderwerp
---------------------------------------------------------------
3G gebruik
Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Mohammed) - 25/03/2008 20:39
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Het instellen van het 3G netwerk is al doorgevoerd in het systeem. Als uw toestel dit niet pakt dan kunt u de handleiding van het toestel raadplegen om het toestel ook te laten zoeken naar het 3G netwerk.
Toestel staat op dualmode iemand enig idee of heeft telfort gewoon 0 dekking?

Reg. datum: 19 maart 2008

quote:
Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Telfort maakt gebruik van KPN dus volgens mij zou het bereik goed moeten zijn. Anders even op de website van Telfort controleren voor het bereik en misschien even navragen of je ook een speciale simkaart nodig hebt was bij KPN wel het geval daar had je een U-sim nodig voor UMTS.

Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, EEEPC 901, Blackberry 8310

Reg. datum: 04 november 2004

De dekking van Telfort moet haast wel goed wezen omdat dit een dochteronderneming is van KPN.
ideeën genoeg
Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Bel eens naar de klantenservice. Je krijgt van Telfort geen toegang tot umts tenzij je daarom vraagt. Ik vroeg dat me ook af maar een paar dagen na gebelt te hebben had ik gewoon umts/3g. Eerst zullen ze doorvragen of je telefoon wel goedstaat maar de aanhouder wint :P

waarom makkelijk als het ook moeilijk kan....

Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Twanzel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:14:
[...]

Bel eens naar de klantenservice. Je krijgt van Telfort geen toegang tot umts tenzij je daarom vraagt. Ik vroeg dat me ook af maar een paar dagen na gebelt te hebben had ik gewoon umts/3g. Eerst zullen ze doorvragen of je telefoon wel goedstaat maar de aanhouder wint :P
Dat heb ik gedaan en dat checkte ik dus door een mail te sturen. Ze hebben dat dus aan staan. Als ik netwerken zoek zie ik ook dat ze 3G zijn. Instellingen staan goed lijkt mij. Enige is dat ik een simkaart heb van een paar jaar oud kan het daaraan liggen? Overigens als ik 3g forceer door dualmode uit te zetten en umts aan kan ik niet bellen en niet surfen of andere datatoepassing gebruiken de n82 zegt dan dat de packetggvns verbinding niet beschikbaar is. Er staat dan wel 3g bovenin zonder signaal.

Orcie wijzigde dit bericht 25-03-2008 21:55 (16%)

quote:
Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:44:
[...]

Dat heb ik gedaan en dat checkte ik dus door een mail te sturen. Ze hebben dat dus aan staan. Als ik netwerken zoek zie ik ook dat ze 3G zijn. Instellingen staan goed lijkt mij. Enige is dat ik een simkaart heb van een paar jaar oud kan het daaraan liggen? Overigens als ik 3g forceer door dualmode uit te zetten en umts aan kan ik niet bellen en niet surfen of andere datatoepassing gebruiken de n82 zegt dan dat de packetggvns verbinding niet beschikbaar is. Er staat dan wel 3g bovenin zonder signaal.
Ja zoals Noknok al zei heb je een USIM nodig. Wanneer je de sim eruit haalt dan zie je bij een KPN simkaart ook echt USIM staat bij het simnummer. Ik weet niet of dit bij Telfort ook zo is. Misschien eens vragen zonder te vertellen wat je precies wilt of je ook beschikt over een USIM. Mogelijk dat ze je eerlijk antwoord geven.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

quote:
Best wel duur... :X 3,50 euro per maand om iets minder bekende radiozenders te kunnen luisteren.
quote:
Kijk dat is het betere werk! _/-\o_ Gratis en werkt veel sneller en beter dan tunin.fm.

nlboy wijzigde dit bericht 25-03-2008 23:17 (37%)

quote:
nlboy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:11:
[...]
Best wel duur... :X 3,50 euro per maand om iets minder bekende radiozenders te kunnen luisteren.

[...]
Kijk dat is het betere werk! _/-\o_ Gratis en werkt veel sneller en beter dan tunin.fm.
tunin.fm ¤ 3.50 p/m ?

Hoe zie je dat en waar zie je dat eigelijk ?

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

quote:
Albert020 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:32:
[...]

tunin.fm ¤ 3.50 p/m ?

Hoe zie je dat en waar zie je dat eigelijk ?
Als ik bijvoorbeeld naar XFM wil luisteren krijg ik de melding dat ik maar max. 4 min kan luisteren en dan stopt ie automatisch. Als ik langer wil luisteren moet ik lid zijn van tunin.fm en dan een sms sturen naar een bepaald nummer en dan betaal ik per maand ¤3,50 via een sms.

quote:
nlboy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Als ik bijvoorbeeld naar XFM wil luisteren krijg ik de melding dat ik maar max. 4 min kan luisteren en dan stopt ie automatisch. Als ik langer wil luisteren moet ik lid zijn van tunin.fm en dan een sms sturen naar een bepaald nummer en dan betaal ik per maand ¤3,50 via een sms.
De huidige versie van Tunin.FM bestaat uit twee delen. Een gratis deel en het Tunin.FM membership.

Het gratis deel geeft toegang tot alle zenders, daarvan zijn alleen de 20 meest beluisterde stations van Nederland onbeperkt te beluisteren. De overige zenders zijn in preview modus die het mogelijk maakt om de zender ongeveer 5 minuten te beluisteren, daarna stopt het afspelen automatisch.
De keuze voor de zenders in het gratis deel is bepaald uit het CLO (continu luisteronderzoek). In totaal zijn voor Nokia en SonyEricsson toestellen ongeveer 400 zenders beschikbaar en bij Windowsmobile toestellen nu nog ongeveer 60 zenders. Dit jaar wordt het zenderaanbod ook voor de Windowsmobile toestellen uitgebreid.

Het Tunin.FM membership kost slechts EUR 3,50 per maand en geeft onbeperkt toegang tot alle zenders. Daarnaast biedt het een zoekfunctie om sneller door het zenderaanbod te navigeren.

In de nabije toekomst wordt het voor members ook mogelijk om zenders te kiezen met een hogere bitrate en daardoor ook een betere geluidskwaliteit. Verder wordt het mogelijk om de eigen top 10 samen te stellen waardoor de navigatie nog verder vereenvoudigd.

Albert020 wijzigde dit bericht 26-03-2008 14:42 (55%)

Reg. datum: 08 februari 2005

ik ben mijn beveiligingscode vergeten weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

elke unlockboer doet het maar dat kost 25 euro (minimaal) en ik weet dat er tools zijn
vroeger kon ik ook gewoon mijn 8210 aansluiten en zag ik hem staan.

maar ik weet niet welke code ik nu heb gebruikt :) hahah

iemand een idee

Reg. datum: 19 maart 2008

quote:
AiKoiN schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:26:
ik ben mijn beveiligingscode vergeten weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

elke unlockboer doet het maar dat kost 25 euro (minimaal) en ik weet dat er tools zijn
vroeger kon ik ook gewoon mijn 8210 aansluiten en zag ik hem staan.

maar ik weet niet welke code ik nu heb gebruikt :) hahah

iemand een idee
Wat je kan proberen is het volgende programma te downloaden en installeren

Linkje weg.. Wij staan hier links naar dat programma niet toe. Een indirecte dus ook niet. Iedereen weet nu ongeveer wel hoe dat programma heet en iedereen kan ook Google gebruiken.

Daarnaast gaat het op die manier niet werken. Er is wel een andere manier, maar die bespreken we hier ook niet.

Als je dan naar tools gaat en dan naar factory settings heb je de mogelijkheid om security codes te resetten weet alleen niet zeker of dat de beveiligings code daar ondervalt

Ginz wijzigde dit bericht 26-03-2008 21:30 (19%)

Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, EEEPC 901, Blackberry 8310

Reg. datum: 01 september 2004

Hmmm, lees dat de N82 stukken sneller is dan de N95. Plus dat de foto's beter zijn.
Persoonlijk hoef ik geen aparte multimedia knoppen. Zolang WLAN en GPS er maar in zit.
En ach, navigatie op dit scherm gaat prima aangezien deze even groot is als de N73.

Reg. datum: 21 februari 2006

als ik naar download ga krijg ik de foutmelding: fout tijdens bladeren.
als ik bv windows live wil downloaden vraagt hij om verbinden te maken dan kies ik ja en dan komt er downloaden mislukt!!

heb al gereboot maar dat helpt niet

iemand een oplossing??

Reg. datum: 02 februari 2008

Ik heb een probleem met Nokie Map Loader. Als ik mijn N82 verbindt met de pc en het programma opstart, krijg ik de volgende melding:

Connecting to the map server has been interrupted. Make sure that your Internet connection is working and retry. If you are still unable to download, try again later.

De internetverbinding doet het echter prima. Weet iemand hier een oplossing voor?

Reg. datum: 26 maart 2008

quote:
F-O-C-U-Z schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Google Calendar is misschien wel iets wat je kan gebruiken. Gratis en ook nog eens draadloos te synchroniseren via het internet. Er zijn verschillende tooltjes die het synchroniseren voor je kunnen doen.
En met tooltjes kun je dan synchroniseren?

Reg. datum: 12 mei 2006

Kan iemand mij vertellen of het hoort dat als ik boven de linker- (bij mij bluetooth) en rechterselectietoets (contact) druk, dus op het zilveren gekleurde gedeelte links en rechts naast het nokia logo, de applicaties starten? Viel mij op van de week dat dat gedeelte een beetje bleef hangen, maar weet dus niet of dat überhaupt wel gemaakt is om op te drukken.

quote:
ErikE12 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:53:
als ik naar download ga krijg ik de foutmelding: fout tijdens bladeren.
als ik bv windows live wil downloaden vraagt hij om verbinden te maken dan kies ik ja en dan komt er downloaden mislukt!!

heb al gereboot maar dat helpt niet

iemand een oplossing??
Kreeg vanmorgen ineens me telefoonboek niet meer open, en had ook problemen met downloaden
heb toen maar een Reset gedaan: *#7370#

Nu werkt alles naar behoren, ook WLM ;)

Maar als je een soft reset doet zorg er dan wel voor dat je even een backup maakt met PC Suite !

Weet er iemand al wat meer over de n82 black?

Wanneer hij precies komt? En dezelfde prijs?

.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: