Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 januari 2008

Ziet er gelikt uit de nieuwe Topic Start! _/-\o_
Lekker uitgebreid en een update van de graphics. De beginnende TC gebruiker kan hiermee 80% van zijn vragen beantwoorden.

Ik mis trouwens nog wel de link naar de CAB om handschriftherkenning voor NL toestellen aan te zetten -> http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB
met dank aan Secretaris http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29703923
Daarnaast kan wellicht deze Q&A er ook bij: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29798139

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

Toch weer enkele problemen met mijn cruise.

- SPB Clone krijg ik maar niet werkend. Zelfs na een clean install wordt het toestel gereset en verkloot mijn rom met als resultaat dat deze niet meer opstart.

- Ik synchroniseer mijn cruise met Outlook 2k7. Als ik in mijn telefoon een nummer verander dan word dit niet aangepast in outlook maar outlook zet doodleuk het oude nummer weer terug. Iemand daar een oplossing voor?

- Met spoed gevraagd. Een Nederlands woordenboek. Aangezien ik geen officiele rom gebruik staat het woordenboek er dus niet meer in.

Een paar aanvullingen op de openingstopic.
- Zelf heb ik een paar jaar geleden een palm gehad en vond 'block recognizer' wel zeer handig. Helaas wist ik een aantal tekens niet meer. Hierbij dus een site waar alles overzichtelijk staat weergegeven.

- Sinds WM6.1 wordt er gebruik gemaakt van threaded sms. Helaas is dit standaard niet terug te zetten naar de gebruikelijke modus. Er is een CAB zodat je makkelijk kan switchen. Originele site ben ik kwijt (staan veel popups) dus vandaar dat ik het zelf host.

The Dolf wijzigde dit bericht 25-03-2008 01:54 (7%)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Reg. datum: 15 maart 2008

't Zal wel een domme vraag zijn, maar waar zet ik dit progje voor de handschriftherkenning neer en hoe activeer ik het?

KeesPr wijzigde dit bericht 25-03-2008 01:39 (14%)

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
KeesPr schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:35:
't Zal wel een domme vraag zijn, maar waar zet ik dit progje neer en hoe activeer ik het?
Geen domme vraag maar een onvolledige. ;)

Indien het een *.cab is. Kopieer het naar je telefoon en open het bestand.
Indien het een *.exe is. Gewoon openen op je pc en het wordt automatisch via activesync op je cruise geinstalleerd.

Activeren doe je door het toetsenbord te veranderen.

The Dolf wijzigde dit bericht 25-03-2008 01:41 (6%)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

<Denial> Moonkin
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
RIRE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:07:
[...]

Zoals eerder aangegeven komt dit door de 3G verbinding. Als je even rechtsklik met je scrollwiel is dat opgelost.
Ik heb geen 3G verbinding (slechts een MDA vario) en toch start bij mij Tomtom ook bijna altijd op zonder geluid :(

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
Muyz schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:56:
Leuke openingstopic, maar acbPowerMeter werkt niet, zoals ik al eerder zei. Jammer dat je het desondanks *weer* opneemt. Je hebt het zelf niet eens getest, geef je toe...
Die werkt wel, bij mij dan.

Reg. datum: 31 januari 2008

Ik volg dit topic al sindfs deel 1 en heb er al veel info uit kunnen halen en aan toegevoegd. Toch heb ik één ding nog niet voorbij zien komen en het lijkt erop dat ik dit de laatste tijd steeds vaker krijg.
Bij het aansluiten van mijn TC op mijn PC krijg ik bij synchronisatie soms de volgende melding:

"Er is een wijziging op de server doorgevoerd waardoor u alle items op uw apparaat opnieuw moet synchroniseren. Alle wijzigingen sinds de laatste synchronisatie gaan verloren. Wilt u doorgaan?"

Als ik dan op "Ja" tik, dan wordt mijn TC helemaal overschreven door alle afspraken, contacts, etc van mijn Outlook op mijn PC. Helaas verdwijnen dan alle items die ik ingevoerd heb op mijn TC na de laatst uitgevoerde synchronisatie. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen/omzeilen. Iemand van jullie wel?

edit:

Opgelost.... Dit krijg je nadat je een backup hebt teruggezet en daarna weer gaat syncen....
Ja, lach maar 8)7

Eagle99 wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:46 (7%)

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
The Dolf schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:25:
- Met spoed gevraagd. Een Nederlands woordenboek. Aangezien ik geen officiele rom gebruik staat het woordenboek er dus niet meer in.

Een paar aanvullingen op de openingstopic.
- Zelf heb ik een paar jaar geleden een palm gehad en vond 'block recognizer' wel zeer handig. Helaas wist ik een aantal tekens niet meer. Hierbij dus een site waar alles overzichtelijk staat weergegeven.

- Sinds WM6.1 wordt er gebruik gemaakt van threaded sms. Helaas is dit standaard niet terug te zetten naar de gebruikelijke modus. Er is een CAB zodat je makkelijk kan switchen. Originele site ben ik kwijt (staan veel popups) dus vandaar dat ik het zelf host.
Een Nederlands woordenboek staat in de OP onder Tweaks and Tricks, de 2e tweak.

Block recognizer download je automatisch wanneer je de handschriftherkenning uit de OP download (te vinden onder Toetsenbord). Als je de tekens niet meer weet, kan je ook gewoon op het vraagtekentje (in het menuutje) klikken. Dan wordt voorgedaan hoe je een letter moet schrijven.

De link van WM6.1 heb ik bij de FAQ gezet. Bedankt!
quote:
Yzord schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:55:
[...]

Die werkt wel, bij mij dan.
Ik heb 'm ook een keer uitgetest, en toen deed 'ie het wel. Ik gebruik 'm alleen niet intensief, dus daarom dat er staat dat ik 'm niet gebruik. Ik heb net ook nog even gekeken, en het is ook geen dode link...
quote:
TweakMarkster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:19:
Ik mis trouwens nog wel de link naar de CAB om handschriftherkenning voor NL toestellen aan te zetten -> http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB
met dank aan Secretaris http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29703923
Daarnaast kan wellicht deze Q&A er ook bij: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29798139
Die .CAB staat onder het onderdeel Toetsenbord. Als je onder de toetsenbordjes kijkt, zie je "link" staan, en vanuit daar kan je 'm downloaden. Ik heb er wel even credits aan Secretaris bijgezet.

De Q&A heb ik er ook tussen gezet. Bedankt!

Ik heb er net weer 5 FAQs bij gezet:
  1. de vandaag link in het menu
  2. hoe je een programma moet installeren
  3. Waarom tomtom zonder geluid opstart
  4. De vraag over de geheugenkaarten
  5. De threaded SMS bij WM6.1

Reg. datum: 17 december 2000

quote:
The Dolf schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:25:
..
Ik twijfel momenteel ook om over te gaan op WM6.1.
Ervaar je een grote snelheidsverbetering met WM6.1 en kan ik gemakkelijk terug naar mijn originele ROM dmv Sprite backup ?

Reg. datum: 25 maart 2008

ik kan bluetooth niet inschakelen :?

hij deed het perfect. BT gepaird met headsetje.
maar sinds een aantal dagen (niks geinstalleerd ofzo) kan ik bt niet meer aanzetten :(
in comm manager als ik bt wil inschakelen dan denkt ie na en blijft die alsnog uit. bij instellingen -> verbindingen -> bluetooth. vink ik de vakjes aan en druk op OK. als ik dan weer kijk, staan de vakjes niet aangevinkt.

ik heb de topics al doorgespit, maar kan er helaas niets over vinden.
dus wie o wie kan me HELLUPUH ?!

Ik heb PCMKeyboard geinstaleerd maar als ik een SMS wil maken en ik tik de eerste letter van de geadresseerde in dan geeft hij bij de tweede letter altijd gelijk de eerste contact peroon met die letter, dus met een e geeft hij altijd de eerste met een E ongeacht wat je daarna intikt is daar een fix voor??
Reg. datum: 24 maart 2008

Zo, na lang meegenieten zonder account op dit forum nu mijn eerste post maar eens plaatsen. Hij luidt als volgt :P :

Allereerst de 'props' voor de post-opener. Mooi en duidelijk! :)
Mede dankzij deze reeks hier op het forum heb ik doen besluiten de HTC Touch cruise aan te schaffen. Echt een fantastisch apparaat[je]! Nu heb ik hem een paar dagen en ben ik begonnen met het tweaken. Ik ben er nog een beginner mee aangezien ik nooit een state of the art phone c.q. PDA/Smartphone heb gehad en dit mijn eerste is. Dat houdt dus in dat ik er ook nog niet helemaal in thuis ben, maar het duurt vast niet lang voor ik veel van dit alles snap ;)

Nou wil ik graag voor de zekerheid mijn contactpersonen die ik er momenteel op mijn sim heb staan kopieren naar mijn laptop, maja hoe werkt dat? Want het wil niet zo 123 met dat sync programmatje naar mijn weten :/

Daarnaast heb ik veel belangstelling in die 3rd party agenda Pocket Informant 8.02, zijn er mensen die hem aangeschaft hebben en nu ook daadwerkelijk niet meer zonder kunnen? Oftwel; is hij echt de 25 euro waard om als volwaardige vervanger te dienen van de normale agenda? :9

Alvast bedankt!
DocM3

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
jos707 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Ik twijfel momenteel ook om over te gaan op WM6.1.
Ervaar je een grote snelheidsverbetering met WM6.1 en kan ik gemakkelijk terug naar mijn originele ROM dmv Sprite backup ?
Je kan door middel van Sprite Backup niet teruggaan naar je oude ROM. Een ROM flash je op je telefoon wat de oude doet verdwijnen.

quote:
BurnHard schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:14:
Ik heb PCMKeyboard geinstaleerd maar als ik een SMS wil maken en ik tik de eerste letter van de geadresseerde in dan geeft hij bij de tweede letter altijd gelijk de eerste contact peroon met die letter, dus met een e geeft hij altijd de eerste met een E ongeacht wat je daarna intikt is daar een fix voor??
Ik heb hetzelfde. Zeer irritant!

Ik sms nu gewoon door eerst naar contacten te gaan en vervolgens op 'SMS bericht verzenden' te drukken. beetje omweg, maarja.

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
Maarten21 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:50:
[...]

Ik heb hetzelfde. Zeer irritant!

Ik sms nu gewoon door eerst naar contacten te gaan en vervolgens op 'SMS bericht verzenden' te drukken. beetje omweg, maarja.
Same here. Ik heb wel meer vreemde dingen.

1* Er staat onder settings "Opslag Wissen". Als conformatie toets 1,2,3,4 en druk op Ja. Helaas pindakaas, er gebeurt niets. Druk op Nee en jawel het sluit af. Waarom Ja niet werkt is mij een raadsel.

2* Zoals hierboven aangegeven vind ik nog het minst belangrijkste. Deze wel. Mijn `Kruisje` Taskmanager rechts bovenin werkt niet meer. Niet met hand en ook niet met stylus. Erg irritant vind ik dat. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
DocM3 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:22:
*knip*

Daarnaast heb ik veel belangstelling in die 3rd party agenda Pocket Informant 8.02, zijn er mensen die hem aangeschaft hebben en nu ook daadwerkelijk niet meer zonder kunnen? Oftwel; is hij echt de 25 euro waard om als volwaardige vervanger te dienen van de normale agenda? :9

Alvast bedankt!
DocM3
Heb Pocket Informant redelijk snel om m'n foon geinstalleerd omdat ik alles behalve tevreden was over de standaard agenda. En ik moet zeggen, dit is duidelijk stukke beter! Vooral de maand view met daarin de afspraken (je ziet gewoon dus alle 31 dagen en in elke dag staat heel klein de afspraak) vind ik erg handig! Tevens kan je dagen inkleuren zodat je bijvoorbeeld weet wat je zeker te weten vrij moet houden, en ja.. nog veel meer en meer opties. Ik heb hem persoonlijk nóg niet gekocht (gaat niet via Paypal en heb geen CC) maar ik wil dit binnenkort wel zeker gaan doen.

Een aanrader dus vind ik!

quote:
RIRE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:09:
2* Zoals hierboven aangegeven vind ik nog het minst belangrijkste. Deze wel. Mijn `Kruisje` Taskmanager rechts bovenin werkt niet meer. Niet met hand en ook niet met stylus. Erg irritant vind ik dat. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Hiervoor gebruik ik WKtask. Deze maakt ook "tabjes" waarin je ziet wat je open hebt staan en neemt de functie van je huidige taskmanager (die je uit kan zetten, en snelheid vreet) helemaal over. :)

Reg. datum: 10 augustus 2006

Ik heb weer eens een vraag over dat wijzigen van regsiter gebeuren. Heb ik om dit te doen een progje nodig zo, nee waar moet ik dit dan wel doen? Ik ben druk aan het lezen geweest maar kan het niet vinden.

Groet Hans

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
cassiekai schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:11:
Ik heb weer eens een vraag over dat wijzigen van regsiter gebeuren. Heb ik om dit te doen een progje nodig zo, nee waar moet ik dit dan wel doen? Ik ben druk aan het lezen geweest maar kan het niet vinden.

Groet Hans
Heb je de TS ook gelezen dan? Daar staat duidelijk in welk programma je ervoor nodig hebt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Oeps 2 keer dezelfde vraag, sorry :'(

cassiekai wijzigde dit bericht 25-03-2008 14:36 (114%)
Reden: Bericht 2 keer

Heeft iemand trouwens een eigen website waar de plaatjes uit de OP op gehost kunnen worden?
Ik merk nu telkens vaker dat imageshack niet al te prettig is, om het lichtelijk uit te drukken (sloom, ineens de plaatjes niet meer beschikbaar en later ineens wel weer etc.)

:D
Reg. datum: 16 juli 2003

Ik krijg op de één of andere manier die TouchXL skin niet aan de gang. Hoe hebben jullie dat werkend gekregen?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Help sorry, 2 keer het zelfde bericht, excuus!

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
brrrt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:27:
Heeft iemand trouwens een eigen website waar de plaatjes uit de OP op gehost kunnen worden?
Ik merk nu telkens vaker dat imageshack niet al te prettig is, om het lichtelijk uit te drukken (sloom, ineens de plaatjes niet meer beschikbaar en later ineens wel weer etc.)
In mijn openingspost in DIT topic, heb ik een paar site gezet waar je makkelijk plaatjes op kan hosten.
quote:
cassiekai schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:11:

Groet Hans
quote:
cassiekai schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:21:
Oeps 2 keer dezelfde vraag, sorry :'(
quote:
cassiekai schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:37:
Help sorry, 2 keer het zelfde bericht, excuus!
Hoe je het voor elkaar krijgt eerst een vraag te stellen die zeer duidelijk wordt uitgelegd in een (gloed nieuwe) goede topicstart, gevolgt door twee 'oeps' posts, vraag ik me toch echt af |:( |:(
Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
brrrt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:27:
Neem maar contact op met me. Email staat als het goed is bij mijn gegevens.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: