Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Another Day Another Chapter

quote:
Rfce schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:18:
^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??
Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent _O_
Ehm. Nee, een vriend van mij die heeft het spel ook. Opzig ziet het er wel mooi uit, en het traind niet te langzaam. Maar het is niet helemaal mijn ''style'' ik hou meer van vette skills veel hocus pocus en kunne geile op je graffics. Mij lijkt het wel een toffe game, maar dan ongeveer 13 euro per maand |:( .
Gaat me iets te ver.

Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
Chainebuster schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:04:
[...]

Ehm. Nee, een vriend van mij die heeft het spel ook. Opzig ziet het er wel mooi uit, en het traind niet te langzaam. Maar het is niet helemaal mijn ''style'' ik hou meer van vette skills veel hocus pocus en kunne geile op je graffics. Mij lijkt het wel een toffe game, maar dan ongeveer 13 euro per maand |:( .
Gaat me iets te ver.
Wat bedoel je met Traind niet te langzaam ?

En je begint eerst met "OpziCH ziet het er mooi uit.."en vervolgens zeg je dat je meer van games houd met geile graphics, wat bedoel je nou ?

Brig. General

quote:
Bobbie1980 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:33:
[...]
Leuk nog iemand op Snowbourne speel daar ook als Achi lvl 50 GRD, Speel veel met Jiomer en Darkz (Ook DD) in de ettenmoors. Zelf ben ik main tank bij United Kingdoms.

/tell als je eens hulp nodig hebt :+
Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van Teamspeak :)
Jio zul je de komende tijd niet veel zien omdat ie zich een poosje op andere dingen gaat focussen en darkz heeft net rank 8 gehaald (hoogste minstrel op snowbourne) en die was gister mee als creep!

Speel de laatste tijd alleen nog maar op mn creep eigenlijk. M'n main char mist nog 2 stukjes rift armour en de 1e van de 2 hoop ik deze week binnen te halen (helm) en dan is het net zolang de balrog neerhalen tot ik aan de beurt ben voor de shoulders. Verder heb ik met dat char genoeg gold om ongeveer 6 spelers van een volledige mirrored armour set te voorzien dus daarmee is het echt wachten op nieuwe content.

M'n warg is nu rank 3 en over 1200 Destiny Points kan ik de laatste passive skill kopen om signature te worden. Er is niks leukers dan als creep bekende freeps neer te halen of met een stel wargs in stealth aan te vallen. Standaard situatie dan: 1 warg valt aan... freep vecht terug... rest van wargs komt uit stealth... freep rent voor zn leven. Grootste ergernis is Desperate Flight van de hunters. Zo laf als je aan het vechten bent en POEF weg is ie. Dat het erin zit prima maar geef het dan een cooldown van een dag ipv 30 minuten :S

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Rappel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 05:15:
[...]
Ik denk dat hij daar het levellen mee bedoelt (trainen).
Maar goed ieder zijn mening, ik weet niet wat hij voor een grafics zoekt, maar ik vind LOTRO tochwel erg vetjes qua GFXs. Misschien vindt hij dat de grafics tijdens de gevechten wat minder (druk) zijn...

Anyway, van t weekend mijn Loremaster eens van lvl12 naar 20 getild. Direct ook book1 met hem gedaan. We hadden een full group dus t/m chap11 ging alles als een trein. Toen haakte de helft af, en was ik met mijn lvl19 de hoogste, daarnaast hadden we een lvl16 tank, een lvl15 min en een lvl18 Burglar. Ik dacht eerst, dit gaan we van geen meter halen, maar de anderen hadden een andere mening... nou dus maar gestart. Nah ja... die quest hebben ze dus fokkin makkelijker gemaakt na book12. Ik heb 1x de minstril moeten healen, maar mede door het stunnen van de dead verliep het heel goed. 1ste book completed. Direct met hetzelfde groepje alles in the old forrest afgewerkt (je weet wel die irritante kill 24 wolfs, 400 bats en 3000 beren quests). Viel me direct ook op dat de elite bomen je niet aanvallen.. zo wordt het wel heel makkelijk.

euh...ja

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

HIj bedoeld dat je niet een overkill wizard hebt die een regen van vuurballen op midden aarde neergooid en dan 20 firedmg doet. Van die leuke "overkill gfx" zoals de meeste games hebben.

Maargoed, ik ga het tijdelijk rustig aandoen. Vind lotro nu weer even saai. :P

Brig. General

quote:
MOAW schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:02:
Maargoed, ik ga het tijdelijk rustig aandoen. Vind lotro nu weer even saai. :P
Speel je wel eens creep? LOTRO zelf heb ik het ook eventjes gehad (al moet ik book 11 en 12 nog doen) maar als je een creep begint is het weer helemaal zoals toen je begon met je main. Veel questjes en doelen om te halen en dus weer verslavend.

It's me, Mario!

Naja, ik heb veel creep gespeeld in de tijd dat het nog leuk was. Op Evernight is het tegenwoordig niets anders dan farmen. Monsterplay op Evernight is binnen 4-10 weken gewoon dood. Want alle goede creeps stoppen of zijn al gestopt. Het is nu alleen rank1-2 creeps tegen 50 freeps die continu Grams farmen/campen.

De strijd om keeps zoals in de beta en de eerste 2-4 maanden van de game is allang vervlogen, wat er jammer is. Vandaar dat ik ook rustig aan ga doen, want ik vind het gewoon lame. Freeps hebben niet in de gaten dat als je met 50 man continu farmed de creeps vanzelf stoppen. Maargoed, daar komen ze binnenkort wel achter als ze niets meer kunnen doen in ettenmoors.

Ook valt Frôr vies tegen, geen hond die daar meer heengaat aan de creep zijde. Het heeft gewoon geen nut aangezien de freeps 99% van de tijd de keeps in handen hebben omdat ze gold moeten farmen. En zeg nu zelf, de items voor creeps zijn gewoon ronduit slecht. Ze hadden er echt wat leuke dingen in moeten stoppen, en niet alleen dingen voor de freeps.

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
[...]

Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van Teamspeak :)
Jio zul je de komende tijd niet veel zien omdat ie zich een poosje op andere dingen gaat focussen en darkz heeft net rank 8 gehaald (hoogste minstrel op snowbourne) en die was gister mee als creep!

Speel de laatste tijd alleen nog maar op mn creep eigenlijk. M'n main char mist nog 2 stukjes rift armour en de 1e van de 2 hoop ik deze week binnen te halen (helm) en dan is het net zolang de balrog neerhalen tot ik aan de beurt ben voor de shoulders. Verder heb ik met dat char genoeg gold om ongeveer 6 spelers van een volledige mirrored armour set te voorzien dus daarmee is het echt wachten op nieuwe content.

M'n warg is nu rank 3 en over 1200 Destiny Points kan ik de laatste passive skill kopen om signature te worden. Er is niks leukers dan als creep bekende freeps neer te halen of met een stel wargs in stealth aan te vallen. Standaard situatie dan: 1 warg valt aan... freep vecht terug... rest van wargs komt uit stealth... freep rent voor zn leven. Grootste ergernis is Desperate Flight van de hunters. Zo laf als je aan het vechten bent en POEF weg is ie. Dat het erin zit prima maar geef het dan een cooldown van een dag ipv 30 minuten :S
Hmmm, hoe heet jouw warg O-). En over de DF van hunters veel van de wargs zijn geen haar beter.. en dat weet jij als warg precies wat er wordt bedoelt... Run en stealth :o

Brig. General

@ MOAW

Op snowbourne zijn er de laatste tijd regelmatig goede battles en keeps die over en weer worden ingenomen. Meestal is 's ochtends vroeg bijna alles in handen van de creeps. Ik zie het nog wel goed komen in de ettenmoors nu meer en meer mensen een beetje "klaar" zijn met hun main char en eens wat anders willen doen. Ik zie in ons kinship in ieder geval meer en meer mensen een creep rollen en regelmatig online zijn. Mijn warg is ook pas een goede week oud :)

Soms zijn er wel eens iets te veel freeps en dan is er niet zo heel leuk nee. Toch kun je dan alsnog keeps overnemen als je hulp krijgt van een 2e raid of 2 trollen :)

Fror is wel goed om wat silver te scoren (voor potions) en je kunt best leuke dingen doen met die steentjes... het wordt een stuk beter als je een hogere rang hebt (potions kopen met +3000 morale e.d.) en je kunt er ook speciale traits voor kopen.

@ Bobbie1980:
Mijn warg heet: Raidkever
Je hebt me vast wel eens "onder de knop" gehad :) Zeker als low ranked warg ben je heel snel het haasje. Het vervelende is dat je als creep weliswaar level 50 bent maar de freeps hebben meestal hun gear op orde, alle traits gemaxxed en alle skills beschikbaar terwijl de creeps alles nog moeten halen. Betekent natuurlijk ook dat de creeps alleen maar sterker worden en de freeps min of meer gelijk blijven.

Vind de skills van de warg toch wel wat minder als de DF. Je gewone stealth kun je niet doen als je aangevallen bent of iets hebt aangevallen. Ik heb nu de geslotte sprint skill wat betekent dat ik elke 5 minuten voor 20 seconden +100% runspeed heb maar daar heb je niks aan als je geroot wordt.
De skill die vaak mn leven red is "disappear" wat je wel enigzins kunt vergelijken met DF. Cooldown is 10 minuten maar het is niet zo dat je uit de battle geport wordt. In plaats daarvan krijg je 10 seconden een soort super stealth dus moet je zorgen dat je weg komt. Als je pech heb redt je het niet op tijd of heb je nog een root of iets op je waardoor je toch weer uit stealth komt. Ik geef toe dat ie erg handig is maar niet zo goed als DF :)

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:38:
@ Bobbie1980:
Mijn warg heet: Raidkever
Je hebt me vast wel eens "onder de knop" gehad :) Zeker als low ranked warg ben je heel snel het haasje. Het vervelende is dat je als creep weliswaar level 50 bent maar de freeps hebben meestal hun gear op orde, alle traits gemaxxed en alle skills beschikbaar terwijl de creeps alles nog moeten halen. Betekent natuurlijk ook dat de creeps alleen maar sterker worden en de freeps min of meer gelijk blijven.

Vind de skills van de warg toch wel wat minder als de DF. Je gewone stealth kun je niet doen als je aangevallen bent of iets hebt aangevallen. Ik heb nu de geslotte sprint skill wat betekent dat ik elke 5 minuten voor 20 seconden +100% runspeed heb maar daar heb je niks aan als je geroot wordt.
De skill die vaak mn leven red is "disappear" wat je wel enigzins kunt vergelijken met DF. Cooldown is 10 minuten maar het is niet zo dat je uit de battle geport wordt. In plaats daarvan krijg je 10 seconden een soort super stealth dus moet je zorgen dat je weg komt. Als je pech heb redt je het niet op tijd of heb je nog een root of iets op je waardoor je toch weer uit stealth komt. Ik geef toe dat ie erg handig is maar niet zo goed als DF :)
Lol Raidkever inderdaad wel een paar keer onder de knop gehad >:) Leuk om te weten afgelopen 2 dagen eindelijk 2 hele goede avonden gehad in de moors. Veel creeps veel fights geen lame GY or Grams camping. Heb me zo goed vermaakt de afgelopen nachten dat ik nu zit te :O op mijn werk

Brig. General

hmm... rustig op het werk dus tijd om foums te lezen :)

Het leuke was dat darkz veel bezig was om rank 8 te halen en wij juist met wat creeps op hem zaten te azen. Erg moeilijk om met de helft minder creeps 1 freep uit te schakelen die zelf kan healen en gehealed wordt. Throat rip (10 sec. gesilenced) is dan een uitkomst maar dan had ie ook nog z'n still as death skill zodat we hem niet konden killen en omdat z'n raid hem beschermde stormden ze op hem af zodat de creeps weer wat afstand moesten nemen en hij toch weer weg kwam. Heb toch nog een screenie met de tekst: your mighty blow topples Darkz :P

Als de freeps in de meerderheid zijn ga ik meetal gewoon wat questjes doen om DP te scoren en als ze het dan zat zijn en uitloggen kun je evt. een raid vormen om weer keeps terug te pakken. Het is de laatste tijd echt wel leuk in de ettens ja... oh en als je nog geen warg hebt... roll er een en kom ook gezellig in ons gank squad :) Want ook als de freeps alles hebben kun je met een groep wargs vlakbij GV gaan zitten en ruiters van hun paard af meppen, slachten en verdwijnen...heerlijk :)

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:34:
hmm... rustig op het werk dus tijd om foums te lezen :)

Het leuke was dat darkz veel bezig was om rank 8 te halen en wij juist met wat creeps op hem zaten te azen. Erg moeilijk om met de helft minder creeps 1 freep uit te schakelen die zelf kan healen en gehealed wordt. Throat rip (10 sec. gesilenced) is dan een uitkomst maar dan had ie ook nog z'n still as death skill zodat we hem niet konden killen en omdat z'n raid hem beschermde stormden ze op hem af zodat de creeps weer wat afstand moesten nemen en hij toch weer weg kwam. Heb toch nog een screenie met de tekst: your mighty blow topples Darkz :P

Als de freeps in de meerderheid zijn ga ik meetal gewoon wat questjes doen om DP te scoren en als ze het dan zat zijn en uitloggen kun je evt. een raid vormen om weer keeps terug te pakken. Het is de laatste tijd echt wel leuk in de ettens ja... oh en als je nog geen warg hebt... roll er een en kom ook gezellig in ons gank squad :) Want ook als de freeps alles hebben kun je met een groep wargs vlakbij GV gaan zitten en ruiters van hun paard af meppen, slachten en verdwijnen...heerlijk :)
Zal een dezer dagen een creep rollen :) Warg heb ik dacht ik (lang geleden dus weet het niet meer). ik zal dan zeker een tell sturen _/-\o_ Maar niet mijn freep id kenbaar maken (de creeps denken nog steeds dat ik geen creep heb maar ben de laatste dagen ook regelmatig een kijkje wezen nemen als creep met name als de verhouding weer zooooo slecht lagen of er Grans of GY gecampt wordt 2 uur wat anders doen en dan creep loggen :+ )

Reg. datum: 20 augustus 2007

Mijn main creep Boszzah ( reaver rank 6 ) is nu eigenlijk mijn main character in lotro geworden :9.

Voor iedereen die een creep wil spelen, Laurelin server is tha best. Wij hebben hier een goede creep community met aan aantal goede raidleaders en tribes. Vaak hebben wij 2 van de 3 keeps in handen ( Lug en Tol ). Alleen op feestdagen/weekends hebben we iets meer moeite deze keeps in handen te houden.

Gisteren was weer waanzinnig ! We stonden met 2 raids in TA te peinzen wat te doen....er stond zo'n 1,5 freep raid mounted voor de deur bij TR. Dus...we hadden zoiets van wth gewoon naar binnen rushen en op de CG en we zien wel hoe ver we komen, uiteraard nooit verwacht dat we het zouden redden...en dat deden we dus ook niet maaaarrrrr we hebben de CG tot 10K gekregen !!! hahahahaha

De freep raid die buiten stond zal wel hebben gedacht wth suicide creeps rushen into TR, en dan 2 minuten later...WTH de CG is op 10K !!!

We hebben het een paar uur laten nog eens gedaan, alleen nu met 1,5 raid alleen maar Reavers, ofterwijl massive dps. Helaas stonden er geen freeps bij TR....maar de CG was neer binnen 40 seconden ;). Hierna met deze reaver raid beetje rondgerushed door Moors...en omg wat een dps....! Een aantal freep raids tegengekomen, maar de hadden geen kans tegen ons...zeker omdat de hele 1,5 raid gebruik maakte van 1 raid target assist gingen ze neer als vliegen :9~ .

Edit: GY en Grams campen is op Laurelin not-done. En mensen die dit wel proberen wordt ook gezegd dat het not-done is, zowel aan creep als freep zijde.

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 25-03-2008 12:29 (5%)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Tank-a-Holic schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:25:
Mijn main creep Boszzah ( reaver rank 6 ) is nu eigenlijk mijn main character in lotro geworden :9.

Voor iedereen die een creep wil spelen, Laurelin server is tha best. Wij hebben hier een goede creep community met aan aantal goede raidleaders en tribes. Vaak hebben wij 2 van de 3 keeps in handen ( Lug en Tol ). Alleen op feestdagen/weekends hebben we iets meer moeite deze keeps in handen te houden.
Boszzah, die heb ik vrijdagavond geloof ik wel een paar keer gezien jah! Man wat een avond was dat zeg... maar om 02.00 was de map uiteindelijk toch even van ons 8) Denk overigens inderdaad dat er steeds meer freeps zoals ik die verder maxxed zijn een kijkje komen nemen in de Ettens en daar veel lol kunnen beleven.

Brig. General

maar volgens mij zie ik Boszzah ook wel eens op snowbourne of vergis ik me?
Ik denk dat elke creep class wel iets leuks heeft. Denk dat ze ook een beetje tegenhangers hebben gemaakt van de freep classes.

Warg vs Burglar (stealth)
Black Arrow vs Hunter (ranged)
Weaver vs Loremaster (crowd control)
War Leader vs Minstrel en Captain (healer+ buffs)
Orc Reaver vs Champion (close range)

Alleen de Guardian heeft niet echt een equivalent in de ettens vind ik... maja een guardian kan ook niet veel meer dan een beetje meehobbelen.

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:20:
maar volgens mij zie ik Boszzah ook wel eens op snowbourne of vergis ik me?
Tenzij iemand mijn naam heeft gepikt, maar ik ben het iig niet :).

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
Psst, das nog altijd Eselda. Die is al bijna een jaar rang 9.

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

It's me, Mario!

Misschien ga ik dan wel op Laurelin een weaver aanmaken, ben mijn rank 6,5 warg wel beetje beu op Evernight.

quote:
Rappel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 05:15:
[...]

En je begint eerst met "OpziCH ziet het er mooi uit.."en vervolgens zeg je dat je meer van games houd met geile graphics, wat bedoel je nou ?
Ja het spel zelf ziet er netjes uit. Maar ik bedoel de skills de ingame skills vind ik gewoon niet zo spectaculair, en ik hou er nou eenmaal van als er een hele show om heen zit, met gelikte graffics.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Ik vermoed dat ik een aantal mensen zal beledigen, maar soz.

Hunter is echt het ergste easy-mode char wat je kan hebben. Ik heb mijn Huntard inmiddels naar 40 geleveld en zelf op lvl 38 kon ik solo 'a better sort of giant' doen. Ook heb ik op 38 het Fornost instance helemaal gedaan. Weliswaar met de hulp van een lvl50 Minstrel en Guardian maar als het op damage dealen en kb's aankwam dan overtroeft een (goed uitgeruste) lvl38 huntard de rest.
Domweg belachelijk.
Op lvl39 heb ik, wederom solo, al verschillende MM quests (ook een rode) afgerond.

Gelukkig zorgt deze easy-mode ook voor spelers met uiterst gebrekkige vaardigheden in Etten waardoor huntards gewilde slachtoffers van creeps zijn (dwz als er cd op DF zit :P ). Ik heb met mijn (inmiddels Rank 6 Warg) al heel wat huntards op de DF of op de 'retreat' knop laten drukken }>

De enige reden waarom ik een lvl50 huntard wil is vanwege de taxi-service en het makkelijke shard hunten wat je er mee kan.

Toen ik gisteren met mij Warg wat stonetrolls ging grinden kwam ik vlakbij Grams een solo LM tegen die met een R0 Wl aan het knokken was. Wantrouwig keek ik het even aan en jahoor, de Wl kwam meteen na defeat weer terug voor z'n volgende pak slaag en na hem enkele keren een zelfde Reaver.

Clubbing dus (ranken middels bevriende creeps die zich vrijwillig af laten slachten). Lame gedrag en beslist niet wat CM in gedachten heeft (afaik word er zelfs tegen opgetreden).

Nu is een LM bepaald niet makkelijk solo te verslaan met al die chainstuns, dus riep ik er wat kinmates bij, LM ganked dus, tegen 3 R5+ Wargs kan ook een LM niet op en helemaal niet als zo'n noob z'n stun immunity niet eens aan heeft }> :P
Toen we terugliepen naar Grams kwam de, inmiddels bekende, Reaver ons tegemoet, zag ons natuurlijk niet en wij volgden hem naar, hoe raad je het, z'n clubbing LM vriendje die vervolgens weer geganked werd. Misschien leren ze dat dergelijk gedrag lame is, maar ik betwijfel het.

Vanmorgen zie ik weer een solo LM vlakbij Grams, deze was de npc wargs aan het farmen (geen idee waarom, behalve hides?). Eerst goed gekeken of ik geen hulptroepen verstopt zag en daarna toch maar aangevallen, ik kan toch moeilijk een freep z'n gang laten gaan zo vlakbij Grams :P

Natuurlijk kreeg ik z'n pet op me afgestuurd en legio stuns/roots/mezz maar ik kon redelijk stand houden met eye-rake en throat-rip, en natuurlijk met de hulp van de npc warg :)
Pet ging dood, LM moest een zelfheal doen en ging op de vlucht! :D achterna gezeten door één npc warg en mijzelf. Heerlijk die cripple/pounce combo }> jammer dat de kb voor de npc warg was maar hij leverde wel 55 inf op :)

Ik snap nog steeds niet wat die n00b daar deed en waarom 'ie zo'n broekepoepert was. Eén npc en één R6 Warg mag toch ei'k geen probleem opleveren voor een lvl50 LM.

signing off,
Sentry Apbt, R6 Furball Warg :)
/howl

btw: welke emote laat je warg een howl doen zonder dat het een healing howl is?

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Brig. General

heh... je zult het een huntard niet zo snel horen zeggen maar het is inderdaad de makkelijkste class die op zich niet veel skill vereist. In raids is het ook gewoon achteraan staan en DPS doen terwijl de tanks en healers met zweet in de handen de boel onder controle proberen te houden (ben zelf guardian)

oeh als ik wist dat er geclubbed werd zou ik er ook met wat vriendjes op af gaan en die gasten spijt laten krijgen. Of even snel een ticket aanmaken en hopen dat een GM snel een kijkje komt nemen.

Ik weet trouwens dat er een quest is om zoveel van die wargs bij grams te killen maar dat levert alleen wat geld en tokens of valour op.

Dat moet wel een lekker gevoel zijn om die LM te grazen te nemen.

Die howl is een skill die jij al kunt scoren toch? Het is een enemy defeat repsonse effect dus je moet eerst wat gekilled hebben voordat je die howl kan doen. Het is geloof ik ook een HoT voor je raid groep.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Mss was het idd die quest, die kon ik niet maar dat is het enige 'zinvolle' wat je kan bedenken. Zou ik ook proberen op de momenten dat het stil is in EM. Dikke pech voor die LM dat ik op de stille momenten vaak wat trollslabs bij elkaar zoek voor silver }>

Howl is idd een Rank5 skill met HoT voor je groep. Bijzonder prettig in een grote combat als er een paar tegelijk howlen, dan word er zoveel en zo snel gehealed dat de freeps er moeilijk tegenop kunnen dps'sen :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Bah, een boog pakken en als een gek je skills in rossen, dat is niet moeilijk nee. _Goed_ een hunter spelen kunnen er meer niet dan wel jammer genoeg, geeft ons een slechte naam.

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

It's me, Mario!

En niet te vergeten mensen die hun aggro stance aanzetten.. sigh.. als tank heb ik soms echt haatneigingen door dat soort mensen. Als ik raidleader zou zijn krijgen ze meteen een kick.

Maargoed, er zijn wel goede hunters, alleen zijn er erg weinig van.

Nu ook CCNA!

sinds ik lvl50 ben, en een beetje gear begin te krijgen, ga ik ook steeds vaker met de kin mee de instances in.

Eerst al een paar keer de run gedaan in CD, om voor een aantal kinmates de slime te halen.
Ging allemaal erg lekker, bij de eerste run moesten we zelfs nog de key halen, dus daar hebben we wel even over gedaan!
Gelukkig dropte er een hele leuke 2H axe, die ik nu graag gebruik bij het solo'en en in EM ;)

Afgelopen weekend moest het er echt van komen, we zouden rift induiken.
We hadden een redelijke RAID bij elkaar, ongeveer 80% kinmembers, alleen wel een stuk of 3/4 groentjes. (waaronder ik ;))

In het begin nog wel even wat gestuntel, wat een aantal wipes met zich meebracht. (met slechts 1 ervaren tank (van de 3 tanks) is het nog best pittig om de healers vrij te houden)
Onderweg naar barz(?) ging het steeds beter, en ook steeds vlotter zonder fouten.

1e poging Barz ging ongelovelijk fout, een nieuwe tank kreeg de taak om barz bezig te houden, maar wist dus nog niet af van die fatale aanval van hem 'i gnaw your bones' (ofzo), en legde dus snel het loodje.
Toen was zijn ministrel natuurlijk direct aan de beurt, en zorgt voor wat chaos in de groep.
Natuurlijk gebeurde alles net voor de 1e wave, dus we hadden het lekker druk, en kregen het niet voor elkaar om die te clearen. dus dat was wipe1.

2e poging ging al een stuk beter, de ervaren tank nam barz op zich, en hield deze lekker bezig.
1e wave met adds werden netjes afgewerkt, totdat de 2e wave werd losgelaten.
Helaas alle mobs in exploit mode, dus we konden ze niet aanvallen, maar af en toe kwam er wel even 1 tijdelijk los.
Erg irritant dus, en ondertussen maar doorgegaan met barz aanpakken.
uiteindelijk kwam toch de 3e wave ook los, en blijkbaar door alle actie, kwamen de overgebleven adds van de 2e wave ook nog eens los!
Veel klappen kunnen incaseren, maar we kregen het niet voor elkaar om alles naar de vlakte te werken.

3e poging ging ook niet lekker, de tank had geen lekkere aggro op barz, waardoor deze de groep insprinte tijdens de 1e wave, en dan ook nog eens die vervelende aanval losgooide.
daarna toch maar opgegeven, veel gear was al behoorlijk aan het stukgaan, veel hadden ook een 600s+ repairbill :(

Al met al toch een aardige eerste poging rift voor mij, en ik kijk al uit naar de volgende ;)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: