Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 juli 2002

Bestaan er programma'tjes als 'JackFlash' en 'JackSprat' voor 'Windows Mobile'-apparaatjes?

'JackFlash' en 'JackSprat' waren voor de 'Palm' en hun functies waren respectievelijk: ongebruikte ruimte in de flash ROM benutten door er andere programma's in te zetten en niet gebruikte programma'tjes in de flash ROM eruit halen zodat je de vrijgekomen ruimte weer kon gebruiken.
Het werd gemaakt door Brayder technologies (bestaat niet meer). Werkte op mijn 'Sony Clié' uitstekend en legaal (zolang je maar legale versies in de flash ROM stopte).

Lijkt me makkelijker werken dan steeds een gepersonlaiseerde ROM te moeten maken en alles opnieuw moeten flashen ...

Goed, eigenlijk durf ik niet zo in dit topic te posten, maar aangezien ik via google/oude topics geen oplossing heb gevonden voor mijn probleem, kaart ik het hier toch maar aan.
Sindskort heb ik het probleem als ik een SMS/MMS wil verzenden, WM6 met de volgende melding komt:
quote:
'Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?"
Ik weet dat het een goed telefoonnummer en/of contactpersoon is, wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

^ die kwam ik ook in het Touch topic tegen, en de enige aangeboden oplossing zal je niet aan staan gok ik:
quote:
IC3M4N schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:49:
ik heb dit probleem opgelost door 2 keer een hard reset uit te voeren...
Het klinkt raar maar na de 2de harde reset was het probleem opgelost!

Ma.rkus.nl wijzigde dit bericht 21-03-2008 22:18 (6%)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

Hmm dat zou jammer zijn -O-. Pimbackup dan maar gaan gebruiken om oa de sms te kunnen bewaren/backuppen -O-

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

Marx mag weer!
Reg. datum: 21 januari 2000

http://www.htcclassaction.org is al een maand niet meer bij gewerkt. Heeft er iemand hier toevallig al meer info? Het is tenslotte al eind maart.

En iemand al meer info over wanneer de officiële en legale WM 6.1 update komt?

Reg. datum: 11 november 2004

Iedere keer als ik bel of gebeld heb, dan krijg ik het startkeuzemenu ´uitgeklapt´. Dit is zwaar irritant en ik vroeg me af of hier iets aan te doen is?

Reg. datum: 19 mei 2003

Fast sleep disabled?
Ik snap niet dat Kaisertweak en andere tools dit als advised aanmerken. Hoe de fok moet je bellen met een actief touchscreen tegen je oor? Dat scherm moet bij bellen eigenlijk meteen uit, nadat je opneemt, of op bellen drukt. Of zo'n sensor als de iPhone heeft, die proximity sensor. Ook heel handig.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 09 mei 2007

quote:
Sjowhan schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:18:
Goed, eigenlijk durf ik niet zo in dit topic te posten, maar aangezien ik via google/oude topics geen oplossing heb gevonden voor mijn probleem, kaart ik het hier toch maar aan.
Sindskort heb ik het probleem als ik een SMS/MMS wil verzenden, WM6 met de volgende melding komt:

[...]

Ik weet dat het een goed telefoonnummer en/of contactpersoon is, wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?
Dit heb ik ook een keer gehad en toen moest ik een hard reset uitvoeren... heb toen ook op internet gezocht en na lang zoeken bleek het een of andere tytn bug te zijn... naar mijn weten nog nooit in dit forum tegengekomen...
Dat was de enige keer dat mijn tytn ge"hard"reset moest worden. :(
Dus contactpersonen enz ff syncen met je pc en hardresetten... als iemand anders een andere oplossing vindt hoor ik dat graag. ;)

grtz lucky

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
musiqman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:03:
en mms doet het. ff de instellingen van de site geplukt. je hoeft het dus niet aan te zetten. gewoon je instellingen goed opslaan, dan doet ie het.

HA waar de tech support en balie medewerkers het niet lukte (ok da was dna ook wel de treo, maar toch)

Kan weer mmsen :D
Welke instellingen zijn dit precies? ben er achter dat ik ook geen mms op mijn foon ontvang.

Reg. datum: 10 november 2007

ZIt met zelfde sms probleem. Zal dan maar is hardreset proberen, maar over het contactpersonen kopieren heb ik de volgende mededeling:

ik vink op mn Kaiser contactpersonen uit, bij AntiveSync en al mijn contactpersonen waren spontaan verdwenen!
Nu sluit ik m aan op mn pc, ACtiveSync, maar is niks veranderd op de telefoon! Heel raar en wazig allemaal.
Ben wel ergens de instelling: instellingen/updates overnemen van de telefoon/pc. Daar zal het dan misschien aan liggen, maar contactpersonen handmatig toevoegen heeft me te veel tijd gekost, bovendien, als ik van die sms bug af wil komen, moet ik dus weer een hardreset doen en ben ik ze weer kwijt.
Kan iemand mij de juiste manier van werken/instellingen mededelen, zodat ik niet nog een keer alles kwijt ben. Had naar mijn weten die bovengenoemde instelling op 'overnemen van de pc' staan en nog ging het mis namelijk!
Bij voorbaat dank

Reg. datum: 23 december 2006

waarom geen (meegeleverde) sprite backup gebruiken dan. Ik gebruk ze bijde en bijde slaan ze contacten op. Sprite is wel uitgebreider.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Tot gisteren was ik uitermate tevreden met mijn toestel. Gisteren kreeg ik echter een sms terwijl het toestel in mijn broek zat, toen ik hem tevoorschijn haalde was het scherm helemaal wit, en was een zwart vlak te zien in de vorm van een blad. Een reset helpt niet, direct na inschakeling van het toestel krijg ik dit te zien. Iemand die dit eerder heeft gehoord? Morgen maar even contact zoeken met HTC.
http://www.weidema.eu/images/IMG_5416.JPG

Ik heb verder geen dingen als nieuwe firmware, HardSPL oid geinstalleerd, toestel is helemaal origineel...

:(

SierdW wijzigde dit bericht 16-04-2008 09:52 (11%)
Reden: img url aangepast

nani?
Reg. datum: 29 mei 2002

quote:
SierdW schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:29:
Tot gisteren was ik uitermate tevreden met mijn toestel. Gisteren kreeg ik echter een sms terwijl het toestel in mijn broek zat, toen ik hem tevoorschijn haalde was het scherm helemaal wit, en was een zwart vlak te zien in de vorm van een blad. Een reset helpt niet, direct na inschakeling van het toestel krijg ik dit te zien. Iemand die dit eerder heeft gehoord? Morgen maar even contact zoeken met HTC.
[afbeelding]

Ik heb verder geen dingen als nieuwe firmware, HardSPL oid geinstalleerd, toestel is helemaal origineel...

dat is een kapot scherm... je ziet een scheur lopen van l naar r midden door de zwarte vlek :o

asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding

Als er iemand voorzichtig is met het toestel dan ben ik het wel, ik weet 100% zeker dat het toestel niet is gevallen oid. Het heeft de hele tijd veilig in mijn broekzak gezeten, zonder dat er sleutels bij zitten. Als het scherm uit is kan ik ook heel vaag de vormen zien zoals die te zien zijn als het scherm aan staat. Denk dus inderdaad ook dat het scherm kapot is. Morgen maar bellen met HTC...
Marx mag weer!
Reg. datum: 21 januari 2000

Ik heb de Tytn II nu ongeveer 1 maand. Gisteren heb ik een Nokia N82 binnen gekregen voor mijn vrouw. Ik heb lang tussen een N95 en een Tytn II getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor d eTytn gekozen. Tot gister was ik nog redelijk tevreden met mijn Tytn, maar nu ik de N82 in real life heb meegemaakt, ben ik gelijk overdonderd hierdoor en begin ik zeer aan mijn eigen keuze voor de Tytn te twijfelen. 8)7

Ik weet dat het appels met peren vergelijken is, maar ik doe het toch.

De N82 kan alles wat de Tytn ook kan op het qwerty toetsenbord na. Maar de N82 is veel lichter (dit wist ik van te voren, maar nu valt pas op hoeveel ongeveer 90 gram verschil maakt), kleiner en betere pasvorm voor in een kleine zak,

Maar vooral het scherm is echt een wereld van verschil. De N82 is zoveel mooier en scherper. Veel betere inkijkhoek etc etc. _/-\o_
De geluidskwaliteit van zowel de speakers als de headset is ook veel beter.

Maar ook de gebruiksinterface is veel inventiever. De Nokia doet wat jij wilt en denkt. Windows is toch niet geschikt voor zo'n klein ding. Dat gepriegel met een stylus. En Windows met de vinger of 4way pad bedienen is ook niet prettig. Bovendien heeft Windows veel te veel opties en icoontjes en tabbladen.
De N82 is ook veel sneller en ook grafisch dus veel beter.

Over de camera hoeven we het al helemaal niet te hebben. De N82 met xeon flits is perfect, maakt betere of gelijkwaardige foto's dan m'n Ixus. En is ook veel gebruiksvriendelijker.
De N82 is dus een perfecte mp3 en compact camera vervanger. De Tytn duidelijk niet. Daar heb je nog een losse mp3 speler en camera bij nodig voor acceptabele kwaliteit.

Het rare is dat de N82 ook nog een stuk goedkoper is, maarja daar heb ik nu niks meer aan. |:(

Ben ik nu te negatief over mijn eigen Tytn en zie ik voordelen van de Tytn t.o.v. de Nokia over het hoofd? Dan laat ik mij graag geruststellen. Zoniet dan ga ik toch maar denken aan een omruil....

Reg. datum: 08 oktober 1999

quote:
[afbeelding]

Jammer maar helaas... je LCD is kapoet. Heb hetzelfde gehad, na 4 dagen. Ik ging trainen en ik vergat dat ik dat ding nog in m'n broekzak had zitten. Kwam de stang met gewichten tegenaan, krrrrk. Zelfde effect. Een wit scherm met een barst en een zwarte plek. Heeft me 130 euro gekost om dit te laten fixen door T-Mobile. Viel me nog 100% mee.

Oja, en voor de info: je hoort zo'n ding dus niet in je broekzak te houden (officieel). Je krijgt er ook niet voor niets zo'n hoesje bij.

benchMarc wijzigde dit bericht 24-03-2008 13:45 (6%)

Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
benchMarc schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:43:
[...]
Jammer maar helaas... je LCD is kapoet. Heb hetzelfde gehad, na 4 dagen. Ik ging trainen en ik vergat dat ik dat ding nog in m'n broekzak had zitten. Kwam de stang met gewichten tegenaan, krrrrk. Zelfde effect. Een wit scherm met een barst en een zwarte plek. Heeft me 130 euro gekost om dit te laten fixen door T-Mobile. Viel me nog 100% mee.

Oja, en voor de info: je hoort zo'n ding dus niet in je broekzak te houden (officieel). Je krijgt er ook niet voor niets zo'n hoesje bij.
Wat nog wel kan in zo'n geval (vermits geinstalleerd natuurlijk) is met Pocket Controller o.i.d. op het apparaat af. Kan soms handig zijn voor de backup....

En niet minimized
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
[afbeelding]

Ik had hetzelfde probleem. Printplaatje van het scherm is gebarsten, wat duidt op valschade (of te vaak te hard op het schermpje gedrukt).

Viel bij mij buiten de garantie, dus was een aardig bedrag kwijt voor een nieuw toestel. Moraal van dit verhaal: gebruik het mapje 24/7!
Reg. datum: 25 februari 2007

Heeft iemand al ervaring met deze ROM-update:
NoThrills WM 6.1 NLD *Dutch* V3 - FINAL

*knip* we willen geen links naar ROMs zien

Moet de Tytn2 sneller en stabieler laten werken!!

pven wijzigde dit bericht 24-03-2008 19:01 (37%)

Ja dit is een aanrader, erg snel en stabiel!
quote:
Peet73 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:24:
Heeft iemand al ervaring met deze ROM-update:
NoThrills WM 6.1 NLD *Dutch* V3 - FINAL

*knip* we willen geen links naar ROMs zien

Moet de Tytn2 sneller en stabieler laten werken!!

pven wijzigde dit bericht 24-03-2008 19:02 (18%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 24 juni 1999

Net maar even d'r op gezet. Voelt snel inderdaad. Over stabiliteit kan ik natuurlijk nog weinig zeggen, kijken hoe die o.a. met 3rd party apps omspringt de komende tijd.

AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 24" Samsung Syncmaster 2493HM | Aopen HX08

Reg. datum: 19 maart 2005

quote:
Master FX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:30:
Net maar even d'r op gezet. Voelt snel inderdaad. Over stabiliteit kan ik natuurlijk nog weinig zeggen, kijken hoe die o.a. met 3rd party apps omspringt de komende tijd.
Hoe zit het met de gps fix bij deze versie. Tot op heden geven de Engelse versies hierop wat problemen waardoor een fixtijd > 1 minuut bedraagt (zonder aanvullende maatregelen) als je al een fix krijgt.

quote:
swiebert schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:52:
[...]

Hoe zit het met de gps fix bij deze versie. Tot op heden geven de Engelse versies hierop wat problemen waardoor een fixtijd > 1 minuut bedraagt (zonder aanvullende maatregelen) als je al een fix krijgt.
dat is bij mij al zo zonder rom update.

echt vervelend als je even snel de weg op moet..

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Dan moet je eens een andere Radio ROM proberen ;)
Dat ligt niet aan de ROM zelf.
quote:
swiebert schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:52:
[...]

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

waarom meteen iets met de rom doen als er kennelijk iets mis is met de gps (software/ontvanger) :s

Pagina: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: