Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 november 2001

Kan niet? Apart, dat heb ik nooit geblokkeerd. Heb je iig mijn kostenplaatje gemailt.

Mazda 6 powered ;)

Reg. datum: 05 augustus 2006

quote:
Geqxon schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:07:
[...]

Je bedoeld de kleine winkels waar half Tokio in gestopt is? Ik ben met deze winkels bekend, en wat mij met name bijstaat is de enorme hoeveelheid imitatie en replica's die ze verkopen. Als je weet wat je koopt is het prima, maar het is misschien geen goed idee om iemand anders met een boodschappen lijstje langs te sturen. :)
Nee die kom je meer naar boven op 5th ave niet meer tegen. Het wel degelijk grote electro winkels (3-4 verdiepingen waar ze wel alles te koop hebben. Ik heb er mijn Ipod touch ook gekocht. Zeer betrouwbaar en zeker geen replica's!

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
IceBlue schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:33:
[...]

Nee die kom je meer naar boven op 5th ave niet meer tegen. Het wel degelijk grote electro winkels (3-4 verdiepingen waar ze wel alles te koop hebben. Ik heb er mijn Ipod touch ook gekocht. Zeer betrouwbaar en zeker geen replica's!
Ik ga in Mei naar NY. Kan je precies aangeven in welk deel van 5th ik moet zijn? Die straat is iets van 80 blokken lang :)

PSN: Sluuz

Reg. datum: 12 november 2000

ook benieuwd, ben er in mei ook een weekje (lang leve de studie 8) ).

Zon iphone is natuurlijk wel erg leuk om mee terug te nemen met de huidige dollar koers

Reg. datum: 05 augustus 2006

quote:
Sluuz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:41:
[...]

Ik ga in Mei naar NY. Kan je precies aangeven in welk deel van 5th ik moet zijn? Die straat is iets van 80 blokken lang :)
Idd een gigantische straat. Ik heb even de factuur voor je opgezocht. Het was in de winkel datavision 445 5th ave. www.datavis.com. Vanaf dit punt van de straat begint het ook pas interessant te worden. Hier liggen ook wel een stuk of 5 mooie electro winkel redelijk kort bij elkaar.

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Als ik vijf iPhones meeneem, hoeveel zijn dan de extra kosten als ik

- ze aangeef
- ze niet aangeef en gepakt wordt (en heb ik dan een strafblad?)

Bedankt

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

quote:
--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:36:
Als ik vijf iPhones meeneem, hoeveel zijn dan de extra kosten als ik

- ze aangeef
- ze niet aangeef en gepakt wordt (en heb ik dan een strafblad?)

Bedankt
Even topic doorlezen kan geen kwaad, deze vraag is echt TE vaak gesteld.

Aangeven = 19% BTW betalen
Niet aangeven en gepakt worden = 19% BTW betalen of 19% BTW + boete van max 50% van de ontdoken belasting. Ligt aan je antwoord die je geeft aan de douanier. Zie daarvoor douane.nl en reizigersbagage.

Karlok[JY-616] in "[iPhone] Importeren deel 2"

Karlok[JY-616] wijzigde dit bericht 25-03-2008 20:28 (7%)

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

quote:
Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:43:
[...]

Even topic doorlezen kan geen kwaad, deze vraag is echt TE vaak gesteld.

Aangeven = 19% BTW betalen
Niet aangeven en gepakt worden = 19% BTW betalen of 19% BTW + boete van max 50% van de artikelwaarde. Ligt aan je antwoord die je geeft aan de douanier. Zie daarvoor douane.nl en reizigersbagage.

Karlok[JY-616] in "[iPhone] Importeren deel 2"
Sorry, dankje. Dus als ik door het groene kanaal loop, dan een douanier tegenkom en die vraagt of ik nog iets aan te geven heb en ja zeg, betaal ik hetzelfde als dat ik door het rode kanaal loop?

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

offtopic:
Ik heb net 'n buitenkansje gezien op MP.nl...
Gelijk even contact opgenomen met die persoon :)
Als het zo is, gaat m'n 8GB'er gelijk de deur weer uit en heb ik 'n 16GB'er :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:12:
[...]

Sorry, dankje. Dus als ik door het groene kanaal loop, dan een douanier tegenkom en die vraagt of ik nog iets aan te geven heb en ja zeg, betaal ik hetzelfde als dat ik door het rode kanaal loop?
  1. Als je door het groene kanaal loopt en ze vragen niks, betaal je ook niks, alleen wat zweetdruppels op je rug ;)
  2. Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt ja: 19% btw per iphone
  3. Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt nee, ze vinden de iphone niet, betaal je ook niks
  4. Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt nee,ze vinden de iphone, betaal je 19% btw en 50% van de btw als boete
  5. Ale je door het rode kanaal loopt, en je zegt dat je een iphone hebt gekocht zullen ze afhankelijk van de drukte en de bezetting met douaniers bepalen of je btw moet bepalen. Bij 1 iphone zullen ze makkelijker geneigd zijn ze zeggen: loop maar door als bij 7 iphones of een macbook pro. Bij eerlijkheid is een oogje dichtknijpen vaak van toepassing heb ik zelf ondervonden uit Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore en Hong Kong.
Natuurlijk is er een kleine kans dat ze de iphone niet vinden (in je broekzak) vaak wordt alleen je bagage gechecked. je neemt bewust het risico of niet, als je gepakt word, ook niet zeuren

basicbeat wijzigde dit bericht 25-03-2008 18:03 (20%)

nvm, overbodig.

--Christiaan-- wijzigde dit bericht 25-03-2008 18:00 (97%)

quote:
basicbeat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:
[...]
  1. Ale je door het rode kanaal loopt, en je zegt dat je een iphone hebt gekocht zullen ze afhankelijk van de drukte en de bezetting met douaniers bepalen of je btw moet bepalen. Bij 1 iphone zullen ze makkelijker geneigd zijn ze zeggen: loop maar door als bij 7 iphones of een macbook pro. Bij eerlijkheid is een oogje dichtknijpen vaak van toepassing heb ik zelf ondervonden uit Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore en Hong Kong.
Ik zoek hier dus nog steeds een antwoord op. Ik heb vorige maand dus een iPhone gekocht in Hong Kong, en ben zonder controle door het groene kanaal gelopen. Loop ik een kans als ik weer op korte termijn de EU verlaat en weer terug kom belasting moet betalen op de iPhone? Heb immers die nooit betaald.

Maar stel, in de situatie die jij noemt, ik mag van de douanier doorlopen zonder BTW te betalen. en ik ga weer op vakantie, moet ik dan wel of geen BTW betalen? Of krijg je de 1e keer een vrijstelling zwart op wit van de douanier?

Een douaneverklaring voor vertrek uit de EU, word alleen verstrekt met een bon. En de afgelopen keer dat ik daar om vroeg bij de douane kreeg ik die niet. Want er werd teveel gefraudeerd met de douaneverklaringen (dan snap ik niet waarom dan zoiets bestaat, magoed) |:( , ik moest de bonnen meenemen van de goederen tijdens de reis als bewijsmateriaal. Maar van de iPhone heb ik natuurlijk alleen maar een bon van een winkel in Hong Kong.

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Maar stel, in de situatie die jij noemt, ik mag van de douanier doorlopen zonder BTW te betalen. en ik ga weer op vakantie, moet ik dan wel of geen BTW betalen? Of krijg je de 1e keer een vrijstelling zwart op wit van de douanier?
Als je dan weer op vakantie gaat is je iphone al een aantal maanden gebruikt, jij junt dan aantonen dat je hem voor vertrek al had aan de hand van gespreks-geschiedenis en sms historie e.d.

Jij moet dus kunnen aantonen als ze iets vragen over de herkomst van het apparaat.

Als je netjes btw betaalt over die iphone krijg je daar een bewijsje van en kun je hem de volgende keer gewoon meenemen met dat bewijsje. Een walkthrough for free vrijstelling krijg je nooit zwart op wit, douaniers mogen dit zelf bepalen, ze controleren uit 1 vlucht met 350 passagiers misschien 5% steeksproefgewijs.

basicbeat wijzigde dit bericht 25-03-2008 20:51 (10%)

Zo, vanmiddag heb ik mijn iphones mogen ontvangen :D

Standaard zat de nieuwste firmware erop (1.1.4) dus dat was mooi meegenomen.

Binnen 5 minuten unlocked met iPlus en volledig werkend met Vodafone NL.

Wat een vet apparaat zeg. Ben de boel al redelijk aan het "customizen" maar helaas te weinig tijd, en nu is het alweer bedtijd (eigenlijk een uur geleden al ;) )

Ik heb op de 11e de iphones besteld bij de Apple store, en vanmiddag ontvangen. Precies 2 weken dus. Afgelopen vrijdag zijn ze geleverd bij mijn tante, die heeft ze zaterdag bij FedEx afgeleverd. Van mijn tante naar mij duurde maar 3 dagen !

cypher21 wijzigde dit bericht 26-03-2008 11:10 (14%)

Mazda 6 powered ;)

Harem ©2004
Reg. datum: 21 mei 2004

Moet je met een creditcard betalen in de apple store? Je kan dus niet pinnen/contant betalen?

Harem ©2004

Gsus is my homeboy

quote:
Mclercx schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:47:
Come on, even wat research doen kan geen kwaad,
is echt heel erg vaak voorbij gekomen deze vraag.
Jullie hier nog op een aanmerkingen over:

Hello,
Price for 2 phones is 380 eur with all taxes included
About the shipping i can tell you that i am using TNT Express. The shipping process is not taking more than 48 hours. Also i offer a return POLICY of 15 days with a total refund if you are not satisfaid. Also i offer insurance for all my shippments so if something happens with the package you will get this full insurance (phones value + shipping charges). We ship all packages having written on them "display unit, no comercial value" or as a gift so you don't have to pay any additional taxes like customs or dutys.
I want to make this deal safe and i offer you the greate guarantee. I send you first the phone, you will receive the shipping confirmation from TNT imediatly when i send you the phones on your name and adress and only when you receive this confirmation`s you will send the money on the agent name and address.
Let me know if this is Ok with you, so that we can go forward with this deal!
Best Regards,

[C] [L] [B] zegt:
als die al opgestuurd zijn en hij daarna pas geld wil
[C] [L] [B] zegt:
wacht ik toch totdat ik ze heb en betaal dan pas...
[C] [L] [B] zegt:
dan wordt hij genaaid door moi
[C] [L] [B] zegt:
en als ik bakstenen krijg krijgt hij geen geld...

Wat denken jullie hiervan?

CLB wijzigde dit bericht 26-03-2008 12:57 (76%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 29 september 2004

klinkt te mooi om waar te zijn...vertrouw die engelse fouten ook niet helemaal...

PSN: Sluuz

quote:
Harem.nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:41:
Moet je met een creditcard betalen in de apple store? Je kan dus niet pinnen/contant betalen?
Alleen CC!

edit: @boven hierboven :P

Voelt als vrijwillig je geld weggeven. Ik stuur je wel een PM met mijn rekeninggevens, dan mag je dat geld ook aan mij overmaken ;)

Mazda 6 powered ;)

eigenlijk gewoon Niels
Reg. datum: 09 december 2000

Hij "stuurt ze op" en jij ontvangt een verzend"bevestiging", dan verwacht hij dat jij betaalt. Als je dat niet doet ontvang je die telefoons nooit. Als je het wel doet ook niet ;)

Gsus is my homeboy

Hij stuurt dan een verzendbevesiting en verwacht dat ik betaal...
Als ik niet betaal en wacht totdat het pakketje in huis is, kan hij daar toch niks aan doen...

Als het bakstenen zijn, stort ik 'n euro voor de moeite, als het iPhones zijn betaal ik 380,-

Tsja, ben benieuwd

Suc6 zou ik zeggen. Aangezien hij het over de TNT heeft, vind ik het sowieso al apart

Mazda 6 powered ;)

eigenlijk gewoon Niels
Reg. datum: 09 december 2000

Precies, je kunt dan idd gaan wachten totdat het pakketje in huis is. :) Maar dat zal nooit gebeuren.

Reg. datum: 06 juni 2007

Als het te mooi lijkt om waar te zien is het meestal ook zo.
Maar je kan altijd proberen zolang je maar geen geld stort voor dat je de iphone vast hebt.

Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
[...]

Price for 2 phones is 380 eur with all taxes included

Wat denken jullie hiervan?
Dat kan alleen als ze gejat zijn. Iphone kost $399 en dat is gwk gunstig omgerekend 238 euro. Best knap om er dan 2 voor 380 te verkopen :+. Dit is gewoon proberen zoveel mogelijk mensen zo vaak mogelijk wat geld over te laten maken om vervolgens de volgende scam te beginnen.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Gsus is my homeboy

Tsjaa ik vind het ook vrij vaag en waarschuw normaal mensen voor scam-mailings...

Maar TNT.. betalen als hij verzonden is (dan wacht ik gewoon) en dergelijke is weer tsjaa apart...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: