In Memoriam: Lars Toenk Muller (27-06-2005 - 28-06-2005) :'(
Ook AutoFan?
fotospullekes
[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw TopicVerder Is hij wel nettjes hoor!!

Hier staan grotere versies tussen
3DS Max / PS gebruiker
--
Work in progress. Ben bezig mijn eigen font te maken, net voor het eerst een tekstje er mee gezet.

...
Verder een erg nette poster! Het totaalplaatje is netjes en matched naar mijn idee ook met de IO-achtergrond van het event!
leuk dat het hier voorbij komt, misschien ga ik ook nog wel even langs
stevenP wijzigde dit bericht 29-03-2008 11:59 (19%)
Als je dan toch de kleuren zelf mag bepalen, zou ik eerder voor een blauwe achtergrondkleur van die banner gekozen dan een rode. Dat past veel beter bij de poster, denk ik.quote:Menesis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:51:
tja... lang verhaal. Uiteindelijk was deze poster voor de studievereniging en die banner moet boven elke poster. Al mag je de kleur (behalve de witte dingen) zelf bepalen

Polle wijzigde dit bericht 05-04-2008 21:14 (9%)
Hope for the best, plan for the worst.
Maar ik ga voor expressionistisch, al is 't kleurgebruik niet echt expressionistisch.
Reg. datum: 16 januari 2005
lzfy.deviantart.com
Inderdaad Hupie, hier is het betreffende topic.quote:MaKK0 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:56:
Ik denk dat er wel een verzamel topic voor dat soort gespeel is Hupie, bij de fotografie afdeling.
(...)
Powered by: Nikon D50
Hé, campuskamer!quote:De Hupie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:31:
Heb onlangs een digicam gekocht (samsung d850) en dit weekend een oude statief van me vader gekregen en heb daar beetje mee zitten spelen met oa dit als resultaat (icm photoshop natuurlijk). Ik weet niet of dit hier gewaardeerd wordt in dit topic want op zich is er niet veel geshopt aan maar ik vind het er wel grappig uitzien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier staan grotere versies tussen
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
De gespiegelde lucht valt nogal op (bij mij tenminste).quote:mavi schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:00:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
[afbeelding]
LINK (1920x1200) Stock van sxc.hu
Een kameraad van mij heeft mij gevraagd om eens na te denken over een website voor zijn donkerbruine feest kroeg. Na een avondje in de weer te zijn gegaan is er dit uitgekomen.

Let nog even niet op de kwaliteit van het logo, die krijg ik nog digitaal aangeleverd, dus tijdelijk even dit knipsel. Uiteraard zal de content ook nog veranderen
Ik ben er al wel tevreden mee, nog even afwachten wat mijn kameraad morgen zal zeggen.
Uiteraard zijn opmerkingen altijd welkom.
Op zich, erg "netjes" en overzichtelijk. Als je het mij vraagt net iets té netjes voor een Café
Hehe erg leuk topic is dat, ik heb hem net even doorgekeken. Jammer dat er al een tijdje geen nieuwe foto's meer gepost worden maar miss kan ik daar wel verandering in brengenquote:J-B schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:20:
[...]
Inderdaad Hupie, hier is het betreffende topic.
3DS Max / PS gebruiker
Klopt, maar het was ook een half uurtje werk, dus daarom ben ik ook wel tevreden ermee.quote:Sharky schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:39:
[...]
De gespiegelde lucht valt nogal op (bij mij tenminste).
Nog een WIP, een oefensite om mijn flash/html/css kennis op te krikken.

lzfy.deviantart.com
Wat vinden jullie er van? Ik wou een 'lekker overdreven web 2.0' stijl.
Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bluetooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport || Xbox 360 Pro 60GB
Ahh komop hey, lees even de Squote:ZpAz schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:34:
http://www.indev.nl/dev/iproxee/
Wat vinden jullie er van? Ik wou een 'lekker overdreven web 2.0' stijl.
quote:Websites:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URL's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.
Alsof een background image niet is toegestaan, niets meer, niets minder. Vreselijk he.quote:
Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bluetooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport || Xbox 360 Pro 60GB
Dan kom ik aardig in de buurtquote:
lzfy.deviantart.com
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last